Side 78 af 138 FørsteFørste ... 28687576777879808188128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,156 til 1,170 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1156
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg så de fleste af Feyenoords ECL-kampe sidste år. Så noget kender jeg til ham. Derudover har jeg set ham i eredivisie-kampe, og det styrker kun mit billede.

    For ud over de mål han laver, så imponere han mig i forhold til at deltage i spillet. Han er teknisk stærk, forholdsvis hurtig og har en god pasningsfod. Selvom han kun er 184, så er han faktisk ikke helt ueffen med hovedet.

    Jeg vil sgu være lidt imponeret over PC, hvis han virkelig landet den her.
    Lyder godt. Jeg har gennemgået en del hollandske medier og det gennemgående er at han rigtig gerne vil blive hos Feyernoord og det var hans bedste sæson nogensinde, men Feyernoord ikke vil betale 4 millioner euro for ham. Blandt andet udtaler Frank Arnesen at et af problemerne er at han vil starte ude (hvilket han også gjorde for det meste).

    Han har været effektiv foran mål (9 mål/27 kampe i NL, 10 mål og 13 kampe Conference League). Hvorfor vil vi betale 6 millioner euro, når Feyernoord (som kender ham endnu bedre) ikke vil betale 4 og JT brugte ham fra start 1 ud af 5 kampe da han var i Gent.

    Jeg siger køb - men umiddelbart lyder det dyrt.

    Edit - og bare så vi er enige. Det er stadig en reserve spiller vi køber. Han var på ingen måder Feyernoords førsteangriber og er åbenbart hellere ikke Gents!

    Edit 2: ser lige at Feyernoord har solgt deres første angriber til Japan! Altså ham som de brugte i stedet. Hvad laver Feyernoord? Ser underligt ud

    https://www.transfermarkt.com/bryan-.../spieler/82410
    Sidst redigeret af superestrella : 27.07.22 kl. 06:20

  2. #1157
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Han var ikke mere reserve, end at han startede inde i de fleste kampe hen imod slutningen af sæsonen og eksempelvis spillede fuld tid i Conference League-finalen.
    Inden for de seneste tre måneder har han scoret to mål mod Marseille, to mål mod PSV og et mål mod hhv. Twente, Club Brugge (for Genk) og Mexico (for Nigeria). Det vidner da umiddelbart om en vis kvalitet.

    At han har stået lidt i skyggen af erfarne Linssen i Feyenoord og Onuachu i Genk, synes jeg ikke behøver at betyde, at han ikke skulle være god nok til at slå igennem hos os.
    Prisen er selvfølgelig til diskussion, og 6 mio. euro lyder også voldsomt. Forhåbentlig kan PC få den presset lidt ned, hvis de andre interesserede heller ikke vil op i det leje.
    Men som det nævnes tidligere i tråden er Dessers' cv med gode præstationer på et højere niveau end superligaen for nylig sammenlignet med Babacars tre-fire år gamle Serie A-meritter i mine øjne langt mere tillokkende.
    HIC SUNT LEONES

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  4. #1158
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Han var ikke mere reserve, end at han startede inde i de fleste kampe hen imod slutningen af sæsonen og eksempelvis spillede fuld tid i Conference League-finalen.
    Inden for de seneste tre måneder har han scoret to mål mod Marseille, to mål mod PSV og et mål mod hhv. Twente, Club Brugge (for Genk) og Mexico (for Nigeria). Det vidner da umiddelbart om en vis kvalitet.

    At han har stået lidt i skyggen af erfarne Linssen i Feyenoord og Onuachu i Genk, synes jeg ikke behøver at betyde, at han ikke skulle være god nok til at slå igennem hos os.
    Prisen er selvfølgelig til diskussion, og 6 mio. euro lyder også voldsomt. Forhåbentlig kan PC få den presset lidt ned, hvis de andre interesserede heller ikke vil op i det leje.
    Men som det nævnes tidligere i tråden er Dessers' cv med gode præstationer på et højere niveau end superligaen for nylig sammenlignet med Babacars tre-fire år gamle Serie A-meritter i mine øjne langt mere tillokkende.
    Ja, helt sikkert. Han har fået rigeligt med spilletid det seneste år og har scoret mange mål. Så han er bestemt mere kampklar end Babacar og jeg er også helt klart på at købe ham.

    Derfor forsøger jeg stadig at forstå, hvorfor Feyenoord ikke køber ham og at andre klubber byder meget under. Feyenoord har solgt Linssen til Japan (og han var altså ikke den vildeste spiller at stå bag i hiatkiet) og Feyenoord havde ikke andre angribere, men har nu skrevet med Periera, som de hentede gratis hos Ajax.

    FCK kan jo aldrig købe ham, hvis han var førsteamgriber hos Gent/Feyenoord, så det er bare vores held. Lad os se - spændene

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1159
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Derfor forsøger jeg stadig at forstå, hvorfor Feyenoord ikke køber ham og at andre klubber byder meget under.
    Det kan jeg heller ikke helt gennemskue.
    Altså, hvis han virkelig er SÅ god, så burde der jo stå masser af klubber på spring. Som markedet er så er det vel en relativ lav pris for en angriber med mål i støvlerne?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1160
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det kan jeg heller ikke helt gennemskue.
    Altså, hvis han virkelig er SÅ god, så burde der jo stå masser af klubber på spring. Som markedet er så er det vel en relativ lav pris for en angriber med mål i støvlerne?
    Ja det har jeg også undret mig over. What's the catch? :)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1161
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er en potentiel transfer, som det er svært at blive klog på.

    Der er nogle røde flag

    - Prisen for en trup spiller 6 mio. Euro
    - Hvad er hans motiv for at vælge FC København fremfor Feyenoord; eller Genk for den sags skyld


    Spillerens kvaliteter; youtube, I know, men noget kan det vise

    - Han afslutter med begge ben og hovedet
    - Han er bevægelig
    - Han er fysisk stærk
    - Kan han gå fra Supersub til førsteangriber og bevare succesen

    Alle spillere har nogle forudsætninger for succes, som ligger i holdets spillestil, spillertyper mm. Hvad der betinger Dessers succes, kan jeg ikke finde noget om. Min bedste fornemmelse er dog, at han fungerer i væsentligt større rum, end vi skaber i øjeblikket med den meget snævre tilgang til angrebsfodbold, som JT har. Min holdning er så, at vi skal spille både bredere og dybere og dermed også købe to fløje på meget højt niveau.

    Uanset, så er han ikke en spiller fra 'en ny standard for hvor høj en hylde man kan handle fra'. Uden at anstrenge mig kan jeg i hvert fald nævne 25-30 spillere fra bedre ligaer og med flottere CV, som vi har hentet gennem tiden.

    Jeg havde håbet og nok også troet, at vi netop til de offensive pladser ville se nogle af de her meget omtalte ekstraordinære indkøb.
    Goldbæks Højrefod

  11. #1162
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er en potentiel transfer, som det er svært at blive klog på.

    Der er nogle røde flag

    - Prisen for en trup spiller 6 mio. Euro
    - Hvad er hans motiv for at vælge FC København fremfor Feyenoord; eller Genk for den sags skyld


    Spillerens kvaliteter; youtube, I know, men noget kan det vise

    - Han afslutter med begge ben og hovedet
    - Han er bevægelig
    - Han er fysisk stærk
    - Kan han gå fra Supersub til førsteangriber og bevare succesen

    Alle spillere har nogle forudsætninger for succes, som ligger i holdets spillestil, spillertyper mm. Hvad der betinger Dessers succes, kan jeg ikke finde noget om. Min bedste fornemmelse er dog, at han fungerer i væsentligt større rum, end vi skaber i øjeblikket med den meget snævre tilgang til angrebsfodbold, som JT har. Min holdning er så, at vi skal spille både bredere og dybere og dermed også købe to fløje på meget højt niveau.

    Uanset, så er han ikke en spiller fra 'en ny standard for hvor høj en hylde man kan handle fra'. Uden at anstrenge mig kan jeg i hvert fald nævne 25-30 spillere fra bedre ligaer og med flottere CV, som vi har hentet gennem tiden.

    Jeg havde håbet og nok også troet, at vi netop til de offensive pladser ville se nogle af de her meget omtalte ekstraordinære indkøb.
    Du må endelig gerne nævne de 30 spillere.

    Jeg tror i den grad du undervurdere mandens evner. Det er jo ikke for sjov skyld at han blev topscorer i Conference League og altid har lavet mål, hvor end han har været.

    Hvis du går på "Kvart i bold" på FB, har Henrik Thustrup lavet en analyse af Desser, der vidner om en rigtig solid spiller. Jeg tror simpelthen ikke på at det er muligt at få en meget større profil til DK, med mindre der er tale om en "special connection".


  12. #1163
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Da jeg trods alt arbejder i Holland, så har jeg sendt nogle følere ud :). Her er fra en Ajax fan:

    No, that’s really cheap, he was one of the best players of Feyenoord last year.
    Feyenoord had enough money, that’s not the problem, I thought It was the salary he was asking for.
    If FCK had a chance to buy him, they should definitely do it…

    Her snakket vi om 4 millioner euro og ikke 6. Desuden så mindede han mig om, at Feyernoord forsøger at hente Gnonto:

    https://www.transfermarkt.com/wilfri...spieler/627626

    De har lige solgt 2 spillere til Man U og Leeds, så bankkontoen er fuld. Hvis det er lønnen som var problemet, så ved jeg da ikke om vi kan være med, men måske er vi parat til at betale en stjerne mere end Feyernoord er til en trupspiller! Det lyder i hvert fald meget som en spiller vi har brug for (og kan vi ikke stoppe den diskussion om højere hylde i dette tilfælde - det er jo bare ligegyldigt mundhuggeri. Nogle synes det er, andre ikke. ).

    Jeg bad også lige om at få Daramy retur i samme samtale, så tak mig senere :))

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1164
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er lidt old news, men tror Daramy-muligheden er død.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...il-have-daramy

    Ellers kunne man tænke de overvejer scenarier som:

    #1 Daramy på venstre (nok opgivet) - Claesson centralt
    #2 Dessers ind som 9’er
    #3 Går det også i vasken, så Vallys på venstre - Claesson centralt

    Blot et bud.

    Zan

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1165
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Du må endelig gerne nævne de 30 spillere.

    Jeg tror i den grad du undervurdere mandens evner. Det er jo ikke for sjov skyld at han blev topscorer i Conference League og altid har lavet mål, hvor end han har været.

    Hvis du går på "Kvart i bold" på FB, har Henrik Thustrup lavet en analyse af Desser, der vidner om en rigtig solid spiller. Jeg tror simpelthen ikke på at det er muligt at få en meget større profil til DK, med mindre der er tale om en "special connection".
    De 25-30 spillere kan du hurtigt selv finde ved at bladre lidt i hukommelsen evt. nipserstat.

    Jeg har set 'kvart i bold'-analysen. Metodemæssigt er deres analyser skrøbelige. At sammenligne spillere på den måde, de gør, bliver lidt pærer og bananer. Dataindsamlingsgrundlaget er forskelligt for de enkelte spillere, forskellige ligaer, forskellige modstandere og spilletid. Groft sagt, kan du få en angriber fra den 3. bedste række på Myanmar til at se bedre ud end en superliga angriber.

    Så den analyse er for mig lidt mere underholdning i den bløde ende, men absolut et hyggeligt bidrag, mens vi venter på nogle signings.

    Når det er sagt, så har jeg en spændende fornemmelse af Desser og jeg sidder med en opfattelse af, at han har noget af det, der skal til. Så jeg er positiv. Men jeg har nogle forbehold ift. ham. Det vil være en flot signing, men signingen er hverken en no-brainer eller ekstraordinær - udover den omtalte pris.
    Goldbæks Højrefod

  17. #1166
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg så en kommentar fra en af vore fans på FB, der havde en ven, der var Feyenoord fan, som sagde at Feyenoords problem med ham ikke var økonomien, som det også er nævnt herinde, men at han ikke var så teknisk stærk og ikke god i relationsspillet, som de gerne vil have deres angriber til at være.

    I know vi er ude i nogle led, så tag det for hvad det er.

    Men hvad hjælper det i øvrigt, hvis han er stærk til at lave mål, hvis vi ikke kan finde ud af at komme til de målchancer som nu engang også er nødvendige.

  18. #1167
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    De 25-30 spillere kan du hurtigt selv finde ved at bladre lidt i hukommelsen evt. nipserstat.

    Jeg har set 'kvart i bold'-analysen. Metodemæssigt er deres analyser skrøbelige. At sammenligne spillere på den måde, de gør, bliver lidt pærer og bananer. Dataindsamlingsgrundlaget er forskelligt for de enkelte spillere, forskellige ligaer, forskellige modstandere og spilletid. Groft sagt, kan du få en angriber fra den 3. bedste række på Myanmar til at se bedre ud end en superliga angriber.

    Så den analyse er for mig lidt mere underholdning i den bløde ende, men absolut et hyggeligt bidrag, mens vi venter på nogle signings.

    Når det er sagt, så har jeg en spændende fornemmelse af Desser og jeg sidder med en opfattelse af, at han har noget af det, der skal til. Så jeg er positiv. Men jeg har nogle forbehold ift. ham. Det vil være en flot signing, men signingen er hverken en no-brainer eller ekstraordinær - udover den omtalte pris.
    Jeg er med på, at analysen kan være lidt pærer og bananer, dog er den et rigtig fint fingerpeg. Og sat op imod det professionelle værktøj som vores dataafdeling gør brug af, kan det ikke være helt off, ift. til de indkomne offensive transfers vi har fået ind den seneste tid, for det har sandt for dyden ikke været kønt.

    Jeg er i hvert fald på Desser-vognen, da det ligner at han har nogle af de kvaliteter vi har brug for.

  19. #1168
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er lidt old news, men tror Daramy-muligheden er død.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...il-have-daramy

    Ellers kunne man tænke de overvejer scenarier som:

    #1 Daramy på venstre (nok opgivet) - Claesson centralt
    #2 Dessers ind som 9’er
    #3 Går det også i vasken, så Vallys på venstre - Claesson centralt

    Blot et bud.

    Zan
    Jeg tror, baseret på flere af de rygter der har været, at PC kigger efter en central midt før en kant, og at FCK lige nu er ved at line up til 2-3 voldsomme handler. Handler det reelt vil positionerer klubben som Skandinaviens eneste supermagt.

    1) Dessers hentes ind som 9'er

    2) Der hentes en 6'er som afløser/supplement til Falk. Kvart i bold har teaset viden om et stort navn. Jeg tror stadigvæk PC er i det marked.

    3) PC plejer Jakob Bruun Larsens bagland og JBL selv. Farzam fra transfervinduet nævnte dette scenarie, men også at det var til sidst i august det var muligt. Jeg tror Vallys er set som en mulighed, hvis JBL ikke er mulig.

    Jeg ved, at ovenstående lyder vildt, men jeg synes også, at de rygter vi har hørt, altså de rygter med bund i, alle peger i den retning. Nu får vi at se, men det vil være flot arbejde af PC, hvis det lykkedes, også selvom det kun er 2 ud af 3.

  20. #1169
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er med på, at analysen kan være lidt pærer og bananer, dog er den et rigtig fint fingerpeg. Og sat op imod det professionelle værktøj som vores dataafdeling gør brug af, kan det ikke være helt off, ift. til de indkomne offensive transfers vi har fået ind den seneste tid, for det har sandt for dyden ikke været kønt.
    Jeg ved godt den her kommentar bliver lidt analyse-nørdet, men talfremstilling er ikke en analyse. Det er blot fremskaffelse af grundlaget for selve analysen. Det er først når man begynder at gå i dybden med at forstå tallene deres kontekst, proportioner, udvikling og vilkår, at der begynder at finde en analyse sted. Håber det er OK.


    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er i hvert fald på Desser-vognen, da det ligner at han har nogle af de kvaliteter vi har brug for.
    Jeg er også med :-)
    Goldbæks Højrefod

  21. #1170
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    De 25-30 spillere kan du hurtigt selv finde ved at bladre lidt i hukommelsen evt. nipserstat.

    Jeg har set 'kvart i bold'-analysen. Metodemæssigt er deres analyser skrøbelige. At sammenligne spillere på den måde, de gør, bliver lidt pærer og bananer. Dataindsamlingsgrundlaget er forskelligt for de enkelte spillere, forskellige ligaer, forskellige modstandere og spilletid. Groft sagt, kan du få en angriber fra den 3. bedste række på Myanmar til at se bedre ud end en superliga angriber.

    Så den analyse er for mig lidt mere underholdning i den bløde ende, men absolut et hyggeligt bidrag, mens vi venter på nogle signings.

    Når det er sagt, så har jeg en spændende fornemmelse af Desser og jeg sidder med en opfattelse af, at han har noget af det, der skal til. Så jeg er positiv. Men jeg har nogle forbehold ift. ham. Det vil være en flot signing, men signingen er hverken en no-brainer eller ekstraordinær - udover den omtalte pris.
    Jeg behøver ikke 25-30 navne.

    Hvor mange har vi hentet der har flere end 94 mål og 33 assist på CV'et i en alder af 27 år i en liga der anses for at være bedre end Superligaen?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •