Side 102 af 138 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men er en rolle som ungt og massivt angrebstalent i truppen ikke allerede taget i form af Orri Óskarsson? Hvis Babacar virkelig er på vej videre, ville det så ikke være bedre at erstatte ham med en anden angriber med kvalitet og med rutine fra de store kampe i CL, EL og/eller Top-6 ligaer, i stedet for et ungt angrebstalent, som kun har bevist sit niveau på seniorniveau i Superligaen?
    Vi skal i bund og grund kigge efter en angriber, som vi kan sætte på banen med en tillid til at han kan begå sig på det niveau, når det er Trabzonspor på udebane, eller hvis det står uafgjort mod Tottenham, Ajax eller Lazio med 10 minutter igen i en kamp i gruppespillet.
    Absolut! Jeg er ikke fortaler for WF, jeg synes blot, at for mange taler ham utroligt meget ned. Vi taler trods alt om et talent, som i trænerkredse regnes helt på niveau med Wind. Når spillere som Helenius samtidig nævnes, så begynder mit blod altså at koge. Helenius er jo et forslag helt som da nogen hentede Junior.

  2. #1517
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis vi sammensatte truppen som under Ståle, altså med udgangspunkt i en 4-4-2 opstilling, og dermed bedre mulighed for spilletid for en ung, talentfuld angriber pga. to pladser i angrebet, ville jeg da bestemt overveje ham som en del af kvartetten, sammen med Orri og to angribere med rutine og kvalitet.
    Ikke at jeg på nuværende tidspunkt ville starte ham i en europæisk kamp fra play-off og frem, hvis der ikke er skader, men han ville klart få et pænt antal Superliga-kampe fra start sammen med en af de rutinerede.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1518
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men er en rolle som ungt og massivt angrebstalent i truppen ikke allerede taget i form af Orri Óskarsson? Hvis Babacar virkelig er på vej videre, ville det så ikke være bedre at erstatte ham med en anden angriber med kvalitet og med rutine fra de store kampe i CL, EL og/eller Top-6 ligaer, i stedet for et ungt angrebstalent, som kun har bevist sit niveau på seniorniveau i Superligaen?
    Vi skal i bund og grund kigge efter en angriber, som vi kan sætte på banen med en tillid til at han kan begå sig på det niveau, når det er Trabzonspor på udebane, eller hvis det står uafgjort mod Tottenham, Ajax eller Lazio med 10 minutter igen i en kamp i gruppespillet.
    Præcis. Jeg mener, har vi ikke nok talent i truppen lige nu?. Det er jo "Proven" kvalitet vi har brug for lige netop nu

  5. #1519
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nu kender jeg ikke rigtig Orris kvaliteter udover målnæsen men er han ikke mere en rendyrket boksspiller ? Hvor WF er en mere teknisk stærk "zlatan" type ?

  6. #1520
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Nu kender jeg ikke rigtig Orris kvaliteter udover målnæsen men er han ikke mere en rendyrket boksspiller ? Hvor WF er en mere teknisk stærk "zlatan" type ?
    Synes at Orri mindre meget om Wind. God til at trække ned i banen samt at sparke den ind fra 11 meter pletten. Synes ikke han virker som en klassisk box angriber.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1521
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes at Orri mindre meget om Wind. God til at trække ned i banen samt at sparke den ind fra 11 meter pletten. Synes ikke han virker som en klassisk box angriber.
    Jeg skal indrømme, at så meget har jeg heller ikke set Orri, men med det jeg har set, synes jeg slet ikke han minder om Wind. En af Winds absolut største forcer er at deltage i det opbyggende spil. Både som spilstation med ryggen til mål, men også i form af kreativitet og intelligente afleveringer. Kort sagt, typen der gør sine holdkammerater og holdet bedre, og dermed har en berettigelse på holdkortet også selvom han ikke laver mål.

    Orri ser jeg mere som en klassisk angriber-type, der kan være usynlig i 90 minutter og alligevel lave to kasser. Jeg er personligt ikke meget for denne type angribere, og jeg håber at Orri kan lægge på sit spil, så han også kan bidrage mere i det opbyggende angrebsspil. Hvis ikke han udvikler sig her, har jeg svært ved at se ham slå igennem på vores 1. hold..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  10. #1522
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Men det er vel også derfor at Orri har fået en del spilletid som 8'er på U19, netop for at udvikle hans relationelle færdigheder i spillet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1523
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi mangler en angriber og folk skriger op om det !
    Og så vil folk købe/leje et 19 årigt talent som har været skadet og åbenbart har nogle maveproblemer. Hvad fanden kan vi bruge det til lige nu ?

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1524
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Vi mangler en angriber og folk skriger op om det !
    Og så vil folk købe/leje et 19 årigt talent som har været skadet og åbenbart har nogle maveproblemer. Hvad fanden kan vi bruge det til lige nu ?
    Jeg mener du tager meget fejl med den kommentar. Faghir er et kæmpe talent, han er brølstærk og vil være en klar forstærkning af vores angreb. Han må ikke ende på vestegnen eller i midtjylland.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #1525
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge Fanatik så skulle vi der være lagt et tilbud fra FC København og fra en unavngiven tyrkisk klub, men åbenbart er forhandlingerne løbet ud i sandet.
    og de mener dermed tyder det ikke på, at Puscas er på vej til København.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aensk-angriber

    Håber ikke det her er den såkaldte uhørte hylde som PC taler om
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1526
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ifølge Fanatik så skulle vi der være lagt et tilbud fra FC København og fra en unavngiven tyrkisk klub, men åbenbart er forhandlingerne løbet ud i sandet.
    og de mener dermed tyder det ikke på, at Puscas er på vej til København.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aensk-angriber

    Håber ikke det her er den såkaldte uhørte hylde som PC taler om
    Meget enig! Og i sær hvis der er mulighed for at hente en som Faghir i stedet for.. jeg læste også godt den nyhed og undrede mig over ambitionsniveauet i det rygte.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1527
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kan det tænkes at PC laver et "vinter" køb igen? Hvis han ikke kan få det han vil ha', så køber han to lotto kuponer? Hvor Pucas så vil være den ene? Håber det ikke, så vil jeg hellere give Orri en masse spilletid. Ved nu ikke om Orri er klar, men kampen i aften vil da være oplagt at starte eller give Orri måske 30-45 minutters spilletid. Det er vel også nu at Thorup skal begynde at foretage rotation imellem spillere.
    - Torben

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  22. #1528
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi ved efterhånden at JBL er hot i Parken og formentlig kommer hvis vi lander CHL og han i øvrigt ikke står til mere spilletid i Hoffenheim.

    Men hvad med Olimpiu Morutan? Er det nyt vedr. ham? Han må vel stadig være på listen.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1529
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Vi ved efterhånden at JBL er hot i Parken og formentlig kommer hvis vi lander CHL og han i øvrigt ikke står til mere spilletid i Hoffenheim.

    Men hvad med Olimpiu Morutan? Er det nyt vedr. ham? Han må vel stadig være på listen.
    Morutan er blevet udlejet til Pisa i serie B med en frikøbsklausul på omkring 40 millioner kroner

  25. #1530
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Vi ved efterhånden at JBL er hot i Parken og formentlig kommer hvis vi lander CHL og han i øvrigt ikke står til mere spilletid i Hoffenheim.

    Men hvad med Olimpiu Morutan? Er det nyt vedr. ham? Han må vel stadig være på listen.
    Ifølge Farzam handler det ikke om CHL, det er alene et spørgsmål om timing, for JBL er ude efter spilletid frem for noget andet. Med timing er jeg sikker på der menes, kommer der mon et bedre tilbud her i den 11. time? Det gør der jo næppe, og det er vores held.

    I øvrigt tror jeg, at PC og Thorup lige nu ser JBL som en del af 9'er-listen, og man derfor trækker den til den sidste uge.

    For mig at se, vil det logiske lige nu være, at PC for gennemført de 4-6 salg og udlejninger, som er tydelige for en hver, og så gør klar til den sidste uges indkøb.
    Sidst redigeret af Devil : 12.08.22 kl. 08:57

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •