Side 12 af 138 FørsteFørste ... 291011121314152262112 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    En transferfri 19 årig argentiner. Det kan vel være et ok backup uden det er det store sats. Er der perspektiv i ham, kan det endda vise sig at være en god åbning til et fantastisk marked, uden man brækker halsen ala Nmussis.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    En transferfri 19 årig argentiner. Det kan vel være et ok backup uden det er det store sats. Er der perspektiv i ham, kan det endda vise sig at være en god åbning til et fantastisk marked, uden man brækker halsen ala Nmussis.
    Ja, det ligner en fin transfer. Det interessante bliver at se, hvem han skal afløse. Forhåbentlig er det Oikonomou. Jeg frygter, det er Boilesen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det ligner en fin transfer. Det interessante bliver at se, hvem han skal afløse. Forhåbentlig er det Oikonomou. Jeg frygter, det er Boilesen.
    Jeg tør næsten godt love at en ung argentiner med én førsteholdskamp i sin karriere ikke skal afløse vores viceanfører 1:1!
    -_-

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Jeg tør næsten godt love at en ung argentiner med én førsteholdskamp i sin karriere ikke skal afløse vores viceanfører 1:1!
    Nej det ligger ret meget i kortene at det bliver Thelander der får den rolle…

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Jeg tør næsten godt love at en ung argentiner med én førsteholdskamp i sin karriere ikke skal afløse vores viceanfører 1:1!
    Bortset fra at vores viceanfører sidder på bænken, er utilfreds og måske på vej videre. Men jeg håber det virkelig heller ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bortset fra at vores viceanfører sidder på bænken, er utilfreds og måske på vej videre. Men jeg håber det virkelig heller ikke.
    Det ændrer bare ikke på at man næppe erstatter Boile med en knægt med 1 førsteholdskamp fra Racing… ;-)

    Om Boile skal videre eller ej.

    Zan

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nej det ligger ret meget i kortene at det bliver Thelander der får den rolle…
    Jeg tror Thelander er et overstået kapitel. Han skulle have været en billig lappeløsning men heldigvis endte vi med Vavro. Nu ender han i Go Ahead Eagles eller på et lignende niveau.

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg tror Thelander er et overstået kapitel. Han skulle have været en billig lappeløsning men heldigvis endte vi med Vavro. Nu ender han i Go Ahead Eagles eller på et lignende niveau.
    Det var nu ikke sådan, kronologien var. Vavro var i hus, da vi jagtede Thelander som akut gardering for Oikonomous, som måske var blevet langtidsskadet. Men bortset fra det tror jeg, du har ret i, at Thelander var en panikmulighed, som vi ikke længere er interesseret i.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det var nu ikke sådan, kronologien var. Vavro var i hus, da vi jagtede Thelander som akut gardering for Oikonomous, som måske var blevet langtidsskadet. Men bortset fra det tror jeg, du har ret i, at Thelander var en panikmulighed, som vi ikke længere er interesseret i.
    Nu står det vist desværre ikke mejslet i sten, at vi kan hente Vavro til sommer. Mon ikke det i så fald åbner døren endnu engang for Thelander, såfremt Lazio ikke er til at forhandle ned i pris i forhold til vores frikøbsklausul?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu står det vist desværre ikke mejslet i sten, at vi kan hente Vavro til sommer. Mon ikke det i så fald åbner døren endnu engang for Thelander, såfremt Lazio ikke er til at forhandle ned i pris i forhold til vores frikøbsklausul?
    Nej, det gør det jo desværre ikke, men tror du virkelig Thelander er så eftertragtet? Jeg tror man så muligheden for en billig plug'n'play spiller, som ville være fint tilfreds med en reservetjans med lang vej til spilletid, men når nu Valdemar Lund er klar igen, mon så ikke han får det yderste mandat på CB i stedet for? Evt krydret med en fiks Argentiner.

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu står det vist desværre ikke mejslet i sten, at vi kan hente Vavro til sommer. Mon ikke det i så fald åbner døren endnu engang for Thelander, såfremt Lazio ikke er til at forhandle ned i pris i forhold til vores frikøbsklausul?
    Jeg håber, at PC er i fuld gang med at line en stribe bedre spillere op end Thelander, som vi kan rykke på, hvis Vavro ikke går hjem. Vi bør kunne få noget bedre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Nej, det gør det jo desværre ikke, men tror du virkelig Thelander er så eftertragtet? Jeg tror man så muligheden for en billig plug'n'play spiller, som ville være fint tilfreds med en reservetjans med lang vej til spilletid, men når nu Valdemar Lund er klar igen, mon så ikke han får det yderste mandat på CB i stedet for? Evt krydret med en fiks Argentiner.
    Jeg aner ikke, hvordan PC tænker. Men jeg vil da ikke blive super overrasket, hvis man henter Thelander ind som erstatning for Vavro, såfremt man ikke lykkes med en lavere pris for ham. Eller for Boile, hvis kløften er så dyb til sommer, at han må videre. Argentiner/Lund vil være 4. valget - Thelander vil (jeg tro) være 3. valget bag Kocholava og Boile/Vavro.

    Bare lige for at gøre det klart, så er det da ikke noget jeg håber på. Jeg tror bare godt, at Thelander stadig kunne være i spil, hvis vi mangler en god 3. forsvarer.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg aner ikke, hvordan PC tænker. Men jeg vil da ikke blive super overrasket, hvis man henter Thelander ind som erstatning for Vavro, såfremt man ikke lykkes med en lavere pris for ham. Eller for Boile, hvis kløften er så dyb til sommer, at han må videre. Argentiner/Lund vil være 4. valget - Thelander vil (jeg tro) være 3. valget bag Kocholava og Boile/Vavro.

    Bare lige for at gøre det klart, så er det da ikke noget jeg håber på. Jeg tror bare godt, at Thelander stadig kunne være i spil, hvis vi mangler en god 3. forsvarer.
    Jeg tror også Thelander godt kunne blive en mulighed. Hvis rygterne taler sandt om den høje frikøbs klausul for Vavro så tvivler jeg sgu på PC åbner tegnebogen, medmindre som du nævner man kan få forhandlet prisen ned.

    I min bog ville Thelander være en god backup forsvarsspiller, Men altså hvis Prisen på Vavro kan sænkes til 20-30 mill så syntes jeg man skal slå til. Han vil i min bog være alle pengene værd samt muligheden for et godt salg igen indenfor et par år.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror også Thelander godt kunne blive en mulighed. Hvis rygterne taler sandt om den høje frikøbs klausul for Vavro så tvivler jeg sgu på PC åbner tegnebogen, medmindre som du nævner man kan få forhandlet prisen ned.

    I min bog ville Thelander være en god backup forsvarsspiller, Men altså hvis Prisen på Vavro kan sænkes til 20-30 mill så syntes jeg man skal slå til. Han vil i min bog være alle pengene værd samt muligheden for et godt salg igen indenfor et par år.
    Det ligner at både PC og Jess er glade for power nede bagi. Indkøbende af Diks og Kocho og leje aftalen med Vavro er i hvert fald alle 3 powertyper. Fortsætter vi med en Falk eller en lignende på 6'eren giver det endnu mere mening at fortsætte med den type forsvarer. Og er det den vej vi skal gå, rammer Thelander så ikke lige ned i profilen på et godt tredjevalg bag Kocho og Vavro? Han har power, han vil nok gerne sidde på bænken og dyrere kan han simpelthen ikke være.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #180
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det ligner at både PC og Jess er glade for power nede bagi. Indkøbende af Diks og Kocho og leje aftalen med Vavro er i hvert fald alle 3 powertyper. Fortsætter vi med en Falk eller en lignende på 6'eren giver det endnu mere mening at fortsætte med den type forsvarer. Og er det den vej vi skal gå, rammer Thelander så ikke lige ned i profilen på et godt tredjevalg bag Kocho og Vavro? Han har power, han vil nok gerne sidde på bænken og dyrere kan han simpelthen ikke være.
    Det kan godt være, du har ret i, at Boilesen er for meget boldspiller til PC og Thorups smag, men jeg synes godt nok, det er en falliterklæring, hvis vi ikke har plads til en spiller med Boilesens niveau og spilintelligens. Og så står han sammen med Rasmus Falk for en erfaren kontinuitet i truppen (det man med andre ord kan kalde kulturbærere), som jeg tror er afgørende for at få det her unge hold fuld af talent til at blomstre i løbet af de kommende sæsoner.

    Men hvis vi endelig skal have endnu en dørmandstype som tredjevalg i forsvaret, kan vi så virkelig ikke få noget bedre end Thelander? Jeg er - indrømmet - på ingen måde Thelander-ekspert, men når jeg ser på hans stats, hæfter jeg mig ved, at han havde svært ved at tilspille sig en fast plads hos Vitesse Arnhem. Og så var hans tid i Panathinaikos i øvrigt et overflødighedshorn af alle mulige forskellige skadesproblemer, men det lader han trods alt til at være ovre nu.

    Jeg mener bare, kan vi så ikke i det mindste finde en backup, som har niveauet til at overtage for Vavro eller Khocholava, når de smutter videre (hvis altså vi overhovedet har Vavro efter ferien)? Der er vel ingen af os, der drømmer om at se Thelander som fast mand i vores forsvar om et par år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •