Side 95 af 138 FørsteFørste ... 458592939495969798105 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,411 til 1,425 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1411
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er sgu mere irriteret over at vi skød både Daramy og siden Wind af, i en sæson, hvor så meget var på spil. Nu vandt vi alligevel og alt var godt, men vi skulle klart have beholdt begge frem til dette vindue, hvor vi formentlig havde kunne sælge begge for endnu mere end vi gjorde. Og så havde vi undgået den kavalkade af januar-fejlkøb.
    De kunne også begge været løbet ind i alvorlige skader eller være rendt ind i længerevarende formdyk….

    Der er ingen garantier når det kommer til transfers og jeg synes det et svært at klandre PC for to så flotte og store salg. Det handler om timing og om at smede imens jernet er varmt.

    Han skulle selvfølgelig have haft ordentlige erstatninger klar, det er der ingen tvivl om.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1412
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Der står jo i artiklen at han ville koste mindre end Dessers…

    Og har svært ved at tro at Corner ville have forlangt meget mere end Falk-løn. Men det er jo ren gidsning.

    Zan
    Der står rigtig nok at transferen ville være mindre end Dessers. Hvor meget aner vi ikke. Men man kan sagtens forestille sig at agent og måske også spiller netop øjner muligheden for en ordentlig lønstigning, da man vil argumentere for at besparelsen på transferkroner skal tilfalde spilleren (lex Bjelland).
    Det er helt gratis for agenten nærmest at hentyde, at vi sagde nej til Corner for en slik. Og én man kan være sikker på med PC det er at han ikke siger nej til et black friday tilbud, så lad os lige slå koldt vand I blodet.
    Det fulde opslag som agenten har lagt op, og hvorfra denne historie med Corner og FC er sakset fra, er "en rigtig god fortælling" og har mere karakter af at være en forsmag på et kapitel i Corners biografi "Fra Toyota til Maserati" end at det er den skinbarlige sandhed.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1413
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Corners biografi "Fra Toyota til Maserati"
    Fed titel på Corners fremtidige bestseller. Den ville jeg 100% købe :)

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #1414
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Heldigvis må vi gerne være bagkloge og Corner + Højlund lyder en del bedre en NJ, Babacar, Karamoko… det havde næppe ændret mesterskabet sidste sæson, men det havde været rigtig fedt nu.

    Umiddelbart lyder det jo som om, at det havde været en fin økonomisk deal - men PC har jo vurderet at Corner ikke var det værd og så kan vi jo så diskutere PC og egentlig ikke så meget Corner, det løb er jo tydeligvis kørt. For mig er det her et søm i PC ligkiste og lægger man det sammen med hans præstationer indtil nu og hans amatøragtige håndtering af Dessers, så skal der ikke mange flere søm til at lukke kisten helt tæt, men han kan da stadig finde brækjernet frem i form af en monster af en angriber.

    Daramy hjalp, meeeen det kunne en random 12 årige fundet på og igen kommer der forskellige historier fra Daramy og PC angående kontakt. Det ligner jo lidt st PC vil fremstå som om den handel har han arbejdet hårdt for og ikke bare læst lidt med herinde

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1415
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det havde næppe ændret mesterskabet, bortset fra det måske var blevet sikret noget tidligere, og det havde måske gjort en forskel i kampene mod PSV, så vi måske havde fået et bedre resultat på udebane, og ikke havde fået så stor en røvfuld på hjemmebane.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. #1416
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis og hvis, min røv er spids.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1417
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-ikke-skrevet

    Nordicbet melder, at Dessers sagtens kan havne i FCK, og at han langt fra er på plads i Cremonese, og at Gent bruger Cremonese til at malke FCK for ekstra millioner. Farzam sagde noget lignende i Transfervinduet i går, og PC gav den fuld pedal i lumske smil forleden, da han blev spurgt ind til Dessers. Hvorfor vil jeg ikke blive overrasket, hvis FCK og PC ender med at hente Dessers til en pris der i hvert fald er på en ny hylde, og hvor den ene halvdel os fans hylder PC for at vise handlekraft, og den anden halvdel sviner ham for at være ødsel? Mit bud er i hvert fald, at PC snart - hvis han da ikke allerede har gjort det - sender et bud til Gent på 7-8 mio Euro (Det beløb flere guruer har meldt er det maksimale FCK kan betale).

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1418
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det ville da være voldsomt rart, for der skal virkelig til at ske noget på transferfronten i min bog.
    Bevares, det er super mht Mo, men ikke der, jeg synes vi er udfordrede.
    Så kombinationen med at jeg troede Dessers var røget til Italien og manglende rygter/nyt med to kommende CL-finaler har været frygtelig!

    Over & out
    CPH12

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-ikke-skrevet

    Nordicbet melder, at Dessers sagtens kan havne i FCK, og at han langt fra er på plads i Cremonese, og at Gent bruger Cremonese til at malke FCK for ekstra millioner. Farzam sagde noget lignende i Transfervinduet i går, og PC gav den fuld pedal i lumske smil forleden, da han blev spurgt ind til Dessers. Hvorfor vil jeg ikke blive overrasket, hvis FCK og PC ender med at hente Dessers til en pris der i hvert fald er på en ny hylde, og hvor den ene halvdel os fans hylder PC for at vise handlekraft, og den anden halvdel sviner ham for at være ødsel? Mit bud er i hvert fald, at PC snart - hvis han da ikke allerede har gjort det - sender et bud til Gent på 7-8 mio Euro (Det beløb flere guruer har meldt er det maksimale FCK kan betale).
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  15. #1419
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nogen der ved om Dessers var i kamp i dag? De scorede i hvert fald 4 mål uden hans navn på måltavlen!
    -It is the dirty fucking wins-

  16. #1420
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Nogen der ved om Dessers var i kamp i dag? De scorede i hvert fald 4 mål uden hans navn på måltavlen!
    Det var han, og umiddelbart kunne jeg se to oplæg og tredie fod på. Hvis jeg da læser tallene rigtigt.

  17. #1421
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det var han, og umiddelbart kunne jeg se to oplæg og tredie fod på. Hvis jeg da læser tallene rigtigt.
    Jep og så fik han lige udtalt til TV bagefter, at han stort set var på plads i Serie A, og “at imorgen var en vigtig dag”, som i, at der meldes noget ud her. Ved mindre Genk har lokket Dessers med på legen om at presse FCK, så er han vist desværre et overstået kapitel. Lad os se, hvem PC ellers har på listen.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1422
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jep og så fik han lige udtalt til TV bagefter, at han stort set var på plads i Serie A, og “at imorgen var en vigtig dag”, som i, at der meldes noget ud her. Ved mindre Genk har lokket Dessers med på legen om at presse FCK, så er han vist desværre et overstået kapitel. Lad os se, hvem PC ellers har på listen.
    Skal man tro Farzam, så kan vi kun glæde os, og på trods af den udmelding, så tror jeg kun det værste.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1423
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Skal man tro Farzam, så kan vi kun glæde os, og på trods af den udmelding, så tror jeg kun det værste.
    Hvad har Farzam sagt, som vi skal glæde os til?
    HVIS der refereres til Farzams replik i Transfervinduet i onsdags, så sagde han, at "FCK køber en 9'er - og han bliver dyr". Det blev, som jeg husker det, sagt i en kontekst, der handlede om, hvorvidt Dessers kommer eller ej, altså underforstået, at "hvis ikke Dessers kommer, så er jeg overbevist om, at der kommer en anden, og han bliver dyr (ligesom Dessers)".
    Farzam lover altså i mine ører ingenting, han giver bare udtryk for, hvad han selv tror.
    Sidst redigeret af Luffe : 06.08.22 kl. 21:49 Årsag: Supplerende tekst

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1424
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jep og så fik han lige udtalt til TV bagefter, at han stort set var på plads i Serie A, og “at imorgen var en vigtig dag”, som i, at der meldes noget ud her. Ved mindre Genk har lokket Dessers med på legen om at presse FCK, så er han vist desværre et overstået kapitel. Lad os se, hvem PC ellers har på listen.
    Ja med det interview virker det ret klart, at han har valgt Italien. Eneste chance ser næsten ud til at være, at vi byder mere for ham hos Genk end Cremone er villige til. Men ønsker han ikke at komme til FCK, så ændrer det næppe på meget.

    Lad os håbe, at PC har et spændende navn som næste på listen, og at vi er mere heldige her.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1425
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Link til interviewet??
    -It is the dirty fucking wins-

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •