Side 138 af 138 FørsteFørste ... 3888128135136137138
Viser resultater 2,056 til 2,067 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #2056
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis man skal tro jungletrommerne, er det ikke en fra vores seneste transfervindue..
    Hvad siger jungletrommerne?

  2. #2057
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tvivler på, at man kan gøre et krav gældende mod spilleren, men måske mod sælgende klub, hvis denne vurderes ikke have opfyldt sin loyale oplysningspligt. Det er lidt søgt, men hvis spilleren er den, de fleste af os nok tror, skulle han have udvist lignende tendenser under opholdet i sin forrige klub, og klubben skulle være vidende om det.
    Jeg tænker bare, om vi vil det eller ej, så er fodboldspillere jo basalt et produkt virksomheden køber til en del penge. Hvis en spiller så går ud og gør noget kriminelt, så er det et meget højt million beløb der går tabt (selvom man kan komme ud af den resterende lønpakke). Kan man så ikke gøre krav overfor spilleren på en andel af det beløb man har givet?

    Sælgende klub kan nok aldrig gøres ansvarlig.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  3. #2058
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg tænker bare, om vi vil det eller ej, så er fodboldspillere jo basalt et produkt virksomheden køber til en del penge. Hvis en spiller så går ud og gør noget kriminelt, så er det et meget højt million beløb der går tabt (selvom man kan komme ud af den resterende lønpakke). Kan man så ikke gøre krav overfor spilleren på en andel af det beløb man har givet?

    Sælgende klub kan nok aldrig gøres ansvarlig.
    Det er jeg 99% sikker på at man ikke kan, spilleren har jo ikke andel i den handel i virkeligheden. Det er imellem de to klubber! Det er jo nok desværre en FCK spiller (behøver ikke at nævne navne endnu, men en af vores spillere har været diskuteret efter et tweet). De situationer er altid super svære for alle parter, så jeg synes vi gør det bedst ved ikke at diskutere det før de “rigtig” dommere har dømt.

  4. #2059
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Den købende klub køber kontraktrettighederne af den sælgende klub. Jeg har svært ved at forestille mig, at der følger en oplysningspligt med i den juridiske aftale. Det er altså ikke som at købe et hus eller en ting.

    Men - som andre også nævner - i den juridiske aftale mellem den købende klub og spilleren er der uden tvivl skrevet betingelser ind, som kan bruges til at ophæve kontrakten. Spørgsmålet er, om klubben også kan fremsætte et erstatningskrav for allerede udbetalt løn og sign-on-fee.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #2060
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er jeg 99% sikker på at man ikke kan, spilleren har jo ikke andel i den handel i virkeligheden.
    Til gengæld kan spilleren argumenteres at have påført klubben et økonomisk tab ved sin culpøse handling. Jeg tror nu ikke, at der er så meget at komme efter i det traditionelle retssystem i første omgang, men måske inden for fodboldens eget system. Mutu blev nævnt i skakten, og han blev i sin tid idømt en bøde af FIFA på restværdien af hans transferbeløb pga. kontraktbrud (brug af kokain). Chelsea har så ikke modtaget pengene, så det har indtil været en hul sejr.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2061
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvem er lige blevet “skadet” resten af sæsonen?

  8. #2062
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Hvad siger jungletrommerne?
    At en unavngiven spiller måske har fået en knæskade af op mod 8 års varighed.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #2063
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...hacket/9426495

    Jeg har egentlig forsvaret pc for at skabe i mine øjne en god trup, men det kan godt være det har været en kæmpe fejl ikke at skille sig af med eller rive kontrakten over med nogle af de meget dyre spillere som jeg måske godt kunne forstille mig ikke ligefrem er super tilfredse.

    Det kan godt være harmonien i truppen er skæv med "stjerner" som ankersen, Kalle og babacar der ikke har udsigt til spilletid.

  11. #2064
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...hacket/9426495

    Jeg har egentlig forsvaret pc for at skabe i mine øjne en god trup, men det kan godt være det har været en kæmpe fejl ikke at skille sig af med eller rive kontrakten over med nogle af de meget dyre spillere som jeg måske godt kunne forstille mig ikke ligefrem er super tilfredse.

    Det kan godt være harmonien i truppen er skæv med "stjerner" som ankersen, Kalle og babacar der ikke har udsigt til spilletid.
    Man prøvede i sommers at få Babacar og måske også Ankersen videre, men de ville ikke. Der var ellers interesserede klubber, men man kan jo ikke tvinge dem væk.
    Men igen, så kan meget selvfølgelig lade sig gøre, hvis man giver dem en pose penge med i hånden....

  12. #2065
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Xeka synes tæt på Rennes, relevant da han på (fan?)rygtebasis har været sendt vores vej.

    https://bold.dk/fodbold/klubber/renn...dtbanespiller/

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2066
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Joeh mener var det nogensinde realistisk

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  16. #2067
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Joeh mener var det nogensinde realistisk
    ... indtil PC sagde at truppen var stærk nok........................... .............

  17. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •