Side 103 af 138 FørsteFørste ... 35393100101102103104105106113 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,531 til 1,545 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1531
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    JBL bliver penistransferen denne sommer. Er sikker på han er lige aktuel uanset om det hedder CL eller EL.

    Og.. da der ikke kan findes en passende 9’er hentes Helenius sidst i vinduet!
    -It is the dirty fucking wins-

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1532
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår hypen omkring Jacob Bruun Larsen. Han er faretruende tæt på at ryge i kategorien for evighedstalenter, og så er han bedst på venstrekanten, hvor vi nu må siges at være dækket ind i denne sæson. Skadeshistorikken skræmmer også. Jeg kan dog se nogle paralleler til signingen af Viktor Fischer (omend Fischer var et større navn/talent), så skulle JBL komme til FCK, kan man håbe, at han starter på samme måde som Fischer (men at afslutningen bliver bedre.).

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1533
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Speaking of VF. Vildt nok at han kun lige er blevet 28 år. Og at han spillede 79 game for Ajaxs førstehold med 25 mål til følge. Det lå jo lige for, at han skulle blive en af landets absolut bedste spillere. Hvad gik der egenlig galt?

  6. #1534
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Speaking of VF. Vildt nok at han kun lige er blevet 28 år. Og at han spillede 79 game for Ajaxs førstehold med 25 mål til følge. Det lå jo lige for, at han skulle blive en af landets absolut bedste spillere. Hvad gik der egenlig galt?
    Han mistede lidt hurtighed, men ellers tror jeg simplethen ikke fodboldverden forstår sig på visse personligheder. VF har et kæmpe hjerte og passion og han skal måske have plads til at udfolde sig andre steder end bare på banen.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1535
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    For Fischer var talentet måske ikke så stort alligevel, men jeg tænker, at skader også har ødelagt en del for ham. Hans stats var jo gode, når han spillede for os, men alligevel var der noget, der ikke fungerede med ham på holdet. Især i den sidste periode. Han manglede noget timing, og prøvede lidt for ofte de svære ting uden at lykkedes.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1536
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    For Fischer var talentet måske ikke så stort alligevel, men jeg tænker, at skader også har ødelagt en del for ham. Hans stats var jo gode, når han spillede for os, men alligevel var der noget, der ikke fungerede med ham på holdet. Især i den sidste periode. Han manglede noget timing, og prøvede lidt for ofte de svære ting uden at lykkedes.
    Ja - men det skal en træner jo justere og hjælpe spillerne med at tage de rigtige valg via træning og coaching. Fischer var virkelig et af de største danske talenter og man forstod det hellere ikke i Ajax, da han der begyndte at præstere dårligere. Ajax og FCK mindede meget om hinanden, han startede enormt godt og så faldt han stille og roligt sammen. Selvfølgelig er skader også inde over, men jeg tror også mentalt der var noget at hente. Manden virker jo ret begavet, men fokus røg væk fra fodbold og over i menneskerettigheder og samtidig blev han frustreret da det ikke gik hans (og holdets) vej.

  11. #1537
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Fischer fik en grim ankelskade på en lortebane i Vendsyssel i september 2018, og som den ærgerrige type han er, så forcerede han sit comeback i stedet for at give den nok ro til at komme sig helt. Så han blev ved med at få følgeskader, og det satte sig i hovedet på ham, så det hæmmede hans spil, samtidigt med det tog en del af hans topfart på et kritisk tidspunkt. Han blev så opereret i anklen i februar, og har brugt hele foråret på at genoptræne. Han har fået comeback for Antwerpen siden da efter sommerferien.

    Fischer er klart en af de spillere, jeg har været gladest for at have set i FCK-trøjen. Både for hans spil på banen, når han var bedst, men lige så meget for hans ageren og væremåde uden for banen. Hvor ville jeg dog elske at se ham vende tilbage til FCK en dag.

    Jeg har kun kærlighed til overs for klubben og vil arbejde hårdt for at være dygtig nok til at vende tilbage senere i min karriere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  12. #1538
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ifølge Farzam handler det ikke om CHL, det er alene et spørgsmål om timing, for JBL er ude efter spilletid frem for noget andet. Med timing er jeg sikker på der menes, kommer der mon et bedre tilbud her i den 11. time? Det gør der jo næppe, og det er vores held.

    I øvrigt tror jeg, at PC og Thorup lige nu ser JBL som en del af 9'er-listen, og man derfor trækker den til den sidste uge.

    For mig at se, vil det logiske lige nu være, at PC for gennemført de 4-6 salg og udlejninger, som er tydelige for en hver, og så gør klar til den sidste uges indkøb.
    Jeg forstår godt, at det er sådan, det fungerer, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi ender med en meget dyr spiller fra Sverige eller Norge, som er komplet ubrugelig. PC skal sgu til at levere.

  13. #1539
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Holy cow, hvor er PC dog blevet pulet godt og grundigt af Babacars bagland. Det er jo en 30 kilo tungere Papa Djiof uden teknik eller livsvilje. At slippe af med ham igen, bliver PCs svendestykke :-|
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #1540
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Med en 2,5 uge tilbage af transfervinduet må man sige, at PC har travlt. Truppen skriger på kvalitet, og samtidig skal der en del spilere ud. Vi har en kæmpe trup på 32 mand, og en god del af disse er enten ikke betragtning til spilletid, eller står langt bag i køen. På trods af truppens størrelse er vi skrøbeligt besat i især midterforsvaret, hvor Boilesen og Khocholava har deres hyr med skader.

    Guadagno, Oikonomou og Mudrazija er helt ude og bliver end ikke udtaget til kampene. Singh og Karamoko kan reelt placeres i samme bøtte, da de tydeligvis heller ikke indgår i trænerens betragninger. Det lader til, at man også har opgivet Mukairu. Singh har fået fri til at lede efter ny klub, og det er vist det mest konkrete, der har været fremme om mulige afgange.

    På målmandsposten prøver man at skille sig af med Guadagno. Lykkes PC med dette, vil vi stadig have 4 målmænd, men det er så også nødvendigt, da PC har været så kvik at hente en skadet en af slagsen.

    I forsvaret ser jeg gerne, at vi henter en ny midterforsvarer, da det bliver for skrøbeligt med den nuværende flok. Dog var det opløftende at se Lund Jensen i dag, men der er behov for en rutineret backup. Eller måske endda en ny midterforsvarer til startopstillingen, selvom det nok vil ødelægge hierakiet.

    Backerne diskuteres meget herinde, men jeg ser dem ikke som vores største problem, omend vi fint kan sælge dem alle (ikke på én gang). Jelert og VK er naturligvis stadig unge og har masser af potentiale, men vi kommer ikke uden om, at der er plads til forbedring pt.

    Midtbanen er noget rod. Vi har alt for mange spillere, som har deres fokus på det fremadrettede spil (om de evner det eller ej). Zeca er på vej tilbage, men balancen i truppen og på banen skriger efter en defensiv leder på midtbanen. Falk har gjort sit bedste som vikar for Zeca, men hans talent spildes på pladsen, og som vi lukker mål ind pt., fungerer det tydeligvis heller ikke. Lerager er for mig en totalt ligegyldig spiller. En løbemaskine uden teknik eller blik for spillet. Et langskudsmål i ny og næ opvejer ikke for hans mangler. Han må meget gerne blive sendt videre. Stamenic gør ingen skade, men jeg ser ingen plads til ham pt., og derfor bør han nok også sendes videre. Johannesson har bestemt nogle kvaliteter, men jeg forstår grundlæggende ikke købet af ham, og han spiller mere end præstationerne berettiger.

    Vi mangler gennembrudsstyrke på kanterne og jeg håber virkelig ikke, at Daramy blev alvorligt skadet i dag. Bardghji er helt ude for tiden, og Jess har indtil videre ikke set Amoos vej mange gange. Vores offensive spil dør som regel, når kanterne besættes af spillere som Claesson, Johannesson og Haraldsson.

    I front har vi reelt ikke en brugbar angriber. Oskarsson kan måske blive det på sigt, men han har ikke niveauet til seniorbold endnu. Babacar bliver ved med at få indhop og er nok svær at komme af med, men han er helt evident heller ikke løsningen i front.

    PC overtog en trup i ubalance, men jeg vil påstå, at det faktisk er blevet værre under PC. Det der redder ham er, at han har haft held med hente kvalitet til enkelte nøglepositioner (primært Grabara, Khocholava og Vavro), og så selvfølgelig Jess' evne til at bringe klubbens egne talenter ind på holdet. De fleste af PC's indkøb har været i kategorierne middelmådige, decideret elendige eller "ikke den rigtige løsning i den givne situation". Hvis han ikke leverer et brag af en afslutning på dette transfervindue, bør han være fortid.


  16. #1541
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Dog var det opløftende at se Lund Jensen i dag, men der er behov for en rutineret backup.
    Jeg er helt uenig her. Bortset hans flotte mål, så blev forsvaret meget usikkert, da Lund Jensen kom ind.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1542
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg er helt uenig her. Bortset hans flotte mål, så blev forsvaret meget usikkert, da Lund Jensen kom ind.
    Her må jeg så erklære mig helt uenig. Han havde virkelig godt blik for spillet og sendte nogle gode afleveringer op gennem midten. Derudover vandt han nærmest hovedstødsdueller og fik Egho til at ligne en junior-spiller. Han havde også et par vigtige tacklinger.

    Selvfølgelig bliver det mere usikkert, når han kommer ind, da han ingen relationer har fået opbygget, men han var banens bedste i dag, også uden at tælle målet med. Han havde lige den vildt dårlige cheating, som kunne have givet dem et mål, men Diks startede jo med at dumme sig.

    Se bare på 1-3 scoringen. Lund står i forreste zone, men af en eller anden grund har Vavro valgt, at han skal stå 1 meter fra Lund, så bagerste stolpe her helt fri. Her kommer Diks ikke ind og midtbanen kommer heller ikke ned. Lund er den eneste, der står korrekt…

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #1543
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Der skal hentes kvalitet, der kan gå direkte ind på holdet nu og fra dag 1 tage ansvar.

    Mine bud:
    Alexander Scholz
    Lasse Berg Johnsen (som jeg synes er voldsomt undervurderet)
    Jacob Bruun Larsen

    Jeg er med på, at vi med ovenstående stadig mangler den famøse 9’er, men som jeg ser det, er det primære problem nu ikke den manglende 9’er, men at der mangler rygrad på holdet.

    Jeg mener både Scholz og Berg Johnsen er typer der kan være med til at skabe denne rygrad og Bruun Larsen vil være både en akut løsning som erstatning for Daramy og på længere sigt den absolutte kvalitetsspiller vi mangler til kanten.
    Sidst redigeret af Nosferatu : 13.08.22 kl. 10:04

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1544
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Der skal hentes kvalitet, der kan gå direkte ind på holdet nu og fra dag 1 tage ansvar.

    Mine bud:
    Alexander Scholz
    Lasse Berg Johnsen
    Jacob Bruun Larsen

    Jeg er med på, at vi med ovenstående stadig mangler den famøse 9’er, men som jeg ser det, er det primære problem nu ikke den manglende 9’er, men at der mangler rygrad på holdet.

    Jeg mener både Scholz og Berg Johnsen er typer der kan være med til at skabe denne rygrad og Bruun Larsen vil være både en akut løsning som erstatning for Daramy og på længere sigt den absolutte kvalitetsspiller vi mangler til kanten.
    Det er selvfølgelig gode spillere. Især JBL.

    Men personligt sidder jeg med følelsen af en rigtig rigtig god 9'er, hvor vi har mulighed for at have en plan "B" når alt det tiki taka ikke fører til noget, ville gøre den absolute største forskel. Derudover så ville det være rart med en træner som er hurtig til at justere på et hold inden kampene er tabt. Det nytter sgu ikke noget at se video materiale igennem i "Pausen", hvis man er bagud med 2 eller 3 :). JT nævnte selv i et POST interview at han gerne ville have sat Zeca ind ved 1-0, da han kan se, vores midtbane bliver fuldstændig slagtet, men vælger ikke at gøre det da vi allerede havde brugt 2 udskiftninger. Det muligt, men når det stod så grælt til, så må man jo gamble.

    Derudover tror jeg der er et mentalt problem med holdet som der nok er nogen klogere end mig til at dykke ned i.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1545
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Der skal hentes kvalitet, der kan gå direkte ind på holdet nu og fra dag 1 tage ansvar.

    Mine bud:
    Alexander Scholz
    Lasse Berg Johnsen (som jeg synes er voldsomt undervurderet)
    Jacob Bruun Larsen

    Jeg er med på, at vi med ovenstående stadig mangler den famøse 9’er, men som jeg ser det, er det primære problem nu ikke den manglende 9’er, men at der mangler rygrad på holdet.

    Jeg mener både Scholz og Berg Johnsen er typer der kan være med til at skabe denne rygrad og Bruun Larsen vil være både en akut løsning som erstatning for Daramy og på længere sigt den absolutte kvalitetsspiller vi mangler til kanten.
    Spørgsmålet er om der er plads i budgettet til flere spillere? Med al den dødvægt vi har hentet det sidste års tid har vi jo en kæmpe trup. Vi kan jo ikke bare blive ved med at købe og købe indtil den er der….

    Vi ligger som vi har redt….

  25. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •