Side 11 af 138 FørsteFørste ... 8910111213142161111 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men derfor må de gerne underbygge deres påstand. Specielt når den er ny som denne.

    Det er ved at blive lige lovligt loose. Synes jeg.

    Zan
    Bestemt. Det er en mærkelig ting bare lige at nævne i en bisætning, når det ikke har været fremme før.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men derfor må de gerne underbygge deres påstand. Specielt når den er ny som denne.

    Det er ved at blive lige lovligt loose. Synes jeg.
    De journalistiske standarder for sportsdækningen er generelt under al kritik. Meget af det, medierne lægger spalteplads og sendeflade til, når emnet er sport, har karakter af fan fiction. Fra den samme artikel:

    Om Leragers mål: "HAN VIL NOK selv vurdere 1-0-målet mod FC Midtjylland blandt sine bedste, selvom det så en anelse tilfældigt ud." Umiddelbart et ret uskyldigt udsagn - især når det læses i sin fulde kontekst - men der er tale om ren spekulation. Hvorfor skal Lerager tillægges en bestemt holdning, blot fordi EB's sportschef har behov for at piffe sin kommentar op?

    Og senere finder vi denne guldklump: "FCK STORINVESTEREDE i det transfervindue, mens FC Midtjylland satsede på kontinuitet." Længere nede i artiklen nævnes tilgangen af Victor Claesson også, men ikke et ord om Anders Dreyer. Begge klubber hentede seks spillere i vintertransfervinduet og én efterfølgende. Så kan man selvfølgelig diskutere, hvilke spillere der er hentet til startopstillingen, men i gårsdagens kamp startede FCM med fire af deres nyindkøb på banen og en femte blev indskiftet, hvor vi startede med to af vores nye og indskiftede yderligere to.

    Nå, det var vist et sidespring.


  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    en af dem jeg står med på Neder C kom i søndags med et svar på PC's Udmelding omkring spillere fra en anden hylde.

    Vi henter Zlatan til sommer ( kontaktudløb ) så tager han 1 måske 2 år hos os og så et år hos hammerby ( som han jo ejer ) inden han lader sig pensionere..

    jeg tænkte bullsh.. men så kom jeg til at tænke på da jeg læste hans bog for noget tiden siden, et af hans mål er at have vundet så mange ligaer som muligt inden han stopper..
    så ja måske.

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Han virker sgu som en cool fyr ham Singh. Jeg håber stadig der er et lille håb, at vi får at se hvad han kan i den nye sæson. Så han skal vel bare bruge resten af sæsonen på at finpudse formen og så må vi se om JT vil give ham chancen frem mod den nye sæson.

    https://www.fck.dk/nyhed/luther-sing...tider-er-forbi


  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Han virker sgu som en cool fyr ham Singh. Jeg håber stadig der er et lille håb, at vi får at se hvad han kan i den nye sæson. Så han skal vel bare bruge resten af sæsonen på at finpudse formen og så må vi se om JT vil give ham chancen frem mod den nye sæson.

    https://www.fck.dk/nyhed/luther-sing...tider-er-forbi
    Nogen som så reserveholds kampen ? Og hvordan han klarede det ? Jeg har stadig stor tiltro til Luther :) tror han har xfaktor :)

  7. #156
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Han virker sgu som en cool fyr ham Singh. Jeg håber stadig der er et lille håb, at vi får at se hvad han kan i den nye sæson. Så han skal vel bare bruge resten af sæsonen på at finpudse formen og så må vi se om JT vil give ham chancen frem mod den nye sæson.

    https://www.fck.dk/nyhed/luther-sing...tider-er-forbi
    Jeg synes, det er rigtig rart at se, at han ikke bare bliver listet ud ad bagdøren. Det kan godt være, det ikke bliver til noget med ham i FCK, men det glæder mig virkelig, at klubben har behandlet ham ordentligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  8. #157
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes, det er rigtig rart at se, at han ikke bare bliver listet ud ad bagdøren. Det kan godt være, det ikke bliver til noget med ham i FCK, men det glæder mig virkelig, at klubben har behandlet ham ordentligt.
    Jeg har tænkt nøjagtig samme tanker.

    Hvor virker han i øvrigt sympatisk. Ønsker ham al det bedste, også selvom det ender med at karrieren skal på ret køl i en anden klub end vores. Hvor kunne det være stort med et comeback i vores sidste hjemmekamp, hvis guldet til den tid er hjemme.. Sikke en hyldest han vil få.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvad er status med Pep Biel?
    Nu har han været knapt 3 år i København, og med 15 mål og 14 assists i 39 kampe i denne sæson er han vores vigtigste offensive spiller. Til sommer har han to år tilbage af kontrakten, og han vil til den tid være tæt på 26 år. Skal han videre i dette transfervindue, skal vi vente til vinter, efter et europæisk gruppespil, eller skal vi stikke ham en stor kontraktforlængelse og lønforhøjelse?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. #159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvad er status med Pep Biel?
    Nu har han været knapt 3 år i København, og med 15 mål og 14 assists i 39 kampe i denne sæson er han vores vigtigste offensive spiller. Til sommer har han to år tilbage af kontrakten, og han vil til den tid være tæt på 26 år. Skal han videre i dette transfervindue, skal vi vente til vinter, efter et europæisk gruppespil, eller skal vi stikke ham en stor kontraktforlængelse og lønforhøjelse?
    Hvis man stykker sammen, hvad de forskellige fan podcasts siger - og flere af dem er i hvert fald tættere på vandrørene end vi er herinde - så kigger vi ind i et sommervindue, hvor Jens Stage, Pep Biel er to spillere, der forlader os. Synes egentlig også, at vi er godt dækket for Pep Biel, især hvis vi formår at forlænge med Claeson, men også Haraldsson huserer der, mens Bøving vel reelt set er bedst på den position. Jeg siger ikke, at det bliver nemt at erstatte 15 mål og 14 assists eller Peps venstrefod, siger blot at vi nummerisk er der.

    Når han forlader os, kommer jeg til at savne ham gevaldigt i København, og hvor jeg er bare vild med, at han endte som en succes på trods af hans start. Skud ud til Ståle og scoutingteamet dengang, de så sgu noget rigtigt, selvom det tog lidt tid :)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #160
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvad er status med Pep Biel?
    Nu har han været knapt 3 år i København, og med 15 mål og 14 assists i 39 kampe i denne sæson er han vores vigtigste offensive spiller. Til sommer har han to år tilbage af kontrakten, og han vil til den tid være tæt på 26 år. Skal han videre i dette transfervindue, skal vi vente til vinter, efter et europæisk gruppespil, eller skal vi stikke ham en stor kontraktforlængelse og lønforhøjelse?
    Det sidste!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Skud ud til Ståle og scoutingteamet dengang, de så sgu noget rigtigt, selvom det tog lidt tid :)
    …men brugte ham konsekvent på den forkerte position, så han aldrig fik lov at vise hvad han egentlig var bedst til

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. #163
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hov, Vavro, sidste uge ville du da blive i FCK til evig tid :-D

    Haha.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-league-skifte

    Zan

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge Leandro Belli
    ønsker vi at hente den 19 årige CB Elías Machuca på en fri transfer til sommer fra Racing Club de Avellaneda alternativ til Valdemar Lund?

    har spillet lidt U16 kampe for Argentinas landshold ellers ikke til det store hverken hos Racing Club eller ungdomslandshold

    https://www.transfermarkt.com/elias-...spieler/668544
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #165
    zebos er online nu can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ifølge Leandro Belli
    ønsker vi at hente den 19 årige CB Elías Machuca på en fri transfer til sommer fra Racing Club de Avellaneda alternativ til Valdemar Lund?

    har spillet lidt U16 kampe for Argentinas landshold ellers ikke til det store hverken hos Racing Club eller ungdomslandshold

    https://www.transfermarkt.com/elias-...spieler/668544
    Nu også hos Bold.dk og Tipsbladet:
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nde-argentiner

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •