Side 25 af 138 FørsteFørste ... 15222324252627283575125 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvorfor vil alle af med Kalle? Han er vel en typisk FCK målmand, han har stor kvalitet og med hans 32 kan vi sagtens bruge ham som andenmålmand i 2-4 år. Desuden så kommer vi hellere ikke i problemer hvis Grabara sælges. Jeg siger behold ham
    Kalle har selv været ude og lufte idéen om at finde et sted, hvor han kan spille fodbold som første målmand. Så det er egentlig mest af den årsag.

  2. #362
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Kalle har selv været ude og lufte idéen om at finde et sted, hvor han kan spille fodbold som første målmand. Så det er egentlig mest af den årsag.
    '

    Jeg synes Kalle fortjener muligheden, for at blive i FCK, som anden målmand :-D

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg tror faktisk han bliver a la Stephan Andersen. Lader til han skaber godt humør, han har sikkert en fin kontrakt og tvivler på alternativerne er super gode.

    Men selvfølgelig skal FCK hjælpe ham videre hvis han vil.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Han har et år tilbage af kontrakten, så de skal snakke sammen nu her efter sæsonen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #365
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ønsker til sommeren:

    Målmand:
    - Har det fint med det vi har. Vi skal dog gøre alt for at sikre at Grabara bliver. Hvis Kalle ønsker nye udfordringer så skal der nok hentes en 2. målmand eller et ungt talent

    Højreback:
    - Har det fint med det vi har. Ikke den store Ankersen fan, men tror han har stor betydning for truppen og meget erfaring at gøre godt dele ud med, men må gerne smutte, hvis der kommer et godt bud. Dicks må være første valg og nok Jelert som 2. valg.

    Midterforsvar:
    - Forlæng med Boile på en 3-årig kontrakt og giv ham det han gerne vil ha'
    - Køb Vavro fra Lazio
    - Og send Marios afsted.
    - Valdemar Lund skal kun håndtere at være 4. valg

    Venstre back
    - Vi skal have et alternativ til VK34. Det dur ikke at spille en Jelert eller Dicks på den position

    Højre wing:
    - Masser af muligheder. Lad os se hvem der slår til. Kommer nok lidt an på kampene, hvem der er første valg

    Venstre wing:
    - Skriv gerne en kontrakt med Clarsson. Han nåede trods alt 3 assists og 1 mål. En spiller som lever af at kende sine medspillere, så er naturligvis ikke oppe i fuld speed på 9 kampe. Og hvis ikke ham så et andet stort navn til Venstre Wing.

    Central Midt:
    - Den er svær. For kommer Zeca tilbage på sit gamle niveau. Bliver Stage solgt. Delaney er nok et år for tidligt før han kommer hjem, så en kvalitetsspiller med erfaring vil måske være et godt supplement.

    10'er:
    - Håber at Biel bliver, men kan også forstå hvis han smutter. Vil dog mene vi har spillerne som kan erstatte ham. Måske Falk, Haraldsson, eller Isak.

    9'er:
    - Det er det største punkt der skal gøres noget ved. Må være farvel og tak til NJ. Udlej Karamoko. Behold Babacar og lad ham få et halv år mere til at vise sig frem, dog kun som backup. Flyt Orri op i 1. holdstruppen og så ud og jagte en stjerne 9'er.

    Konklusion:
    - Køb vavro
    - Skriv kontrakt med Claesson
    - Køb venstre back
    - Køb stjerne 9'er

    Salgsemner:
    - Stage. En dejlig spiller, men som også har nogle problemer med skader
    - Biel. Har gjort det rigtigt godt i denne sæson og har vel fortjent at komme videre. Måtte dog gerne blive.
    - Alle dem som ikke rigtigt bliver brugt

    Husk at de bedste hold er dem som har fået lov til at spille sammen i noget tid. Det er ikke tid til de store salg eller udrensning af truppen.
    - Torben

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #366
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis Kalle skal videre, så skal den, man henter ind i stedet, både være en erfaren målmand, der kan leve med at Grabara er førstevalg, men som også kan presse ham i hverdagen, og som kan træde til på højeste niveau, hvis Grabara bliver ukampdygtig af skader, sygdom eller karantæne.

    Et bud kunne være Jesse Joronen, der efterhånden er blevet 29 år, og som er transferfri om en måned. Ja, hans lange afleveringer er aldeles upræcise, men det kan der rådes bod på med Boilesen i midterforsvaret, så han ikke behøver at bruge dem. Han har spillet 39 kampe i denne sæson, med 15 clean sheets, og et snit på under 1 mål imod pr. kamp. Derudover har han reddet 3 ud af 6 straffespark i sæsonen. Det store spørgsmål ville være, om han kan leve med at være andenmålmand i Danmark for et hold, der spiller europæisk, frem for at spille fast i den næstbedste italienske række.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #367
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg mener at man burde kigge mod Kristian Pedersen fra Birmingham til venstre back. Fantastisk stabil spiller med den erfaring som VK34 har brug for at læne sig op ad. Har selv givet udtryk for at FCK kunne være interessant.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-i-birmingham/

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #368
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022


  15. #369
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det bliver interessant at se, hvor man vil rekruttere Ben Rosens afløser fra. Det er ikke utænkeligt at man forfremmer Johannes Mackeprang til den stilling.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. #370
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rasmus_N Se meddelelser
    Jeg mener at man burde kigge mod Kristian Pedersen fra Birmingham til venstre back. Fantastisk stabil spiller med den erfaring som VK34 har brug for at læne sig op ad. Har selv givet udtryk for at FCK kunne være interessant.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-i-birmingham/
    Meget enig.. Jeg har tænkt på ham mange gange, men umiddelbart har han altid være for dyr.. Det vil altså være uhyre oplagt at hive ham ind.. Dels fordi vi kun har VK og dermed mangler endnu en venstrebenet back, og dels fordi jeg faktisk ikke har været tilfreds med VK’s niveau over et længere stykke tid.. Han har ret beset ikke præsteret nævneværdigt siden Daramy blev solgt.. Men selvfølgelig har han potentiale.

    Ellers kunne man også kigge mod Casper Højer i Prag. Jeg ved ikke hvordan han er kommet tilbage fra sin skade, men hvis det kniber med spilletid, kunne det også være en oplagt mulighed. Der får vi i hvert fald nogle unikke spidskompetencer og også muligheden for at bruge backen som en væsentlig del af spilopbygningen som man ser det med backs i eksempelvis Liverpool.

  17. #371
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Meget enig.. Jeg har tænkt på ham mange gange, men umiddelbart har han altid være for dyr.. Det vil altså være uhyre oplagt at hive ham ind.. Dels fordi vi kun har VK og dermed mangler endnu en venstrebenet back, og dels fordi jeg faktisk ikke har været tilfreds med VK’s niveau over et længere stykke tid.. Han har ret beset ikke præsteret nævneværdigt siden Daramy blev solgt.. Men selvfølgelig har han potentiale.

    Ellers kunne man også kigge mod Casper Højer i Prag. Jeg ved ikke hvordan han er kommet tilbage fra sin skade, men hvis det kniber med spilletid, kunne det også være en oplagt mulighed. Der får vi i hvert fald nogle unikke spidskompetencer og også muligheden for at bruge backen som en væsentlig del af spilopbygningen som man ser det med backs i eksempelvis Liverpool.
    Hvor god er Kristian Pedersen som offensiv back? Han slår mig som en meget no-nonsens stærk defensiv back. Og andet spørgsmål: Er han ikke meget 1:1 med VK som pakke, så måske skulle man have én ind, som kan noget andet? Eller eksempelvis stole på Jelert som backup? Som Jelert spillede her i slutningen, så skal han have kampe næste år.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #372
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det bliver interessant at se, hvor man vil rekruttere Ben Rosens afløser fra. Det er ikke utænkeligt at man forfremmer Johannes Mackeprang til den stilling.
    Du ved normalt lidt mere om det end os andre, er det et stort tab at han smutter?

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvor god er Kristian Pedersen som offensiv back? Han slår mig som en meget no-nonsens stærk defensiv back. Og andet spørgsmål: Er han ikke meget 1:1 med VK som pakke, så måske skulle man have én ind, som kan noget andet? Eller eksempelvis stole på Jelert som backup? Som Jelert spillede her i slutningen, så skal han have kampe næste år.
    On that note...:

    https://www.fck.dk/nyhed/elias-jeler...arter-er-glade

    Mon ikke PC og Co. vurderer vi er dækket ind på de backs... Det håber jeg.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 24.05.22 kl. 12:52

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #374
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvor god er Kristian Pedersen som offensiv back? Han slår mig som en meget no-nonsens stærk defensiv back. Og andet spørgsmål: Er han ikke meget 1:1 med VK som pakke, så måske skulle man have én ind, som kan noget andet? Eller eksempelvis stole på Jelert som backup? Som Jelert spillede her i slutningen, så skal han have kampe næste år.
    Jo rent typemæssigt ser jeg ham faktisk meget som 1:1 med VK.. Men ved fornedgang, skader, karantæner er det bare meget skræbeligt med kun én venstrefodet til pladsen.. Det betyder meget for især det offensive spil at der kan slås indlæg og laves overlap fra backs i begge sider.. Jeg medgiver dog, at som Jelert har spillet pladsen, så har vi måske slet ikke et problem. Det har sgu været helt Mæhle’sk det han har præsteret derude.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #375
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Du ved normalt lidt mere om det end os andre, er det et stort tab at han smutter?
    Det er svært at sige. Siden Storskov blev afskediget og Rosen tog over, så har vi set færre fibersprængninger i truppen, men på den anden side, så er vores spillestil også ændret, og der er også skiftet gevaldigt ud i truppen, så om det er pga. det ene eller det andet, det er svært at sige. Og i og med gennemsnitsalderen i truppen er sænket gevaldigt, og vi har relativt få spilleminutter til spillere på 30 eller derover i forhold til tidligere, så kan de ting jo godt spille ind.
    Man kan sige, at Rosen er mere involveret i det taktiske end de fleste andre fysiske trænere har været det. Så i princippet går det tabt, men når vi både har Selles og Neestrup som ass. trænere, så bliver det tab ikke voldsomt stort. Hvis ikke man forfremmer Johannes Mackeprang, men man kigger mod udlandet, så finder man sikkert en ny fysisk træner, som kan sørge for at der ikke bliver noget større kvalitetstab.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •