Side 34 af 138 FørsteFørste ... 24313233343536374484134 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst i begyndelsen af et transfervindue mest af alt har håbet på nyheder om forlængelser. Vi har brug for en forstærkning i angrebet, og der er da et par andre pladser, som også kunne forstærkes, men hvis vi kan gå ind i næste sæson med Vavro, Boilesen, Roony og Claesson i truppen, er jeg ret fortrøstningsfuld.

    Pep Biel ville da også være dejlig at beholde, men jeg er egentlig ret tryg ved, at vi kan erstatte ham fra egne rækker, hvis han bliver solgt. Og samtidig er der en hel bunke unge spillere, som kun kan blive stærkere i en ny sæson med en hel eller halv sæsons sammenspil i benene. Så frem med fyldepennen, PC, og få forlænget de kontrakter!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvor meget mon vi kan forvente at få for Pep Biel, hvis han bliver solgt i dette vindue?

    Han er 25 år gammel og har to år tilbage af sin kontrakt med os.

    Og nogen bud på hvor han eventuelt kunne ryge hen? - Tilbage til en lavere hylde i Spanien, såsom toppen af Segunda eller bunden af La Liga? - Højere op?

  4. #498
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Fisnik Isaki fra U19 på vej til AaB.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-talent-i-fck/
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Hvor meget mon vi kan forvente at få for Pep Biel, hvis han bliver solgt i dette vindue?

    Han er 25 år gammel og har to år tilbage af sin kontrakt med os.

    Og nogen bud på hvor han eventuelt kunne ryge hen? - Tilbage til en lavere hylde i Spanien, såsom toppen af Segunda eller bunden af La Liga? - Højere op?

    Jeg tænker at hvis The PC ville have 75 mill. for Jens Stage i januar, så er Pep vel også deroppe af. Tror i hvert fald vi skal over 60 mill. før der bliver lyttet - også med tanke på, at vi jo selv betalte en hel del for ham (Var det 200 mill. ;o). Derudover skal der vist også afleveres noget til hans tidligere klub.
    Jeg tror ikke rigtig at Spanien er en mulighed. De klubber, der har råd til at købe ham, kan nok få noget bedre. De fleste klubber i Spanien under toppen, har vist ikke så mange penge.
    Tror mere det bliver noget i retning af: Tyskland, Tyrkiet, Belgien eller muligvis Italien.

  7. #500
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.fck.dk/nyhed/andreas-dit...teholdstruppen

    Den 198 cm høje målmand Andreas Dithmer rykkes op i førsteholdstruppen.

    Betyder dette mon, at Keeper Kalle er på vej væk?

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #501
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/andreas-dit...teholdstruppen

    Den 198 cm høje målmand Andreas Dithmer rykkes op i førsteholdstruppen.

    Betyder dette mon, at Keeper Kalle er på vej væk?
    Jeg tænkte det samme mht Kalle. Han er umiddelbart et helt oplagt bud som Rinnes afløser i AAB.
    Men det kommer selvfølgelig an på om Guadagno er god nok til at være 2. keeper. Vi går næppe ud til en sæson med CL kval og sikkert gruppespil med kun én reel mulighed på målmandsposten.

    Alternativt, så er det måske Guadagno som er på vej væk. Eller også har man bare indlemmet Dithmer for at give ham bedst mulig træning. Han skal næppe have spilletid på 1. holdet denne sæson.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #502
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022



  12. #503
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/andreas-dit...teholdstruppen

    Den 198 cm høje målmand Andreas Dithmer rykkes op i førsteholdstruppen.

    Betyder dette mon, at Keeper Kalle er på vej væk?
    Nej jeg tror i højere grad det handler om Dithmers talent og måske lugter af et farvel til Guadagno

    I starten af sæsonen stod Johan Guadagno (19 år) de fleste kampe for U19 men i løbet af sæsonen har Andreas Dithmer (16 år) fået flere og flere kampe
    og seneste måned har Samuel Andersen (18) der blev hentet i FC Nordsjælland fået kampe fra start, hvilket synes jeg lugter af et farvel til Johan..


    I en helt anden boldgade så er der noget der har optaget mig en hel del nemlig hvem der skal være den kommende anfører..
    Hvis vi leger med tanken om at Zeca ikke kommer op i samme gear som tidligere og Boilesen er på vej afsted,
    så er det vel en ny der skal overtage anfører bindet, nogen bud?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #504
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvis vi leger med tanken om at Zeca ikke kommer op i samme gear som tidligere og Boilesen er på vej afsted,
    så er det vel en ny der skal overtage anfører bindet, nogen bud?
    Ikke nogen rar tanke at lege med :-) Men Falk er vel næste i rækken. Forsvinder han også, så begynder det at blive svært. Så er bedste bud måske Kocholava eller Lerager.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #505
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ikke nogen rar tanke at lege med :-) Men Falk er vel næste i rækken. Forsvinder han også, så begynder det at blive svært. Så er bedste bud måske Kocholava eller Lerager.
    Det bliver sgu spændende at se om Zeca kan komme i omdrejninger igen. Han virker dog utrolig motiveret, så jeg er slet ikke i tvivl om han vil give alt. Jeg krydser fingre.

    Falk derimod, tvivl jeg på nogensinde kommer til udlandet. Han virker bare som en person som elsker trygge rammer og utrolig glad for, hvor han er.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #506
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Falk derimod, tvivl jeg på nogensinde kommer til udlandet. Han virker bare som en person som elsker trygge rammer og utrolig glad for, hvor han er.
    Mht Falk så er min fornemmelse omvendt, nemlig at han kommer til udlandet i det kommende vindue. Jeg synes der er nogle ting som peger i den retning bl.a.
    - tidspunkt både mht at vi kom tilbage på tronen og pga at det er ved at være sidste chance
    - at man måske også bryder med hans gode ven Boile
    - måden han og holdkammerater reagerede på efter kampen især i Randers
    - måden han blev skiftet ud på i Parken mod AAB

    osv.

    Men jeg håber da meget, at du har ret. Det vil være super fint, hvis Falk er tilfreds med at være her og kan fungere som leder og stå for at videreføre FCK DNA osv. Vi har brug for nogle af den type i klubben.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #507
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht Falk så er min fornemmelse omvendt, nemlig at han kommer til udlandet i det kommende vindue. Jeg synes der er nogle ting som peger i den retning bl.a.
    - tidspunkt både mht at vi kom tilbage på tronen og pga at det er ved at være sidste chance
    - at man måske også bryder med hans gode ven Boile
    - måden han og holdkammerater reagerede på efter kampen især i Randers
    - måden han blev skiftet ud på i Parken mod AAB

    osv.

    Men jeg håber da meget, at du har ret. Det vil være super fint, hvis Falk er tilfreds med at være her og kan fungere som leder og stå for at videreføre FCK DNA osv. Vi har brug for nogle af den type i klubben.
    Altså jeg kan se du har ret i punkt 1 og måske med punkt 2.
    Men jeg forstår ike 3 og 4? Hvad var der specielt ved fejringen i Randers og hvorfor skulle hans holdkammerater tænke over at Falk måske skal væk når vi netop er kommet ultratæt på mesterskabet? Mon ikke bare de fejrede mesterskabet?
    Og i forhold til udskiftningen mod AaB, så kom han ud og fik is på knæet så tænker han var småskadet og derfor blev skiftet ud. Jeg så ikke ekstra klapsalver eller andet der indikerede et farvel.

    Tror helt ærligt du overanalyserer på tilfældigheder

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #508
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Altså jeg kan se du har ret i punkt 1 og måske med punkt 2.
    Men jeg forstår ike 3 og 4? Hvad var der specielt ved fejringen i Randers og hvorfor skulle hans holdkammerater tænke over at Falk måske skal væk når vi netop er kommet ultratæt på mesterskabet? Mon ikke bare de fejrede mesterskabet?
    Og i forhold til udskiftningen mod AaB, så kom han ud og fik is på knæet så tænker han var småskadet og derfor blev skiftet ud. Jeg så ikke ekstra klapsalver eller andet der indikerede et farvel.

    Tror helt ærligt du overanalyserer på tilfældigheder
    Jeg håber da, at du har ret.

    Jeg fik bare fornemmelse efter Randers kampen, at det var en mand som var ved at sige farvel. Både på den måde han selv reagerede, men også på den måde som holdkammeraterne reagerede overfor ham. Og når han så blev udskiftet i kampen efter som første mand og alene lignede det i mine øjne, at træner staben ville give ham chancen for at blive hyldet på den måde.

    Men som sagt det var bare min fornemmelse, og jeg håber da, at jeg tager fejl. Udskiftningen kunne sagtens skulle en mindre skade ovenpå et hårdt kampprogram, ligesom måden han blev rørt på i Randers kan skyldes, at han virkelig har brændt for det guld.

  23. #509
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det bliver sgu spændende at se om Zeca kan komme i omdrejninger igen. Han virker dog utrolig motiveret, så jeg er slet ikke i tvivl om han vil give alt. Jeg krydser fingre.

    Falk derimod, tvivl jeg på nogensinde kommer til udlandet. Han virker bare som en person som elsker trygge rammer og utrolig glad for, hvor han er.
    Hehe, det er pudsigt hvordan folk bliver ved og ved og ved og ved med at fremhæve Falk som en person, der har det bedst i trygge rammer på trods af, at han selv direkte har sagt i flere interviews og podcasts, at han regner med at få sit udenlandseventyr, samt at hans agent i Ekstra Bladets podcast 'Agenterne' har fortalt om de mange gange, hvor en klub var klar, Falk var klar, men FCK sagde nej, hvilket han så respekterede.

    Hvad han dog har sagt er, at det i hans optik ikke er mere interessant at spille i en midterklub i Holland eller Belgien end i FCK ift. de europæiske oplevelser, presset udefra, fanbasen samt det at spille på et tophold, der spiller om guld hvert år.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #510
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvad han dog har sagt er, at det i hans optik ikke er mere interessant at spille i en midterklub i Holland eller Belgien end i FCK ift. de europæiske oplevelser, presset udefra, fanbasen samt det at spille på et tophold, der spiller om guld hvert år.
    Og der skal vi jo nok være glade for, at Falk skjuler sin store betydning for os godt, hvis man blot kigger på hans stats. 0 mål og blot 4 assists i 22 ligakampe i den forgangne sæson er forhåbentlig det, der gør at han ikke kommer til at vælte sig i spændende tilbud fra udlandet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •