Side 38 af 138 FørsteFørste ... 28353637383940414888 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #556
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Ifølge BT har PC meddelt Nicolai Jørgensen, at han ikke bliver tilbudt en ny kontrakt: https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-fc-koebenhavn

    Det giver rigtig god mening. Han slog slet ikke til. Ærgerligt..
    Virkelig ærgelig over at det ikke blev til mere med NJ. Han har givet så mange store oplevelser, lækre kasser og masser af nice FCK'skhed i hans tid i klubben. Desværre udeblev de helt store præstationer i denne omgang - lidt trist men også lidt forventeligt...

    I det mindste slutter han af med et mesterskab, og det har han fortjent! Tak for alt til NJ!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.


  2. #557
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-tager-a...lai-joergensen

    Så har klubben meldt ud vedr. NJ.

  3. #558
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    NJ blev hentet som en prøveballon i vinterens vindue. Det er et sindsygt svært vindue at hente de rigtige stjerner i, og derfor har jeg stor forståelse for PC's ageren omkring den centrale angriber. Han henter tre, i det håb om, at minimum én slår til. Det har ingen af dem så gjort, og derfor forlænger han ikke med NJ, da de to andre har længere kontrakter.

    At Babacar så heller ikke har slået til er en anden sag, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis han også forsvinder inden september. Der er derfor ingen tvivl om, at PC nu har kniven for struben, for jeg er 200% sikker på, at Thorup har sagt til ham, at der skal lande minimum en brugbar stjerneangriber denne sommer, og at Thorup ikke har toldmodighed til nordjysk nærighed når det kommer til angriberpladsen.

  4. #559
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge BTs transferpodcast er FCK og Boile langt langt fra hinanden, og det trækker op til salg i dette vindue. Så indtil videre lader det ikke til, at vores sportschef så de par kampe, hvor Falk blev lukket på midtbanen, og Khocho og Vavro skulle sætte spillet, hvilket resulterede i alt andet end det spil vi så i de sidste 3 kampe af sæsonen.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #560
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ifølge BTs transferpodcast er FCK og Boile langt langt fra hinanden, og det trækker op til salg i dette vindue. Så indtil videre lader det ikke til, at vores sportschef så de par kampe, hvor Falk blev lukket på midtbanen, og Khocho og Vavro skulle sætte spillet, hvilket resulterede i alt andet end det spil vi så i de sidste 3 kampe af sæsonen.
    Det er forfærdeligt


  7. #561
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis PC ikke gør alt hvad han kan for at få forlænget med Boilesen, så er der et eller andet helt galt. Han er vel tæt på at være vigtigste mand på holdet.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #562
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Hvis PC ikke gør alt hvad han kan for at få forlænget med Boilesen, så er der et eller andet helt galt. Han er vel tæt på at være vigtigste mand på holdet.
    Fuldstændigt enig - han er virkelig virkelig vigtig! .... dog er der et eller andet der siger mig at vi kun kender den halve sandhed, og at vi via denne konkluderer at "PC er nærig", "PC har ikke set hvor god han var" etc.

    Ja, det kom frem at han var blevet tilbudt en "forringet" kontrakt. Men hvad er det? Forringet i kr & øre? Forringet i varighed? Bonusser??

    Vi ved jo ikke om Boile og bagland ser dollar-tegn og "kræver" en urimelig lang og dyr kontrakt, som vi simpelthen bare ikke kan møde. Det gør jo ikke PC til nærig, det er nok nærmere Boile som er grådig? Please, don't shoot the messenger - jeg aner jo heller ikke selv hvad der er op og ned, jeg er blot en smule påpasselig med at sige at det er ledelsen som er bovlamme iht den her forlængelse.

    Alting har en ende - og Boile ved jo godt at han enten kan slutte af i FC som legende, eller nå at få de sidste gode år via et eventyr andetsteds. Jeg håber selvfølgelig på det første, og det bliver nervepirrende indtil der er en afklaring.
    Vi skal bare huske på at han skal ville os, ligeså meget som vi skal ville ham. Man kan tvinge en hest til truget, men man kan altså ikke tvinge den til at drikke....
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #563
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Vi ved jo ikke om Boile og bagland ser dollar-tegn og "kræver" en urimelig lang og dyr kontrakt, som vi simpelthen bare ikke kan møde. Det gør jo ikke PC til nærig.
    Præcis, det har netop også været min pointe. PC skal gøre en stor indsats for at forlænge med Boile, men der skal 2 til tango. Hvis forlængelsen glipper så skal vi bare virkelig bare passe på med at hagle PC ned uden at kende detaljerne, som vi formentlig aldrig kommer til.

    Men altså mon ikke de finder hinanden. Jeg fornemmer virkelig også Boile fortsat vil være i FCK.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #564
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Præcis, det har netop også været min pointe. PC skal gøre en stor indsats for at forlænge med Boile, men der skal 2 til tango. Hvis forlængelsen glipper så skal vi bare virkelig bare passe på med at hagle PC ned uden at kende detaljerne, som vi formentlig aldrig kommer til.

    Men altså mon ikke de finder hinanden. Jeg fornemmer virkelig også Boile fortsat vil være i FCK.
    Ifølge BT vil PC generelt lave mere præstationsbaserede kontrakter, så det er nok en del af problemet med at mødes. Og hvis man skal tage fan-brillerne af, er det da også en nederen aflønningsmåde som lønmodtager - ikke mindst hvis man allerede er ansat og skal gå ned i grundløn for at blive.

    Jeg er desværre voldsomt pessimistisk mht. Boilesens fremtid i FCK efter at have hørt Transfervinduet i dag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #565
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    NJ blev hentet som en prøveballon i vinterens vindue. Det er et sindsygt svært vindue at hente de rigtige stjerner i, og derfor har jeg stor forståelse for PC's ageren omkring den centrale angriber. Han henter tre, i det håb om, at minimum én slår til. Det har ingen af dem så gjort, og derfor forlænger han ikke med NJ, da de to andre har længere kontrakter.

    At Babacar så heller ikke har slået til er en anden sag, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis han også forsvinder inden september. Der er derfor ingen tvivl om, at PC nu har kniven for struben, for jeg er 200% sikker på, at Thorup har sagt til ham, at der skal lande minimum en brugbar stjerneangriber denne sommer, og at Thorup ikke har toldmodighed til nordjysk nærighed når det kommer til angriberpladsen.
    At NJ ikke slog igennem overrasker mig på ingen måde, jeg sagde fra starten af, at når han ikke engang kunne komme på holdet i tyrkiet, ja så havde han ikke niveauet længere til FCK. Ift. Babacar så vil jeg blive MEGET overrasket, hvis han er væk til september. Dels fordi ingen nok gider røre ham eller betale hans løn, dels fordi han ikke har fået en særlig lang snor.

    Jeg har stadig et lille håb for at Babacar med træning har bygget nogle relationer op, forstået forventningerne og begynder at vise noget i løbet af sommeren

  16. #566
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    At NJ ikke slog igennem overrasker mig på ingen måde, jeg sagde fra starten af, at når han ikke engang kunne komme på holdet i tyrkiet, ja så havde han ikke niveauet længere til FCK. Ift. Babacar så vil jeg blive MEGET overrasket, hvis han er væk til september. Dels fordi ingen nok gider røre ham eller betale hans løn, dels fordi han ikke har fået en særlig lang snor.

    Jeg har stadig et lille håb for at Babacar med træning har bygget nogle relationer op, forstået forventningerne og begynder at vise noget i løbet af sommeren
    Ja, Nicolai Jørgensens karriere har været for nedadgående i fem år, så det var ganske usandsynligt, at det pludselig skulle vende.

    Jeg tilhører også holdet, der nægter at tro, at en spiller med Babacars CV ikke kan mere, end vi har set. Men der lader til at være seriøst mentalt arbejde forude, hvis det projekt skal lykkes.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #567
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    At NJ ikke slog igennem overrasker mig på ingen måde, jeg sagde fra starten af, at når han ikke engang kunne komme på holdet i tyrkiet, ja så havde han ikke niveauet længere til FCK. Ift. Babacar så vil jeg blive MEGET overrasket, hvis han er væk til september. Dels fordi ingen nok gider røre ham eller betale hans løn, dels fordi han ikke har fået en særlig lang snor.

    Jeg har stadig et lille håb for at Babacar med træning har bygget nogle relationer op, forstået forventningerne og begynder at vise noget i løbet af sommeren
    Der er bare en del rygter, bl.a. fra Fazam på BT, som siger, at Babacar skulle være meget udenfor i truppen og decideret "mærkelig" i omklædningsrummet. Det lugter altså af afgang for mig.

  18. #568
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg ved ikke, hvor langt Babacar er i genoptræningen efter sin operation, men jeg har ikke fantasi til, at bejlerne står i kø. Mon ikke vi hænger på ham min. et halvt år mere?

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #569
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der er bare en del rygter, bl.a. fra Fazam på BT, som siger, at Babacar skulle være meget udenfor i truppen og decideret "mærkelig" i omklædningsrummet. Det lugter altså af afgang for mig.
    Har du link til den artikel? jeg kan ikke finde den

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #570
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    FCM henter nok ikke Dreyer - https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-hente-dreyer/

    Det sker selvfølgelig ikke, men hvor kunne det være en spand kold vand at kaste i hovedet på Steinlein og FCM, hvis lige går ind og henter Dreyer.

    Her kan vi tale om en spiller som jeg har tillid til kan gøre en forskel fra Dag 1.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •