Side 52 af 138 FørsteFørste ... 2424950515253545562102 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Hvis det er sandt, er det en god handel for os.
    Det er så absolut heller ikke sikkert det er sandt... Der snakkes også om 30 mio. Et pænt stykke fra...

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...paa-jens-stage

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Og jeg har aldrig forstået, at man ikke må være kritisk overfor mulige indkøb. Nu er det jo trods alt tilladt at have ambitioner på klubbens og truppens vegne, og kender man en spiller der rygtes til klubben, er det vel kun naturligt, at man giver sin holdning til kende?

    Med de udmeldinger PC er kommet med om "ny hylder" og "spillere til toppen, ikke mellemklassen", med det tydelige angriber behov vi har set og med udmeldingerne fra transferguruer som Farzam Abolhosseini og Michel Wikkelsø Davidsen om mulig største handel i klubbens historie, så vil Colak altså være en voldsomt skuffende signing.

    Jeg tror dog mest af alt, at vi har at gøre med en and. Et klassisk agent-move, hvor den enorme interesse bliver lækket, så han ser mere lækker ud end han i virkeligheden er.
    Der er i min verden forskel på at være kritisk overfor mulige indkøb og så ligefrem håbe eller være glad for, at det ikke lykkes. Jeg har virkelig svært ved at se noget scenarie, hvor det er en fordel at klubben ikke lykkes med at hente den spiller de har udset sig.
    Hvis vi kigger på Colak og antager, at vi rent faktisk har ham øverst på listen, ja så bliver du og andre måske skuffede grundet diverse udtalelser fra PC mfl. Men tror du, at næste navn på listen i så fald er større og mere spændende? Jeg kan sagtens forstå, at du har større ambitioner end Colak (PC har nok ikke gjort sig selv en tjeneste med de udtalelser), men det ændrer næppe på ambitionerne/mulighederne i FCK. At misse Colak (eller andre vi måske jagter) får os næppe til at rykke højere på på ambitionsbarometeret. Man må da antage, at de bedste og mest spændende spillere står øverst på den liste vi arbejder ud fra.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #768
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er så absolut heller ikke sikkert det er sandt... Der snakkes også om 30 mio. Et pænt stykke fra...

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...paa-jens-stage

    Zan
    Sorgenfri meldte også 30 mio. som "base fee" i går, men stadig at det kunne ende på 60 mio.
    Michels formulering var også 45 "sikret". Som også kan betyde 30 mio. i første omgang, 15 mio. over de næste år, samt op til 15 mio. som er performance betinget.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #769
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er i min verden forskel på at være kritisk overfor mulige indkøb og så ligefrem håbe eller være glad for, at det ikke lykkes. Jeg har virkelig svært ved at se noget scenarie, hvor det er en fordel at klubben ikke lykkes med at hente den spiller de har udset sig.
    Hvis vi kigger på Colak og antager, at vi rent faktisk har ham øverst på listen, ja så bliver du og andre måske skuffede grundet diverse udtalelser fra PC mfl. Men tror du, at næste navn på listen i så fald er større og mere spændende? Jeg kan sagtens forstå, at du har større ambitioner end Colak (PC har nok ikke gjort sig selv en tjeneste med de udtalelser), men det ændrer næppe på ambitionerne/mulighederne i FCK. At misse Colak (eller andre vi måske jagter) får os næppe til at rykke højere på på ambitionsbarometeret. Man må da antage, at de bedste og mest spændende spillere står øverst på den liste vi arbejder ud fra.
    Jeg forstår udmærket, hvad du mener. Jeg vil dog gå så langt, som til at sige, at står Colak øverst på PC's liste, så bør det betyde en direkte afskedigelse. Colak er simpelthen ikke dygtig nok. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg som tilhængere skal være tilfreds med det scenarie.

    Der er flere sportsdirektører for klubber i Skandinavien, som har vist, at man kan finde langt bedre angribere end Colak, Babacar og tilsvarende metervarer. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg og andre ikke må være glade, når de ikke bliver landet af FCK. Og er det så toppen af, hvad PC mener han kan finde til FC? Ja, så må han sgu ud...

    Men som jeg skriver, så tror jeg ikke på rygtet. Det lugter af agent-spin. Se blot på hans stats fra PAOK. De passer simpelthen ikke med de behov FCK har.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #770
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det kan måske være en tilfældighed, men han er også den anden PAOK-spiller vi bliver kædet sammen med på kort tid

  10. #771
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg forstår udmærket, hvad du mener. Jeg vil dog gå så langt, som til at sige, at står Colak øverst på PC's liste, så bør det betyde en direkte afskedigelse. Colak er simpelthen ikke dygtig nok. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg som tilhængere skal være tilfreds med det scenarie.

    Der er flere sportsdirektører for klubber i Skandinavien, som har vist, at man kan finde langt bedre angribere end Colak, Babacar og tilsvarende metervarer. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg og andre ikke må være glade, når de ikke bliver landet af FCK. Og er det så toppen af, hvad PC mener han kan finde til FC? Ja, så må han sgu ud...

    Men som jeg skriver, så tror jeg ikke på rygtet. Det lugter af agent-spin. Se blot på hans stats fra PAOK. De passer simpelthen ikke med de behov FCK har.
    Jeg ville også være skuffet, hvis det, hvad der menes "Skal findes spillere på en helt anden hylde". Altså så må man jo lade vær med at komme med så bombastiske statements fra PC og ledelsen side af. Så hellere holde kæft omkring det.

    Det kan måske være fordi jeg som menig fan overfortolker, hvad der er muligt og realistisk at hente til lille Danmark og FCK :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #772
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ville også være skuffet, hvis det, hvad der menes "Skal findes spillere på en helt anden hylde". Altså så må man jo lade vær med at komme med så bombastiske statements fra PC og ledelsen side af. Så hellere holde kæft omkring det.

    Det kan måske være fordi jeg som menig fan overfortolker, hvad der er muligt og realistisk at hente til lille Danmark og FCK :)
    Jeg er meget enig.

    Endnu en af mange hovedløse kommunikationsfejl. HVIS de altså ikke formår at følge op.

    De ved jo at der sidder en frådende presse og tusinder af halv-naive og håbefulde fans.

    Derfor skader det også PC, Seier og co på sigt når de kommer med de dér bomber.

    Og lidt ligesom farmand Wind - affæren, Porto-udtalelse mv. sidder man bare lidt og tænker; hvorfor? Man kan jo bare holde kæft eller vælge en nemmere vej.

    Som fans har vi jo også et ansvar i ikke at være for naive, men når en sportsdirektør melder sådan ud… Jamen, så bliver man da naturligvis nysgerrig og kåd:-)

    Zan

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #773
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det skal måske med at det der blev sagt var at man mente man kunne sætte nye standarder for hvilken hylde det var muligt at hente spillere til Danmark fra, måske allerede fra sommer. Så altså ikke en udtalelse om hvordan man regnede med at sommerens transfervindue skulle gå, men et overordnet mål for hele klubben.

    Omkring Colak specifikt, så tror jeg heller ikke rigtig på den (The Sun med den store indsigt i det danske transfermarked...), men samtidig er det jo næppe sådan at vi har en liste over spillere og så udviser vi interesse i nr. 1, scouter, taler med agenter, prøver at finde et muligt niveau både pris og lønmæssigt, og hvis den transfer glipper, så starter vi helt forfra med nr. 2 på listen. At vi misser Colak, hvis vi har været interesserede i ham, betyder næppe at vi nu er gået glip af vores førsteprioritet, det betyder snarere at han ikke var vores førsteprioritet.

  15. #774
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er meget enig.

    Endnu en af mange hovedløse kommunikationsfejl. HVIS de altså ikke formår at følge op.

    De ved jo at der sidder en frådende presse og tusinder af halv-naive og håbefulde fans.

    Derfor skader det også PC, Seier og co på sigt når de kommer med de dér bomber.

    Og lidt ligesom farmand Wind - affæren, Porto-udtalelse mv. sidder man bare lidt og tænker; hvorfor? Man kan jo bare holde kæft eller vælge en nemmere vej.

    Som fans har vi jo også et ansvar i ikke at være for naive, men når en sportsdirektør melder sådan ud… Jamen, så bliver man da naturligvis nysgerrig og kåd:-)

    Zan
    Nu er vinduet dårligt nok åbnet endnu, men hvis der ikke bliver hentet en helt stor stjerne, så har PC meldt ud i samtlige vinduer, at vi kommer til at hente fra en helt anden hylde og det er jo så bare den omvendte “ulven kommer”. PC har utroligt meget i munden, men han skal til at følge op. Alt andet er utroværdigt - det er ikke nok at byde på en anden hylde, det er handlerne som bliver lukket der tæller

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #775
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu er vinduet dårligt nok åbnet endnu, men hvis der ikke bliver hentet en helt stor stjerne, så har PC meldt ud i samtlige vinduer, at vi kommer til at hente fra en helt anden hylde og det er jo så bare den omvendte “ulven kommer”. PC har utroligt meget i munden, men han skal til at følge op. Alt andet er utroværdigt - det er ikke nok at byde på en anden hylde, det er handlerne som bliver lukket der tæller
    Nu er Claesson ret beset en spiller fra en hylde, hvor vi normalt ikke har kunnet være med. Jeg tror vi glemmer det, fordi han kom på den måde han gjorde. Ser vi på de andre klubber, der angiveligt viste interesse, så er vi også på en højere hylde end normalt.

    Så skal ret være ret, så har PC leveret med første signing. Jeg forventer bare, at førsteangriberen er på samme niveau, specielt med de udfordringer man har haft på pladsen i foråret, og når Farzam og Michel siger hvad de har hørt.

    Mest af alt, så forventer jeg dog, at vi stopper med at købe spillere i kategorien Mudrazija og Pavlovic. En kategori hvor jeg placerer Colak. Og ja, jeg har rent faktisk set ham spille af flere omgange.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #776
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu er Claesson ret beset en spiller fra en hylde, hvor vi normalt ikke har kunnet være med. Jeg tror vi glemmer det, fordi han kom på den måde han gjorde. Ser vi på de andre klubber, der angiveligt viste interesse, så er vi også på en højere hylde end normalt.

    Så skal ret være ret, så har PC leveret med første signing. Jeg forventer bare, at førsteangriberen er på samme niveau, specielt med de udfordringer man har haft på pladsen i foråret, og når Farzam og Michel siger hvad de har hørt.

    Mest af alt, så forventer jeg dog, at vi stopper med at købe spillere i kategorien Mudrazija og Pavlovic. En kategori hvor jeg placerer Colak. Og ja, jeg har rent faktisk set ham spille af flere omgange.

    Enig i især første del. Claesson er en spiller fra en hylde vi normalt ikke kan hente. Og så skal vi også huske på at det jo ikke er alle transfers der bliver fra en højere hylde, det kan vi simpelthen ikke som klub. Men vi tager små skridt på vejen.
    Den udvikling jeg dog er mest glad for er vores ungdomsafdeling. Det er så befriende at vi satser stort her, får hentet gode talenter til klubben som forhåbentlig slår igennem. Synes det ligner vi begynder på noget klubber som Ajax og Porto (for st bruge velkendte klubber) har gjort længe og dette vil bygge et sindssygt fundament til fremtiden. Og mener faktisk til den udvikling er vores nuværende trænerteam virkelig godt til det og fremtidige trænere til klubben skal også være nogen der har de unge for øje.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #777
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Enig i især første del. Claesson er en spiller fra en hylde vi normalt ikke kan hente. Og så skal vi også huske på at det jo ikke er alle transfers der bliver fra en højere hylde, det kan vi simpelthen ikke som klub. Men vi tager små skridt på vejen.
    Arrghhh - der kan jeg nævne en hel del spillere - også bedre - som vi historisk har været i stand til at tiltrække.
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #778
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Arrghhh - der kan jeg nævne en hel del spillere - også bedre - som vi historisk har været i stand til at tiltrække.
    Det var nok også bare nemmere "i gamle dage". Jeg kan ikke huske, hvilken podcast der nævnte Linderoth som eksempel. Et stort navn (også større end Claesson) men også en spiller, som vi nu til dags aldrig ville kunne hente pga det enorme spring i økonomi som der f.eks. er til dårlige Pl klubber, topklubber (ja sikkert også mellemstore klubber) i Tyskland, Holland og Belgien. Set i det lyd, så er Claesson-niveauet nok toppen af vores muligheder økonomisk og selv her skyldes det lidt specielle omstændigheder. Skal vi have noget lignende eller bedre, så skal det være nogen som skal have en speciel årsag til at tage til KBH f.eks. en spiller i udkanten af det danske landshold som vil til VM, tidligere FCK'ere eller lignende eller også skal vi springe alle vores tidligere rammer for løn. Selve transferprisen kan vi nok godt være med på et pænt niveau - lønnen og den kedelige liga er nok det primære problem.

  24. #779
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det var nok også bare nemmere "i gamle dage". Jeg kan ikke huske, hvilken podcast der nævnte Linderoth som eksempel. Et stort navn (også større end Claesson) men også en spiller, som vi nu til dags aldrig ville kunne hente pga det enorme spring i økonomi som der f.eks. er til dårlige Pl klubber, topklubber (ja sikkert også mellemstore klubber) i Tyskland, Holland og Belgien. Set i det lyd, så er Claesson-niveauet nok toppen af vores muligheder økonomisk og selv her skyldes det lidt specielle omstændigheder. Skal vi have noget lignende eller bedre, så skal det være nogen som skal have en speciel årsag til at tage til KBH f.eks. en spiller i udkanten af det danske landshold som vil til VM, tidligere FCK'ere eller lignende eller også skal vi springe alle vores tidligere rammer for løn. Selve transferprisen kan vi nok godt være med på et pænt niveau - lønnen og den kedelige liga er nok det primære problem.
    Det er muligvis blevet sværere - det synes jeg bare altid, at man siger. Jeg kan huske, da FØ sagde, at vi skule i top40, der blev han grinet ud, fordi det ikke længere var muligt i en fodboldverden med så stor afstand mellem de rige og de fattige klubber. Men i FCK har man altid kigget på, hvad man ville - ikke på, hvad andre mente var muligt. Ståle var et jern til at 'groome' spillere i en rum tid, så de til sidst var overbeviste.

    Jeg hører ikke til dem, der er stærkt imponeret over VC. Men alene fra det forrige mesterhold, så vil jeg mene, at spillere som Bjelland, Fisher, Zeca og Boile, som minimum er på det niveau VC kan ramme på en god dag.
    Goldbæks Højrefod

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #780
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er godt nok lidt søgt. Hvis man siger, at man vil hente på en hylde vi ikke har set før - så kan man ikke stå og sige “armen det vi gjorde for 10-15 år siden er jo slet ikke muligt længere”…. Så henter man altså ikke på en historisk høj hylde. Punktum

    Har PC overhovedet hentet en som ville komme i all time top 30? Claesson har et godt CV, han startede godt i første kamp - men så er han vel hellere ikke vildere… han er nærmest en FCK classic. Babacar er vel egentlig et større navn…. Men knap så meget gavn.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •