Side 10 af 138 FørsteFørste ... 789101112132060110 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lad os for guds (pun intended) skyld slippe for den selvovervurderende helligfrans. Og han mener åbenbart selv, det er sørgeligt at tage til FCK for at komme på landsholdet, så vi slipper vel også for en henvendelse fra ham:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/6626328
    Som jeg læser artiklen fra 2017, så var det "sørgelige" ifølge Braithwaite, at vejen til landsholdet var kortere, hvis man gjorde det godt for FC København i Superligaen og i Europa, end hvis man spillede godt i en stærkere liga, som ikke var lige så tilgængelig for landstræneren. Det var ikke det at spille for FC København, der i sig selv var sørgeligt.

    Når det så er sagt, så ser jeg skam også gerne, at Martin Braithwaite holder sig væk. Jeg finder ham også pænt overvurderet.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Som jeg læser artiklen fra 2017, så var det "sørgelige" ifølge Braithwaite, at vejen til landsholdet var kortere, hvis man gjorde det godt for FC København i Superligaen og i Europa, end hvis man spillede godt i en stærkere liga, som ikke var lige så tilgængelig for landstræneren. Det var ikke det at spille for FC København, der i sig selv var sørgeligt.

    Når det så er sagt, så ser jeg skam også gerne, at Martin Braithwaite holder sig væk. Jeg finder ham også pænt overvurderet.
    Det er jeg med på. Mest af alt var det jo bare udtryk for sure rønnebær fra en angriber, der i sine første 15 landskampe havde scoret imponerende ét mål - men som fordi han efter mange sæsoners tilløb havde fået sneget en sæsontotal op på et tocifret antal mål i den skræmmende franske liga pludselig så sig selv som guds gave (pun intended) til det danske landshold.

    Han er virkelig noget af det mest overvurderede, og hans skifte til Barcelona overgås vel nærmest kun af Christian Kellers transfer til Lazio i overreaching weirdness. Men fint at der i modsætning til for fem år siden nu er rigeligt med gode danske spillere på hans plads, så han ikke får en badebillet på trods af den totale mangel på spilletid på klubholdet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg mener helt alvorligt ikke, at Braithwaite har niveau til FCK. Det er det rene vanvid, at han har mere end 50 kampe for det danske landshold, og har fået spilletid for Barcelona. Han bliver også snart 31, og spørgsmålet er, hvor længe endnu han har fart i benene - hans eneste reelle spidskompetence.
    Den ubekendte er hans niveau efter den alvorlige skade. Bortset fra det forekommer det en smule ude af trit og dømme ham for dårlig til FCK. Manden har trods alt spillet over 50 kampe for FC Barcelona og lavede to mål og en assist som mom i en af de sidste kampe han spillede (mod Sociedad) før han blev skadet.

    Det er ok ikke at bryde sig om ham - han er heller ikke min kop te med hans Den Mentale Kriger og Jesus BS. Men man udstiller sig selv, hvis man påstår han er en elendig fodboldspiller efter vores målestok.


  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Den ubekendte er hans niveau efter den alvorlige skade. Bortset fra det forekommer det en smule ude af trit og dømme ham for dårlig til FCK. Manden har trods alt spillet over 50 kampe for FC Barcelona og lavede to mål og en assist som mom i en af de sidste kampe han spillede (mod Sociedad) før han blev skadet.

    Det er ok ikke at bryde sig om ham - han er heller ikke min kop te med hans Den Mentale Kriger og Jesus BS. Men man udstiller sig selv, hvis man påstår han er en elendig fodboldspiller efter vores målestok.
    Jeg bryder mig hellere ikke om Braithwaite. Kvalitet har han trods alt. Man spiller vel ikke i Barcelona for ingenting. Men jeg tror på ingen måde han vil passe ind i FCK. Dels pga. jeg tror hans ego føler sig for god til FCK og den danske liga, Derudover syntes jeg heller ikke han er en særlig god "afslutter"

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Men man udstiller sig selv, hvis man påstår han er en elendig fodboldspiller efter vores målestok.
    Jeg har utvivlsomt kaldt Braithwaite elendig adskillige gange i affekt, men dog ikke i indlægget, du besvarede. Elendig er han selvfølgelig ikke, men jeg mener i ramme alvor, at han er en middelmådig boldspiller, der primært lever på sin hurtighed og til tider også leverer en fin arbejdsindsats.

    Man skal ikke lade sig forblænde af, at manden er på kontrakt i Barcelona. Han blev købt under nogle helt særlige omstændigheder, og det må være evident for de fleste, at han er havnet på den helt forkerte hylde. Mon ikke, han efterhånden også selv har indset, at der ikke venter ham en stor fremtid i klubben, og at han skal skifte væk, hvis han skal med til VM? Forhåbentlig dog ikke til FCK.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har utvivlsomt kaldt Braithwaite elendig adskillige gange i affekt, men dog ikke i indlægget, du besvarede. Elendig er han selvfølgelig ikke, men jeg mener i ramme alvor, at han er en middelmådig boldspiller, der primært lever på sin hurtighed og til tider også leverer en fin arbejdsindsats.

    Man skal ikke lade sig forblænde af, at manden er på kontrakt i Barcelona. Han blev købt under nogle helt særlige omstændigheder, og det må være evident for de fleste, at han er havnet på den helt forkerte hylde. Mon ikke, han efterhånden også selv har indset, at der ikke venter ham en stor fremtid i klubben, og at han skal skifte væk, hvis han skal med til VM? Forhåbentlig dog ikke til FCK.
    Meeeen du lader dig måske i virkeligheden også forblænde lidt af Barcelona-stemplet ;-) På den måde at du glemmer manden lige har 130 kampe for Toulouse, 35 kampe for Middlesbrough, 14 kampe for Bordeaux, 45 kampe for Leganes og nårh ja, næsten 60 landskampe.

    Jeg mener, måskeeeee vi kan leve med det CV i FCK….?

    Når det så er sagt, forstår jeg godt lidt hvor du vil hen. Han er en lidt speciel type, og jeg er egentlig heller ikke ubetinget sikker på FCK er et særlig godt match. Både hans spillertype, og selvfølgelig såfremt han bare vil hjem og være stjerne. Det kan godt gå galt. Enig. Så jeg ender nok alligevel også med at vende tommelfingeren nedad.

    Men på papiret(!) ville det være et scoop, ligemeget hvordan og hvorfor han havnede i Barca. På papiret.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 09.04.22 kl. 22:40

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg har muligvis blot været uopmærksom, men det er nyt for mig, at Lerager flere gange har forsøgt at komme væk fra FCK, som Michel Wikkelsø skriver her. Er der nogen, der kan kaste mere lys over den historie?

    En mand, der mere end en gang siden starten på sit langtidslejemål for 14 måneder siden har undersøgt muligheden for at komme væk igen fra FC København. Heldigvis for københavnerne er han blevet i hovedstaden.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aa-ham/9209723
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Lad ham da endelig få løbepas.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det giver vel egentlig fin mening, han er klart 3. valg på den centrale midtbane og det lod til at Ekdal var en ønskespiller i vinterens vindue hvilket ville gøre ham til 4.valg - så det er vel deromkring at han kiggede efter nye muligheder?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. #145
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har muligvis blot været uopmærksom, men det er nyt for mig, at Lerager flere gange har forsøgt at komme væk fra FCK, som Michel Wikkelsø skriver her. Er der nogen, der kan kaste mere lys over den historie?



    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aa-ham/9209723
    Studsede over det samme.

    Lyder som en eller anden påstand, der er blevet hevet ud af røven for at give artiklen lidt mere gnist.

    Hvilket et totalt til grin, og efterhånden normen når der tales transfers. Revolverpåstande, som journalisterne mener er hyggelige at smide ud når det lige passer dem.

    Zan

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det giver vel egentlig fin mening, han er klart 3. valg på den centrale midtbane og det lod til at Ekdal var en ønskespiller i vinterens vindue hvilket ville gøre ham til 4.valg - så det er vel deromkring at han kiggede efter nye muligheder?
    Jeg snakker ikke om, at det ikke giver fin mening. Jeg har bare ikke hørt om det før, så jeg er nysgerrig efter detaljer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Studsede over det samme.

    Lyder som en eller anden påstand, der er blevet hevet ud af røven for at give artiklen lidt mere gnist.

    Hvilket et totalt til grin, og efterhånden normen når der tales transfers. Revolverpåstande, som journalisterne mener er hyggelige at smide ud når det lige passer dem.

    Zan
    Bortset fra at Wikkelsø plejer at have ret god efterretninger om FCK. Havde det været Wehlast, havde jeg været mere tilbøjelig til at give dig ret.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #148
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kom forleden til at tænke lidt på de her 3 spillere, fra en helt anden hylde, spillemæssigt og økonomisk, end vi tidligere har handlet på.. Billing friede for nyligt til os, så måske han var en af dem, vi er villige til at sprænge banken for til sommer.. Med et muligt salg af Falk, bliver der i hvert fald et stort hul der skal udfyldes, og der bliver også plads i lønbudgettet til en markant spiller..

    Jeg ved godt der har været nævnt priser over 100 mio, hvilket vi selvfølgelig overhovedet ikke kan være med på, men jeg har ingen fornemmelse af, hvorvidt det fortsat er prisniveauet. Hvis han kan købes for 50-60 mio, ligner det umiddelbart en transfer, som passer ind i de rygter der har været.

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kom forleden til at tænke lidt på de her 3 spillere, fra en helt anden hylde, spillemæssigt og økonomisk, end vi tidligere har handlet på.. Billing friede for nyligt til os, så måske han var en af dem, vi er villige til at sprænge banken for til sommer.. Med et muligt salg af Falk, bliver der i hvert fald et stort hul der skal udfyldes, og der bliver også plads i lønbudgettet til en markant spiller..

    Jeg ved godt der har været nævnt priser over 100 mio, hvilket vi selvfølgelig overhovedet ikke kan være med på, men jeg har ingen fornemmelse af, hvorvidt det fortsat er prisniveauet. Hvis han kan købes for 50-60 mio, ligner det umiddelbart en transfer, som passer ind i de rygter der har været.
    Billing har haft en rigtig god sæson i Bournemouth, der ser ud til at rykke op i Premier League. Han blev købt for 120 millioner, og jeg kan ikke se hvorfor de skulle sælge ham for mindre. Jeg kan ikke se at det skulle være realistisk på nogen måde. Han har et rigtig godt navn i England, selvom han er gået lidt under radaren i Danmark på grund af meget lidt spilletid på landsholdet.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bortset fra at Wikkelsø plejer at have ret god efterretninger om FCK. Havde det været Wehlast, havde jeg været mere tilbøjelig til at give dig ret.
    Men derfor må de gerne underbygge deres påstand. Specielt når den er ny som denne.

    Det er ved at blive lige lovligt loose. Synes jeg.

    Zan

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •