Side 63 af 138 FørsteFørste ... 13536061626364656673113 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 945 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #931
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/sisto-...uperligaholdet

    Måske lidt off topic, men det var vist godt at Sisto ikke havnede i FCK.
    Ifølge Steinlein var der ellers ingen grænser for hvor fit og motiveret Sisto var! Til skræk og advarsel for konkurrerende klubber. Det var så i sidste uge. Haha:-D

    Zan

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #932
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ifølge Steinlein var der ellers ingen grænser for hvor fit og motiveret Sisto var! Til skræk og advarsel for konkurrerende klubber. Det var så i sidste uge. Haha:-D

    Zan
    Og jeg var enda en fortaler for Sisto i FCK i sin tid. Jeg blev klogere :)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #933
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368
    Øvre C'er


  6. #934
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Lad os så spekulerer i, at det også betyder en forlængelse.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #935
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Lad os så spekulere i, at det også betyder en forlængelse.
    Det håber jeg virkelig!

    Ellers er det interessant, at Stamenic vel lader til at blive frem for at blive udlejet, mens Haarbo må vente med at blive rykket op. Men det giver jo også god mening deres alder taget i betragtning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #936
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Og jeg var endda en fortaler for Sisto i FCK i sin tid. Jeg blev klogere :)
    Det var vi mange, der var, og han er jo en god fodboldspiller, så det er ingen skam. Det var jo ikke til at vide, at han var gået fuld alternatosse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #937
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/sisto-...uperligaholdet

    Måske lidt off topic, men det var vist godt at Sisto ikke havnede i FCK.
    Så ham stadig gerne, han er en drømmespiller at se.. Ham og en forlængelse af Boile - så er jeg glad =)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #938
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Så ham stadig gerne, han er en drømmespiller at se.. Ham og en forlængelse af Boile - så er jeg glad =)
    Han virker mere som et mareridt lige nu, og det endda i den klub, han må formodes at have varme følelser for – og vice versa.

    Idéen om, at han skulle få sin solidt kæntrede karriere på højkant igen i en klub, hvor de fleste fans med bare en nogenlunde hukommelse ikke bryder sig om ham, virker endog meget optimistisk ;-)


  14. #939
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det var jo ikke til at vide, at han var gået fuld alternatosse.
    Det var nu evident allerede på det tidspunkt.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #940
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det var nu evident allerede på det tidspunkt.
    Ja, okay, det er rigtigt. Jeg tror blot, vi var mange, der tænkte, at hans problemer og skøre idéer kunne kureres med trygge rammer i hjemlandet. Men der tog vi grundigt fejl.

    Der skal jo nok dukke endnu en håbefuld og/eller desperat klub op, der håber, at netop de kan få ham på ret køl og få gavn af hans evner. Ligesom med Bendtner. Gudskelov, at det ikke blev os!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #941
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi byder åbenbart på Olimpiu Morutan igen:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...umaensk-profil
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #942
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Thorup åbner op i Tipsbladet at truppen er lidt for stor. Jeg er fuldstændig enig og samtidig er den stadig ikke alt for godt sammensat.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ke-er-vi-mange

    I ligningen omkring trupsammensætning siger han at der i hvert fald skal være 2 Per plads og med ny EU-regler omkring 9 på bænken og de mange kampe, så er en trup på 26 spillere nok ikke forkert.

    3 målmænd
    9 forsvarsspillere
    11 til midt og kant
    3 angribere

    Vi har altså en målmand for meget og 3 midtbanespillere i den 30 mands store trup. Desuden er jeg stadig ikke helt vild med venstre back, uden det skal være et problem da Jelert og Boilesen trods alt kan spille pladsen. Men Marius/Lund Jensen ud og en venstre back ind ville være fint.

    På midten kan Biel ryge, Mudra har nok ikke en fremtid og hvad med Stamenic, Amoo og Singh. Det er faktisk lidt utroligt, men jeg synes stadig vi har for mange med for tvivlsom kvalitet (og har ikke engang nævnt angrebet). Det bliver spændene at følge med og jeg tror vi får udskiftninger, men der må også gerne snart blive sendt spillere afsted. PC er på ferie (sjovt tidspunkt), men ville gerne se lidt mere aktion.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #943
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Thorup åbner op i Tipsbladet at truppen er lidt for stor. Jeg er fuldstændig enig og samtidig er den stadig ikke alt for godt sammensat.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ke-er-vi-mange

    I ligningen omkring trupsammensætning siger han at der i hvert fald skal være 2 Per plads og med ny EU-regler omkring 9 på bænken og de mange kampe, så er en trup på 26 spillere nok ikke forkert.

    3 målmænd
    9 forsvarsspillere
    11 til midt og kant
    3 angribere

    Vi har altså en målmand for meget og 3 midtbanespillere i den 30 mands store trup. Desuden er jeg stadig ikke helt vild med venstre back, uden det skal være et problem da Jelert og Boilesen trods alt kan spille pladsen. Men Marius/Lund Jensen ud og en venstre back ind ville være fint.

    På midten kan Biel ryge, Mudra har nok ikke en fremtid og hvad med Stamenic, Amoo og Singh. Det er faktisk lidt utroligt, men jeg synes stadig vi har for mange med for tvivlsom kvalitet (og har ikke engang nævnt angrebet). Det bliver spændene at følge med og jeg tror vi får udskiftninger, men der må også gerne snart blive sendt spillere afsted. PC er på ferie (sjovt tidspunkt), men ville gerne se lidt mere aktion.
    Ja, der er overraskende mange af de spillere du nævner som jo nærmest med sikkerhed ikke får et eneste minut.

    Marios, Amoo, Singh, Stamenic, Mudra og Lund.

    Vi skal selvfølgelig dække os ind overfor skader, men ovenstående spillere er skræmmende langt fra holdet.

    De bør virkelig forsøge at udleje Amoo, mens resten bør kunne gives væk for en slik. Men selv det er nok vanskeligt uden vi skal betale en stor procent af lønnen.

    Lund kan måske få lov at blive og høste noget erfaring som 4. valg.

    Zan

  23. #944
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, der er overraskende mange af de spillere du nævner som jo nærmest med sikkerhed ikke får et eneste minut.

    Marios, Amoo, Singh, Stamenic, Mudra og Lund.

    Vi skal selvfølgelig dække os ind overfor skader, men ovenstående spillere er skræmmende langt fra holdet.

    De bør virkelig forsøge at udleje Amoo, mens resten bør kunne gives væk for en slik. Men selv det er nok vanskeligt uden vi skal betale en stor procent af lønnen.

    Lund kan måske få lov at blive og høste noget erfaring som 4. valg.

    Zan
    Amoo er angiveligt skadet i et par måneder, så det bliver nok svært at leje ham ud. Han så i øvrigt efter sigende skarp ud til træning, lige før han blev skadet, så måske skal han bare have lov til at blive klar og tage kampen op om højrekanten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #945
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kvart i Bold melder her til aften på deres Facebook-side, at vi skulle være i markedet efter en markant midtbaneprofil. De mere end antyder at have kendskab til et konkret navn, som er så stort, at de ikke vil nævne det, da det kan se for dumt ud/kan backfire på en eller anden måde. Selvfølgelig skal man tage den slags rygter med et gran salt, men det vil alligevel undre mig, hvis det er en position, vi satser så stort på…

    Da jeg så kampen mod Brugge, sad jeg med følelsen af, at vi nærmest var overlegne på den centrale del af banen, og at det primært var på de tre offensive positioner, at Brugge havde mere at skyde med end os. Derfor ville jeg også forvente, at det var her, vi ville bruge krudtet.. Ikke at det ene udelukker det andet.. Men med Zeca, Falk, Hákon og Lerager, fæler jeg sgu vi er godt dækket ind på kvalitet på CM-positionen.. Jeg har svært ved at se, hvem vi skulle placere fast på bænken af de 4, selvom ingen af dem kan spille hver gang. Derfor troede jeg at vi til denne position i højere grad kiggede efter en kombination af kvalitet og potentiale, også af hensyn til trupharmoni. Bliver spændende at følge de næste uger..

    Mht seneste rygte om vores rumænske ven fra Gala, så lyder det overordentligt interessant.. Bare han ikke er tænkt her-og-nu afløser for Pep, men som supplement (og måske på sigt afløser)..

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •