Side 124 af 138 FørsteFørste ... 2474114121122123124125126127134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,846 til 1,860 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1846
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Problemet med Pep er jo, at han ikke rigtig har nogle spidskompetencer, som man betaler vildt mange penge for. Og hvad er egentlig den optimale position til ham?
    Angriber: For lille, langsom og lidt svagt spark.
    10’er: Mangler vel nogle egenskaber i sine driblinger og noget i sit langskud.
    8’er: Ikke god nok i det defensive.
    Kant: For langsom og mangler driblefærdigheder.

    Der findes bare mange af hans type spiller, som er meget yngre, og dem snupper man nok i stedet. Samtidig har han kun 2 år tilbage og vil han ikke forlænge, så var det nok tid til at få penge for ham nu.

    Og efter at have tygget lidt på det, så melder jeg lige noget kontroversielt ud. Jeg tror det er godt for os at komme af med ham, så vi kan droppe det her med en falsk 9’er. Jeg synes han er for svær at placere og Claesson/Hakon spiller vel fint 10’er. Men kræver self en ny angriber.
    Ingen spidskompetence? Hans venstreben? Derudover er jeg uenig i at han har mangler i sit langskud - mon ikke Hermansen ligeledes er uenig. Samtidig er det en kæmpe force at være så pålidelig som Biel - han er aldrig skadet, løber konstant og har efterhånden spillet 50 kampe for os i træk. Det er sådan noget en træner elsker!

    Når det er sagt så giver et salg af Biel fin mening. Ikke fordi at han er en dårlig spiller, men det bliver svært at få plads til både ham og Claesson på 10'eren, og hvem kan vi få penge for? Biel. Så bliver det desværre den løsning man vælger, og det er vel forståeligt nok når han samtidig har haft sit peak sæson nu.

    Tak for alt Biel. Du kommer til at stå i min bog som en af de bedste, og en der aldrig gav op. Han er en af de spillere der tog det fra laveste niveau til højeste sammen med N'doye og Delaney!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  2. #1847
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ingen spidskompetence? Hans venstreben? Derudover er jeg uenig i at han har mangler i sit langskud - mon ikke Hermansen ligeledes er uenig.
    Pep Biels venstreben har scoret nogle fantastiske mål, men at påstå, at det er en spidskompetence, holder IMO ikke, når man tænker på, hvor ofte der også kommer slatne afslutninger fra det ben. Tallene bakker det indtryk op. Blandt sidste sæsons mest scorende midtbanespillere ligger Pep Biels scoringsprocent i bunden - kun "undergået" af Vallys'.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1848
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Pep Biels venstreben har scoret nogle fantastiske mål, men at påstå, at det er en spidskompetence, holder IMO ikke, når man tænker på, hvor ofte der også kommer slatne afslutninger fra det ben. Tallene bakker det indtryk op. Blandt sidste sæsons mest scorende midtbanespillere ligger Pep Biels scoringsprocent i bunden - kun "undergået" af Vallys'.
    Har du et link til de statistikker? Viser de hvor mange afslutninger og hvor mange mål de forskellige spillere har, eller viser de "kun" scoringsprocenten?

  5. #1849
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge et græsk medie, kan prisen stige til 75 millioner - hvis diverse bonusser indfries. Det lyder lidt mere fornuftigt

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-for-pep-biel/

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #1850
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Har du et link til de statistikker? Viser de hvor mange afslutninger og hvor mange mål de forskellige spillere har, eller viser de "kun" scoringsprocenten?
    Hvis du sorterer i statistikken under "Performance Center" her, kan du se det: https://superliga.dk/stats/stats-21-22/#spiller

    Klik på "offensiv" og på "midtbane" under "positioner."

    Pep Biel brugte 73 afslutninger (det højeste antal blandt samtlige Superliga-spillere sidste sæson) på at score 11 mål, hvilket giver en scoringsprocent på 15,1. Til sammenligning havde Sebastian Jørgensen en scoringsprocent på 23,9 sidste sæson.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1851
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

    Pep Biel brugte 73 afslutninger (det højeste antal blandt samtlige Superliga-spillere sidste sæson) på at score 11 mål, hvilket giver en scoringsprocent på 15,1. Til sammenligning havde Sebastian Jørgensen en scoringsprocent på 23,9 sidste sæson.
    Det siger absolut INTET om kvaliteten af Pep Biels skud. For at sammenligne en til en på den måde som du gør, så skal Pep og ham Sebastian have helt de samme chancer. Det kan ligeså godt sige noget om hvor gode (eller dårlige) vi som hold har været til at sætte Pep op til de rigtige chancer.

    At pep brænder et frispark fra 30 meters afstand mens en eller anden anden ligegyldig spiller scorer fra det lille felt efter et gennemspillet angreb siger ikke noget om skudstyrke eller kvalitet overhovedet.

    I øvrigt har Pep jo sjældent fået lov til at spille offensiv midt, men han har derimod okset rundt som forreste mand...

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1852
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Det siger absolut INTET om kvaliteten af Pep Biels skud. For at sammenligne en til en på den måde som du gør, så skal Pep og ham Sebastian have helt de samme chancer. Det kan ligeså godt sige noget om hvor gode (eller dårlige) vi som hold har været til at sætte Pep op til de rigtige chancer.

    At pep brænder et frispark fra 30 meters afstand mens en eller anden anden ligegyldig spiller scorer fra det lille felt efter et gennemspillet angreb siger ikke noget om skudstyrke eller kvalitet overhovedet.

    I øvrigt har Pep jo sjældent fået lov til at spille offensiv midt, men han har derimod okset rundt som forreste mand...
    Enig, det er igen det her med statistik og bikinien. Jeg er generelt ikke den store fan af statistikker når det kommer til fodboldspillere. Det kan muligvis pin-pointe én i den rigtige retning, når man søger en bestemt type spiller, men ofte dækker den over det væsentligste. Pep Biel HAR en god venstrefod, det kan jeg ikke forstå, at man kan være uenig i. Men selvfølgelig kommer der også dårlige afslutninger, hvilket gælder alle fodboldspillere.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1853
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Det siger absolut INTET om kvaliteten af Pep Biels skud. For at sammenligne en til en på den måde som du gør, så skal Pep og ham Sebastian have helt de samme chancer. Det kan ligeså godt sige noget om hvor gode (eller dårlige) vi som hold har været til at sætte Pep op til de rigtige chancer.

    At pep brænder et frispark fra 30 meters afstand mens en eller anden anden ligegyldig spiller scorer fra det lille felt efter et gennemspillet angreb siger ikke noget om skudstyrke eller kvalitet overhovedet.

    I øvrigt har Pep jo sjældent fået lov til at spille offensiv midt, men han har derimod okset rundt som forreste mand...
    Selvfølgelig siger statistikker ikke alt, men de bakker i det her tilfælde en for mig ikke særlig kontroversiel observation op. Hvis man ikke kan huske Pep Biels mange brændte chancer, vil jeg vove at påstå, at det skyldes selektiv hukommelse.

    Det var i øvrigt kun i få af sidste sæsons kampe, at Pep spillede 9'er.

    Bare lige for at slå fast: Jeg holder meget af Pep Biel (og var i øvrigt en af de få, der forsvarede hans potentiale, da næsten alle var parat til at smide ham på møddingen, dengang Ståle brugte ham på kanten) og mener, han er en klassespiller. Men at hans afslutninger skulle være en spidskompetence, mener jeg er en oplagt fejlanalyse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #1854
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Med under et døgn tilbage af transfervinduet, må jeg sige, at det bekymrer mig lidt, at vi ikke ser nogle konkrete rygter om en central midtbanespiller. Hvis Corner for Pep, var den drømmetransfer vi efter et sikret CL-spil, skulle vente til sidstedagen på at få, så må jeg erklære mig svært utilfreds med PC’s ageren i dette vindue. Vi har endvidere sagt farvel til Jens Stage, som også var en markant profil sidste sæson. Claesson har spillet fornuftige kampe og scoret nogle kasser, men jeg ser ham slet ikke som den store profil, der løfter os. Tværtimod er hans bundniveau ekstremt lavt, især med tanke på, hvor rutineret han er.

    Der går rygter om en centerback, hvilket jeg slet ikke kan forstå. Medmindre den er helt gal med Boile, så giver det ingen mening at vi lægger ressourcer der. Måske er jeg bare utålmodig, men jeg begynder sgu at få lidt bange anelser..

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1855
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ingen spidskompetence? Hans venstreben? Derudover er jeg uenig i at han har mangler i sit langskud - mon ikke Hermansen ligeledes er uenig. Samtidig er det en kæmpe force at være så pålidelig som Biel - han er aldrig skadet, løber konstant og har efterhånden spillet 50 kampe for os i træk. Det er sådan noget en træner elsker!

    Når det er sagt så giver et salg af Biel fin mening. Ikke fordi at han er en dårlig spiller, men det bliver svært at få plads til både ham og Claesson på 10'eren, og hvem kan vi få penge for? Biel. Så bliver det desværre den løsning man vælger, og det er vel forståeligt nok når han samtidig har haft sit peak sæson nu.

    Tak for alt Biel. Du kommer til at stå i min bog som en af de bedste, og en der aldrig gav op. Han er en af de spillere der tog det fra laveste niveau til højeste sammen med N'doye og Delaney!
    Jeg er uenig. For mig svarer det til, at man siger, at Leragers højreben og dermed langskud er hans spidskompetence. Jeg mindes i hvert fald ikke særlig mange langskudsmål fra Biel, men jeg mindes en del slatne afslutninger, og så har jeg svært ved at se, at vi får mange flere penge for ham. Når jeg kigger ud over landskabet med klubber, der kan smide mange penge, så har jeg lidt svært ved at se, hvor han passer ind.

    Men der skal jo også være plads til uenighed :D

    Han vil dog for mig også stå som en fantastisk spiller, og den udvikling han har været igennem er helt fantastisk. Jeg håber det bedste for ham fremover!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1856
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der går rygter om en centerback, hvilket jeg slet ikke kan forstå. Medmindre den er helt gal med Boile, så giver det ingen mening at vi lægger ressourcer der.
    Jeg synes, vi står i en vanskelig situation ift. midterforsvaret, hvor vi har tre rutinerede spillere, der nok har forventninger om spilletid samt et ungt talent, der har vist sig dueligt. Til gengæld er to af vores rutinerede kræfter ofte skadede eller syge, og så bliver det lidt skrøbeligt. Kan vi få en fornuftig gardering, som kan affinde sig med at være 4./5.-valg, vil det for mig give fin mening.

  19. #1857
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Pep er en klassespiller og en klassemand for klubben og holdet. Fanme' et lortesalg.

    Jeg må igen indrømme, at jeg panikker mildt, og at det bliver værre i løbet af dagen. Navne jeg ikke kan stave til diskuteres og anprises over alt, men vi får sgu' ikke styr på holdet og begynder at slå de jyske lortehold og Farum ved at købe tre bedagede stjerner. Tværtom (jeg holder umådeligt meget af Corne, det er ikke det). Hvis Delaney kommer hjem, og hvis omklædningsrummet straks falder helt på plads, når han træder ind af døren på 10'er, så jo. Måske.

    Det er sgu' da rædselsfuldt, hvad vi er vidne til, om end jeg er sikker på, at der er et par helt store navne på vej. Tænk sig, at man måske som det eneste skal sidde og glæde sig over, at Sklander på twitter panikker over vores køb.

    Men altså, jeg glæder mig alligevel til Fanradioen fra kl. 20-24+.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1858
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis Thorup (eller en ny træner) gerne vil spille med 3 i bagkæden fra start fra tid til anden, så er det ret skrøbeligt med kun 4 midterforsvarere i truppen (+ Marios, men han er ikke rigtig i spil til at komme på banen). Så det ville give god mening at se på en ekstra gardering til positionen. Allerhelst en spillende midterforsvarer med samme pasningskvaliteter som Boilesen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1859
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Pep er en klassespiller og en klassemand for klubben og holdet. Fanme' et lortesalg.

    Jeg må igen indrømme, at jeg panikker mildt, og at det bliver værre i løbet af dagen. Navne jeg ikke kan stave til diskuteres og anprises over alt, men vi får sgu' ikke styr på holdet og begynder at slå de jyske lortehold og Farum ved at købe tre bedagede stjerner. Tværtom (jeg holder umådeligt meget af Corne, det er ikke det). Hvis Delaney kommer hjem, og hvis omklædningsrummet straks falder helt på plads, når han træder ind af døren på 10'er, så jo. Måske.

    Det er sgu' da rædselsfuldt, hvad vi er vidne til, om end jeg er sikker på, at der er et par helt store navne på vej. Tænk sig, at man måske som det eneste skal sidde og glæde sig over, at Sklander på twitter panikker over vores køb.

    Men altså, jeg glæder mig alligevel til Fanradioen fra kl. 20-24+.
    Jeg kan sagtens dele din bekymring, men ikke så meget på grund af Biel-salget. Uanset hvor god han har været for os, burde han ikke som type være så svær at erstatte. Og han er jo ikke en leder, så på den led bliver vi ikke så svækket af det salg. Vi har brug for ledere og specifikt en vikar for Zeca, når han ikke kan spille. Og så mangler vi nok en træner, som har opbakning. Det er nok det store problem lige nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1860
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://twitter.com/fabrizioromano/s...nudeo1us3NLzjA

    Fabrizio Romano melder 8 mill. EUR + add-ons på Pep Biel-handelen med Olympiakos.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •