Side 107 af 138 FørsteFørste ... 75797104105106107108109110117 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,591 til 1,605 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1591
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg vil til stadighed argumentere for, at et skifte til Genk vil være ekstremt overraskende. Især set i lyset af, at det er Gent, som meldes interesseret :-) Men altså, point taken !!
    Specielt fordi det er Gent, han er rygtet til ;-)

  2. #1592
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Valdemar Lund har netop sikret PC ekstra midler til offensiven, nu hvor han kan strege en ekstra centerback fra indkøbslisten.
    Jeg synes han kæmpede med de dybe bolde idag (imod Lyngby), men fik klart spillet sig op.

    Han spillede jo egentlig også fint imod Randers, men 3 mål imod og en periode der sejlede, ser aldrig godt ud. Målet var dog et klart plus i bogen.

    Jeg synes der var tendenser af sejlads periodevis imod Lyngby, men han endte faktisk med at gøre en rigtig god figur!

    Ham kan man godt satse på, ja. Ville være fedt med endnu et talent der spiller en rolle.

    Zan

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1593
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    597

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er ked af at sige det, men Emilio Marcondes ville være noget nær den perfekte Jess 9er. Mange af de samme kvaliteter som Pep i teknikken og presset, bare med bedre dødbolde og lidt mere fart. Hvorfor er det egentlig at folk er så rasende på Marcondes? Har hun gjort andet end at lave en masse mål og lidt fagter ud mod os?

  5. #1594
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg er ked af at sige det, men Emilio Marcondes ville være noget nær den perfekte Jess 9er. Mange af de samme kvaliteter som Pep i teknikken og presset, bare med bedre dødbolde og lidt mere fart. Hvorfor er det egentlig at folk er så rasende på Marcondes? Har hun gjort andet end at lave en masse mål og lidt fagter ud mod os?
    Marcondes. Navnet der aldrig må nævnes. Aldrig i livet.

    Magen til overdramatisk Drama Queen skal man lede længe efter.


  6. #1595
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    597

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Man kan også sige de fans der stadig er butthurt over at en kæk overmodig teenager lavede nogle fagter mod modstanderholdets fans får nogle år siden, er de overdramatiske drama queens ;)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1596
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,511

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Man kan også sige de fans der stadig er butthurt over at en kæk overmodig teenager lavede nogle fagter mod modstanderholdets fans får nogle år siden, er de overdramatiske drama queens ;)
    Stop, bare stop. Han er den mest usympatiske klovn, jeg har set i de sidste ti år i superligaen, og så har han, meget dygtigt bevares, udløst tre eller fire røde kort mod os med sin svinskhed. Han skal ALDRIG til København.


  9. #1597
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Valdemar Lund har netop sikret PC ekstra midler til offensiven, nu hvor han kan strege en ekstra centerback fra indkøbslisten.
    Han gør det sgu godt. Han skal bare ikke spille med Vavro - han har brug for en klog disciplineret center back ved sin side som lige præcis Davit eller Boilesen. Så tror jeg til gengæld det kunne blive rigtig rigtig godt!

    Den skuldertackling på Nielsen. Jeg elsker at FCKTV har inkluderet den i highlights videoen - for den kunne jeg godt tåle at se et par gange!
    Sidst redigeret af scoring : 20.08.22 kl. 08:40
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1598
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg er ked af at sige det, men Emilio Marcondes ville være noget nær den perfekte Jess 9er.
    Jeg tror ikke, at Jess spiller med Biel på toppen, fordi det er sådan, han allerhelst spille, men fordi de rigtige angribere er vejet og fundet for lette.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1599
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Han gør det sgu godt. Han skal bare ikke spille med Vavro - han har brug for en klog disciplineret center back ved sin side som lige præcis Davit eller Boilesen. Så tror jeg til gengæld det kunne blive rigtig rigtig godt!

    Den skuldertackling på Nielsen. Jeg elsker at FCKTV har inkluderet den i highlights videoen - for den kunne jeg godt tåle at se et par gange!
    Hmm, jeg ser meget anderledes på det. Lund blev flere gange reddet af en enormt stærkt spillende Vavro i går. Jeg er med så langt, at Lund har behov for en “støtte”, som kan dirigere ham rent taktisk, hvilket måske ikke er Vavros stærke side. Men omvendt kan vi heller ikke undvære Vavros kvaliteter med den måde vi gerne vil spille på. Jeg synes dog bestemt, at Lund har kvaliteterne til at agere 4. valg, så det vil være spild af midler at hente en ny rutineret CB ind.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1600
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Efter min mening er der ikke frispark og da slet ikke gult kort. Skuldertaklinger er tilladt i fodbold.

    Til gengæld er det ikke tilladt at skubbe i ryggen. Det skete mange gange i går, uden der blev fløjtet for frispark.
    Det er vist en lidt gammeldags tilgang til regelsættet ;-) Det er ikke tilladt kun at gå efter manden, hvilket Lund tydeligvis gør. Og det er godt, at han gør det, for ellers var det endt meget farligt.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  17. #1601
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Efter min mening er der ikke frispark og da slet ikke gult kort. Skuldertaklinger er tilladt i fodbold.

    Til gengæld er det ikke tilladt at skubbe i ryggen. Det skete mange gange i går, uden der blev fløjtet for frispark.
    At angribe med skulderen (som det er formuleret) er tilladt, men bolden skal være indenfor spilafstand og den der angriber med skulderen skal aktivt forsøge at spille bolden. Derudover må et angreb med skulderen ikke være satset, hensynsløst eller med unødig stor kraft (samme kriterier gælder også for skub i ryggen (som kaldes puffe)). Lund begår i min optik et klart frispark og advarslen er i orden, da det er et lovende angreb.


  18. #1602
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kan vi ikke prøve at holde fokus kun på transfers i denne tråd fremfor alt muligt andet? Der er rigeligt med andre tråde til at snakke regler, taktik m.v.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  19. #1603
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Stop, bare stop. Han er den mest usympatiske klovn, jeg har set i de sidste ti år i superligaen, og så har han, meget dygtigt bevares, udløst tre eller fire røde kort mod os med sin svinskhed. Han skal ALDRIG til København.
    Den gestus – som jeg seriøst ikke kan huske – viste sig ifølge Debatman i skakten at være fra december 2017, lige inden Emiliano Hansen skulle til England. Han har i så fald sat rekord som verdens første 22-årige teenager, da det skete ;-)
    Men på det tidspunkt var skaden sket. Vildt nok, hvis man tror, det er på baggrund af lige den ene afsluttende episode, at folk hader ham her.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1604
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kan vi ikke prøve at holde fokus kun på transfers i denne tråd fremfor alt muligt andet? Der er rigeligt med andre tråde til at snakke regler, taktik m.v.
    Det gælder også -smølle *peger op* ;)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. #1605
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det gælder også -smølle *peger op* ;)
    Marcondes-snak hører vel til her, når nogen kaster ham op (pun intended) som transfermulighed.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •