Side 134 af 138 FørsteFørste ... 3484124131132133134135136137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,996 til 2,010 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1996
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Hehe dig og dine stråmænd. Har jeg sagt at PC skulle gøre noget anderledes? Har jeg sagt han har ageret forkert i denne handel?
    Det ved jeg snart ikke. Du var sur på PC og nævnte kun denne handel (og lidt CS), hvorfor jeg antog, at han havde gjort noget forkert her. Forklaringen om manglende indkøb kom først senere.

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg svarer på dine spørgsmål omkring Cornelius handlen så derfor handler mit indlæg primært om Corner - surprise, surprise... Jeg har også svært ved at nævne navne på spillere som PC ikke har købt...
    Vi går da vist lidt i ring her. Jeg svarer dig, fordi du skriver om Cornelius. Du svarer mig om Cornelius, fordi jeg svarer dig om Cornelius........

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ja, det kan jeg godt fornemme, at du har svært ved at forstå, så lad mig forklare:

    I mine øjne er Corner ikke fra en "uset" høj hylde. Ligesom jeg heller ikke mener at Claesson er det, og han har trods alt spillet dobbelt så mange landskampe. Når PC kommer med så bombastisk en udmelding, så sparker han bagud og siger indirekte at han vil overgå sin forgænger og sine kollegaer i andre superligaklubber, og det mener jeg ikke at han gør ved at takke ja til en gave som Corner er. Ståle kunne også have hentet Claesson og Corner, de er hvad jeg vil betegne som klassiske Ståle handler (smid gerne Vavro oveni her).
    Det svarer lidt til, når Brøndby køber Wass, hvilket også er en spiller fra en høj hylde, men noget vi ser igen og igen, med spillere der søger mod hjemland og barndomsklub af den ene eller den anden grund. Med andre ord er det alt andet end uset, det er mange-gange-set :)
    Tak for forklaringen. Den med, at Corner ikke er fra en "uset" høj hylde har du nemlig ikke nævnt før. Du har til gengæld nævnt i dit oprindelige opslag, at "Corner er fra en meget høj hylde". Den forskel havde jeg altså lidt svært ved at tyde...

    Jeg tror egentlig, at du har ret i, at Ståle sagtens kunne have hentet Corner også. Ja faktisk kan jeg ikke forestille mig, at PC kan hente en eneste spiller, som ikke også Ståle eller de fleste andre sportsdirektører ville kunne. Det handler primært om penge og ikke andet. Til gengæld er det vel også rigtigt (hvis vi absolut skal inddele i hylder), at Corner prismæssigt (og nok også værdimæssigt - vi fik ham til en discountpris) ligger på en anden hylde end noget, som vi nogensinde har hentet før?
    Jeg ser forøvrigt ikke den bemærkning fra PC som en sparken bagud. Nærmere en beskrivelse af en anden strategi, hvor man vil lægge flere penge i færre spillere.

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Hvad mener du overhovedet med det spørgsmål?

    Selvfølgelig skulle han ikke takke nej, jeg påpeger blot at det ville være uacceptabelt, hvis han nu går ud og insisterer på, at det her er, hvad han mener med en "uset højere hylde", når nu det er præcis den hylde som Ståle også kunne handle på. PC burde lade være med at koncentrere sig om at gøre noget "uset" og måske bare holde sig til at prøve at lappe de huller, han har skabt.

    Når man konstant bræger op og hæver sig op på en piedestal uden at bevise sig, så træder man altså folk over tæerne (og her tænker jeg ikke på dig, men stadig på PC. )
    Ja med det spørgsmål var jeg bare nysgerrig på, hvad du mener at PC skulle have gjort, da du virkede utilfreds med hans ageren. Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er du tilfreds med at han/vi har købt Corner, men utilfreds fordi han ikke har købt en spiller på "uset høj hylde" - eller han må i hvert fald ikke sige, at han har købt en på den hylde.

    Jeg ved forøvrigt heller ikke om PC "konstant bræger op". Det med at love spillere fra en "højere hylde" (er ikke engang sikker på, at han har nævnt "uset") er noget han har sagt ganske få gange for snart ganske lang tid tiden, men det har tydeligvis indprentet sig ganske meget på nethinden herinde. Alle køb bliver i hvert fald målt på hylde og måske knap så meget på, hvad de kan bidrage med.

  2. #1997
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    KAN k@sper og Kongkurs ikke tage den debat/diskussion i privaten..

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1998
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er pænt tilfreds med sæsonens indkøb. Jeg synes at alle har kvalitet og flere havde vi brug for:


    Målmænd:
    Ryan: klassekøb, som jeg fejlagtigt ikke troede vi manglede
    Fejl er manglende afgang

    Forsvar:
    Vavro klassekøb
    Sørensen godt køb (men kritisk han ikke kom tidligere)
    Fejl at man ikke kom af med Marius og/eller Ankersen

    Midten:
    Claesson klassekøb
    Daramy klassekøb
    Bøving er jeg ked af røg, men jeg synes rent faktisk prisen er ok… men en dansk u21 spiller, så hellere afskippe Mukairu
    Biel er virkelig skidt at miste ham
    Kæmpe fejl ikke at købe en 6er

    Angreb:
    Corner klassekøb
    Fejl at Babarca og/eller Karamoko stadig er i klubben

    Alt i alt 6 gode signinger/køb og et lortesalg og et hmmm salg. Fejlen ligger mere i de spillere som ikke kom afsted og ikke mindst den ene spiller som ikke kom (6eren).

    Truppen og skyggeholdet (det er ikke ment som en diskussion om a eller b burde starte inde)

    Grabara (Kalle et par uger til)
    Ryan

    Diks Vavro Boilesen VK
    Jelert David Lund CS

    Claesson-Falk-Zeca-Lerager-Daramy
    Roony-Haraldsson-Stamenic-Johannesson-Mukairu

    Corner
    Babacar

    Ekstra 134 målmænd, Ankersen, Marius, Amoo, Karamoko, Oskarsson

    Holdet er stadig for skævt sammensat og andenkæden mangler en del.

    Alt i alt synes jeg truppen er 7/10 og vinduet 7/10
    Jeg er enig med din vurdering, omend dommen om at det er en fejl ikke at sælge spiller XYZ er lidt hård. Det kræver trods alt ,at der er andre interesserede klubber og ikke mindst interesserede spillere. F.eks. tydede alt på, at PC prøvede at komme af med Babacar og Marius i går, men de ville ikke. Det kan man vel dårligt kalde en fejl fra klubbens side (og her snakker vi ikke om fejlene at købe dem fra start af.) De kan forøvrigt stadig ryge, ligesom Guadagno skulle være på vej væk (det var han i hvert fald i går)

    Mht Mukairu vs Bøving så havde vi nok alle helst beholdt Bøving. Men det må igen handle om interesserede klubber og pris.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    MBS

  6. #1999
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg har ikke fulgt så meget med i Christian Sørensens liv, men kan han ikke spille 6er? Eller om ikke andet bedre end at bruge Falk på den plads.

    Beklager, hvis det er helt blæst. Jeg har bare en eller anden svag erindring om, at han har spillet der før + er en fin bolderobrer…
    Sidst redigeret af Maske : 01.09.22 kl. 15:06

  7. #2000
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Maske Se meddelelser
    Jeg har ikke fulgt så meget med i Christian Sørensens liv, men kan han ikke spille 6er? Eller om ikke andet bedre end at bruge Falck på den plads.

    Beklager, hvis det er helt blæst. Jeg har bare en eller anden svag erindring om, at han har spillet der før + er en fin bolderobrer…
    Han fik sit store gennembrud i en sen alder, efter han blev rykket fra midtbanen til backen, så det ville umiddelbart være lidt trist at rykke ham tilbage igen. Men jeg forstår sgu godt, at du leder efter alternative midtbaneløsninger - de er ikke lette at få øje på.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2001
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Maske Se meddelelser
    Jeg har ikke fulgt så meget med i Christian Sørensens liv, men kan han ikke spille 6er? Eller om ikke andet bedre end at bruge Falck på den plads.

    Beklager, hvis det er helt blæst. Jeg har bare en eller anden svag erindring om, at han har spillet der før + er en fin bolderobrer…
    Aner ikke noget om ham. Men Diks har spillet positionen enkelte gange i AGF med pæn succes.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2002
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kan Nordtveit ikke spille den defensive midtbane? Han er gratis og masser af erfaring:

    https://www.transfermarkt.com/havard.../spieler/42234

  12. #2003
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Kan Nordtveit ikke spille den defensive midtbane? Han er gratis og masser af erfaring:

    https://www.transfermarkt.com/havard.../spieler/42234
    Der er i det hele taget masser af muligheder på fri transfer, hvis PC gad at bruge nogle af alle de penge, han har fået at lege med.

    Ham Xeka, er han bare en frisk idé blandt fans, eller var der en grund til, at han tidligere blev nævnt som en mulighed?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2004
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Forstår ikke hvorfor Oliver Abildgaard ikke har været en mulighed til 6'eren.
    Han er dansk, kender ligaen så der burde ikke være nogen problem med integration. Plug'n'Play spiller
    Han var en profil i Rubin og deres anfører og har fået debut på det danske landshold i år.
    God alder og dygtig spiller som nu ryger gratis til Celtic

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #2005
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nå, en liste over potentielle emner ifølge transfermarkt, som PC rent faktisk kan redde balancen i truppen (og sin egen røv) med ved at få hentet og indregistreret inden fredag kl. 23:59:

    - Florian Grillitsch (27 år): Østrigsk landsholdsspiller (33 landskampe, 1 mål), defensiv midtbanespiller. Havde kontraktudløb i Hoffenheim 1. juli. Anslået værdi: 16 mio. euro.
    - Xeka (27 år): Portugisisk defensiv midtbanespiller. Havde kontraktudløb i Lille OSC 1. juli. Anslået værdi: 9 mio. euro.
    - Nemanja Radoja (29 år): Serbisk defensiv midtbanespiller (2 landskampe). Havde kontraktudløb i Levante 1. juli. Anslået værdi: 2 mio. euro.
    - Ibrahim Amadou (29 år): Tidligere fransk ungdomslandsholdsspiller (2 U19-landskampe). Defensiv midtbanespiller, der også kan supplere i midterforsvaret. Fortid i Sevilla, som hentede ham for knapt 15 mio. euro i 2018. Havde kontraktudløb i Metz 1. juli. Anslået værdi: 2 mio. euro.
    Grillitsch har skrevet under med Ajax.. Så det var en mulighed færre..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2006
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Guadagno skifter til Pisa på en permanent aftale.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-serie-b-klub
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #2007
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Guadagno skifter til Pisa på en permanent aftale.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-serie-b-klub
    Godt arbejde, PC !
    Det håber jeg også at du læser…..
    For du læser da med, ik ?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2008
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #2009
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Xeka spøger endnu (tak til Skalten):

    FC Copenhagen makes final effort to convince player”

    https://mobile.twitter.com/Mercado18...JuDw093sg&s=19
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #2010
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Forstår ikke hvorfor Oliver Abildgaard ikke har været en mulighed til 6'eren.
    Han er dansk, kender ligaen så der burde ikke være nogen problem med integration. Plug'n'Play spiller
    Han var en profil i Rubin og deres anfører og har fået debut på det danske landshold i år.
    God alder og dygtig spiller som nu ryger gratis til Celtic
    Ja det er mystisk, Celtic er en fin klub det er slet ikke det. Men hvis jeg havde været i Rusland i en så kaotisk periode så havde jeg nok foretrukket at komme hjem i vante rammer for en stund.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •