Side 126 af 138 FørsteFørste ... 2676116123124125126127128129136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,876 til 1,890 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1876
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Mudrazija får ophævet sin kontrakt: https://www.fck.dk/nyhed/mudrazija-f...-fc-koebenhavn

    Hold op hvor er jeg ærgerlig over, at vi ikke fik mere ud af ham. Jeg synes virkelig, han så spændende ud og havde et fedt touch på bolden.


  2. #1877
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Mudrazija får ophævet sin kontrakt: https://www.fck.dk/nyhed/mudrazija-f...-fc-koebenhavn

    Hold op hvor er jeg ærgerlig over, at vi ikke fik mere ud af ham. Jeg synes virkelig, han så spændende ud og havde et fedt touch på bolden.
    Jeg glemmer aldrig hans assist til Fischer i Derby, ligeså vel glemmer jeg heller ikke hans fnisen med hans Rijeka-kammerater, efter vores nederlag til dem.

    God vind fremover.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #1878
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vallys til lægetjek i Brøndby, den havde jeg ikke lige set komme. Den kommer til at gøre ondt!
    -It is the dirty fucking wins-

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1879
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Corner er et kanonkøb - intet mindre. Dog en smule overraskende at vi smider den slags penge for ham.

    Valleys til Brøndby - det er jeg ikke så vild med og med afgangen af Bøving og eventuelt Biel, så kunne der vel netop være plads til Valleys. Men mon ikke PC har travlt med Christian Sørensen og en midtbanespiller, han burde ikke bruge tid på en central forsvarsspiller og så må hans assistent stå for afgangen af alt det overskydende (som det ligner vi får tyndt godt ud i).

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1880
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Valleys til Brøndby - det er jeg ikke så vild med og med afgangen af Bøving og eventuelt Biel, så kunne der vel netop være plads til Valleys.
    Ja man skulle tro, at vi var i markedet for en offensiv spiller mere, på den anden side så taler Mukairos manglende løbepas imod det. Jeg synes at nogen (Kvart i bold måske?) tidligere spekulerede i, at vi gik efter JBL og lykkedes det ikke, så tog vi Vallys. Leger vi med den tanke, så bør JBL jo komme, når Vallys åbenbart bider i det sure Brøndbyæble.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Men mon ikke PC har travlt med Christian Sørensen og en midtbanespiller, han burde ikke bruge tid på en central forsvarsspiller og så må hans assistent stå for afgangen af alt det overskydende (som det ligner vi får tyndt godt ud i).
    Ja forhåbentlig er der travlt med at få et par spillere ind....dog bekymrende få rygter lige nu.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1881
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja man skulle tro, at vi var i markedet for en offensiv spiller mere, på den anden side så taler Mukairos manglende løbepas imod det. Jeg synes at nogen (Kvart i bold måske?) tidligere spekulerede i, at vi gik efter JBL og lykkedes det ikke, så tog vi Vallys. Leger vi med den tanke, så bør JBL jo komme, når Vallys åbenbart bider i det sure Brøndbyæble.
    Jeg kan slet ikke se, hvorfor Mukairu skulle være tegn på, at vi ikke prøver at hente en offensivspiller mere. Vi har lige nu Daramy, Claesson, Haraldsson, Mukairu, Amoo og Roony til de tre offensive pladser bag Cornelius. Heraf er vel kun de to førstenævnte oplagte startere, mens Haraldsson i den grad på det seneste har vist, at han dels ikke er kantspiller, dels ikke er stabil nok til startopstillingen. De tre sidste har Thorup tilsyneladende ikke megen tillid til at kunne udfylde mere end reservetjanser, så der er da i den grad plads til en offensiv forstærkning mere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #1882
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ....Ja forhåbentlig er der travlt med at få et par spillere ind....dog bekymrende få rygter lige nu.
    Hvis ret skal være ret, så er der vel generelt ret få rygter efter PC er kommet til som sportschef. Det virker som om man holder kortene meget tæt på kroppen, i forhold til før.

    At der ikke er rygter, bekymrer ikke mig.....endnu. Men lad os nu se når klokken runder midnat, om vi alle sammen bliver skuffet eller om PC er gået shop amok.

  12. #1883
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke se, hvorfor Mukairu skulle være tegn på, at vi ikke prøver at hente en offensivspiller mere. Vi har lige nu Daramy, Claesson, Haraldsson, Mukairu, Amoo og Roony til de tre offensive pladser bag Cornelius. Heraf er vel kun de to førstenævnte oplagte startere, mens Haraldsson i den grad på det seneste har vist, at han dels ikke er kantspiller, dels ikke er stabil nok til startopstillingen. De tre sidste har Thorup tilsyneladende ikke megen tillid til at kunne udfylde mere end reservetjanser, så der er da i den grad plads til en offensiv forstærkning mere.
    Jeg synes mere, at vi i denne sæson har spillet 4141. Til de 4 pladser bag Corner har vi pt. Daramy, Claesson, Haraldsson, Mukairu, Amoo og Roony (dem du nævner) men også Lerager, Falk og Johannesson, altså 9 mand til 4 pladser. Og så har jeg ikke talt Karamoko med, som også har spillet på kanten. Jeg ved godt, at Falk spiller længere tilbage uden Zeca, men mon ikke, at man arbejder på en 6'er mere og i såfald kommer Falk mere konstant frem. I kraft af, at man åbenbart ønsker at holde Mukairu, så synes jeg nu nok at det mindsker sandsynligheden for endnu en offensiv kraft en smule, men det må tiden selvfølgelig vise. Jeg håber, at jeg tager fejl. Det ville give god mening med en spiller som JBL som både kan spille en kant men også en angriber - hvis vi stadig ikke tror på Babacar og Karamoko, så er vi stadig tynde på angrebspladsen.

  13. #1884
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja man skulle tro, at vi var i markedet for en offensiv spiller mere, på den anden side så taler Mukairos manglende løbepas imod det. Jeg synes at nogen (Kvart i bold måske?) tidligere spekulerede i, at vi gik efter JBL og lykkedes det ikke, så tog vi Vallys. Leger vi med den tanke, så bør JBL jo komme, når Vallys åbenbart bider i det sure Brøndbyæble.


    Ja forhåbentlig er der travlt med at få et par spillere ind....dog bekymrende få rygter lige nu.
    Nå men så kan i da få ét af de rigtig løse...

    En Twitter-bruger har analyseret sig frem til at JBL skulle være på vej til Frankfurt Lufthavn, og at der lander et LH-fly i Kbh kl 18:30. (Link: skulle være tagget i #fcklive)

    Vanvittigt rygte eller ej, så er JBL vel stadig et godt bud på en signing. Jeg tænker lidt; det er underligt den ikke har været varmere i medierne / aflsøringerne. Omvendt er det også lidt underligt den ikke er skudt ned, efter al den snak.

    Personligt tror jeg sgu han kommer.

    Zan

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1885
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes mere, at vi i denne sæson har spillet 4141. Til de 4 pladser bag Corner har vi pt. Daramy, Claesson, Haraldsson, Mukairu, Amoo og Roony (dem du nævner) men også Lerager, Falk og Johannesson, altså 9 mand til 4 pladser. Og så har jeg ikke talt Karamoko med, som også har spillet på kanten. Jeg ved godt, at Falk spiller længere tilbage uden Zeca, men mon ikke, at man arbejder på en 6'er mere og i såfald kommer Falk mere konstant frem. I kraft af, at man åbenbart ønsker at holde Mukairu, så synes jeg nu nok at det mindsker sandsynligheden for endnu en offensiv kraft en smule, men det må tiden selvfølgelig vise. Jeg håber, at jeg tager fejl. Det ville give god mening med en spiller som JBL som både kan spille en kant men også en angriber - hvis vi stadig ikke tror på Babacar og Karamoko, så er vi stadig tynde på angrebspladsen.
    Men uanset hvordan man stiller formationen op, så har vi brugt folk på kanterne, der tydeligvis er bedre centralt. Det gælder både Claesson, Haraldsson og Karamoko. Og når Thorup samtidig ikke er meget for at bruge de ægte kantspillere, han har i truppen, virker det for mig helt oplagt, at der er noget på vej ind - formentlig primært til højre kant.
    Bøving og Mukairu var jo de to naturlige venstrekanter, så der er IMO ikke noget overraskende i, at man ikke skiller sig af med dem begge. Jeg har i øvrigt stadig fidus til, at Mukairu kan blive en gevinst. Men det kræver nok mere kontinuerlig spilletid på hans naturlige plads.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1886
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis ikke der kommer en ny 6'er, så aner jeg ikke, hvad PC har gang i. Synes ikke han imponerer. Det skal man også huske på, når man vurderer Jess, selvom jeg har masser af forbehold for ham også

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1887
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nå men så kan i da få ét af de rigtig løse...

    En Twitter-bruger har analyseret sig frem til at JBL skulle være på vej til Frankfurt Lufthavn, og at der lander et LH-fly i Kbh kl 18:30. (Link: skulle være tagget i #fcklive)

    Vanvittigt rygte eller ej, så er JBL vel stadig et godt bud på en signing. Jeg tænker lidt; det er underligt den ikke har været varmere i medierne / aflsøringerne. Omvendt er det også lidt underligt den ikke er skudt ned, efter al den snak.

    Personligt tror jeg sgu han kommer.

    Zan
    han har vist lagt et tweet op fra bilen Hvor han skriver flight cph.

  20. #1888
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    han har vist lagt et tweet op fra bilen Hvor han skriver flight cph.
    Det var vist fruens søster og ikke ham selv, som har lagt den ud. På twitter meldes JBL til FCK tæt på død, så mon ikke vi skal lade være med at tro alt for meget på den.
    Jeg håber, at PC har noget andet i hatten. Det kan blive en næsten historisk trist aften med alle de rygter og hede drømme vi har haft om spændende navne. Også selvom Corner er en flot signing......hvorfor er den forøvrigt ikke officiel endnu. Han burde da have klaret lægetjekket nu.

  21. #1889
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det var vist fruens søster og ikke ham selv, som har lagt den ud. På twitter meldes JBL til FCK tæt på død, så mon ikke vi skal lade være med at tro alt for meget på den.
    Jeg håber, at PC har noget andet i hatten. Det kan blive en næsten historisk trist aften med alle de rygter og hede drømme vi har haft om spændende navne. Også selvom Corner er en flot signing......hvorfor er den forøvrigt ikke officiel endnu. Han burde da have klaret lægetjekket nu.
    Tror de laver interviews mv., så de har noget gøgl til spillerpræsentation.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1890
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det var vist fruens søster og ikke ham selv, som har lagt den ud. På twitter meldes JBL til FCK tæt på død, så mon ikke vi skal lade være med at tro alt for meget på den.
    Jeg håber, at PC har noget andet i hatten. Det kan blive en næsten historisk trist aften med alle de rygter og hede drømme vi har haft om spændende navne. Også selvom Corner er en flot signing......hvorfor er den forøvrigt ikke officiel endnu. Han burde da have klaret lægetjekket nu.
    Deraf vel at Mukairu bliver.
    De havde vel tænkt sig at lade ham smutte, hvis han for nogle uger side fik lov at tage til Liege for at kigge på forholdene.
    Den pludselige u-vending kunne godt tyde på JBL er død…?

    Måske vi må leve med Sørensen:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...af-viborg-kamp

    Zan

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •