Side 14 af 138 FørsteFørste ... 4111213141516172464114 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Synes nu han har spillet godt, de sidste mange kampe. Han passer godt ind, når Falk spiller sekseren.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Har det sin rigtighed, må man bare konstatere, at Kvists intermezzo som sportschef stadig trækker dybe spor. Lad os håbe, at Lerager har en mulighed for at komme ud af aftalen, hvis FCK er bundet til at gennemføre en permanent transfer.
    Hvis BT har ret, er den permanente aftale allerede en realitet. De ved ikke noget om længden, men vi hænger vist på ham nu...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Synes nu han har spillet godt, de sidste mange kampe. Han passer godt ind, når Falk spiller sekseren.
    Jeg synes godt nok, det er ekstremt svingende med Lerager. Havde forventet mig meget mere.

    Men midtbanekabalen bliver interessant til sommer, for vi kan meget vel komme til at sige farvel til både Falk (gud forbyde det!), Stage og Biel. I så fald står vi tilbage med Zeca og Lerager af de erfarne på midtbanen. Jeg har god fidus til, at Claesson og Haraldsson kan lukke hullet efter Biel (det ville samtidig også frigøre venstrekanten til Mukairu og Bøving igen), og jeg tror, Johannesson kan meget mere, end vi har set. Men er der nok fodbold i Zeca og Lerager på de to bagerste pladser? Det kan jeg godt være i tvivl om...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis BT har ret, er den permanente aftale allerede en realitet. De ved ikke noget om længden, men vi hænger vist på ham nu...
    Jeg synes mest af alt, at det for tiden lyder som ren og skær spekulation når de kommer med "nyt" om FCK i Transfervinduet, så jeg vil se en officiel udmelding før jeg tror det.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Der er nok ikke voldsomt meget at berette pt. Jeg vil tro, at vores vindue kommer til at afhænge ret meget af, om vi vinder DM eller ej. Og det handler både om, hvor meget vi kan og vil skrue op økonomisk, men også om hvilke spillere vi kan tiltrække. Har vi udsigt til højst Conference League, så bliver det svært for alvor at tiltrække noget godt. Puha, det er et vigtigt DM i år.

  9. #201
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er nok ikke voldsomt meget at berette pt. Jeg vil tro, at vores vindue kommer til at afhænge ret meget af, om vi vinder DM eller ej. Og det handler både om, hvor meget vi kan og vil skrue op økonomisk, men også om hvilke spillere vi kan tiltrække. Har vi udsigt til højst Conference League, så bliver det svært for alvor at tiltrække noget godt. Puha, det er et vigtigt DM i år.
    Klart, men det handler jo også om, hvem der ryger ud. Og især på den centrale midtbane kommer der nok til at ske noget uanset hvad.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #202
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er nok ikke voldsomt meget at berette pt. Jeg vil tro, at vores vindue kommer til at afhænge ret meget af, om vi vinder DM eller ej. Og det handler både om, hvor meget vi kan og vil skrue op økonomisk, men også om hvilke spillere vi kan tiltrække. Har vi udsigt til højst Conference League, så bliver det svært for alvor at tiltrække noget godt. Puha, det er et vigtigt DM i år.
    Aaarh, mon ikke udsigterne som minimum hedder Europa League - både 1. og 2. pladsen giver kval til CHL. Det er i hvert fald en dårlig salgspitch, hvis PC kun formår at sælge drømmen om Conference League ;-)

  11. #203
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Aaarh, mon ikke udsigterne som minimum hedder Europa League - både 1. og 2. pladsen giver kval til CHL. Det er i hvert fald en dårlig salgspitch, hvis PC kun formår at sælge drømmen om Conference League ;-)
    Gør 2.pladsen det? Jeg har tydeligvis ikke fulgt godt nok med, da det var mit indtryk, at kun guldvinderen havde mulighed for andet end Conference League.

  12. #204
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes godt nok, det er ekstremt svingende med Lerager. Havde forventet mig meget mere.

    Men midtbanekabalen bliver interessant til sommer, for vi kan meget vel komme til at sige farvel til både Falk (gud forbyde det!), Stage og Biel. I så fald står vi tilbage med Zeca og Lerager af de erfarne på midtbanen. Jeg har god fidus til, at Claesson og Haraldsson kan lukke hullet efter Biel (det ville samtidig også frigøre venstrekanten til Mukairu og Bøving igen), og jeg tror, Johannesson kan meget mere, end vi har set. Men er der nok fodbold i Zeca og Lerager på de to bagerste pladser? Det kan jeg godt være i tvivl om...
    jeg håber så meget vi kan holde på Claesson. Men kan have min tvivl. Især når vi har så dårlig en hjemmebane. Tror ihvertfald græstæppet trækker gevaldigt ned desværre

  13. #205
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg synes mest af alt, at det for tiden lyder som ren og skær spekulation når de kommer med "nyt" om FCK i Transfervinduet, så jeg vil se en officiel udmelding før jeg tror det.
    med hensyn til lige præcis lerager, der kan man da ikke være itvivl om at han ville ende med at blive permanent hvis man fulgte med da han blev købt. Så det var jo bare spørgsmålet om hvornår.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #206
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Gør 2.pladsen det? Jeg har tydeligvis ikke fulgt godt nok med, da det var mit indtryk, at kun guldvinderen havde mulighed for andet end Conference League.
    Jeps. Sådan her er det:

    Vinderen af Superligaen kommer i Champions League-kvalifikationen og starter i tredje runde af Champions Path, mens nummer to i tabellen starter i anden runde af Champions League-kvalifikationens League Path. Nummer tre i Superligaen starter i 2. runde af Conference League-kvalifikationen, mens Superligaens nummer fire møder nummer syv om en plads i Conference League-kvalifikationen næste sæson. Vinderen af den kamp starter også i 2. runde af Conference League-kvalifikationen.”



  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #207
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge Tipsbladet er FCK interesserede i Zaragosas spanske venstreback Pep Chavarria: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ller-i-spanien
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #208
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeps. Sådan her er det:

    Vinderen af Superligaen kommer i Champions League-kvalifikationen og starter i tredje runde af Champions Path, mens nummer to i tabellen starter i anden runde af Champions League-kvalifikationens League Path. Nummer tre i Superligaen starter i 2. runde af Conference League-kvalifikationen, mens Superligaens nummer fire møder nummer syv om en plads i Conference League-kvalifikationen næste sæson. Vinderen af den kamp starter også i 2. runde af Conference League-kvalifikationen.”


    Og dertil kan nævnes, at hvis vinderen af pokalturneringen slutter i top fire, er det nummer fem, der skal spille mod nummer syv om ECL-pladsen. Derfor er det ikke ligegyldigt, om FCM vinder pokalen, hvis man holder af at se BIF uden for det europæiske selskab (med mindre selvfølgelig BIF fortsætter derouten og slutter som nummer seks).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #209
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og dertil kan nævnes, at hvis vinderen af pokalturneringen slutter i top fire, er det nummer fem, der skal spille mod nummer syv om ECL-pladsen. Derfor er det ikke ligegyldigt, om FCM vinder pokalen, hvis man holder af at se BIF uden for det europæiske selskab (med mindre selvfølgelig BIF fortsætter derouten og slutter som nummer seks).
    Hvilken jeg kan love dig at de gør. BØF går gennem slutspillet med maksimalt 1 point, som de kun kan få mod FCM. Det bliver BØF's gave til VORES mesterskab!

  22. #210
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvilken jeg kan love dig at de gør. BØF går gennem slutspillet med maksimalt 1 point, som de kun kan få mod FCM. Det bliver BØF's gave til VORES mesterskab!
    Hold da op, det var lidt af et løfte! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •