Side 88 af 138 FørsteFørste ... 38788586878889909198 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,306 til 1,320 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1306
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sådan får jeg ikke helt kabalen til at gå op :-) Et gammelt ordsprog siger, at en kæde ikke er stærkere end det svageste led. Det ordsprog synes jeg meget præcist beskriver vores problemer gennem de seneste par sæsoner. Vi har simpelthen været alt for svagt besat på den højrekant. Tilgangen af Mo ser jeg som en kærkommen mulighed for en gang for alle at stile med 11 mand med top-top kvalitet. Og en sådan start 11-er indbefatter bare hverken Bøving, Isak eller Roony. Så jeg ville bibholde Hakon i start 11 og spille med Biel, Claesson og Mo fremme. Mo til vesntre selvfølgelig. De to andre på slå sten saks papir om hvem der skal spille centralt både på papiret og på banen og hvem der skal spille centralt kun på banen :-)
    Hvis der findes en løsning hvor vi kan beholde Hákon i start-11’eren, køber jeg hellere end gerne ind i den.

    Som nævnt, er jeg ret oppe at køre over ham.

    Tænker også der er flere mulige løsninger. Bare fedt hvis Daramy kommer.

    Zan

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1307
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis der findes en løsning hvor vi kan beholde Hákon i start-11’eren, køber jeg hellere end gerne ind i den.

    Som nævnt, er jeg ret oppe at køre over ham.

    Tænker også der er flere mulige løsninger. Bare fedt hvis Daramy kommer.

    Zan
    Han er fantastisk - men han behøver ikke at have alle kampe fra start. Noget rotation er godt (syne sikke vi er gode til det), men vi skal gerne have 6-7 spillere til de forreste 4 pladser, hvor det nærmest er ligegyldigt hvem der spiller. Både Biel, Daramy, Haraldsson kan jo bruge en pause nu og da og især de helt unge skal i mine øjne ikke spille konstant

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1308
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kunne bare godt tænke mig en træner, der begyndte at spille med en angriber igen. Og det hjælper Daramy ikke rigtigt på...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #1309
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne bare godt tænke mig en træner, der begyndte at spille med en angriber igen. Og det hjælper Daramy ikke rigtigt på...
    Jeg er slet ikke i tvivl om, at Thorup hellere end gerne spillede med en angriber, men føler sig låst af spillermaterialet.

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #1310
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne bare godt tænke mig en træner, der begyndte at spille med en angriber igen. Og det hjælper Daramy ikke rigtigt på...
    Men han ændrer alligevel meget, Daramy. Vi bliver meget sværere at læse. Med Daramy på holdkortet er det jo ikke bare at lukke mellemrum centralt i banen ned. Nu skal der fuld opmærksomhed på venstrekanten, og måske endda dobbeltdækning på deres HB, hver gang Daramy har bolden. Det frigør plads centralt i banen og gør vores mellemrumsspillere endnu bedre, da de får mere plads. Og de gør hinanden og deres holdkammerater bedre. Og så ruller snebolden. Jeg er lykkelig hvis vi lander Daramy. Det var præcis ham vi manglede. En stjerneangriber vil også være dejligt, men jeg byttede ikke Dessers for Daramy, det må jeg sige.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1311
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Krydser fingre for det sker, men hvem trækker så nitten? Hvis Claesson spiller centralt, så er der ikke rigtig plads til Pep (når vi henter en angriber) - eller ofres Claesson? Alternativt fortsætter Pep som nr. 9 uden at vi henter en angriber.

    Så mangler vi bare en boldspillenes midt, en angriber og JBL på højrekanten.

    Håber dette bliver startopstilling.

    Grabara
    Diks - Vavro/Kocho - Boile - VK
    Lerager/Zeca - Falk
    Claesson - Biel - Daramy
    Dessiers

    Jeg er stor fan af Haraldsson, men fint han også får en pause.

  12. #1312
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Zimmermann Se meddelelser
    Håber dette bliver startopstilling.

    Grabara
    Diks - Vavro/Kocho - Boile - VK
    Lerager/Zeca - Falk
    Claesson - Biel - Daramy
    Dessiers

    Jeg er stor fan af Haraldsson, men fint han også får en pause.
    Jeg håber at vi enten spiller med to angribere eller en 4-1-4-1 opstilling.

    med Zeca bag Claesson, Falk, Biel og Mo. Dessiers på top.
    Bøving og Karamoko kan lejes ud til når Mo skal væk igen.
    Sælg Babacar om et år, så er Orri er bedre.
    Hent Stephan ind igen på en 3 måneders kontrakt.

    Grabara
    Diks-Kocho/Vavro-Boile-VK
    Zeca
    Claesson-Falk-Biel-Mo
    Dessiers

    Bænk
    Kalle
    Anker
    Jelert
    Vavro/Kocho
    Lerager
    Haraldsson
    Roony
    Johannesson
    Babacar

    Det er en bænk der kan ændre kampe.

    Boblere: Mukairo, Amoo, Lund, Stamenic, Orri, Singh.
    Sidst redigeret af Løven : 01.08.22 kl. 23:23

  13. #1313
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne bare godt tænke mig en træner, der begyndte at spille med en angriber igen. Og det hjælper Daramy ikke rigtigt på...
    Jeg savner tiden med to angribere, men det er nok bare mig der er gammeldags.

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #1314
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men han ændrer alligevel meget, Daramy. Vi bliver meget sværere at læse. Med Daramy på holdkortet er det jo ikke bare at lukke mellemrum centralt i banen ned. Nu skal der fuld opmærksomhed på venstrekanten, og måske endda dobbeltdækning på deres HB, hver gang Daramy har bolden. Det frigør plads centralt i banen og gør vores mellemrumsspillere endnu bedre, da de får mere plads. Og de gør hinanden og deres holdkammerater bedre. Og så ruller snebolden. Jeg er lykkelig hvis vi lander Daramy. Det var præcis ham vi manglede. En stjerneangriber vil også være dejligt, men jeg byttede ikke Dessers for Daramy, det må jeg sige.
    Hvis Daramy kan leve op til bare halvdelen af forventningerne til ham som frelser, er jeg lykkelig. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1315
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nu læste jeg tidligere idag på Bold.dk at der skulle også være en angriber på vej, som gerne vil væk fra Genk og komme til udlandet. Den er fra idag men kan bare ikke lige finde den. Syntes også at BT.dk skrev noget om den tidligere på dagen. Er jeg den eneste der har det det ????

  18. #1316
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Nu læste jeg tidligere idag på Bold.dk at der skulle også være en angriber på vej, som gerne vil væk fra Genk og komme til udlandet. Den er fra idag men kan bare ikke lige finde den. Syntes også at BT.dk skrev noget om den tidligere på dagen. Er jeg den eneste der har det det ????
    Jeg formoder, du mener Dessers? Med mindre du laver sjov, for den historie har kværnet stort i en lille uge...: https://bold.dk/fodbold/nyheder/fck-...-til-udlandet/
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1317
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ja det link så jeg igår. Da fedt at der måske er noget på vej. Takker
    Kunne være så stort

  21. #1318
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis Daramy kan leve op til bare halvdelen af forventningerne til ham som frelser, er jeg lykkelig. ;-)
    Jeg bliver sku helt nervøs for om han kan stå for presset den unge mand.
    Han spillede vel mere eller mindre frit da han var her sidst, til at alle nu ser ham som en frelser der nærmest ene mand sparker os ud af krisen og imod både CL og DM guld…

    Håber han kommer hjem - Men er lidt bekymret for om forventningerne er for høje…

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #1319
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg bliver sku helt nervøs for om han kan stå for presset den unge mand.
    Han spillede vel mere eller mindre frit da han var her sidst, til at alle nu ser ham som en frelser der nærmest ene mand sparker os ud af krisen og imod både CL og DM guld…

    Håber han kommer hjem - Men er lidt bekymret for om forventningerne er for høje…
    Har samme bekymring, men mon ikke han finder lidt af sit niveau når han har fået nogle kampe. Han må være voldsom sulten efter at vise at han stadigvæk kan spille på højt niveau. Mine forventninger er ikke specielt høje. Forventer ikke han brænder banen af som han gjorde sidste sommer. Han giver os en ny dimension som vi har savnet siden han forlod os, så mine forventninger er mere til det samlet angrebsspil som jeg forventer bliver langt bedre end nu.

    Tror at "folk" forventer et Dreyer type impact, hvor det nok kun bliver en gang imellem at vi ser det. I første omgang bliver det måske mere opmærksomheden, der bliver det vigtigste, da andre hold ikke lade ham stå 1-1 som man nok vil gøre med mange andre som spiller venstre kant på FCK og derved kan frigive noget plads andre steder på banen.
    - Torben

  24. #1320
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne bare godt tænke mig en træner, der begyndte at spille med en angriber igen. Og det hjælper Daramy ikke rigtigt på...
    Spillede Daramy egentlig frontangriber i ungdomsrækkerne? Han scorede jo en milliard mål dengang.
    Ikke at jeg siger, han er bedst brugt der, men det giver i så fald en ekstra mulighed på 9'eren - evt. med en løbende (også i kampene) rotation med Claesson. Biel kan så spille den foretrukne 10'er.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •