Side 67 af 138 FørsteFørste ... 17576465666768697077117 ... SidsteSidste
Viser resultater 991 til 1,005 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #991
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Undskyld mig, men ALT vi kigger på kan jo altså ikke være i “ny hylde kategorien” - Hvad tror du ikke det ville gøre ved balancen og stemningen i truppen hvis den udelukkende bestod af dyrt indkøbte stjerner med store egoer??!!

    Der er brug for rotations spillere, der er bruge for spillere som i perioder fint kan acceptere en bænkplads som eksempelvis Jens Stage….

    Jeg tror faktisk der render mange (danske) gode superligsspillere rundt som ville kunne være en gevinst for os. Du ved, ikke typer der spiller os i CL, men gode solide superligaspillere som med garanti vil have gode muligheder for at udvikle sig hvis de kom hertil….
    Tjooo, men med en trup på 30 spillere, så er det vel næppe breddespillere som vi mangler.

  2. #992
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Tjooo, men med en trup på 30 spillere, så er det vel næppe breddespillere som vi mangler.
    Præcis. Bredden i truppen er allerede bredere en bred. Med Torups egne ord skal der bygges på i toppen. Af samme grund ser vi næppe tilgange før de sidste europæiske knald eller fald-kampe er spillet.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  3. #993
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg tror faktisk der render mange (danske) gode superligsspillere rundt som ville kunne være en gevinst for os.
    True. Robert skov er nok det bedste eksempel. Jeg mindes også han lige skulle bruge en halvsæson for at tilvende sig, før han ødelagde Suppen. Javel vi har også eksempler på det modsatte. Men jeg ville Ønske Klubben/PC ikke ville have nævnt det der med den "Høje hylde". Fordi hvad fanden er det?. PC kan jo næsten kun skuffe. Vi kommer jo ikke til at hente en Angriber der har scoret 20 mål, så ville han nok ikke vælge lille Danmark.

    LBJ og Vallys er jeg nogen jeg sagtens kunne se udvikle sig "Hurtigt" til gode FCK spillere. Men der skal jo nok sælges noget fra så der bliver plads til dem. Men med klubbens strategi, så syntes jeg også vi skal give vores egne talenter chancen, såfremt de har niveauet og trænerstaben har tiltro til dem.

  4. #994
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Tjooo, men med en trup på 30 spillere, så er det vel næppe breddespillere som vi mangler.
    Men set i lyset af hvor ofte vi herinde hører, at truppen er skævt sammensat, så kan enkelte pladser godt være tyndt besat. Og med en fortsat usikkerhed om Zecas niveau, salg af Stage, garanteret europæisk gruppespil, falk der af og til render ind i skader og en Lerager som ikke har set super god ud som 6’er, så er det måske ikke dummeste ide i verden at kigge på denne position. Omend er det vist et stykke tid siden vi har hørt rygter omkring denne position, så måske ideen er droppet eller Zeca/Stamenic ser så gode ud, at man ikke har det som topprioritet længere.

    Mht Johnsen så aner jeg ikke, om han har niveau til FCK. Flere herinde er dog store fortalere. Det der dog taler imod er, at Randers uden tvivl ønsker en høj pris på ham, og der tror jeg ikke, at vi er villige til at gå med. Både fordi han ikke kan styrke holdets topniveau lige nu, men også fordi han til trods for kun at være 22 næsten er for gammel til at vi kan tjene kassen på ham om 2-3 år. Det der taler for er, at vi måske netop på 6’eren er lidt tyndt besat, men måske mest af alt at vi gerne vil fremtidssikre pladsen. Uanset Zecas niveau når han er klar igen, så er han i karrierens efterår, og Falk skal måske også have sit eksotiske udlandseventyr inden karrieren er slut. I såfald ville det være lækkert at have haft en Johnsen i truppen et års tid, så han er indspillet og taktisk klar til at tage over.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #995
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Tjooo, men med en trup på 30 spillere, så er det vel næppe breddespillere som vi mangler.
    Nej, også derfor vi ikke ser den store transfer aktivitet lige nu. Skal der noget ind skal der nok også noget ud.

    Min kommentar var i øvrigt ment mere sådan generelt, ikke kun her og nu.
    Hvis folk forventer +50 mio signings hver eneste gang så bliver man nok slemt skuffet.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #996
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kender ikke nok til Lasse Berg Johnsen, men hvis han ikke er på den der "højere hylde," giver det ingen mening for mig. Vi har en trup sprængfyldt med ungt talent, og en Johnsen ville sende unge folk som Johannesson og Stamenic længere væk fra spilletid. Hvis man ikke tror på, at Zeca kan komme tilbage på sit gamle niveau, er det vel en etableret spiller på et højere niveau end Johnsen, vi skal have ind.

    Og som andre påpeger, er truppen allerede for stor. Noget som Thorup i øvrigt også medgav i går i Klubhuset, hvor han sagde, at der nok skulle to-tre spillere ud. Det taler altså ikke for, at eventuelle tilføjelser skal være til bredden: https://www.fck.dk/nyhed/klubhuset-1...og-jess-thorup
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #997
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-simmelhack/

    Simmelhack er hentet på fri transfer og starter på U19 holdet.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #998
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kender heller ikke nok til Lasse Berg Johansen, men Falks plads som defensiv midt er vel netop den hvor man hverken har behov for eller reel mulighed for at tiltrække en spiller på et højere niveau end vi har nu. Tværtimod har man brug for en spiller der kan nogle af de samme ting som Falk kan men godt kan leve med primært at være aflastning til at starte med.

    Selvfølgelig, mener man allerede nu at Isak eller Stamenic kan gå ind og bidrage som centralt omdrejningspunkt i opspillet, så skal man ikke kigge på en Lasse Berg Johansen eller Vitor Carvalho, men det tyder det ikke umiddelbart på er holdningen omkring de to.

  12. #999
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kender ikke nok til Lasse Berg Johnsen, men hvis han ikke er på den der "højere hylde," giver det ingen mening for mig. Vi har en trup sprængfyldt med ungt talent, og en Johnsen ville sende unge folk som Johannesson og Stamenic længere væk fra spilletid. Hvis man ikke tror på, at Zeca kan komme tilbage på sit gamle niveau, er det vel en etableret spiller på et højere niveau end Johnsen, vi skal have ind.

    Og som andre påpeger, er truppen allerede for stor. Noget som Thorup i øvrigt også medgav i går i Klubhuset, hvor han sagde, at der nok skulle to-tre spillere ud. Det taler altså ikke for, at eventuelle tilføjelser skal være til bredden: https://www.fck.dk/nyhed/klubhuset-1...og-jess-thorup
    Årsagen kan lige så vel være, at vi typemæssigt er dækket svagt ind ift. en spillende 6’er. Hvis Falk går i stykker, går vores spil i stykker. Hverken Zeca eller Lerager har kvaliteten til at agere spilfordeler. Dermed kunne Johnsen give den ønskede bredde på positionen, samtidig med at han voksede ind i rollen og på sigt kunne tage permanent over for Falk. Zeca er en dygtig 6’er, men han skal gerne have en sideliggende 6’er som kan noget med bolden, hvis det skal fungere.

    Johanneson ser jeg slet ikke i spil til denne position, mens Stamenic kunne være en mulighed, selvom han vidst nok primært er 8’er. Jeg synes dog han har kvaliteter som gør, at jeg godt kunne se ham spille denne plads også, og hvis man vurderer at han allerede nu er langt fremme, så giver det måske ikke den store mening med Berg Johnsen.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1000
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg kender heller ikke nok til Lasse Berg Johansen, men Falks plads som defensiv midt er vel netop den hvor man hverken har behov for eller reel mulighed for at tiltrække en spiller på et højere niveau end vi har nu. Tværtimod har man brug for en spiller der kan nogle af de samme ting som Falk kan men godt kan leve med primært at være aflastning til at starte med.

    Selvfølgelig, mener man allerede nu at Isak eller Stamenic kan gå ind og bidrage som centralt omdrejningspunkt i opspillet, så skal man ikke kigge på en Lasse Berg Johansen eller Vitor Carvalho, men det tyder det ikke umiddelbart på er holdningen omkring de to.
    I den forbindelse sagde Jess Thorup et par interessante ting i det seneste afsnit af Klubhuset.

    1. På den korte bane ser han primært Isak konkurrere om spilletid på kanten. Dermed kan vi formentlig skrive ham ud af ligningen for nuværende, selvom han ifølge Thorup er købt ind som central midtbanespiller, og det langsigtede projekt fortsat er, at han skal slå igennem der.

    2. Marko Stamenic har haft godt udbytte af sin udlejning til HB Køge, og Thorup forventer, at vi kommer til at se ham på banen i løbet af efteråret. Han nævnte desuden, at han endnu ikke er helt sikker på, om han ser Stamenic primært som 6'er eller som 8'er i vores system.
    Mvh.
    Dane

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  16. #1001
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kender ikke nok til Lasse Berg Johnsen, men hvis han ikke er på den der "højere hylde," giver det ingen mening for mig. Vi har en trup sprængfyldt med ungt talent, og en Johnsen ville sende unge folk som Johannesson og Stamenic længere væk fra spilletid. Hvis man ikke tror på, at Zeca kan komme tilbage på sit gamle niveau, er det vel en etableret spiller på et højere niveau end Johnsen, vi skal have ind.

    Og som andre påpeger, er truppen allerede for stor. Noget som Thorup i øvrigt også medgav i går i Klubhuset, hvor han sagde, at der nok skulle to-tre spillere ud. Det taler altså ikke for, at eventuelle tilføjelser skal være til bredden: https://www.fck.dk/nyhed/klubhuset-1...og-jess-thorup
    Spot on
    Goldbæks Højrefod

  17. #1002
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-forstaerkning

    Ifølge Thorup, så arbejder PC på offensiv forstærkning.

  18. #1003
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Boilesen blev lidt udstillet i flere dueller idag, en mod Tengsted også da han prøver at gå i duel på en langbold
    bliver han viftet væk, flere gange kunne det sagtens have kostet mål hvis det var et bedre hold en Horsens
    Jeg tror han er en mand der er påvej videre.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1004
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er ret overbevist om, at PC håber på at signe spillere sidst i vinduet, som lige nu er afvisende overfor hans tilnæmelser, da de stadig håber på noget bedre.

    Tror ikke der sker meget de næste tre ugers tid.

  21. #1005
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Jeg er ret overbevist om, at PC håber på at signe spillere sidst i vinduet, som lige nu er afvisende overfor hans tilnæmelser, da de stadig håber på noget bedre.

    Tror ikke der sker meget de næste tre ugers tid.
    Men den bedste transfer ville jo være en ny træner, desværre

    rsj


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •