Side 42 af 138 FørsteFørste ... 32394041424344455292 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så der HAR jo været et problem. Han virker også i ubalance.

    Så dog hans YT-mål og han jubler faktisk aldrig når han scorer - heller ikke i gamle klubber. Det er åbenbart lidt hans stil, som PC også nævner.

    Jeg har dog stadig en skidt følelse med ham, og han har meget at bevise. Tør ikke stole på han er manden der skyder os i CL desværre…

    Zan

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Så der HAR jo været et problem. Han virker også i ubalance.

    Så dog hans YT-mål og han jubler faktisk aldrig når han scorer - heller ikke i gamle klubber. Det er åbenbart lidt hans stil, som PC også nævner.

    Jeg har dog stadig en skidt følelse med ham, og han har meget at bevise. Tør ikke stole på han er manden der skyder os i CL desværre…

    Zan
    Arh, vel ikke rigtigt, at han aldrig jubler:

    https://www.fck.dk/nyhed/se-khouma-b...od-midtjylland

    https://www.youtube.com/watch?v=pzIYx1SR2GM

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #618
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Hehe, en sidelinien-classic… Ok, så måske ikke “aldrig”… Bevares.

    Men tjek denne og så om du kan se hvad jeg mener. For det er jeg ret overbevist om du godt kan ;-)

    Han er bare ganske afdæmpet, hvilket godt kan sende et spøjst signal.

    https://youtu.be/BiDK10HiNfE

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #619
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-konklusionen

    Sportsdirektøren understreger, at han 'umiddelbart' forventer, at Pep Biel også er i FC København, når transfervinduet er slut. Et salg ligger ikke umiddelbart i kortene.

    - Jeg kan i hvert fald sige, at der skal meget på bordet, hvis han skal videre, siger Peter Christiansen.

    FC København-bossen vil ikke sætte et konkret tal på, hvor meget den 25-årige spanier skal koste, hvis mestrene skal slippe ham.

    - Det kan jeg ikke sige, men der skal meget på bordet, fordi vi står overfor de udfordringer, som vi gør, med en Champions League-playoff og som minimum et europæisk gruppespil. Der skal vi have så stærk og så bred en trup som muligt. Fra starten af august og frem kommer vi til at spille rigtig, rigtig mange kampe, hver tredje eller fjerde dag, siger Peter Christiansen.

    - Så der skal meget til for at få folk ud herfra. Og som jeg har sagt før, vi ligger og flytter spillere i 100 millioner kroner-klassen, når det er, at de skal ud. Jeg vil sige det sådan, at der skal meget til, hvis vi skal slippe nogen



    Lugter ikke af et salg af Pep.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #620
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Mht Biel tror jeg også det handler om, at vi vil have ham til rådighed i playoff og så kan vi evt sælge efter (især hvis det ikke bliver til CL). Playoffkampene spilles jo 17 og 24 august, og derefter kan man så skibe ham afsted hvis den står på EL.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #621
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg tror simpelthen ikke der er et marked for en 26 årig spiller som Pep Biel. Ikke til den pris PC vil have og til det han er værd for FCK. Det gør jeg af flere grunde:

    1) Markedet for Pep er midterklubber i Tyskland, Fankrig, Italien, Spanien, bundklubberne i England og evt. top 2 i Holland. Klubberne i de fire første ligaer har ikke 100 mio til Pep Biel, og de sidste køber ham næppe. Specielt fordi Pep næppe har point nok til en arbejdstilladelse i England og Ajax/PSV vil have yngre spillere, hvis de skal springe banken.

    2) Pep Biel er guld værd for FCK, og vi tilhængere ser ham måske lidt gennem et par 'Love goggles', men skal man være lidt grov, så går der altså 12 på dusinet af hans slags i Spanien, Frankrig og Italien, og han har ikke bevist sig i en større liga end Suppen. Man vil derfor kunne få samme kvalitet, men til billigere penge, hvis man kigger mod de tre store ligaer mod syd.

    3) De markeder hvor man traditionelt kan afsætte spillere som Pep Biel for den pris PC vil have, er det russiske og det ukrainske, men de to markeder er jo af gode grunde ikke mulige lige nu.

    4) Det efterlader os med de mere eksotiske muligheder; toppen af Tyrkiet og Kina. Den tyrkiske økonomi er sønderskudt lige nu, så de har ikke pengene, og kineserne har fået nye retningslinjer af partitoppen, så de markeder ligner heller ikke muligheder for det store Pep-salg.

    Derfor tro jeg, som Kasper fra Kvart i bold nævnte i en podcast, at han godt kunne tænkes at forlænge med ét år til en stjernegage. Han skulle desuden være sindsygt glad for København og reelt er hans muligheder nok lige så gode her, da markedet ikke er der for hans type pt.


  12. #622
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Mht Biel tror jeg også det handler om, at vi vil have ham til rådighed i playoff og så kan vi evt sælge efter (især hvis det ikke bliver til CL). Playoffkampene spilles jo 17 og 24 august, og derefter kan man så skibe ham afsted hvis den står på EL.
    Det burde også være strategien.

    Gør alt for at bibeholde truppen intakt til efter CL playoff er forbi, forhåbentligt krydret med nogle forstærkninger. Hvis man har forhåbninger om CL så sælger man ikke sin bedste spillere før en alt afgørende CL playoff. Det var samme scenarie der skete med Robert Skov før de kritiske kampe mod Røde stjerne "Underhånds aftale" eller ej så kostede det bare.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #623
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...el-om-faa-dage

    Hvis Vavro virkelig lukkes om få dage, på den måde det beskrives i artiklen. Så er det sgu den mest italienske handel i FCK's historie, og den gør samtidig PC til en Don af en player på markedet. Det lyder jo for grotesk til at være sandt.

  15. De følgende 15 brugere er enige:

  16. #624
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det vil godt nok være surt hvis Corner ryger til Brentford, men hvis det passer at de har lagt 20 mio pund, så er det nok temmelig sandsynligt at det sker. Jeg har det godt stramt med Brentfords cocktail af Bøf og FCM relationer, men kan jeg godt forstå hvis Corner ikke har det sådan. Og så får han bare en PL, en danskerenklave og en fed hyre i London. Det kommer til at svide.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...a-dansk-bomber

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #625
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kæmpe fordel hvis Trabzonspor bliver markant svækket inden CL Playoff, hvor der ikke er nogen tvivl om vi trækker dem!
    -It is the dirty fucking wins-

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #626
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Kæmpe fordel hvis Trabzonspor bliver markant svækket inden CL Playoff, hvor der ikke er nogen tvivl om vi trækker dem!
    Vi har da ellers rimelig gode erfaringer med at spille mod Cornelius to kval to Europa. Det kan være vi kunne få ham til at brænde straffe igen :)

    https://nipserstat.dk/nipserstat/Gam...ate=30/08/2018

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #627
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det vil godt nok være surt hvis Corner ryger til Brentford, men hvis det passer at de har lagt 20 mio pund, så er det nok temmelig sandsynligt at det sker. Jeg har det godt stramt med Brentfords cocktail af Bøf og FCM relationer, men kan jeg godt forstå hvis Corner ikke har det sådan. Og så får han bare en PL, en danskerenklave og en fed hyre i London. Det kommer til at svide.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...a-dansk-bomber
    I det mindste får de en opgraderet Toyota Hybrid som de kun kan misunde på afstand i Cardiff :)

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #628
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...el-om-faa-dage

    Hvis Vavro virkelig lukkes om få dage, på den måde det beskrives i artiklen. Så er det sgu den mest italienske handel i FCK's historie, og den gør samtidig PC til en Don af en player på markedet. Det lyder jo for grotesk til at være sandt.
    Hvis vi på den måde holder en pistol for deres pande, for at få halveret prisen, så er det IMO en virkelig ulækker forhandlingsteknik, PC har indført, som jeg også frygter vil komme til at skade os i fremtidige forhandlinger.

  25. #629
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvis vi på den måde holder en pistol for deres pande, for at få halveret prisen, så er det IMO en virkelig ulækker forhandlingsteknik, PC har indført, som jeg også frygter vil komme til at skade os i fremtidige forhandlinger.
    Er det ulækkert at udnytte Lazios overforbrug? Jeg synes personligt, at alt, alt for mange klubber, særligt i de store ligaer, lever over evne, og gør det uden at blive stillet til ansvar. Udnytter man deres inkompetence, er det kun positivt i mine øjne. Var FFP en ægte ting, og ikke kun et luftigt pr-stunt opfundet for at plaese kritikerne af de store ligaers dominans, så ville Lazio aldrig være kommet i den situation. Det er selvforskyldt, og PC ville da være en tåbelig købmand, hvis han fik sympati for Lazios situation.

    Helt grundlæggende er jeg pisse træt af, at klubber der er dårligt drevet, får lov at udkonkurrere FCK og klubber med tilsvarende økonomi, blot fordi de hører hjemme i Italien, Spanien, Frankrig eller et andet korrupt middelhavsland.


  26. #630
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvis vi på den måde holder en pistol for deres pande, for at få halveret prisen, så er det IMO en virkelig ulækker forhandlingsteknik, PC har indført, som jeg også frygter vil komme til at skade os i fremtidige forhandlinger.
    Han ville da være en elendig sportschef hvis ikke han udnyttede den situation.

    Det kan da aldrig nogensinde være FCKs opgave at redde Lazio.

    Come on.

    (Man kan måske endda sige at vi rent faktisk ender med at redde deres Serie A status…).

    Zan


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •