Side 79 af 138 FørsteFørste ... 29697677787980818289129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,171 til 1,185 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1171
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg så en kommentar fra en af vore fans på FB, der havde en ven, der var Feyenoord fan, som sagde at Feyenoords problem med ham ikke var økonomien, som det også er nævnt herinde, men at han ikke var så teknisk stærk og ikke god i relationsspillet, som de gerne vil have deres angriber til at være.

    I know vi er ude i nogle led, så tag det for hvad det er.

    Men hvad hjælper det i øvrigt, hvis han er stærk til at lave mål, hvis vi ikke kan finde ud af at komme til de målchancer som nu engang også er nødvendige.
    Det lyder faktisk lidt bekymrende for mig det der... Jeg har det meget svært med den type angribere der bare laver mål, men ikke kan så meget andet. Jeg elsker til gengæld Jonas Wind-typen. Jeg ærgrer mig stadig over at Jens Odgaard gik til AZ. Han havde i min bog været skræddersyet til vores spillestil - og han kostede "kun" 30 mio, hvilket vi nemt havde kunne forrente i et videresalg om nogle år.

  2. #1172
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg behøver ikke 25-30 navne.

    Hvor mange har vi hentet der har flere end 94 mål og 33 assist på CV'et i en alder af 27 år i en liga der anses for at være bedre end Superligaen?
    Det har jeg ikke styr på - men hverken Laudrup eller Grønkjær tænker jeg.
    Goldbæks Højrefod

  3. #1173
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Til dem der ikke mener at Cyriel Dessers er en spillere på en højere hylde end vi normalt henter for - så må i meget gerne komme med eksempler på angribere vi har hentet direkte fra en sæson med omkring 20 mål i 41 kampe (0.5 mål per kamp) i en klub på niveau med Feyenoord. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om nogen, og dermed må det vel per definition være en ny hylde.

    Det betyder selvfølgelig ikke at han nødvendigvis vil blive en success eller et godt køb.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #1174
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Til dem der ikke mener at Cyriel Dessers er en spillere på en højere hylde end vi normalt henter for - så må i meget gerne komme med eksempler på angribere vi har hentet direkte fra en sæson med omkring 20 mål i 41 kampe (0.5 mål per kamp) i en klub på niveau med Feyenoord. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om nogen, og dermed må det vel per definition være en ny hylde.

    Det betyder selvfølgelig ikke at han nødvendigvis vil blive en success eller et godt køb.
    Ødelægger det her ikke diskussionen omkring Desser helt vildt? Hvorfor blive ved?

    - Jeg tror alle bliver imponeret hvis vi henter ham. Så kan folk synes Allback var fra samme eller måske højere hylde. Ligegyldigt

    - han er 27, så stop med at nævn en sæson, så er Babacar fra en højere hylde fordi han har spillet i en bedre liga længere.

    Det som sker hos FCK, det er at vi bruger større beløb end nogensinde og vi nærmer os de beløb, som vi simplethen bliver nød til, hvis hi skal være med europæisk. Talenter for 30+ og nu forsøger vi med en spiller i hans prime alder til 45! Det er store beløb.

    Jeg læser en del omkring det og jeg tror faktisk ikke det lykkedes, men ville være fedt hvis det gør. Han er født og opvokset i Belgien (men spiller for Nigeria) og er jo virkelig slået igennem sidste år, så at jeg nærmest kun kan finde rygter om Cremonese og os er lidt underligt.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1175
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er en potentiel transfer, som det er svært at blive klog på.

    Der er nogle røde flag

    - Prisen for en trup spiller 6 mio. Euro
    - Hvad er hans motiv for at vælge FC København fremfor Feyenoord; eller Genk for den sags skyld
    Der er ingen tvivl om, at den hollandske liga er langt stærkere end den danske med klart bedre hold generelt, flere tilskuere, mere prestige, flere penge osv.

    Men ser man på Feyenoord og FCK isoleret, ligger de side om side i UEFA-rankings (med FCK 500 point bedre :)), FCK har mulighed for CHL - det har Feyenoord ikke, FCK er mesterskabsfavorit, det er Feyenoord ikke - og måske vigtigst: I FCK vil han formentligt være tiltænkt masser af spilletid og hurtigt kunne få status som absolut stjernespiller.

    Mht. Genk, tja...så snuppede vi deres træner ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1176
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    ...ser man på Feyenoord og FCK isoleret, ligger de side om side i UEFA-rankings (med FCK 500 point bedre :))
    Ikke fordi det er det mest presserende i verden - men det er 0,5 point - altså et halvt point - ikke 500.

    Jeg ved, at det er en lille bitte ting, men vi er bare nogle, hvor den slags af en eller anden grund er utrolig vigtigt :-)

    Jeg er ikke den eneste, der føler sig nødsaget til at påpege den slags :-) https://twitter.com/JanEliazzen/stat...55199965691904
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1177
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Thorup har netop udtalt til Sundays at der skal hentes en ny keeper!
    -It is the dirty fucking wins-

  12. #1178
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Thorup har netop udtalt til Sundays at der skal hentes en ny keeper!
    ..og endnu mere mærkværdigt udtaler han også at 16årige Dithmer er foran i køen ifht Guadagno... Det er mildest talt bekymrende og jeg håber at vi henter en keeper ind på Grabaras niveau som eventuelt kan tage over for ham, når han sikkert bliver solgt næste sommer alligevel.

    Skidt situation!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1179
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    ..og endnu mere mærkværdigt udtaler han også at 16årige Dithmer er foran i køen ifht Guadagno... Det er mildest talt bekymrende og jeg håber at vi henter en keeper ind på Grabaras niveau som eventuelt kan tage over for ham, når han sikkert bliver solgt næste sommer alligevel.

    Skidt situation!
    Sgu lidt meh at der udbryder panik i det sekund Grabara er sat ud af spillet. Nu kom der lige et hul i kalenderen til reserve-Kalle, og så er han ikke længere god nok til at tage over i et par (vigtige) måneder. Hvad skal vores reservekeepere så bruges til?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #1180
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Sgu lidt meh at der udbryder panik i det sekund Grabara er sat ud af spillet. Nu kom der lige et hul i kalenderen til reserve-Kalle, og så er han ikke længere god nok til at tage over i et par (vigtige) måneder. Hvad skal vores reservekeepere så bruges til?
    Kan jo kun tale for mig selv, men jeg synes ikke at Kalle var god nok allerede inden at Grabara blev skadet.

    Og når det så er sagt, så er det immervæk stadigt et sats at vores næstbedste mand så nu er en 16årig. Det ville da blot være rettighed omhu at hente en reserve ind nu som kan puste både Kalle og Grabara i nakken.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1181
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    vi kan ikke have 16 årige dithmer som 2. målmand. Det er 2 vigtige måneder med mange kampe i europa og superligaen. Vi skal naturligvis have en reserve keeper ind som er klar og kan presse Kalle. Specielt nu hvor vinduet er åben. Der er 2 scenarioer jeg ser:

    1. man kigger efter en som måske kan tag over som første målmand efter næste sæson, hvor kalle har udløb og grabara nok bliver solgt.
    2. man kigger efter en korttidsleje på et halv år og gerne en med dansk pas, så det ikke tæller negativ i forhold til Europa og A-liste (Dithmer bør kunne komme på B listen)
    - Torben

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1182
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg vil hellere bruge penge på en angriber end på en målmand. Kan vi få en rigtig god målmand på leje er jeg helt med på den, men jeg gider ikke at vi hænger på 5 målmænd efter 2 måneder.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1183
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    IMO, så stod Kalle én af de bedste sæsoner nogensinde set fra en FCK-målmand, da han ankom i 2019 (særligt i de europiske kampe var han utroligt god), og jeg har derfor svært ved at acceptere at han skulle være ubrugelig i en situation som denne. Jeg er klar over at hans anden sæson var mindre god og at han heller ikke greb chancen sidste gang han fik den i Grabaras fravær, men med mindre at man kan skaffe en målmand der vil blive permanent førstevalg på pladsen, så synes jeg at man skal give Kalle chancen for at finde sit gamle niveau.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #1184
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    IMO, så stod Kalle én af de bedste sæsoner nogensinde set fra en FCK-målmand, da han ankom i 2019 (særligt i de europiske kampe var han utroligt god), og jeg har derfor svært ved at acceptere at han skulle være ubrugelig i en situation som denne. Jeg er klar over at hans anden sæson var mindre god og at han heller ikke greb chancen sidste gang han fik den i Grabaras fravær, men med mindre at man kan skaffe en målmand der vil blive permanent førstevalg på pladsen, så synes jeg at man skal give Kalle chancen for at finde sit gamle niveau.
    Jeg er også meget tryg ved Kalle. Men en god back Up synes jeg at det er brug for.

    Som nogen nævner, så kan man jo fint overveje de forskellige perspektiver det kan være for sådan en transfer.

    I sidste ende tror jeg dog, at det bliver det muliges kunst.
    Goldbæks Højrefod

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1185
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    IMO, så stod Kalle én af de bedste sæsoner nogensinde set fra en FCK-målmand, da han ankom i 2019 (særligt i de europiske kampe var han utroligt god), og jeg har derfor svært ved at acceptere at han skulle være ubrugelig i en situation som denne. Jeg er klar over at hans anden sæson var mindre god og at han heller ikke greb chancen sidste gang han fik den i Grabaras fravær, men med mindre at man kan skaffe en målmand der vil blive permanent førstevalg på pladsen, så synes jeg at man skal give Kalle chancen for at finde sit gamle niveau.
    Selvfølgelig er Kalle ikke ubrugelig, syntes han er en fin keeper. Men det er også nu han skal gribe chancen og bevise, at form dykket i 20/21 sæsonen var en enlig svale.

    I min bog handler det om output på banen. Hvis kalle om 8 uger fra nu har stået helt fantastisk og været med til at få os i CL, så får Kamil jo også svært ved at generobre pladsen tilbage. Sådan er det jo. Hvis jeg ikke husker forkert, så skete der noget af det samme for Jesper Christiansen i sin tid da han fik sin albue skade, hvor han også havde svært ved at tage pladsen tilbage.

    Tingene ændrer sig hurtigt i fodbold.
    Sidst redigeret af EraZ : 27.07.22 kl. 15:13

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •