Side 20 af 138 FørsteFørste ... 10171819202122233070120 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #286
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvad synes folk om Viktor Claesson? På transfermarkt står der "Contract option: both parties 2 years". Selvom han ikke altid har været overlegen, synes jeg godt, man kan se, at han er en topspiller. Jeg vil være meget glad for at have ham i en CL/EL-kampagne f.eks. Nogen med mere info om kontraktsituationen eller holdninger til ham?
    Claesson har en dejlig attitude(der er noget FCK'sk over ham...) og et lækkert touch på bolden. Altid med god fight på banen, også selvom niveauet og de helt gode præstationer har svinget lidt. Ville blive ked af det hvis vi ikke fik forlænget med ham, kunne sagtens se ham have 2 gode år i København med forhåbentligt flere mesterskaber samt gode Europa-kampagner.

    Tror heller ikke man skal underkende vigtigheden af at have en med Claesson's erfaring i truppen til at guide de unge. No-brainer IMO, hvis han altså selv gerne vil blive....
    Sidst redigeret af crekke : 16.05.22 kl. 23:51
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 15 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvad synes folk om Viktor Claesson? På transfermarkt står der "Contract option: both parties 2 years". Selvom han ikke altid har været overlegen, synes jeg godt, man kan se, at han er en topspiller. Jeg vil være meget glad for at have ham i en CL/EL-kampagne f.eks. Nogen med mere info om kontraktsituationen eller holdninger til ham?
    Jeg må indrømme, at jeg har været småskuffet. Han skulle være en stor stjerne (større end Dreyer), men jeg synes ikke, at han har skilt sig særligt meget ud. I går starter han også ligesom resten af holdet også forfærdeligt, hvilket ikke er godt nok. Der skal han som rutineret med masser af store kampe kunne hjælpe med at få ro på spillet. Jeg synes desuden, at han har set langsom og tung ud (typisk efter en times tid), ligesom hans defensive arbejde lader en noget tilbage at ønske.

    Når det er sagt, så kan jeg godt se, at han passer ret godt ind i det tekniske småspil. Han er endvidere god til at være indblandet i farlige situationer (han mangler at score flere mål), ligesom jeg sagtens kan se ham blive endnu bedre med en VK sprintende op ad kanten hele tiden. Så kan vi få ham til en rimelig løn, så synes jeg da, at vi skal prøve forlænge. Kan han komme i lidt bedre form og få lidt bedre relationer med Backs, angriber og 10'er, så skal han nok blive en endnu større gevinst. Og så er hans erfaring bare rigtig vigtig i kommende CL-kvalkampe. Sælger man endvidere Biel, så kan han og Haraldsson nok godt dække 10'er positionen, så pengene kan kanaliseres til en bedre angriber.

  4. De følgende 14 brugere er enige:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg har egentlig tænkt på, siden Thorup åbenbart gerne vil spille med en art falsk 9'er, om ikke det kunne være en position, Claesson kunne spille i vores system? Det giver bedre kombinationsmuligheder for Pep Biel og Falk, da han gerne skulle komme tættere på dem (især når Zeca kommer tilbage, og Falk kan rykke længere frem, og det åbner for forskellige typer kantspillere på siden. Så kan både Haraldsson, Bøving, Mukairu, Roony, Amoo, Singh, Stage og Isak dække kantpositionerne, og samtidigt indgå i noget kombinationsspil, så de også bliver farlige foran mål.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #289
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg har været småskuffet. Han skulle være en stor stjerne (større end Dreyer), men jeg synes ikke, at han har skilt sig særligt meget ud. I går starter han også ligesom resten af holdet også forfærdeligt, hvilket ikke er godt nok. Der skal han som rutineret med masser af store kampe kunne hjælpe med at få ro på spillet. Jeg synes desuden, at han har set langsom og tung ud (typisk efter en times tid), ligesom hans defensive arbejde lader en noget tilbage at ønske.

    Når det er sagt, så kan jeg godt se, at han passer ret godt ind i det tekniske småspil. Han er endvidere god til at være indblandet i farlige situationer (han mangler at score flere mål), ligesom jeg sagtens kan se ham blive endnu bedre med en VK sprintende op ad kanten hele tiden. Så kan vi få ham til en rimelig løn, så synes jeg da, at vi skal prøve forlænge. Kan han komme i lidt bedre form og få lidt bedre relationer med Backs, angriber og 10'er, så skal han nok blive en endnu større gevinst. Og så er hans erfaring bare rigtig vigtig i kommende CL-kvalkampe. Sælger man endvidere Biel, så kan han og Haraldsson nok godt dække 10'er positionen, så pengene kan kanaliseres til en bedre angriber.
    Jeg har også været skuffet over den manglende målfarlighed, den svingende form og hans meget tunge løb, men hvis man formoder, at han løfter sit spil efter en tilvænningsperiode og på et forhåbentligt bedre spillende hold efter sommerferien, kan hans erfaring og rutine nok blive en gevinst. Men jeg synes, det afhænger meget af, hvordan den øvrige transferkabale ser ud, for lige nu skaber han lidt af en prop for nogle af vores store talenter.

    Hvis Biel bliver solgt, og det gør han jo nok, ville det være oplagt at rykke Claesson ind centralt, hvor hans manglende sprintstyrke ikke ville være så stort et problem. Samtidig giver det plads til Mukairu og Bøving på venstre kant - hvilket så igen giver mindre trængsel på højre kant, om den så består af Roony, Amoo, Johannesson og/eller en helt fjerde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #290
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har egentlig tænkt på, siden Thorup åbenbart gerne vil spille med en art falsk 9'er, om ikke det kunne være en position, Claesson kunne spille i vores system? Det giver bedre kombinationsmuligheder for Pep Biel og Falk, da han gerne skulle komme tættere på dem (især når Zeca kommer tilbage, og Falk kan rykke længere frem, og det åbner for forskellige typer kantspillere på siden. Så kan både Haraldsson, Bøving, Mukairu, Roony, Amoo, Singh, Stage og Isak dække kantpositionerne, og samtidigt indgå i noget kombinationsspil, så de også bliver farlige foran mål.
    Jeg tror vi skal være meget heldige, hvis Zeca bliver en udfordrer til startopstillingen. Høj alder kombineret med let nedadgående niveau før skaden lover ikke særlig godt, når han har været ude så længe. Når Lerager så samtidig er begyndt at spille fodbold, så er vejen bare blevet endnu længere.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #291
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg tror vi skal være meget heldige, hvis Zeca bliver en udfordrer til startopstillingen. Høj alder kombineret med let nedadgående niveau før skaden lover ikke særlig godt, når han har været ude så længe. Når Lerager så samtidig er begyndt at spille fodbold, så er vejen bare blevet endnu længere.
    Nu spørger jeg, fordi jeg givetvis ikke er ligeså fodbold kyndig, som dig og håber at blive lidt klogere her :-). Er det ikke Falk, der har sat sig, på Zecas plads, eller er det Lerager, som du skriver, eller er det mere en kombination, altså en omfordeling af de defensive pligter, på midtbanen?

  12. #292
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jakob Busk åbent for dansk skifte kunne det være FC?

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...a-klub/9253418
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  13. #293
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jakob Busk åbent for dansk skifte kunne det være FC?

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...a-klub/9253418
    Kalle skal jo formentlig videre, og derfor skal vi bruger en ny andenmålmand. Det harmonerer bare ikke så godt med Jakob Busks ambitioner om at søge spilletid. Jeg kender intet til hans niveau, udover at han tilsyneladende ikke har spillet kampe i en evighed, men romantikeren i mig vil altid gerne se vores egne talenter vende hjem.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #294
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg har egentlig hele tiden tænkt, at vi ikke skulle kigge mod SIF til trods for deres sæson, da jeg ser deres spillere overperforme pga. systemet, som de har været i længe. Men når landets dygtigste træner Kasper Hjulmand gentagende gange fremhæver Vallys som unik, og endda kan se ham interessant i landsholdssammenhæng, er det så en spiller, vi bør have på blokken? Vi mister jo nok Biel i det kommende vindue og måske Claesson.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #295
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Nu spørger jeg, fordi jeg givetvis ikke er ligeså fodbold kyndig, som dig og håber at blive lidt klogere her :-). Er det ikke Falk, der har sat sig, på Zecas plads, eller er det Lerager, som du skriver, eller er det mere en kombination, altså en omfordeling af de defensive pligter, på midtbanen?
    Jeg er skam ikke kyndig, jeg ser bare for meget fodbold. Om det er Falk eller Lerager der har overtaget de defensive pligter afhænger af hvilket system Thorup har valgt. Det er klart, at de begge har defensive pligter, men Lerager blev på et tidspuntk brugt længere fremme, så her var det i højere grad Falk, der stod for det defensive (særligt mht. andenbolde og genpres). Nu hvor Lerager i højere grad ikke kastes frem og ikke satser hele butikken på løbene i feltet, så har han været langt mere iøjnefaldende på midten og har i højere grad haft fokus på andenbolde og genpres. Jeg synes stadig, at Leragers position er lidt længere fremme på banen end Falk (da han givetvis er bedre i genpresset), men han er nu langt mere med i opspillet og holder sig længere tilbage, når Falk går med frem. De har fundet en rigtig god balance i de seneste to kampe.
    Hvis Zeca skulle tilbage, så tror jeg dog at det ville være på bekostning af Lerager. I det tilfælde ville man nok rykke Falk længere frem, da det passer de to spillere bedst - ikke fordi Lerager har overtaget Zecas rolle. Jeg har dog svært ved at tro på, at Zeca kan komme tilbage på samme niveau.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #296
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er skam ikke kyndig, jeg ser bare for meget fodbold. Om det er Falk eller Lerager der har overtaget de defensive pligter afhænger af hvilket system Thorup har valgt. Det er klart, at de begge har defensive pligter, men Lerager blev på et tidspuntk brugt længere fremme, så her var det i højere grad Falk, der stod for det defensive (særligt mht. andenbolde og genpres). Nu hvor Lerager i højere grad ikke kastes frem og ikke satser hele butikken på løbene i feltet, så har han været langt mere iøjnefaldende på midten og har i højere grad haft fokus på andenbolde og genpres. Jeg synes stadig, at Leragers position er lidt længere fremme på banen end Falk (da han givetvis er bedre i genpresset), men han er nu langt mere med i opspillet og holder sig længere tilbage, når Falk går med frem. De har fundet en rigtig god balance i de seneste to kampe.
    Hvis Zeca skulle tilbage, så tror jeg dog at det ville være på bekostning af Lerager. I det tilfælde ville man nok rykke Falk længere frem, da det passer de to spillere bedst - ikke fordi Lerager har overtaget Zecas rolle. Jeg har dog svært ved at tro på, at Zeca kan komme tilbage på samme niveau.
    Tak for breakdown. Giver rigtig god mening, i min bog :-)

  20. #297
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Erik Botheim har fået ophævet sin kontrakt med Krasnodar efter fem måneder i klubben. Jeg håber, at PC allerede har ringet til hans agent.

    https://www.nettavisen.no/sport/both...box=1652864321
    Mvh.
    Dane

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #298
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Erik Botheim har fået ophævet sin kontrakt med Krasnodar efter fem måneder i klubben. Jeg håber, at PC allerede har ringet til hans agent.

    https://www.nettavisen.no/sport/both...box=1652864321
    Det er nok et long shot. Mildt sagt. En 21-årig, solgt for 75 mio, der nu er gratis... Men bevares, han skal da nævnes.

    Håber dog PC og co. har en bred vifte af fantastiske alternativer på blokken :-)

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 18.05.22 kl. 12:02

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #299
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er nok et long shot. Mildt sagt. En 21-årig, solgt for 75 mio, der nu er gratis... Men bevares, han skal da nævnes.

    Håber dog PC og co. også har en bred vifte af fantastiske alternativer på blokken :-)

    Zan
    David Nielsen er lige blevet ledig. Overvej, hvilket ramaskrig der ville komme, hvis PC hiver ham ind :). Det nye galehus.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #300
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    David Nielsen er lige blevet ledig. Overvej, hvilket ramaskrig der ville komme, hvis PC hiver ham ind :). Det nye galehus.
    Øhmm ja... Forstår ikke helt forbindelsen til Botheim...?

    (Men ja bestemt, et ramaskrig ville der da lyde...)

    Zan

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •