Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
De 25-30 spillere kan du hurtigt selv finde ved at bladre lidt i hukommelsen evt. nipserstat.

Jeg har set 'kvart i bold'-analysen. Metodemæssigt er deres analyser skrøbelige. At sammenligne spillere på den måde, de gør, bliver lidt pærer og bananer. Dataindsamlingsgrundlaget er forskelligt for de enkelte spillere, forskellige ligaer, forskellige modstandere og spilletid. Groft sagt, kan du få en angriber fra den 3. bedste række på Myanmar til at se bedre ud end en superliga angriber.

Så den analyse er for mig lidt mere underholdning i den bløde ende, men absolut et hyggeligt bidrag, mens vi venter på nogle signings.

Når det er sagt, så har jeg en spændende fornemmelse af Desser og jeg sidder med en opfattelse af, at han har noget af det, der skal til. Så jeg er positiv. Men jeg har nogle forbehold ift. ham. Det vil være en flot signing, men signingen er hverken en no-brainer eller ekstraordinær - udover den omtalte pris.
Jeg er med på, at analysen kan være lidt pærer og bananer, dog er den et rigtig fint fingerpeg. Og sat op imod det professionelle værktøj som vores dataafdeling gør brug af, kan det ikke være helt off, ift. til de indkomne offensive transfers vi har fået ind den seneste tid, for det har sandt for dyden ikke været kønt.

Jeg er i hvert fald på Desser-vognen, da det ligner at han har nogle af de kvaliteter vi har brug for.