Side 37 af 138 FørsteFørste ... 27343536373839404787137 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    At Boile i landsholdspause nævner, at han ikke har hørt fra FCK, kan virkelig ikke hidse mig op.
    Du har helt ret i, at man intet kan konkludere endnu, og vi aner intet om de forskellige parters krav, så i princippet kan det også være Boilesen, der er en klovn.

    Det bekymrende for mig at se er, at Boilesen ikke blot siger, at han ikke har hørt noget, mens han har været med landsholdet, hvilket der ikke ville være noget mærkeligt i, men at han siger, at der har været "radiotavshed." Det er svært at tolke som andet end en negativt ladet stikpille om, at der ikke er sket nok fra PC's side i forhandlingerne. Igen, det kan lige så godt være Boilesen, der kører taktik eller er urimelig, men uanset hvad lugter det ikke af forhandlinger, der kører som i olie.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #542
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det bekymrende for mig at se er, at Boilesen ikke blot siger, at han ikke har hørt noget, mens han har været med landsholdet, hvilket der ikke ville være noget mærkeligt i, men at han siger, at der har været "radiotavshed." Det er svært at tolke som andet end en negativt ladet stikpille om, at der ikke er sket nok fra PC's side i forhandlingerne. Igen, det kan lige så godt være Boilesen, der kører taktik eller er urimelig, men uanset hvad lugter det ikke af forhandlinger, der kører som i olie.
    Lige ordvalget synes jeg er svært at tolke på. Jeg kan sagtens forestille mig, at Boile kunne bruge det ordvalg samtidig med et lille smil.
    Der er da ingen tvivl om, at man nok står ret langt fra hinanden i forhold til første udspil, så på den måde, så kører forhandlingerne nok ikke i olie. Men mon ikke man stadig kan lande et fornuftigt sted alligevel :-)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #543
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Forøvrigt er forhandligspausen måske sund nok, når parterne er så langt fra hinanden. Så kan begge parter lige overveje, hvor meget de har brug for hinanden og finde ud af, at et partnerskab nok er det bedste for begge partner. Vi så hvor vigtig han er for FCK i de sidste kampe i slutspillet. Omvendt er FCK måske også bedste mulighed for Boile, hvis han vil holde sin plads på landsholdet op til VM og evt. længere. Med alderen i betragtning så finder han næppe en meget bedre klub både målt på niveau, på fast spilletid og på europæiske kampe. Ja jeg kan vel næsten kunne tænke på en klub udover FCK, som kunne give mening for Boile mht landsholdet og det er Brentford.....Forhåbentlig bliver dette sæsonen, hvor de ryger ud af PL med et brag :)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #544
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg kan vel næsten kunne tænke på en klub udover FCK, som kunne give mening for Boile mht landsholdet og det er Brentford.....Forhåbentlig bliver dette sæsonen, hvor de ryger ud af PL med et brag :)
    Gys, tanken om Boilesen i Brentford! :-(

    Jeg tror da bestemt også, de kan nå til enighed. Jeg frygter blot det værste.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #545
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du har helt ret i, at man intet kan konkludere endnu, og vi aner intet om de forskellige parters krav, så i princippet kan det også være Boilesen, der er en klovn.

    Det bekymrende for mig at se er, at Boilesen ikke blot siger, at han ikke har hørt noget, mens han har været med landsholdet, hvilket der ikke ville være noget mærkeligt i, men at han siger, at der har været "radiotavshed." Det er svært at tolke som andet end en negativt ladet stikpille om, at der ikke er sket nok fra PC's side i forhandlingerne. Igen, det kan lige så godt være Boilesen, der kører taktik eller er urimelig, men uanset hvad lugter det ikke af forhandlinger, der kører som i olie.
    Jeg har nævnt det før. PC skal virkelig træde varsomt her. De fleste af os fans er jo enige om at vi gerne ser Boile forlænge. Men vi kender jo intet om hvad Boile forlanger og hvad klubben har/vil tilbyde.

    Boile ja tak, men det skal ikke være til en urimelig stor kontrakt, hvor banken bare sprænges. Personligt, mener jeg dog at Boile skal være oppe omkring en af vores bedst lønnet spillere taget i betragtning af erfaring og det gode spil han leverer. Så længe han kan leve med en kontraktforlængelse på 2-3 år så er jeg tilfreds.

    Men ja jeg kan også have min bekymring, omkring der går lidt for meget "Hver en krone skal vendes" i PC :)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #546
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men ja jeg kan også have min bekymring, omkring der går lidt for meget "Hver en krone skal vendes" i PC :)
    Eller værre endnu: At Boilesen bare ikke er PC's type, og han hellere vil have et rent dørmandsforsvar.

    Bortset fra det tror jeg ikke, man kan finde en eneste, der synes at en femårig kontrakt til Boilesen ville være en god idé. Hvis det er hans krav, skal PC selvfølgelig forhandle hårdt. Men Boilesens løn bør IMO afspejle hans niveau, trupstatus og loyalitet, og det kan jeg godt frygte, at PC ikke har det store blik for.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #547
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men Boilesens løn bør IMO afspejle hans niveau, trupstatus og loyalitet, og det kan jeg godt frygte, at PC ikke har det store blik for.
    Hvad bygger din frygt på?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #548
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvad bygger din frygt på?
    Dels meldingen om det lave tilbud, Boilesen fik til at begynde med (naturligvis med forbehold for, at vi ikke kender detaljerne), dels den uskønne fyring af Per Wind, som ikke tyder på en mand med fornemmelse for den slags.
    Sidst redigeret af Garneren : 14.06.22 kl. 14:25
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #549
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kunne i det mindste forstå i et eller andet omfang hvis man var sparsom med Boilesen, hvis det nu var den linje man lagde hele vejen rundt. Det klinger dog hult når man kigger på alt det andet gøgl vi har brugt mange penge på i seneste transfervindue - Er der virkelig nogen som har en findus til Amoo & Luther Singh ?

  18. #550
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Eller værre endnu: At Boilesen bare ikke er PC's type, og han hellere vil have et rent dørmandsforsvar.
    Det med PC's type tror jeg ikke, at du skal være bekymret for. Der er ikke meget i indkøbene indtil nu som peger imod en speciel type. Desuden har han gang på gang nævnt, at hans job er at give Thorup forskellige typer i værktøjskassen. Jeg har derfor meget svært ved at forestille mig, aen forlængelse skulle glippe, fordi PC hellere vil have en fysisk type end Boilesen. Hvis vi får Vavro ind, så har vi rigeligt med den slags i forvejen. Så skulle det da handle om, at man har en anden ung teknisk type i kikkerten i stedet.


    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bortset fra det tror jeg ikke, man kan finde en eneste, der synes at en femårig kontrakt til Boilesen ville være en god idé. Hvis det er hans krav, skal PC selvfølgelig forhandle hårdt. Men Boilesens løn bør IMO afspejle hans niveau, trupstatus og loyalitet, og det kan jeg godt frygte, at PC ikke har det store blik for.
    Jeg er enig i, at lønnen skal afspejle niveau og betydning for holdet. Men som både du og andre skriver, så er det en balance med længden af kontrakten. Giver man ham 2-3 år, ja så skal han selvfølgelig også have en rigtig pæn løn. Giver vi ham 4-5 år, så skal de sidste par år måske enten være lavere løn eller lidt mere præstationsbetinget.
    Mht loyalitet, så er jeg ikke sikker på, at vi skal lægge for meget i det. Manden har været har i mange år efterhånden, men med til historien hører vel også situationen omkring hans datter, der (hvis jeg har forstået det rigtigt) har gjort det svært for ham at forlade DK. Den store loyalitetstest kommer vel først nu, hvor muligheden for et skifte reelt er til stede.
    Jeg håber, at både PC og Boile selv æder lidt kameler og at han bliver karrieren ud. Og hvis han vil gå den vej, så virker han intelligent nok til også at kunne få en rolle i klubben efter den spillemæssige karriere. Det er måske også værd at overveje for begge parter.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #551
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Jeg kunne i det mindste forstå i et eller andet omfang hvis man var sparsom med Boilesen, hvis det nu var den linje man lagde hele vejen rundt. Det klinger dog hult når man kigger på alt det andet gøgl vi har brugt mange penge på i seneste transfervindue - Er der virkelig nogen som har en findus til Amoo & Luther Singh ?
    Både og. Det er klart, at de to navne nu ser ud til at være ret spildte penge. Men selve ideen om at lægge penge i yngre talentfulde spillere med pænt videresalgspotentiale (det troede man i hvert fald med Amoo) og passe på med at give lange gyldne kontrakter til de gamle virker nu rimelig fornuftig.

  21. #552
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Både og. Det er klart, at de to navne nu ser ud til at være ret spildte penge. Men selve ideen om at lægge penge i yngre talentfulde spillere med pænt videresalgspotentiale (det troede man i hvert fald med Amoo) og passe på med at give lange gyldne kontrakter til de gamle virker nu rimelig fornuftig.
    Ah, skal vi nu ikke lige lade Amoo få en chance, før vi konkluderer, at han er spildte penge? Han er lige blevet 20 år og har næsten ikke fået spilletid. Han kan indeholde alt muligt, vi ikke har set endnu.

    Singh er en anden historie (han stammer i øvrigt for en god ordens skyld ikke fra sidste transfervindue), som kostede en tredjedel af Amoo. Med mindre scouting-afdelingen kunne og burde have set tegn, der kunne have forudsagt det sammenbrud, Singh fik, virker det urimeligt at betragte hans deroute som andet end et freak-tilfælde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  22. #553
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Michael Silberbauer til FCM som assistenttræner for Bo Henriksen, javelså!!!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #554
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Michael Silberbauer til FCM som assistenttræner for Bo Henriksen, javelså!!!
    Det er der vel intet specielt kontroversielt i?

    Zan

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #555
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge BT har PC meddelt Nicolai Jørgensen, at han ikke bliver tilbudt en ny kontrakt: https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-fc-koebenhavn

    Det giver rigtig god mening. Han slog slet ikke til. Ærgerligt..


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •