Side 132 af 138 FørsteFørste ... 3282122129130131132133134135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,966 til 1,980 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1966
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er ikke handlerne, vi HAR lavet, der er problemet. Det er handlerne vi IKKE har lavet, der er problemet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #1967
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er ikke handlerne, vi HAR lavet, der er problemet. Det er handlerne vi IKKE har lavet, der er problemet.
    Plus alle de forkerte handler vi lavede i vinters...

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #1968
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg synes ikke helt at man kan tale om at forsvare sidste år uden Zeca. Ja vi blev mestre, men det var med nød og næppe fordi vores konkurrent heldigvis også var ustabile.
    Falk skal IKKE spille dernede - Han har været spildt ALT for længe dernede nu... Vi så hjemme imod Trabzon hvad han bidrager med offensivt, ligesom vi så hvor vigtigt det er for os med en leder på 6er positionen.

    Jeg frygter et ustabilt efterår hvis Zeca bliver skadet eller kun kan spiller hver anden kanp...
    Ser vi bort fra kampene mod PSV, så har vores forsvarsspil vel næppe ret mange gange set bedre ud end i foråret, hvor Grabara bl.a. slår rekorden for clean sheets. Det var uden Zeca og med nærmest identisk trup som nu. Så set ud fra det, så har vi ubestrideligt truppen til at kunne forsvare meget bedre end vi gør nu - også uden Zeca. Jeg går ud fra (jeg kan jo ikke vide det), at det er rationalet bag den manglende 6'er.

    Men altså jeg er jo helt enig med dig. Jeg vil helst have Falk længere frem. Jeg prøver bare at finde en forklaring på, hvorfor man ikke har kigget på positionen.

    Og ja, jeg frygter (nok nærmere forventer) en ustabilt efterår.

  5. #1969
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Well, dengang havde truppen også en assistenttræner med defensive kompetencer, som Thorup lyttede til. Men nu er Ruben Selles rykket til Southampton..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #1970
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nå, en liste over potentielle emner ifølge transfermarkt, som PC rent faktisk kan redde balancen i truppen (og sin egen røv) med ved at få hentet og indregistreret inden fredag kl. 23:59:

    - Florian Grillitsch (27 år): Østrigsk landsholdsspiller (33 landskampe, 1 mål), defensiv midtbanespiller. Havde kontraktudløb i Hoffenheim 1. juli. Anslået værdi: 16 mio. euro.
    - Xeka (27 år): Portugisisk defensiv midtbanespiller. Havde kontraktudløb i Lille OSC 1. juli. Anslået værdi: 9 mio. euro.
    - Nemanja Radoja (29 år): Serbisk defensiv midtbanespiller (2 landskampe). Havde kontraktudløb i Levante 1. juli. Anslået værdi: 2 mio. euro.
    - Ibrahim Amadou (29 år): Tidligere fransk ungdomslandsholdsspiller (2 U19-landskampe). Defensiv midtbanespiller, der også kan supplere i midterforsvaret. Fortid i Sevilla, som hentede ham for knapt 15 mio. euro i 2018. Havde kontraktudløb i Metz 1. juli. Anslået værdi: 2 mio. euro.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1971
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Hehe okay Kasper, jeg tager lige en dyb indånding. Sikke en moden måde at indlede et ellers helt fint indlæg på. Det er flot at du konstant skal sidde og belære alle andre om almindelig pli, men selv har så svært ved ikke konstant at være nedladende overfor alle med en anden mening end din egen.
    Ja det må du sgu undskylde. Jeg har desværre så lidt pli, at jeg måske endda også kunne finde på at sige det face to face, hvis jeg synes nogen virkede lidt oprevet. Men jeg har måske bare tolket dit indlæg forkert.

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Prøv at se interviewet på Discovery, der går Corner igennem det præcis, som det er foregået og nej, PC har ikke forhørt sig på noget tidspunkt, det er noget som Corner og agenten helt selv har sat i værk, og det er heller ikke PC der har slået kolbøtter for at forhandle prisen ned, det er derimod Trabzonspor, der har været meget flinke ved Corner, fordi han ikke havde det godt mentalt. Hvis PC finder 100 kroner på gaden vil du så også rende rundt og påstå, at det nogle penge, han helt selv har tjent?
    Du må lige hjælpe mig med at forstå:

    1)
    Mener du, at PC ikke har været inde og forhandle med Trabzon? Altså at alt bare er faldet ned i skødet på ham?
    Jeg er med på, at forhandlingerne selvfølgelig har været nemmere (nok nærmere mulige), fordi Corner har bedt om at komme hjem, men jeg tænker ikke, at Corner og agenten selv har forhandlet en aftale mellem klubberne hjem, afleveret papirerne hos PC, som så bare har skrevet under.

    2)
    Selv hvis det nu skulle være tilfælde, hvad er det så præcist, at PC har gjort forkert i denne sag? Skulle han havde sagt nej og hentet en anden på en tilsvarende hylde? Må han ikke sige, at klubben har hentet Cornelius, fordi Cornelius selv har hjulpet til? Må han ikke sige, at Cornelius er fra en høj hylde? Må han ikke sige, at der er handlet på en høj hylde, fordi spillleren selv har hjulpet? Må PC ikke tage en del af æren?

    Altså jeg forstår vitterligt ikke, hvad det er du er sur over omkring Corneliushandlen. Nogle andre ting omkring vinduet måske, men nu nævner du vist kun Cornelius og CS.

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg vil mene at vi skal ligge på en solid førsteplads inden vinterpausen, hvis vi kan tale om, at det her vindue er godkendt.
    Så kan vi allerede nu konkludere, at vinduet ikke er godkendt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1972
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Well, dengang havde truppen også en assistenttræner med defensive kompetencer, som Thorup lyttede til. Men nu er Ruben Selles rykket til Southampton..
    Ja og det er en vigtig detalje. Men eftersom Thorup stadig er her, så stoler man formentlig på, at han og teamet kan videreføre arbejdet og genetablere en fornuftig defensiv. Kan de ikke det, så må man jo drage konsekvensen i løbet af efteråret.

    Og bare for at gentage. Jeg er ikke enig i beslutningen om ikke at købe en 6'er, men prøver at komme med en forklaring på tankegangen bag.
    Sidst redigeret af k@sper : 01.09.22 kl. 09:21

  12. #1973
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er ikke handlerne, vi HAR lavet, der er problemet. Det er handlerne vi IKKE har lavet, der er problemet.
    Helt enig. Det er vel nærmest en præstation at fucke et transfervindue op, når Corner kommer hjem: Tillykke PC, du har gjort det umulige.

    De kommende måneder venter, hvad der formentligt er det strammeste kampprogram i klubbens historie, og det sker uden backups på vitale pladser. Det på trods af, at vi bare skal tilbage til sidste sæson for at se, hvor galt det kan gå, når både Falk og Zeca er ude på samme tid.

    Thorup søgte i øst og vest efter en løsning, der kunne stoppe blødningen på den defensive midtbane efter Zecas skade, og han nåede efter måneders søgen frem til, at Falk kan dække pladsen på alternativ vis.

    Falk og Zeca er helt afgørende, hvis FCK skal klare sig godt i ligaen og acceptabelt i CL. Derfor skriger det til himlen, at vi har brug for alternativer, når vores to ankre på midtbanen har brug for hvile eller er ude med skader.

    Fra mit sæde ser det ud som om, at der nærmest drives rovdrift på Falks kræfter, hvilket går ud over hans niveau, fordi hans spillestil kræver en enorm energiudladning i hver kamp. Det er i den sammenhæng værd at bemærke, at skadeshistorikken formentligt er den væsentligste årsag til, at Falk fortsat er FCK-spiller.

    Jeg er klar over at jobbet som sportsdirektør i FCK må være ekstremt vanskeligt og krævende, og PC skulle selvfølgelig have tid til at vise, hvad han kan. Men jeg har set nok nu.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1974
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg bedømmer især vinduet ud fra CL-kvalifikationen. Det er vel tydeligt for alle, at PC & Co afventede den afgørelse, før de disponerede vinduet endeligt.

    Vi kvalificerer os heldigvis, og alle er glade. Herefter trækker vi så tre frygtindgydende hold fra top 5 ligaerne. Alle tænker, at NU skal vi forstærke os - PC, your move...

    Hvad gør han? Sælger en af vores absolutte nøglespillere, Pep, og får Corner ind i stedet ind i en handel, der nogenlunde balancerer i forhold til købspris og salgspris. Og så supplerer han med en venstreback fra Viborg uden skyggen af international erfaring. Og det var det.

    Nøgternt og objektivt har vi dermed IKKE forstærket os til CL-gruppespillet, som udover forfærdelig modstand i gruppekampene også byder på et tætpakket og krævende kampprogram.

    Især manglen på et alternativ til Zeca på sekseren (en Zeca som nu pludselig italesættes som den eneste leder på holdet, selv om han ikke havde nogen rolle, da vi vandt DM). Det er vildt skuffende, at der ikke er sket noget her. Og det kan og vil komme til at koste.

    Derudover ligger der en indbygget risiko i at gøre Corner til nøglespiller i stedet for Pep, da vi ikke har nogen, der kompetent kan udfylde Corners rolle, hvis han bliver skadet eller får karantæne (og det gør han jo desværre ind imellem). Vi kan selvfølgelig så falde tilbage i den nuværende 'falsk 9'er' opstilling. Men det virker ikke helt gennemtænkt, uanset at ingen selvfølgelig kan være kede af, at Corner er hjemme igen.

    På den baggrund: Jeg er OVERHOVEDET ikke imponeret over dette transfervindue! Vi har ikke forstærket os til CL, og truppen er fortsat et overdimensioneret rod med fatale huller.


  15. #1975
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg bedømmer især vinduet ud fra CL-kvalifikationen.
    Men er det helt retfærdigt? Hovedparten af indkøbene kom inden med det formål at holde truppen (og tilføje Daramy) og dermed optimere chancen for CL. Og det lykkedes.

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er vel tydeligt for alle, at PC & Co afventede den afgørelse, før de disponerede vinduet endeligt.
    Det troede jeg også, men nu er jeg da i tvivl grundet de få indkøb efter kvalifikationen. Og de indkøb som er lavet tror jeg egentlig, at man havde lavet alligevel.
    Set i bakspejlet, så ligner det for mig mere, at man ventede for at se, om en større mulighed (bedre spiller) åbnede sig efter CL end at det var afgørende for antallet af indkøb. Kampene bliver vist heller ikke flere af CL, blot sværere. Det lyder til, at man næsten fik Dolberg på krogen, men at Sevilla desværre kom i vejen de sidste par dage.


    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Nøgternt og objektivt har vi dermed IKKE forstærket os til CL-gruppespillet, som udover forfærdelig modstand i gruppekampene også byder på et tætpakket og krævende kampprogram.
    Enig. Men vi forstærkede os (formåede at holde status quo + Daramy) inden CL

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Især manglen på et alternativ til Zeca på sekseren (en Zeca som nu pludselig italesættes som den eneste leder på holdet, selv om han ikke havde nogen rolle, da vi vandt DM). Det er vildt skuffende, at der ikke er sket noget her. Og det kan og vil komme til at koste.
    Også enig. Men det havde også været tilfældet med EL i stedet for CL. Det er bare mere overraskende nu, da der kom så mange ekstra penge i kassen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Derudover ligger der en indbygget risiko i at gøre Corner til nøglespiller i stedet for Pep, da vi ikke har nogen, der kompetent kan udfylde Corners rolle, hvis han bliver skadet eller får karantæne (og det gør han jo desværre ind imellem). Vi kan selvfølgelig så falde tilbage i den nuværende 'falsk 9'er' opstilling. Men det virker ikke helt gennemtænkt, uanset at ingen selvfølgelig kan være kede af, at Corner er hjemme igen.
    Også enig i, at det er en risiko man løber. Det kan gå galt, hvis Corner løber ind i en skade, karantæne eller bare ikke er i form eller passer ind i spillestilen. Men det kan selvfølgelig også løfte os, hvis han bare brager igennem. Pep var ultra vigtig for os, men han har ikke spillet godt efter sommerpausen og udover de tre mål mod BIF, så har han egentlig været en skuffelse.
    Mon ikke det er rimelig gennemtænkt trods alt....

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    På den baggrund: Jeg er OVERHOVEDET ikke imponeret over dette transfervindue! Vi har ikke forstærket os til CL, og truppen er fortsat et overdimensioneret rod med fatale huller.
    For mig er listen af spillere ind sådan set ret imponerende. Men de 1-2 pladser som mangler at blive adresseret er temmelig bekymrende.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1976
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men er det helt retfærdigt? Hovedparten af indkøbene kom inden med det formål at holde truppen (og tilføje Daramy) og dermed optimere chancen for CL. Og det lykkedes.
    Jeg synes, det er retfærdigt, fordi der er stor forskel på det økonomiske grundlag, når det bliver CL i stedet for EL.

    Faktum er, at efter at det blev klart, at grundlaget hedder CL, har PC ikke investeret en krone - men derimod købt ind for mindre, end han har solgt for. Det synes jeg retfærdigvis godt, man kan tillade sig at være skuffet over. Det virker meget uambitiøst.

    Man kan selvfølgelig gisne om, hvor vidt det er PC's fejl eller bestyrelsens. Men det ændrer ikke ved følelsen af retfærdig harme og billedet af et dårligt og skuffende vindue.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #1977
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså jeg forstår vitterligt ikke, hvad det er du er sur over omkring Corneliushandlen. Nogle andre ting omkring vinduet måske, men nu nævner du vist kun Cornelius og CS.
    Jeg har på intet tidspunkt sagt, at jeg er utilfreds med selve handlen af Cornelius, så det virker lidt som en stråmand, du hiver frem. Jeg er faktisk ovenud lykkelig for denne signing og mener, at han er helt oppe i Grønkjær klassen, omend han nok i højere grad har brug for, at holdet fungerer for at slå til, end Grønkjær havde.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Må han ikke sige, at der er handlet på en høj hylde, fordi spillleren selv har hjulpet? Må PC ikke tage en del af æren?
    Jeg kan også vende den om og spørge dig, om ikke du tror at Cornelius var blevet hentet, om så vores sportchef var en anden, eller mener du helt seriøst, at PC er manden, der har fået dette til at lykkes, mens andre ville have fejlet?
    Han kan da godt få en lille sjat af æren for at få det til at lykkes, ligesom en buschauffør kan få æren for at læsse folk af og på ved et stoppested, men jeg mener ikke, at han har udrettet noget, som en anden sportchef i FCK ikke kunne have gjort.

    Er du uenig i denne påstand?

    Tror du ikke også, Ståle havde kunnet lave denne handel eller CV for den sags skyld?
    Det er jeg overbevist om, at de kunne, fordi dette var en meget speciel case. Corner havde jo udtrykkeligt sagt, at han ville hjem, og at han ikke ville til en top 5 liga, så Trabzonspor er vel de helt rigtige helte i denne sammenhæng for at gå med til at handle fremfor blot at tvinge ham til at blive.

    Så jeg vil sige, at min respekt for Trabzonspor er da steget gevaldigt, men denne handel har intet gjort for mit syn på PC.
    Jeg har dog ikke et mere negativt syn på ham ovenpå denne handel, som du gerne vil have det til at fremstå, men jeg vil bare ikke høre tale om, at han nu har bevist, at han kan hente spillere på en "uset høj hylde".

    Eller det mener du måske han har bevist?

    I så fald er du meget velkommen til at nævne hvem det skulle være.

    PC skulle måske ikke have udtalt sig så markant, som han gjorde, for det er ham selv der har sat barren så højt at han ikke magter at nå den. Min, og sikkert mange andres, negativitet omkring ham handler nemlig i høj grad om de ekstremt bøvede udtalelser om "usete høje hylder" og generelt virker han til at lukke en masse lort ud som han har svært ved at bakke op.

    Så nej, min negativitet har ikke noget at gøre med hverken købet af Corner, CS, Vavro osv. Det er, som Kiwi er inde på, de handler han ikke har fået lavet, som er det store problem, for vi har jo nogle åbenlyse huller på holdet, også efter salget af Peb. Man sælger ud af vores bedste spillere og spændende talenter uden at have eller signe passende erstatninger. Dog vil jeg give ham, at han i det mindste ikke har skudt med spredehagl i dette vindue, som han gjorde i vinters.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1978
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg synes, det er retfærdigt, fordi der er stor forskel på det økonomiske grundlag, hvis det bliver CL i stedet for EL.

    Faktum er, at efter at det blev klart, at grundlaget hedder CL, har PC ikke investeret en krone - men derimod købt ind for mindre, end han har solgt for. Det synes jeg retfærdigvis godt, man kan tillade sig at være skuffet over. Det virker meget uambitiøst.

    Man kan selvfølgelig gisne om, hvor vidt det er PC's fejl eller bestyrelsens. Men det ændrer ikke ved følelsen af retfærdig harme og billedet af et dårligt og skuffende vindue.
    Ok.
    Jeg synes personligt ikke, at vinduet som helhed kan vurderes som dårligt, når vi rent faktisk nåede et af sæsonens helt store mål (CL) og det i stor grad i kraft af, at PC fik Lerager, Vavro, Claesson og delvist Daramy på plads tidligt. Det bliver man i mine øjne også nødt til at anerkende og give kredit for. Når vi ikke sæsonens andet helt store mål (DM), ja så vil det selvfølgelig trække voldsomt ned i vurderingen. Men det ved vi trods alt ikke endnu, omend det ikke ser for opløftende ud.

    Jeg er så enig i, at det er skuffende, at man ikke brænder flere penge af efter kvalifikationen og nu rent faktisk ender med overskud på transfers. Det burde ikke være sagen, når vi tjener så mange penge ved siden af. Ikke at vi i mine øjne skulle have hentet 3-4 kæmpe stjerner (for så bryder økonomien nok sammen omkring løn), men 1-2 gode spillere skulle vi nok have hentet nok især med henblik på ligaen. I så fald havde jeg været ualmindelig godt tilfreds med vinduet trods at Biel salg.

    Jeg er stadig meget spændt på, hvad PC vil give af forklaring på de manglende indkøb. Jeg gætter på, at det bliver noget med, at vi ikke kunne få god nok kvalitet til prisen. Det er der sikkert noget om, men så må man nok bide i det sure æble og betale lidt for meget denne gang. Vi skulle jo nok have lagt 20 + mio for Vallys og mon ikke den havde heddet 25-30 mio for Lasse Berg Johnsen osv... Det betaler PC bare ikke, om vi kan lide det eller ej.

  22. #1979
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og bare for at gentage. Jeg er ikke enig i beslutningen om ikke at købe en 6'er, men prøver at komme med en forklaring på tankegangen bag.
    Det handler ikke om at forstå tankegangen bag, men om tankegangen virker i praksis.

    Jeg kunne også godt forstå tankegangen bag Thorups udskiftninger i løbet kampen mod FCN, men jeg forventede ikke, at hans tankegang kunne bidrage til at vende kampen. Det kan den historisk set stort set aldrig.

    PC har selv lagt op til, at omgivelserne bedømmer ham på præstationerne fra dag ét. Det gør vi så.

    Jeg tør dårligt tænke på, hvad PC havde gravet frem, hvis Corner-appelsinen ikke var dumpet ned i hans turban. Mon Babacar har en storebror eller en onkel, der engang har spillet falsk 9'er...

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1980
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Mon Babacar har en storebror eller en onkel, der engang har spillet falsk 9'er...
    Ja, det har han. Hans storebror har bare spillet rendyrket 9'er, og var pissegod til det. Endda så meget, at hans tidligere klub for nyligt hyldede ham på behørig vis. Men hans knæ er fucked.
    https://www.youtube.com/watch?v=gEUaDzim9A0
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •