Side 61 af 138 FørsteFørste ... 11515859606162636471111 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Play-offs: 16/17 & 23/24 August 2022
    https://www.uefa.com/uefachampionsle...nd-draw-dates/

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #902
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Arh ok så om 5 uger ✌️

  4. #903
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Sæsonen går igang om 6 dage. En angriber som kommer om 5 uger skal virkelig være god for at gøre en forskel i CL kvalifikationen. Det ville være rart hvis truppen var på plads, det er ok hvis en spiller misser 1 eller 2 kampe - men det er nu vi starter og ikke om 5 uger :)

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #904
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sæsonen går igang om 6 dage. En angriber som kommer om 5 uger skal virkelig være god for at gøre en forskel i CL kvalifikationen. Det ville være rart hvis truppen var på plads, det er ok hvis en spiller misser 1 eller 2 kampe - men det er nu vi starter og ikke om 5 uger :)
    Og så er der altså også lige et mesterskab, som jeg da personligt synes, det ville være rart at genvinde. Så ja tak til en trup, der er tæt på komplet så hurtigt som muligt.

    Men udover en forstærkning i form af en træfsikker 9'er vil jeg så også være så godt som tilfreds, hvis PC gad at få forlænget med Boilesen og Roony.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #905
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og så er der altså også lige et mesterskab, som jeg da personligt synes, det ville være rart at genvinde. Så ja tak til en trup, der er tæt på komplet så hurtigt som muligt.

    Men udover en forstærkning i form af en træfsikker 9'er vil jeg så også være så godt som tilfreds, hvis PC gad at få forlænget med Boilesen og Roony.
    Det er sgu lige før jeg vil vurdere de to sidstnævnte punkter som værende de vigtigste.. Jeg synes faktisk vi står et godt sted.. Der er så meget bold og talent i den trup vi har nu, og jeg kan næsten ikke huske hvornår jeg sidst har været så tilfreds med tingenes tilstand.

    Derfor tror og håber jeg heller ikke, at man henter noget ind, medmindre man er 100% sikker på at det er en spiller der har så høj klasse, at han kan gøre en forskel fra dag 1. Jeg synes der er så mange tendenser der peger på, at niveauet er så højt, at selv spillere der kommer med et prisskilt på 15-20 mio, risikerer decideret at falde igennem når de kommer her. Amoo er det måske mest lysende eksempel, men også Mukairu og Isak er kommet til for store beløb, og har tydeligvis haft brug for tilvænning.. Karamoko er også et eksempel på en spiller som kommer og har brug for tilpasning til tempo og system, før han kan gøre sig gældende. Han ligner til gengæld én, som nu er klar efter 6 måneders tilpasning.

    Herning har ligeledes en track-record med 15-20 mio+ offensiv-spillere, som bare ikke har det der skal til, for at slå igennem i superligaen. Enten er ligaen stærkere end som så, eller også er både vi og Herning begunstiget af en uhyggeligt ringe scouting-afdeling. Det kan selvfølgelig også være, at der bare spilles så fysisk og taktisk i den danske liga, at offensive profiler har særligt svære betingelser - jeg ved det ikke, men jeg er efterhånden bare meget skeptisk over for alt hvad der rimer på dyre, udenlandske offensiv-spillere. Jeg synes alt for sjældent de slår igennem.

    Med alt det sagt, så ville jeg egentlig frem til, at jeg slet ikke er bange for, at vores nuværende trup kan præstere en suveræn superligasæson. Jeg synes virkelig det ser spændende ud.

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #906
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er sgu lige før jeg vil vurdere de to sidstnævnte punkter som værende de vigtigste.. Jeg synes faktisk vi står et godt sted.. Der er så meget bold og talent i den trup vi har nu, og jeg kan næsten ikke huske hvornår jeg sidst har været så tilfreds med tingenes tilstand.

    Derfor tror og håber jeg heller ikke, at man henter noget ind, medmindre man er 100% sikker på at det er en spiller der har så høj klasse, at han kan gøre en forskel fra dag 1. Jeg synes der er så mange tendenser der peger på, at niveauet er så højt, at selv spillere der kommer med et prisskilt på 15-20 mio, risikerer decideret at falde igennem når de kommer her. Amoo er det måske mest lysende eksempel, men også Mukairu og Isak er kommet til for store beløb, og har tydeligvis haft brug for tilvænning.. Karamoko er også et eksempel på en spiller som kommer og har brug for tilpasning til tempo og system, før han kan gøre sig gældende. Han ligner til gengæld én, som nu er klar efter 6 måneders tilpasning.

    Herning har ligeledes en track-record med 15-20 mio+ offensiv-spillere, som bare ikke har det der skal til, for at slå igennem i superligaen. Enten er ligaen stærkere end som så, eller også er både vi og Herning begunstiget af en uhyggeligt ringe scouting-afdeling. Det kan selvfølgelig også være, at der bare spilles så fysisk og taktisk i den danske liga, at offensive profiler har særligt svære betingelser - jeg ved det ikke, men jeg er efterhånden bare meget skeptisk over for alt hvad der rimer på dyre, udenlandske offensiv-spillere. Jeg synes alt for sjældent de slår igennem.

    Med alt det sagt, så ville jeg egentlig frem til, at jeg slet ikke er bange for, at vores nuværende trup kan præstere en suveræn superligasæson. Jeg synes virkelig det ser spændende ud.
    Svært at være uenig.

    Jeg tror også her i starten af sæsonen kommer til at gå fint. De åbne spørgsmål på angriber positionen kommer nok 5-8 kampe inden i sæsonen og efter CL kval og om hvorvidt, Babacar har fundet målformen.

    Det kan selvfølgelig også være som vi så i slutningen af sidste sæson, vi bare kværner igennem uden en decideret boks angriber. Dont change a winning team.
    Sidst redigeret af EraZ : 11.07.22 kl. 17:45

  11. #907
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det kan selvfølgelig også være som vi så i slutningen af sidste sæson, vi bare kværner igennem uden en decideret boks angriber. Dont change a winning team.
    Men måske uden Biel, hvilket jeg bestemt ikke håber…

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...wandowski-jagt

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #908
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det her ser jeg som et større problem, end at vi pt ikke har hentet en dyr 9’er:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...wandowski-jagt

    Biel er sindsygt vigtig for vores “nye” stil, da han både er eminent i presset, og har gode relationer med vores øvrige offensive spillere. 50 mio er derfor alt for lidt.. Vi kan starte forhandligerne ved 75. Og så kan vi lukke dem, når vi har en fuldgod erstatning i hus, ellers må vi sige pænt nej tak.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #909
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og så er der altså også lige et mesterskab, som jeg da personligt synes, det ville være rart at genvinde. Så ja tak til en trup, der er tæt på komplet så hurtigt som muligt.

    Men udover en forstærkning i form af en træfsikker 9'er vil jeg så også være så godt som tilfreds, hvis PC gad at få forlænget med Boilesen og Roony.
    Forlængelsen med Boile er ikke SÅ vigtig. Han kommer til at spille næste sæson med uanset om han forlænger eller ej, for hans salgsværdi står slet ikke mål med hans sportslige værdi. Og så må vi se til sommer om han kan finde noget bedre end FC. Hans kontraktilbud fra PC bliver ikke nødvendigvis bedre, så det kan også blive lidt af et gamble fra hans side. Måske kan han få en fin sign-on bonus et sted, men jeg tror ikke han kommer til at få et sportsligt mere attraktivt sted end København.

  16. #910
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Forlængelsen med Boile er ikke SÅ vigtig. Han kommer til at spille næste sæson med uanset om han forlænger eller ej, for hans salgsværdi står slet ikke mål med hans sportslige værdi. Og så må vi se til sommer om han kan finde noget bedre end FC. Hans kontraktilbud fra PC bliver ikke nødvendigvis bedre, så det kan også blive lidt af et gamble fra hans side. Måske kan han få en fin sign-on bonus et sted, men jeg tror ikke han kommer til at få et sportsligt mere attraktivt sted end København.
    Jeg tror heller ikke Boile finder noget mere spændende.
    Samtidig er det velkendt at Boile er far med stort F - Og at være skilsmisse far potentielt flere tusinde kilometer væk fra København tror jeg ikke at han har lyst til….

    Jeg håber at Boile kan se en ide i at bliver her nogle flere år endnu - evt på sigt en rolle som tredje valg. Men jeg synes ikke vi sprænge banken for at beholde ham, kulturbærer eller ej.

  17. #911
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg tror heller ikke Boile finder noget mere spændende.
    Samtidig er det velkendt at Boile er far med stort F - Og at være skilsmisse far potentielt flere tusinde kilometer væk fra København tror jeg ikke at han har lyst til….

    Jeg håber at Boile kan se en ide i at bliver her nogle flere år endnu - evt på sigt en rolle som tredje valg. Men jeg synes ikke vi sprænge banken for at beholde ham, kulturbærer eller ej.
    Ingen tvivl at jeg gerne ser Boile blive, men som jeg også har skrevet tidligere, som du nævner. Det skal ikke være for enhver pris. Du er jo inde på noget at det rigtige. Det lyser jo ud af Boile at han elsker at være i klubben og det er fair nok han prøver at presse citronen for at få den bedst mulige kontrakt.

    Men jeg tror han skal træde varsomt, og det gælder for øvrigt også PC. Hvis der først begyndes at kastes med mudder i pressen, kan jeg godt se hurtigt, at det kan gå galt. Javel man kan lade kontrakten løbe ud, men så kan jeg godt forstille mig, han får endnu mere tid på bænken, hen mod den sidste halvdel af den nye sæson.

  18. #912
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ingen tvivl at jeg gerne ser Boile blive, men som jeg også har skrevet tidligere, som du nævner. Det skal ikke være for enhver pris. Du er jo inde på noget at det rigtige. Det lyser jo ud af Boile at han elsker at være i klubben og det er fair nok han prøver at presse citronen for at få den bedst mulige kontrakt.

    Men jeg tror han skal træde varsomt, og det gælder for øvrigt også PC. Hvis der først begyndes at kastes med mudder i pressen, kan jeg godt se hurtigt, at det kan gå galt. Javel man kan lade kontrakten løbe ud, men så kan jeg godt forstille mig, han får endnu mere tid på bænken, hen mod den sidste halvdel af den nye sæson.
    Det virker bare så oplagt at han bliver. Vi er så meget bedre med ham på banen og jeg synes nu hellere ikke PC behøver at presse ham fordi han rent faktisk gerne vil blive. Uden Boile og Biel, så vinder vi ikke guld. Det kan godt være vi sluttede godt af, men der var meget skidt før de sidste kampe og det skal vi ikke glemme, når vi skal vurdere om truppen er god nok.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #913
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Uden Boile og Biel, så vinder vi ikke guld.
    Nu mister vi jo ikke Boile, hvis forlængelsen går i vasken. Spørgsmålet er dog, hvor motiveret han vil være og, hvor meget spilletid klubben så giver, hvis der har været meget mudder. At miste sine bedste spillere (Biel) er altid en risiko. FCM mister formentlig også Evander. Thats the name of the game.

    Som den sælgende klub vi er så handler det jo om at have de "næste" klar til at tage over "Hurtigt". Noget vi de senere år ikke har været gode til, men jeg syntes dog der er gode arvetager.

    Men hvis der skal sælges, så bare en BØN herfra. Først efter CL kval. Det alfa omega, at vi har en så intakt en trup som muligt frem mod den 200 mill kamp.

  21. #914
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Forlængelsen med Boile er ikke SÅ vigtig. Han kommer til at spille næste sæson med uanset om han forlænger eller ej, for hans salgsværdi står slet ikke mål med hans sportslige værdi. Og så må vi se til sommer om han kan finde noget bedre end FC. Hans kontraktilbud fra PC bliver ikke nødvendigvis bedre, så det kan også blive lidt af et gamble fra hans side. Måske kan han få en fin sign-on bonus et sted, men jeg tror ikke han kommer til at få et sportsligt mere attraktivt sted end København.
    På den korte bane har du ret.. Men gud hvor jeg håber, at vi forlænger ham.. Jeg var ellers selv af den overbevisning, at Vavro og Khocho sagtens kunne være et optimalt stopperpar. Det argumenterede jeg for i løbet af foråret - men blev i den grad klogere.. Boile ER super vigtig for den måde vi vil spille på, især i ligaen. Og han viste i landskampen mod Østrig, at han bestemt har niveauet til den internationale scene også. Og så er han perfekt i et 3-mandsforsvar, hvis man pludselig får den ide. Men hvad vigtigst er.. Så er han en type, som ikke lever af fysik, fart og power, men af kløgt, placeringsevne og sin lækre flødefod.. Dermed ser jeg ikke en spiller, som bliver dårligere inden for de næste par år, men som tværtimod kan lægge yderligere på (som en anden Maldini).. En forlængelse af Boile bør derfor stå ekstremt højt på PC’s to-do liste..


  22. #915
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Forlængelsen med Boile er ikke SÅ vigtig. Han kommer til at spille næste sæson med uanset om han forlænger eller ej, for hans salgsværdi står slet ikke mål med hans sportslige værdi. Og så må vi se til sommer om han kan finde noget bedre end FC. Hans kontraktilbud fra PC bliver ikke nødvendigvis bedre, så det kan også blive lidt af et gamble fra hans side. Måske kan han få en fin sign-on bonus et sted, men jeg tror ikke han kommer til at få et sportsligt mere attraktivt sted end København.
    Som andre også har været mere eller mindre inde på, handler det ikke blot om, hvorvidt han smutter videre denne sommer - hvilket jeg er enig i, at der er flere ting, der taler imod. Det handler for mig også om to andre aspekter.

    Det ene er, at jeg har et stort ønske om at se Boilesen afslutte sin karriere hos os. Dels fordi jeg tror, der er mere end et enkelt godt år tilbage i ham, dels fordi han har været her i seks år nu, og jeg mener han er en vigtig erfaringsressource og et potentielt klubikon.

    Det andet - og mere presserende - er, at hvis Boilesen er så utilfreds med situationen, som rygterne siger, så kan vi jo godt tvinge ham til at blive her den kommende sæson, men får vi en topmotiveret og toppræsterende Boilesen ud af det, og giver det så mening?

    Derfor er det for mig at se væsentligt på flere planer at få afklaret hans situation.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •