Side 105 af 138 FørsteFørste ... 55595102103104105106107108115 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,561 til 1,575 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1561
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg forstår godt, at det er sådan, det fungerer, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi ender med en meget dyr spiller fra Sverige eller Norge, som er komplet ubrugelig. PC skal sgu til at levere.
    PC skal ikke levere - han skal leveres (langt vaek!)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1562
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så kom der et nyt rygte: Jan Vertonghen

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...64_U&fs=e&s=cl
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. #1563
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er han ikke alt for gammel for os? Han spillede dog rigtig mange kampe sidste sæson for Benfica men ikke rigtig denne. Så tænker ikke helt han er hvad vi skal have.

  5. #1564
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så er vi vist ikke interesseret alligevel:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...VltM&fs=e&s=cl
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  6. #1565
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Så kom der et nyt rygte: Jan Vertonghen

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...64_U&fs=e&s=cl
    Det ser ud til at blive afvist

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    Goldbæks Højrefod

  7. #1566
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Mageløs journalistisk, at afvise deres eget plantede rygte, allerede samme dag. *slår ud med armene*.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)


  8. #1567
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Er han ikke alt for gammel for os? Han spillede dog rigtig mange kampe sidste sæson for Benfica men ikke rigtig denne. Så tænker ikke helt han er hvad vi skal have.
    Han er ikke for gammel. Han er rigeligt god nok til at kunne være en solid spiller både i midten eller til venstre. Og endvidere som ledertype tilføre holdet noget hårdt tiltrængt erfaring og styring.

    Han er iøvrigt en god ven af Boilesen.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1568
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Han er ikke for gammel. Han er rigeligt god nok til at kunne være en solid spiller både i midten eller til venstre. Og endvidere som ledertype tilføre holdet noget hårdt tiltrængt erfaring og styring.

    Han er iøvrigt en god ven af Boilesen.
    Men den position han spiller er næppe der, hvor erfaring er særlig tiltrængt. Kigger man på vores startformation, så er der vel fint med erfaring (og på papiret også ledere)?

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1569
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Han er iøvrigt en god ven af Boilesen.
    Det stopper nok, hvis han stjæler Boilesens plads. ;-)

    Spøg til side; hvis vi havde et akut problem i forsvaret, kunne det måske overvejes, men han er altså trods alt 35, så han er mildest talt ikke en spiller med fremtiden foran sig. Men nu er historien jo også skudt ned igen...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #1570
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Disclaimer: Link er Tipsbladet, som hiver ligeså løse transferrygter ud af røven som vores egne fanmedier.

    Men hvis dette er sandt, overrasker fodboldverdenen mig endnu en gang.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...l-belgisk-klub

    Hvordan hulen kan man afskibe Singh til Gent..?? Bevares, det er da dejligt for os og ikke mindst for Singh.

    Men det undrer mig virkelig hvordan nogle af disse ting fungerer - så vidt jeg kan se, er der en pæn mængde spillere at få på markedet, så skulle Gent vælge Singh, bliver jeg meget overrasket (på den fine måde).

    Blot en lille fredagsundren fra min side. (Og nævner lige igen... Det er Tipsbladet - som i øvrigt bør overveje en fed profil til at redde den synkende skude. De har masser af clicks, et fint navn osv. Og så er deres journalistik så elendig).

    Zan

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1571
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Disclaimer: Link er Tipsbladet, som hiver ligeså løse transferrygter ud af røven som vores egne fanmedier.

    Men hvis dette er sandt, overrasker fodboldverdenen mig endnu en gang.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...l-belgisk-klub

    Hvordan hulen kan man afskibe Singh til Gent..?? Bevares, det er da dejligt for os og ikke mindst for Singh.

    Men det undrer mig virkelig hvordan nogle af disse ting fungerer - så vidt jeg kan se, er der en pæn mængde spillere at få på markedet, så skulle Gent vælge Singh, bliver jeg meget overrasket (på den fine måde).

    Blot en lille fredagsundren fra min side. (Og nævner lige igen... Det er Tipsbladet - som i øvrigt bør overveje en fed profil til at redde den synkende skude. De har masser af clicks, et fint navn osv. Og så er deres journalistik så elendig).

    Zan
    Tipsbladet er løbet ind i et JT problem. Sikkert skide søde mennesker, de er bare ikke dygtige nok :). Den transfer lyder næsten for god til at være sand, men det ligner de har en venstrekant skadet og leder måske efter en billig backup (FCK style).

    Jeg forsøgte at følge Silkeborg og Viborgs kampe i går og imens jeg godt kan overleve vi ikke får Valleys (pga vi har rigeligt til pladsen - ikke hans kvalitet), så skinder Christian Sørensen stærkere og stærkere igennem som en billig plug and play spiller som venstre back. Vi mangler en og der skal være plads til spilletid til VK, med CS vil vi have en god back 3-4 år, som ikke bliver solgt videre og ikke nødvendigvis tuder over også at sidde på bænken. Han har en god fod og virker hurtig og rimelig rolig på bolden (der var fejl i går - men det var trods alt også West Ham de spillede imod).

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1572
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Tipsbladet er løbet ind i et JT problem. Sikkert skide søde mennesker, de er bare ikke dygtige nok :). Den transfer lyder næsten for god til at være sand, men det ligner de har en venstrekant skadet og leder måske efter en billig backup (FCK style).

    Jeg forsøgte at følge Silkeborg og Viborgs kampe i går og imens jeg godt kan overleve vi ikke får Valleys (pga vi har rigeligt til pladsen - ikke hans kvalitet), så skinder Christian Sørensen stærkere og stærkere igennem som en billig plug and play spiller som venstre back. Vi mangler en og der skal være plads til spilletid til VK, med CS vil vi have en god back 3-4 år, som ikke bliver solgt videre og ikke nødvendigvis tuder over også at sidde på bænken. Han har en god fod og virker hurtig og rimelig rolig på bolden (der var fejl i går - men det var trods alt også West Ham de spillede imod).
    Ja, Christian Sørensen ligner mere og mere et oplagt indkøb.

    Hvis BIF får ham tror jeg vi bliver kede af det om 8-10 kampes tid.

    Vi mangler på pladsen, og han er sikkert også til at betale. Man burde da bare lave den transfer.

    Jeg ville jo sige vi også skulle nappe Helenius med i købet. (Bare lige for at udsætte mig selv for digital stening på sidelinien, på sådan en dejlig fredag). Det hænger sammen med jeg er begyndt at blive lidt bekymret for hvad PC kan finde på her til sidst i vinduet.

    Der bliver pludselig snakket om 50-60 mio, og så er der noget med et "højere hylde" benspænd... Synes det lugter af en farlig cocktail...

    Det skulle ikke undre mig at Helenius ville score en eller anden godkendt mængde kasser, han kan fås for et fint beløb og løn (forestiller jeg mig) - og ja, så henter vi da bare Corner til sommer, så han er gået ned efter at være slået ud af CL og bare savner Kbh.

    God wknd og god kamp i aften,

    Zan

  18. #1573
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, Christian Sørensen ligner mere og mere et oplagt indkøb.

    Hvis BIF får ham tror jeg vi bliver kede af det om 8-10 kampes tid.

    Vi mangler på pladsen, og han er sikkert også til at betale. Man burde da bare lave den transfer.

    Jeg ville jo sige vi også skulle nappe Helenius med i købet. (Bare lige for at udsætte mig selv for digital stening på sidelinien, på sådan en dejlig fredag). Det hænger sammen med jeg er begyndt at blive lidt bekymret for hvad PC kan finde på her til sidst i vinduet.

    Der bliver pludselig snakket om 50-60 mio, og så er der noget med et "højere hylde" benspænd... Synes det lugter af en farlig cocktail...

    Det skulle ikke undre mig at Helenius ville score en eller anden godkendt mængde kasser, han kan fås for et fint beløb og løn (forestiller jeg mig) - og ja, så henter vi da bare Corner til sommer, så han er gået ned efter at være slået ud af CL og bare savner Kbh.

    God wknd og god kamp i aften,

    Zan
    Jeg stener dig ikke for dit tåbelige forslag :) - egentlig tror jeg også Helenius ville gøre det bedre end dem vi har, så forstår godt tanken. Jeg ville bare frygte at han slet slet slet ikke ville passe ind hos FCK og det ville sætte sig på hans performance. Vi har før med succes købt Heine Fernandez og måske kunne man sammenligne det her lidt, men jeg stikker hellere hånden ned i det europæiske lotteri og håber PC kan finde noget som virker

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1574
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg stener dig ikke for dit tåbelige forslag :) - egentlig tror jeg også Helenius ville gøre det bedre end dem vi har, så forstår godt tanken. Jeg ville bare frygte at han slet slet slet ikke ville passe ind hos FCK og det ville sætte sig på hans performance. Vi har før med succes købt Heine Fernandez og måske kunne man sammenligne det her lidt, men jeg stikker hellere hånden ned i det europæiske lotteri og håber PC kan finde noget som virker
    Jeg forstår dig skam.

    Tænker bare, der er en del af transfer-strategien der hedder snilde. Hvor det ikke skal være højt pengeforbrug, "høje hylder" og voldsomme armbevægelser. Hvis der er en billigere lottokupon (for det er de sgu allesammen), som ville have andre fordele end de eksotiske signing'er. Så frister det lidt at være åben overfor det...

    Jeg er også overbevist om at det ALDRIG kommer til at ske, anyways, så folk skal nok tage det med ro. Og i sidste ende er det sikkert fint. Man kan endda sige at Heine F, som minder lidt om ja, jo heller ikke sad lige i skabet. Noget med noget Lazio, og det vist det...

    Men hold da op hvor ville jeg gerne se PC snart sætte den i skabet! Så ville jeg nok heller ikke have vovet mig ud i at nævne Helenius... Ikke engang for sjov.

    Zan

  21. #1575
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis singh ender i genk så har han da verdens bedste agent. Tænk at kunne sælge ham til så høj en hylde :O

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •