Side 137 af 138 FørsteFørste ... 3787127134135136137138 SidsteSidste
Viser resultater 2,041 til 2,055 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #2041
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvem ved, med en naturlig højrekant på holdet i 19/20-sæsonen, var Ståle måske stadig træner i FCK i dag.
    Uden skaderne til Damen og Wind og de deraf følgende panikkøb af lotto-kuponer, der viste sig at være nitter, tror jeg stadig, han havde været træner her. Det havde han måske også været, hvis han i tide havde sat Pep på hans naturlige plads ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  3. #2042
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er nemt at være bagklog, men Amoo er for mig endnu et eksempel på, at vi ikke skal bruge så mange penge på spillere, der ikke er klar til at gå direkte ind på holdet. Usikkerheden er simpelthen for stor. Og så er jeg helt med på, at der findes talrige eksempler på spillere, der er hentet hertil som profiler uden at slå til. Ingen nævnt, ingen glemt.

    Jeg er med på, at potentiale koster, men når vi taler en glorificeret u-spiller, er man også nødt til at spørge sig selv, hvad der giver mening. Et andet eksempel er Johannesson, som helt sikkert også har et potentiale, men endnu ikke gør holdet bedre. Det er muligt, at han er en stjerne om et par sæsoner, men det er noget af sats, og giver han os noget, som vi ikke kunne have fået fra talentafdelingen?

    Lidt i samme genre, men med et andet udgangspunkt: Pep Biel kom til som et rekordindkøb, men det krævede et træner- og systemskifte at få glæde af ham. Det havde vi så i 1,5 sæson. Vi fik ét mesterskab (og et CL-gruppespil) ud af satsningen. Og kun med nød næppe. Selvfølgelig står Biel i dag ikke tilbage som en dårlig case, men jeg mener faktisk, at han var den forkerte løsning dengang. Hvem ved, med en naturlig højrekant på holdet i 19/20-sæsonen, var Ståle måske stadig træner i FCK i dag.
    Jeg må desværre erklære mig uenig. Jeg syntes det var vildt spændende med især Isak og også Amoo, men jeg tror simpelthen, at der er for langt til spilletid for at vi kan retfærdiggøre at kaste 30 millioner efter den slags spillere. De mangler en del udvikling, og den kommer altså bedst af at spille kampe. Men det er svært, for var de bedre, var de nok uden for vores rækkevidde.

    Men hjælper jo så heller ikke, at de ikke helt passer ind i systemet. Isak gør nok, men han er simpelthen bare for svag til at spille central midt hos os, men Amoo får vi godt nok ikke særlig meget ud af med de her små kombinationer. Nu så jeg ham i én kamp i Stockholm inden han kom til, og det er et meget svagt datagrundlag, men han var overhovedet ikke pasningsstærk der. Han var god, når de fik sat ham op med hans fart på siden.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2043
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg må desværre erklære mig uenig. Jeg syntes det var vildt spændende med især Isak og også Amoo, men jeg tror simpelthen, at der er for langt til spilletid for at vi kan retfærdiggøre at kaste 30 millioner efter den slags spillere. De mangler en del udvikling, og den kommer altså bedst af at spille kampe. Men det er svært, for var de bedre, var de nok uden for vores rækkevidde.

    Men hjælper jo så heller ikke, at de ikke helt passer ind i systemet. Isak gør nok, men han er simpelthen bare for svag til at spille central midt hos os, men Amoo får vi godt nok ikke særlig meget ud af med de her små kombinationer. Nu så jeg ham i én kamp i Stockholm inden han kom til, og det er et meget svagt datagrundlag, men han var overhovedet ikke pasningsstærk der. Han var god, når de fik sat ham op med hans fart på siden.
    Jeg er enig med dig.
    Når vi smider så mange penge efter en spiller, så synes jeg også at vi kan forvente at der skal leveres noget indenfor relativ kort tid. Måske ikke fra dag 1, men der skal heller ikke gå halve og hele år.
    Vi er en klub som SKAL vinde DM hvert år og som SKAL i europa hvert år. Det kræver kvalitetsspillere (Plug N Play vil nogle måske kalde det) for at vi kan matche klubberne som vi møder i diverse kval runder til europæisk gruppespil.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #2044
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #2045
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvis der var en klar aftale om, at Biel kunne smutte i sommervinduet, burde der også være en klar plan for, hvem der skulle hentes i stedet: Vel vidende, at en denne først skulle spilles ind og næppe kunne udfylde Biels støvler på den korte bane.

    PC's plan var formentligt at kontakte en spiller på en hidtil uset høj hylde og få et hidtil ofte set - nej, tak! Han overvejede formentligt også at skyde med spredehagl efter en fem/seks spillere, men løb tør for tid - eller for pladser i omklædningsrummet.

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #2046
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Hvis der var en klar aftale om, at Biel kunne smutte i sommervinduet, burde der også være en klar plan for, hvem der skulle hentes i stedet: Vel vidende, at en denne først skulle spilles ind og næppe kunne udfylde Biels støvler på den korte bane.

    PC's plan var formentligt at kontakte en spiller på en hidtil uset høj hylde og få et hidtil ofte set - nej, tak! Han overvejede formentligt også at skyde med spredehagl efter en fem/seks spillere, men løb tør for tid - eller for pladser i omklædningsrummet.
    Sådan en aftale var der jo, det har PC mere end antydet. Man valgte blot at trække den så længe som muligt, så man kunne holde sammen på truppen til CL-kval. Med andre ord tror jeg vitterligt, at PC mener det, når han siger, at Cornelius er Pep Biels erstatning. Ellers har han haft et helt transfervindue til at finde en ny 10'er uden at lykkes – og jeg kan ikke beslutte mig for, hvilket scenarie der er mest bekymrende.
    Mvh.
    Dane

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #2047
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Selvom det bestemt er ærgerligt med Biels afgang, synes jeg ikke, at vi mangler spillere til 10’er-positionen. PC’s undladelsessynder er snarere, at han ikke har hentet en defensiv midt, en højrekant, en backup til Cornelius og losset et tilsvarende antal spillere ud.


  14. #2048
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Sådan en aftale var der jo, det har PC mere end antydet. Man valgte blot at trække den så længe som muligt, så man kunne holde sammen på truppen til CL-kval. Med andre ord tror jeg vitterligt, at PC mener det, når han siger, at Cornelius er Pep Biels erstatning. Ellers har han haft et helt transfervindue til at finde en ny 10'er uden at lykkes – og jeg kan ikke beslutte mig for, hvilket scenarie der er mest bekymrende.
    Min tiltro til PC er bare ikke super stor og klubben kan sagtens fortælle at han har en kontrakt og vi har CL…. Hvilket gør at vi ikke sælger til en græsk klub. Jeg tror hellere ikke Corner var hans afløser, alle ved Biel blev brugt på pladsen af nød og st Corner kun kom fordi han ville hjem og ikke pga PC. Hvorfor kan de ikke bare sige tingene som de er!

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #2049
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Selvom det bestemt er ærgerligt med Biels afgang, synes jeg ikke, at vi mangler spillere til 10’er-positionen. PC’s undladelsessynder er snarere, at han ikke har hentet en defensiv midt, en højrekant, en backup til Cornelius og losset et tilsvarende antal spillere ud.
    Rygterne går på at både babacar og Marios havde tilbud og kunne flyve videre. Men valgte begge at blive desværre. Og det har nok været med til at bremse tilgange og så er vi også blevet afvist af f.Eks dolberg.
    Så tænker at havde babacar og Marios taget videre var der kommet noget backup ind. Dog pga de ikke gjorde kunne man ikke hente backup spillere. Men kun hvis nogle der kunne direkte i start 11 som Dolberg. Tror også vi gik efter en 6’er men det glippede.
    så kan man klantre PC for vinter vinduet. Men lige lidt hjælper det. Vi fik mesterskabet så han er nok tilfreds med den del. Dog tror jeg da også han er træt af nogle af de spillere han hentede.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2050
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...gtet-voldtaegt

    Forhåbentlig er det ikke en spiller fra FCK.

    Jeg frygter det værste, men håber, at det ikke er en af de nytilkomne.

    PS. Jeg nævner ingen navne. Jeg håber, at andre også respekterer, at man er uskyldig, indtil man er dømt.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  19. #2051
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis man skal tro jungletrommerne, er det ikke en fra vores seneste transfervindue..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #2052
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nu spørger jeg måske dumt. Hvis man bliver dømt for voldtægt, kan klubben så annullere kontrakten uden yderligere omkostninger, endda måske med krav på erstatning den anden vej?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. #2053
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kan ikke forestille mig andet ift. at annullere kontrakten med dags varsel. De ansættelseskontrakter, jeg har haft med HB Køge, har indeholdt passager med at skulle agere som rollemodel, og leve op til klubbens værdier, samt at kontrakten kunne opsiges uden varsel fra begge parter ved grov misligholdelse af kontrakten. Jeg kan ikke forestille mig andet end at lignende, og langt mere omfattende passager er indskrevet i FCKs ansættelseskontrakter.
    Hvorvidt klubben kan kræve erstatning, det aner jeg ikke.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2054
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Nu spørger jeg måske dumt. Hvis man bliver dømt for voldtægt, kan klubben så annullere kontrakten uden yderligere omkostninger, endda måske med krav på erstatning den anden vej?
    Det synes jeg ikke, er et dumt spørgsmål. Og har selv tænkt over det samme. Gad vide om en klub kan forsikre sig ud af sådan en kedelig sag? Det kan jo være mange mio., en klub står til at tabe.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #2055
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Nu spørger jeg måske dumt. Hvis man bliver dømt for voldtægt, kan klubben så annullere kontrakten uden yderligere omkostninger, endda måske med krav på erstatning den anden vej?
    Jeg tvivler på, at man kan gøre et krav gældende mod spilleren, men måske mod sælgende klub, hvis denne vurderes ikke have opfyldt sin loyale oplysningspligt. Det er lidt søgt, men hvis spilleren er den, de fleste af os nok tror, skulle han have udvist lignende tendenser under opholdet i sin forrige klub, og klubben skulle være vidende om det.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •