Side 110 af 138 FørsteFørste ... 1060100107108109110111112113120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,636 til 1,650 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1636
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Roony er nu listet i førsteholdstruppen på FCK.dk. Er det ikke nyt? Desuden er Haarbo der ikke, selvom det da vist var meningen, at han skulle indgå fast i førsteholdstruppen?
    Det har han været siden sæsonstarten. Det har vist aldrig været slået fast, at Haarbo skulle rykkes op, men han var nok blevet det, hvis ikke Stamenic var blevet indlemmet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1637
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Åbenlyst ikke overvejende sandsynligt økonomisk, hvorfor det bl.a. naturligvis kræves, manden virkelig vil - men med Champions League-kampe, VM om tre måneder, spillerens problemer, situationen i den nuværende klub samt alle de måder en kontrakt kan skrues sammen på in mente, tillader jeg mig at håbe på Dolberg i en sæson eller to.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1638
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Åbenlyst ikke overvejende sandsynligt økonomisk, hvorfor det bl.a. naturligvis kræves, manden virkelig vil - men med Champions League-kampe, VM om tre måneder, spillerens problemer, situationen i den nuværende klub samt alle de måder en kontrakt kan skrues sammen på in mente, tillader jeg mig at håbe på Dolberg i en sæson eller to.
    Den er i det mindste mere realistisk end den Corner-hype der kører på de altid blæste SoMe-sider. Hvor der tilsyneladende ikke er én der bruger 34 sekunder på at overveje hvad en topscorer fra er tyrkisk mesterhold mon koster at købe fri. Pfffff.

    Dolberg er også urealistisk, men jeg er enig i der er detaljer der kunne åbne den lidt op. Lidt ligesom Delaney.

    Men mon ikke vi alligevel ender med JBL. Uden jeg helt ved hvad jeg skal synes om det.

    Zan

  6. #1639
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Effekt af champions league:

    - Bliver svært at leje/sælge spillere som sidder på de øverste mandater i truppen, så længe de ikke får at vide at de slet ikke kommer med i truppen til CL
    - 3 til 4 forstærkninger:
    - Drøm: Corner, Delaney, JBL, Christian Sørensen, Scholtz
    - Realistisk: Gytkjær, Lasse Bo Johansen, JBL
    - Torben

  7. #1640
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvad er det, der får folk til at mene, at Cornelius på nogen måde er realistisk at kunne hente? For det første vil Trabzonspor næppe slippe ham for mindre end en formue, for det andet er Cornelius vel næppe klar til at forlade sit succesfulde (og indbringende) ophold i Tyrkiet, blot fordi CL glippede.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  8. #1641
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis vi fortsætter med at spille den 4-1-2-3, ihverfald europæisk, så er det et alternativ til Zeca, vi mangler. Lige nu er det vel Stamenic, som er god synes jeg, men ikke et step up. Leragers understudy er vel Isak Bergmann, her kunne Delaney være oplagt, hvis man vil hæve niveauet.
    Selv når vi spiller 4-2-1-3 med en 10'er i Superligaen er det ikke en ren 9er vi har brug for men mere en falsk 9er mere, og her kunne Wahid Fagir være oplagt som back-up til Pep Biel.
    Og JBL er vel generelt altid velkommen.
    h

  9. #1642
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis Delaney skal hjem til København og spille igen og slutte karrieren, så skal det vel næsten være nu? Hvis han drager videre til en anden klub, så bliver han vel 32-33 år, inden næste mulighed byder sig. Jeg ved godt, at Zeca snart er 34 år, men det er vel de færreste som kan blive ved med at dominere på en midtbane i den alder?

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1643
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Dolberg er også min drøm, men passer han reelt ind i vores spil, hvor vores 9'er virkelig skal løbe og presse meget? Jeg kan tage fejl, for så meget har jeg ikke set ham, men jeg husker ham ikke som den mest løbevillige angriber?

    Jeg kunne godt tænke mig en type som Alexandre Mendy. Stor, stærk, god på hovedet, god afslutningsfod, fint første touch, og har også okay med fart. Jeg ved ikke, om han er god nok til os, men han er blevet sat i forbindelse med Celtic i foråret. Minder nok en del om Faghir, som jeg også gerne så i FCK, selvom jeg er meget usikker på, om han gør vores start 11'er bedre.

  12. #1644
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Delaney skal væk fra Sevilla. Han koster 30 mill.
    Hvis han vælger en ny klub nu fremfor FCK, så kommer han ikke hjem, så er det for sent.

    Scholz er på mange måder helt åbenlys, det eneste “problem” er at nu er Valdemar Lund blevet et ret stabilt 4.valg.
    Jeg synes han kunne være fed i FCK, men det kommer så åbenlyst til at gå ud over Lund.

    En ting er nok rimelig sikkert. Både Dolberg og JBL kommer ikke. Jeg tror FCKs drøm er Dolberg. Og at JBL og Faghir er alternativet.
    -It is the dirty fucking wins-

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1645
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Delaney skal væk fra Sevilla. Han koster 30 mill.
    Hvis han vælger en ny klub nu fremfor FCK, så kommer han ikke hjem, så er det for sent.

    Scholz er på mange måder helt åbenlys, det eneste “problem” er at nu er Valdemar Lund blevet et ret stabilt 4.valg.
    Jeg synes han kunne være fed i FCK, men det kommer så åbenlyst til at gå ud over Lund.

    En ting er nok rimelig sikkert. Både Dolberg og JBL kommer ikke. Jeg tror FCKs drøm er Dolberg. Og at JBL og Faghir er alternativet.
    Mht. til forsvaret kan jeg ikke se behovet. Vi har tre rigtig gode, erfarne forsvarere, samt et stortalent. Det er perfekt. Endnu en erfaren spiller, der forventer spilletid, vil kun give støj på linjen.

    Jeg er ikke sikker på, at Dolberg (eller en anden 9'er) udelukker Bruun Larsen. Jeg ser ham slet ikke som 9'er-kandidat. Hvis man henter Bruun Larsen, er det, fordi man synes, at kanterne er for tynde. Og fordi det er en chance, man ikke vil lade smutte.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1646
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Skal vi hente Delaney så bliver det næste år.
    - hans alternativer er rigtig gode klubber
    - han er “kun” 30
    - Zeca har endnu et år i sig

    Jeg håber at han bliver i Sevilla og får 20-25 kampe og så kommer han næste år, hvor Zeca kan tage sidste år i klubben som en god backup. Det vil være perfekt timet

    Corner er helt og aldeles urealistisk. Dolberg burde være det samme, men jeg vil ikke udelukke det kunne ske og at det ville blive succesfuldt for alle parter. JBL har jeg også svært ved at se, han går trods alt en del spilletid - men det ville være et stærkt køb til en i forvejen ret bred trup.

    Enig i at en centerforsvar ikke virker nødvendigt overhovedet.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1647
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Skal vi hente Delaney så bliver det næste år.
    - hans alternativer er rigtig gode klubber
    - han er “kun” 30
    - Zeca har endnu et år i sig

    Jeg håber at han bliver i Sevilla og får 20-25 kampe og så kommer han næste år, hvor Zeca kan tage sidste år i klubben som en god backup. Det vil være perfekt timet
    Jeg tænker ikke at Delaney ville skulle erstatte Zeca, men derimod Lerager. Og: Det ville være for vanvittigt, hvis det kunne lykkes.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1648
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg tænker ikke at Delaney ville skulle erstatte Zeca, men derimod Lerager. Og: Det ville være for vanvittigt, hvis det kunne lykkes.
    Det vil godt nok være bitter for Lerager hvis det skulle ske at vi henter Delaney hjem nu. Og spørgsmålet er om det vil gøre godt for harmonien på holdet med for mange store stjerner/egoer som alle gerne vil spille CL ?

    Men omvendt, så er det nødvendigt med en bred trup med kvalitet hele vejen rundt.

    I øvigt mht snakken omkring spillere som kan komme på tale sidst i vinduet… Jeg håber at de spillere vi signer ser os som et projekt der er spændende og noget som de gerne vil være en del af, og ikke kun vælger os for at vise sig frem i CL, komme til VM, og få en fed hyre fordi vi nu har pungen fyldt op af +250 mio….

    Jeg vil have spillere som brænder for Fck og som er her af de rigtige årsager… Det vil Delaney helt åbenlyst være, men vil Dolberg og JBL også det? Altså, hvis sådanne spillere VIRKELIG vil FCK, så burde vi have hentet dem tidligere?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1649
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det vil godt nok være bitter for Lerager hvis det skulle ske at vi henter Delaney hjem nu. Og spørgsmålet er om det vil gøre godt for harmonien på holdet med for mange store stjerner/egoer som alle gerne vil spille CL ?

    Men omvendt, så er det nødvendigt med en bred trup med kvalitet hele vejen rundt.

    I øvigt mht snakken omkring spillere som kan komme på tale sidst i vinduet… Jeg håber at de spillere vi signer ser os som et projekt der er spændende og noget som de gerne vil være en del af, og ikke kun vælger os for at vise sig frem i CL, komme til VM, og få en fed hyre fordi vi nu har pungen fyldt op af +250 mio….

    Jeg vil have spillere som brænder for Fck og som er her af de rigtige årsager… Det vil Delaney helt åbenlyst være, men vil Dolberg og JBL også det? Altså, hvis sådanne spillere VIRKELIG vil FCK, så burde vi have hentet dem tidligere?
    Nu kan Lerager jo også godt risikere at ryge på bænken uden Delaney og er der én ting, der er helt sikkert, så er det, at man ikke kan få for mange gode spillere.

    Lad os lige understrege, at holdet har tabt halvdelen af deres kampe i den hjemlige liga, så forstærkninger er i den grad påkrævet.

    Og selvom det selvfølgelig er fantastisk at være kommet i CL, skal man også vurdere holdet ordentligt og se deres mangler. Det er eksempelvis skuffende, at man ikke i længere perioder kan være på bolden eller true mere i feltet. Og nej, det er altså ikke fordi man mødte et fantastisk tyrkisk hold. I de store FCK-årgange som især 2001 og 2010 kunne man sagtens skabe mere mod væsentligt stærkere modstandere.

    Hvis truppen skal være komplet mangler der fire mand:

    En venstrebenet forsvarsspiller. Enten en ren venstreback eller en erfaren spiller som Vertonghen, der kan dække både back og center.

    En central midtbanespiller med lederegenskaber.

    En højrekant

    En 9'er

    Sidstnævnte er mest afgørende, men man kan heller ikke gå ind i et tætpakket program uden en ekstra midtbanespiller. Og de to sidste ville også pynte gevaldigt.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1650
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I øvigt mht snakken omkring spillere som kan komme på tale sidst i vinduet… Jeg håber at de spillere vi signer ser os som et projekt der er spændende og noget som de gerne vil være en del af, og ikke kun vælger os for at vise sig frem i CL, komme til VM, og få en fed hyre fordi vi nu har pungen fyldt op af +250 mio….

    Jeg vil have spillere som brænder for Fck og som er her af de rigtige årsager… Det vil Delaney helt åbenlyst være, men vil Dolberg og JBL også det? Altså, hvis sådanne spillere VIRKELIG vil FCK, så burde vi have hentet dem tidligere?
    Det er svært at være uenig, omend det nok også er ret svært at finde spillere som brænder for FCK. Spillerne skal selvfølgelig ikke udelukkende komme pga CL (der er nok alligevel ikke mange som skifter pga 6 kampe), men det kan sagtens være det lille krydderi som vipper fordelen over til os i forhold til andre klubber. I så fald ser jeg intet galt i det. Ydermere kan der også ligge noget økonomi i det hos os, som gør at vi måske nu kan betale det mere i transfer eller i løn, som gør at et skifte pludselig er muligt f.eks. for en JBL. Og netop JBL har jo længe været rygtet hertil, han skulle være FCK-fan og vil i følge rygterne gerne spille her - nu kan de 100+ ekstra mio måske give os muligheden for at hente ham hos Hoffenheim, som nok ikke sælger for en slik.
    Mht Dolberg er jeg mere i tvivl. Jeg formoder ikke, at CL har så meget betydning for et evt skifte. Her handler det nok mere om, hvilke muligheder han ellers har - forsvinder de så kan vi have chancen til aller sidst i vinduet. Om det så betyder, at han ikke "virkelig vil FCK" er nok en vurderingssag. Men spillere af hans kaliber vil nok sjældent FCK som førsteprioritet medmindre det måske er Delaney, Corner, Daramy eller lignende med historie her. Dertil er vi for lille en klub i for kedelig en liga.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •