Side 106 af 138 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af nittun Se meddelelser
    Hvis singh ender i genk så har han da verdens bedste agent. Tænk at kunne sælge ham til så høj en hylde :O

    Det er vidst Gent, men ganske respektabelt alligevel :-)

  2. #1577
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af nittun Se meddelelser
    Hvis singh ender i genk så har han da verdens bedste agent. Tænk at kunne sælge ham til så høj en hylde :O
    Han har da verdens bedste agent, der kunne sælge ham til den høje hylde FCK ligger på.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  3. #1578
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Han har da verdens bedste agent, der kunne sælge ham til den høje hylde FCK ligger på.
    Mon ikke Gent køber (eller nok snarere lejer) ham på baggrund af det samme, som vi købte ham på baggrund af? Vi ved jo lige så lidt om hans "hylde," som da han kom for et år siden. Det er imponerende, hvor sikkert folk her kan fastslå hans niveau på baggrund af sammenlagt to timers spilletid fordelt på syv kampe...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1579
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mon ikke Gent køber (eller nok snarere lejer) ham på baggrund af det samme, som vi købte ham på baggrund af? Vi ved jo lige så lidt om hans "hylde," som da han kom for et år siden. Det er imponerende, hvor sikkert folk her kan fastslå hans niveau på baggrund af sammenlagt to timers spilletid fordelt på syv kampe...
    Det er nu også på baggrund af 5 år på Bragas reservehold, og en enkelt flot sæson i bunden af den portugisiske liga.

    Men nej, man kan da ikke med sikkerhed udelukke at han er en usleben diamant.

    Men vurderet på hans cv og historik er det vel fair at være overrasket, hvis han ender hos Belgiens nummer 4.

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1580
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er nu også på baggrund af 5 år på Bragas reservehold, og en enkelt flot sæson i bunden af den portugisiske liga.

    Men nej, man kan da ikke med sikkerhed udelukke at han er en usleben diamant.

    Men vurderet på hans cv og historik er det vel fair at være overrasket, hvis han ender hos Belgiens nummer 4.

    Zan
    Jamen det var da bestemt ikke, fordi man gik på røven over hans CV, da han kom. Min pointe er, at det seneste år af hans karriere har været en parentes, som ikke siger noget om hans evner. Men det bruges alligevel til at konkludere, at han er komplet uduelig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1581
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Klar til at drømme.
    Er der nogle med nogle gode bud på spillere hvis fck går videre til CL gruppespil?

  10. #1582
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er nu også på baggrund af 5 år på Bragas reservehold, og en enkelt flot sæson i bunden af den portugisiske liga.

    Men nej, man kan da ikke med sikkerhed udelukke at han er en usleben diamant.

    Men vurderet på hans cv og historik er det vel fair at være overrasket, hvis han ender hos Belgiens nummer 4.

    Zan
    Ikke for at være pernitten, man at blive nummer 5 i Pordugal er vel ikke "en enkelt sæson i bunden"? Selvom jeg vil give dig ret i resten.

  11. #1583
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er nu også på baggrund af 5 år på Bragas reservehold, og en enkelt flot sæson i bunden af den portugisiske liga.

    Men nej, man kan da ikke med sikkerhed udelukke at han er en usleben diamant.

    Men vurderet på hans cv og historik er det vel fair at være overrasket, hvis han ender hos Belgiens nummer 4.

    Zan
    Vurderet på hans CV og historik er det umiddelbart en større overraskelse at vi ikke har kunne få noget ud af ham end at han måske ender hos Genk.

    Starter i Sydafrika og tager så til GAIS i Sverige. Tager derfra til Braga i Portugal, spiller på deres reservehold og bliver så udlejet til tre hold i den bedste række, GD Chaves som bliver nr. 16 den sæson han er der, Moreinse som bliver nr. 8 den sæson han er der og så Pacos de Ferreira hvor han er en profil på holdet i sæsonen hvor de bliver nummer 5.

    Det er både en spiller der var i gang med en naturlig udvikling, blev ved med at tage skridt opad i niveau, snarere end nogle af de spillere vi har hentet på baggrund af en enkelt god sæson, og en som endda havde en fortid i skandinavien og burde være en del nemmere at integrere i truppen pga. af det. Som transfer case var det en ret klassisk "hvis vi ikke slår til nu, så kan vi ikke være med".

    Hvad der så er sket i mellemtiden må guderne vide, men jeg er ikke vildt overrasket over at Genk kigger på situationen og vurderer at en enkelt sæson her ikke permanent har lukket ned for den udvikling Singh havde gang i.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1584
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Vurderet på hans CV og historik er det umiddelbart en større overraskelse at vi ikke har kunne få noget ud af ham end at han måske ender hos Genk.

    Starter i Sydafrika og tager så til GAIS i Sverige. Tager derfra til Braga i Portugal, spiller på deres reservehold og bliver så udlejet til tre hold i den bedste række, GD Chaves som bliver nr. 16 den sæson han er der, Moreinse som bliver nr. 8 den sæson han er der og så Pacos de Ferreira hvor han er en profil på holdet i sæsonen hvor de bliver nummer 5.

    Det er både en spiller der var i gang med en naturlig udvikling, blev ved med at tage skridt opad i niveau, snarere end nogle af de spillere vi har hentet på baggrund af en enkelt god sæson, og en som endda havde en fortid i skandinavien og burde være en del nemmere at integrere i truppen pga. af det. Som transfer case var det en ret klassisk "hvis vi ikke slår til nu, så kan vi ikke være med".

    Hvad der så er sket i mellemtiden må guderne vide, men jeg er ikke vildt overrasket over at Genk kigger på situationen og vurderer at en enkelt sæson her ikke permanent har lukket ned for den udvikling Singh havde gang i.
    Tjooo, man kan vel altid finde sit eget narrativ.

    Hvad man så i de få indhop, var ikke særligt imponerende. Men ok, for lidt at bedømme på.

    Men han har jo tilsyneladende ikke kunne rette op på det hverken til træning eller på reservehold.

    Braga så heller ikke det store lys, og solgte ham til os for småpenge.

    Så ærligt, synes jeg den udvikling er til at tage at føle på. Det var så mit narrativ.

    Nu ved jeg ikke hvad der foregik, da han kæmpede med nogle ting. Selvfølgelig har det vel en betydning.

    Derfor er det også skønt (og stadig for mig overraskede) hvis han får chancen i den belgiske liga.

    Zan

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1585
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Vurderet på hans CV og historik er det umiddelbart en større overraskelse at vi ikke har kunne få noget ud af ham end at han måske ender hos Genk..
    Jeg vil til stadighed argumentere for, at et skifte til Genk vil være ekstremt overraskende. Især set i lyset af, at det er Gent, som meldes interesseret :-) Men altså, point taken !!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1586
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tjooo, man kan vel altid finde sit eget narrativ.

    Hvad man så i de få indhop, var ikke særligt imponerende. Men ok, for lidt at bedømme på.

    Men han har jo tilsyneladende ikke kunne rette op på det hverken til træning eller på reservehold.

    Braga så heller ikke det store lys, og solgte ham til os for småpenge.

    Så ærligt, synes jeg den udvikling er til at tage at føle på. Det var så mit narrativ.

    Nu ved jeg ikke hvad der foregik, da han kæmpede med nogle ting. Selvfølgelig har det vel en betydning.

    Derfor er det også skønt (og stadig for mig overraskede) hvis han får chancen i den belgiske liga.

    Zan
    Hans tre indhop i begyndelsen af sidste sæson var nu udmærkede. Han blev blandt andet snydt for et klart straffe og havde fået en fin assist, hvis ikke Højlund havde knaldet bolden på overliggeren fra fem meters afstand.

    Sagen er jo netop, at vi ikke aner, hvad det var der foregik med ham i efteråret, så at lave et narrativ om historiens største flop på den baggrund virker bare urimeligt. Det svarer til at klandre en langtidssygemeldt lagerarbejder, at vedkommende ikke har fået ekspederet nok pakker. Singh er en freak transfer case.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1587
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hans tre indhop i begyndelsen af sidste sæson var nu udmærkede. Han blev blandt andet snydt for et klart straffe og havde fået en fin assist, hvis ikke Højlund havde knaldet bolden på overliggeren fra fem meters afstand.

    Sagen er jo netop, at vi ikke aner, hvad det var der foregik med ham i efteråret, så at lave et narrativ om historiens største flop på den baggrund virker bare urimeligt. Det svarer til at klandre en langtidssygemeldt lagerarbejder, at vedkommende ikke har fået ekspederet nok pakker. Singh er en freak transfer case.
    Jeg synes altså også du strammer den.

    Det er dig selv der bruger ordene “komplet uduelig” og “verdens største flop”. Det er der jo ingen der har sagt.

    Mit indlæg gik på at jeg var (meget) overrasket over at Singh var på vej til Gent - specielt med den (i øvrigt) udvikling han har været igennem.

    Så lad os lige holde sporet i debatten.

    Og så det vel heller ikke en vildere freak transfer case…

    Zan

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1588
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes altså også du strammer den.

    Det er dig selv der bruger ordene “komplet uduelig” og “verdens største flop”. Det er der jo ingen der har sagt.

    Mit indlæg gik på at jeg var (meget) overrasket over at Singh var på vej til Gent - specielt med den (i øvrigt) udvikling han har været igennem.

    Så lad os lige holde sporet i debatten.

    Og så det vel heller ikke en vildere freak transfer case…

    Zan
    Beklager, det var ikke rettet særligt mod dit indlæg, men mere den generelle tone, når Singh omtales, som jeg finder usaglig. Med "freak transfer case" mener jeg, at han fik et sammenbrud eller en mystisk sygdom kort efter sin ankomst, hvilket satte ham ud af spillet. Det er ret specielt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1589
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Beklager, det var rette særligt mod dit indlæg, men mere den generelle tone, når Singh omtales, som jeg finder usaglig. Med "freak transfer case" mener jeg, at han fik et sammenbrud eller en mystisk sygdom kort efter sin ankomst, hvilket satte ham ud af spillet. Det er ret specielt.
    Ok, troede det var noget mentalt, lidt depressionsagtigt.

    Men ja, det var ikke en nem start for manden. Og også enig i vi ikke har meget at bedømme ham ud fra.

    Så vi er nok ikke langt fra hinanden. Ønsker ham i hvert fald alt det bedste.

    God kamp om 45 min! Få nu bare pleeeeease en heldig lille sejr i Lyngby. Bé Bé.

    Zan

  24. #1590
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Valdemar Lund har netop sikret PC ekstra midler til offensiven, nu hvor han kan strege en ekstra centerback fra indkøbslisten.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •