Side 13 af 138 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan godt være, du har ret i, at Boilesen er for meget boldspiller til PC og Thorups smag, men jeg synes godt nok, det er en falliterklæring, hvis vi ikke har plads til en spiller med Boilesens niveau og spilintelligens. Og så står han sammen med Rasmus Falk for en erfaren kontinuitet i truppen (det man med andre ord kan kalde kulturbærere), som jeg tror er afgørende for at få det her unge hold fuld af talent til at blomstre i løbet af de kommende sæsoner.

    Men hvis vi endelig skal have endnu en dørmandstype som tredjevalg i forsvaret, kan vi så virkelig ikke få noget bedre end Thelander? Jeg er - indrømmet - på ingen måde Thelander-ekspert, men når jeg ser på hans stats, hæfter jeg mig ved, at han havde svært ved at tilspille sig en fast plads hos Vitesse Arnhem. Og så var hans tid i Panathinaikos i øvrigt et overflødighedshorn af alle mulige forskellige skadesproblemer, men det lader han trods alt til at være ovre nu.

    Jeg mener bare, kan vi så ikke i det mindste finde en backup, som har niveauet til at overtage for Vavro eller Khocholava, når de smutter videre (hvis altså vi overhovedet har Vavro efter ferien)? Der er vel ingen af os, der drømmer om at se Thelander som fast mand i vores forsvar om et par år.
    Du har helt ret med hensyn til Boilesen. Den mand har så mange gode kvaliteter som der burde være plads til, især med den type fodbold JT jo har proklameret han vil spille. Om ikke andet så må han jo omskoleres til kant igen for en periode. Det er altså ikke altid jeg er lige imponeret af Diks og Anker :)

    Lige nu har vi bare en del luksus problemer i forsvaret og det er jo dejligt kontra det skades lazarat vi har haft tidligere.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har helt ret med hensyn til Boilesen. Den mand har så mange gode kvaliteter som der burde være plads til, især med den type fodbold JT jo har proklameret han vil spille. Om ikke andet så må han jo omskoleres til kant igen for en periode. Det er altså ikke altid jeg er lige imponeret af Diks og Anker :)

    Lige nu har vi bare en del luksus problemer i forsvaret og det er jo dejligt kontra det skades lazarat vi har haft tidligere.
    Enig, men måske skal vi lige slå lidt kold vand i blodet. Han har været ude i et par kampe og det er det. Boilesen er på mange måde en af mine favoritter og han burde spille i mine øjne, men han (og jeg) overlever nok nogle kampe på bænken. JT er i mine øjne ikke så god til at rotere, når det går godt og det er måske problemet i denne situation

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg forstår ikke helt den antipati mod Thelander? Han har måske ikke det flotteste CV, men det havde Maxsø heller ikke da han blev hentet hjem af BIF. Der kan være mange årsager til at man ikke lige slår igennem i udlandet. Thelander er en af hovedårsagerne til at det går så godt for Aab lige nu. Han er en bundsolid superliga-stopper, der elsker at spise op. Ham kunne vi sagtens bruge som 3. stopper. Ja det ville sgu være en flot mand at have siddende klar som backup vil jeg mene. Jeg tror under alle omstændigheder ikke at det er langtidsholdbart det setup vi har nu. Hverken Boile, Vavro eller Khocho kan affinde sig med at spille 3. violin, og på den længere bane vil det nok ikke kunne undgå at give nogle gnidninger (hvilket det jo allerede har gjort). Om Thelander så skal vise sig at erstatte Boile eller Vavro, det er ikke til at vide. Men altså, han er transferfri til sommer, det ville være håbløst ikke at gøre forsøget - jeg ser ham nødigt i BIf eller Herning i stedet i hvert fald.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ja, Thelander er sikkert stadig et alt for aktuelt emne. Men hvor vil det dog være en tragedie, hvis det bliver som afløser for Boilesen.

    PC har hidtil ikke været den store succes, men man må lade, at han er ved at få skabt et hold i sin ånd. Mere PC, mindre Niclas Jensen. Og nu står den jyske brugtvognsforhandler og overvejer om en (berettiget) ny og lang kontrakt til Boilesen kan forsvares, når man åbenbart gerne vil satse på store udsmidertyper.

    Det bliver nævnt, at man med Falk på holdet ikke har lige så stort behov for en spillende stopper. Sludder. Hvad sker der, når Falk bliver hårdt opdækket eller får et af sine formdyk eller skader? Så skal stopperne føre bolden frem og bolddrengene kan godt belave sig på overarbejde.

    Det er ikke en kritik af Vavro og Khocholava, som jeg godt kan lide. Men hvad var Søren Busk og Ivan Nielsen uden Morten Olsen? Gentile uden Scirea, Schwarzenbeck uden Beckenbauer?

    Se hvor godt det fungerede mod PSV og Randers med en akse af Boilesen, Falk og Biel. Det er helt afgørende, at holdet har flere strenge at spille på. At Boilesen kan spille Falk eller lave afleveringerne gennem kæderne.

    Meget skidt kan siges om Thorup, men der var faktisk nogle lovende idéer om boldbesiddelse, højt pres og at ville 'begejstre København' med underholdende spil. Nu skal man åbenbart i stedet begejstres ved flyvende tacklinger, lav boldbesiddelse, dødbolde og omstillinger.

    Venlige sjæle vil sige, at træneren er pragmatiker. Andre ville nok kalde ham vag og regnorm.

    Hvor alting er, så er der håb endnu. En af landets bedste forsvarsspillere i sin bedste fodboldalder og med intention om at binde sig til klubben karrieren ud, er her stadig. Nu er det op til PC og Thorup at vise, hvilken vej de ønsker klubben skal gå. Lad dem vælge den rette.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det er ikke en kritik af Vavro og Khocholava, som jeg godt kan lide. Men hvad var Søren Busk og Ivan Nielsen uden Morten Olsen? Gentile uden Scirea, Schwarzenbeck uden Beckenbauer?
    Så det du siger er, at du godt vil spille med tre i centerforsvaret? Nu du laver de sammenligninger.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #186
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Så det du siger er, at du godt vil spille med tre i centerforsvaret? Nu du laver de sammenligninger.
    Sådan læser jeg det ikke. Jeg tror udelukkende, det handler om spillertyperne, men jeg skal selvfølgelig ikke svare på topshots vegne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #187
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Så det du siger er, at du godt vil spille med tre i centerforsvaret? Nu du laver de sammenligninger.
    Det kunne sikkert være interessant, men det var ikke det, der var sigtet med sammenligningen. Snarere hvordan forskellige typer får det bedste frem i hinanden.

    Iøvrigt spillede Beckenbauer og Schwarzenbeck næsten udelukkende i et fire-mands forsvar. Scirea og Gentile vekslede mellem fire og fem. Og selvom det danske landshold i firserne mest huskes for det berømmede 3-5-2 system, så spillede de faktisk ofte med en skæv fire-back kæde, hvor Søren Busk blev skubbet ud på en af siderne afhængigt af, om Ole Rasmussen/John Sivebæk eller Henrik Andersen var med.

  13. #188
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Ja, Thelander er sikkert stadig et alt for aktuelt emne. Men hvor vil det dog være en tragedie, hvis det bliver som afløser for Boilesen.

    PC har hidtil ikke været den store succes, men man må lade, at han er ved at få skabt et hold i sin ånd. Mere PC, mindre Niclas Jensen. Og nu står den jyske brugtvognsforhandler og overvejer om en (berettiget) ny og lang kontrakt til Boilesen kan forsvares, når man åbenbart gerne vil satse på store udsmidertyper.

    Det bliver nævnt, at man med Falk på holdet ikke har lige så stort behov for en spillende stopper. Sludder. Hvad sker der, når Falk bliver hårdt opdækket eller får et af sine formdyk eller skader? Så skal stopperne føre bolden frem og bolddrengene kan godt belave sig på overarbejde.

    Det er ikke en kritik af Vavro og Khocholava, som jeg godt kan lide. Men hvad var Søren Busk og Ivan Nielsen uden Morten Olsen? Gentile uden Scirea, Schwarzenbeck uden Beckenbauer?

    Se hvor godt det fungerede mod PSV og Randers med en akse af Boilesen, Falk og Biel. Det er helt afgørende, at holdet har flere strenge at spille på. At Boilesen kan spille Falk eller lave afleveringerne gennem kæderne.

    Meget skidt kan siges om Thorup, men der var faktisk nogle lovende idéer om boldbesiddelse, højt pres og at ville 'begejstre København' med underholdende spil. Nu skal man åbenbart i stedet begejstres ved flyvende tacklinger, lav boldbesiddelse, dødbolde og omstillinger.

    Venlige sjæle vil sige, at træneren er pragmatiker. Andre ville nok kalde ham vag og regnorm.

    Hvor alting er, så er der håb endnu. En af landets bedste forsvarsspillere i sin bedste fodboldalder og med intention om at binde sig til klubben karrieren ud, er her stadig. Nu er det op til PC og Thorup at vise, hvilken vej de ønsker klubben skal gå. Lad dem vælge den rette.
    Jeg må indrømme, at jeg synes nogle af jer herinde er voldsom hurtige til at drage konklusioner omkring Thorup og PC's lede mod tekniske spillere og fodbold og glæde ved tonserbold.

    Hvis vi starter med PC, så er det da rigtigt, at der er købt nogle "tonsertyper" i Diks, Vavro og måske også Babacar. De to første er der vel næppe mange herinde som beklager sig over, at vi har hentet. Ja de fleste herinde ønsker jo tonsertypen Diks fremfor den mere tekniske Ankersen.
    PC har desuden hentet spillere som Mukairu og Amoo, som vel langt fra er tonserspillere. Det samme kan vel også siges om Nico og Karamoko. Med andre ord peger det ikke vildt meget i retningen af mere tonserbold, omend det da peger lidt mere i retningen (nogen vil nok sige morderne fodbold), hvor fart, fysik og evnen til at "klare sig selv" er vigtig.

    Mht Thorup så er jeg enig i, at vi selvfølgelig ikke skal være tilfredse med, at modstanderne i Superligaen dominerer os på bolden. Men selvom Thorup er mere pragmatisk på dette område, så er der vel stadig ikke mange udtalelser som siger, at det er noget vi ønsker på sigt eller nu. Tværimod så nævnes det gang på gang, at vi skal være mere dominerende på bolden og at vi har større ambitioner for spillet. Ja ser man på spillet så er det vel også langt hen af vejen blevet mere teknisk. Vi har færre indlæg og forsøger at spille os mere til chancerne, vi har rykket superteknikkeren Falk længere tilbage så han kommer oftere på bolden, superteknikkeren Biel har fået en meget større rolle på holdet og vi har givet tonsvis af spilletid til teknikkere som Roony og Bøving.

    Nu har Boile været fravalgt i 3 kampe, hvoraf han med sine udtalelser efter SIF selv totalt ødelagde chancen for spilletid fra start i den sidste - et selvmål af dimensioner. Men er det faktum at Thorup har fravalgt Boile i 2-3 kampe for bedre-forsvarende spillere i Vavro og Kocholava virkelig nok som argument for, at PC og Thorup "er ved at skabe et hold i PC's ånd" (forstået som tonserbold)? Lad os nu lige få lidt flere nuancer på f.eks. dårlige baner (især i Parken), godt spil af Vavro og Kocholava (de er jo altså ikke helt blanke med bolden), et absurd vigtigt slutspil, nye offensive kræfter som skal have tid til at blive spillet ind på holdet, en skadet teknisk god anfører m.m.

    Jeg tror måske ikke, at PC'ficeringen i den dårlige tonserretning er helt så slem, som nogle gør det til herinde.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #189
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Der lader til at være konsensus om, at Thelander, Vavro og Khocho alle er tonsere der intet kan med bolden.. Bevares, de har ikke Boiles kvaliteter på bolden, hvilket ganske få skandinaviske stoppere vel har. Men altså, ingen af dem er fuldstændig håbløse på bolden. Det er jo ikke Lüftner og Ragnar niveau.. Alle tre kan spille nogle fine bolde op i banen, og især Vavro har en ganske fin højrefod.. Så jeg er egentlig ikke så bekymret for den del, som andre. Den vigtigste prioritet for en forsvarsspiller må i øvrigt være, at man kan forsvarer. Og den disciplin mestrer alle tre. Det er vigtigere at der er spillere centralt og længere fremme i banen, som kan skabe noget med kuglen. Lige nu har vi udover Falk også Biel, som kan trække ned og modtage bolden (og tidligere også Wind).. Så længe at vores midterforsvarer kan finde disse med hårde præcise afleveringer frem i banen, så er jeg ikke så nervøs.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #190
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der lader til at være konsensus om, at Thelander, Vavro og Khocho alle er tonsere der intet kan med bolden.. Bevares, de har ikke Boiles kvaliteter på bolden, hvilket ganske få skandinaviske stoppere vel har. Men altså, ingen af dem er fuldstændig håbløse på bolden. Det er jo ikke Lüftner og Ragnar niveau.. Alle tre kan spille nogle fine bolde op i banen, og især Vavro har en ganske fin højrefod.. Så jeg er egentlig ikke så bekymret for den del, som andre. Den vigtigste prioritet for en forsvarsspiller må i øvrigt være, at man kan forsvarer. Og den disciplin mestrer alle tre. Det er vigtigere at der er spillere centralt og længere fremme i banen, som kan skabe noget med kuglen. Lige nu har vi udover Falk også Biel, som kan trække ned og modtage bolden (og tidligere også Wind).. Så længe at vores midterforsvarer kan finde disse med hårde præcise afleveringer frem i banen, så er jeg ikke så nervøs.
    De er jo mere tonseri end Boilesen, og derfor tror jeg også på at tons generelt er vigtigt for både Thorup og PC i forsvaret. Men jeg er helt enig, at særligt Kocho og Vavro ikke er dårligere med bolden end at det er fint for et tophold der vil dominere med bolden. Særligt med spillere som Falk, Biel og Claesson fremme på banen.

  18. #191
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg synes nogle af jer herinde er voldsom hurtige til at drage konklusioner omkring Thorup og PC's lede mod tekniske spillere og fodbold og glæde ved tonserbold.

    Hvis vi starter med PC, så er det da rigtigt, at der er købt nogle "tonsertyper" i Diks, Vavro og måske også Babacar. De to første er der vel næppe mange herinde som beklager sig over, at vi har hentet. Ja de fleste herinde ønsker jo tonsertypen Diks fremfor den mere tekniske Ankersen.
    PC har desuden hentet spillere som Mukairu og Amoo, som vel langt fra er tonserspillere. Det samme kan vel også siges om Nico og Karamoko. Med andre ord peger det ikke vildt meget i retningen af mere tonserbold, omend det da peger lidt mere i retningen (nogen vil nok sige morderne fodbold), hvor fart, fysik og evnen til at "klare sig selv" er vigtig.

    Mht Thorup så er jeg enig i, at vi selvfølgelig ikke skal være tilfredse med, at modstanderne i Superligaen dominerer os på bolden. Men selvom Thorup er mere pragmatisk på dette område, så er der vel stadig ikke mange udtalelser som siger, at det er noget vi ønsker på sigt eller nu. Tværimod så nævnes det gang på gang, at vi skal være mere dominerende på bolden og at vi har større ambitioner for spillet. Ja ser man på spillet så er det vel også langt hen af vejen blevet mere teknisk. Vi har færre indlæg og forsøger at spille os mere til chancerne, vi har rykket superteknikkeren Falk længere tilbage så han kommer oftere på bolden, superteknikkeren Biel har fået en meget større rolle på holdet og vi har givet tonsvis af spilletid til teknikkere som Roony og Bøving.

    Nu har Boile været fravalgt i 3 kampe, hvoraf han med sine udtalelser efter SIF selv totalt ødelagde chancen for spilletid fra start i den sidste - et selvmål af dimensioner. Men er det faktum at Thorup har fravalgt Boile i 2-3 kampe for bedre-forsvarende spillere i Vavro og Kocholava virkelig nok som argument for, at PC og Thorup "er ved at skabe et hold i PC's ånd" (forstået som tonserbold)? Lad os nu lige få lidt flere nuancer på f.eks. dårlige baner (især i Parken), godt spil af Vavro og Kocholava (de er jo altså ikke helt blanke med bolden), et absurd vigtigt slutspil, nye offensive kræfter som skal have tid til at blive spillet ind på holdet, en skadet teknisk god anfører m.m.

    Jeg tror måske ikke, at PC'ficeringen i den dårlige tonserretning er helt så slem, som nogle gør det til herinde.
    Jeg har svært ved at se præcist hvilken spillemæssig retning vi ønsker at bevæge os. Skal vi tage den nuværende taktik som udgangspunkt, så ligner det mere, at vi tenderer til at stå dybere, med midtbanen der fokuserer mere på at dække rummet foran forsvaret end på at presse. At man har hentet Mukairu og Amoo ændrer umiddelbart ikke på, at det sagtens kan være den retning vi bevæger os – særligt Mukairu har eksempelvis set ret lovende ud på omstillinger. Når vi har bolden tenderer vi også til at spille direkte og hvis modstanderen er på plads, er den lange bold blevet en favoritløsning. Har tror jeg at man troede, at Babacar kunne bringe lidt mere.

    Jeg mener i øvrigt ikke, at Ankersen er en særlig teknisk god spiller. Det hænder, at han blander sig lidt i opspillet, men primært kommer han i overlap og udfordrer sjældent (og med sjælden succes) når han har bolden på kanten. Diks ser jeg som en mere fysisk spiller end Ankersen, men de gange han har fået muligheden, har han blandt andet slået bedre indlæg og teknisk er de nok ligeværdige. Ligeledes kan vi vel efterhånden konstatere, at Ankersens bundniveau er blevet meget lavt.

    Jeg ved ikke om PC ligefrem ønsker et tonserhold – men det afhænger jo af definitionen heraf. Desuden er det svært at drage nogle konklusioner, når de udmeldinger der kommer stikker lidt i forskellige retninger og i øvrigt ikke afspejler det vi reelt kan se på banen. Eksempelvis påpeger du, at vi slår færre indlæg og det tror jeg bestemt også er hensigten. Resultater heraf er, at de fleste indlæg er dårligt timede fra ufavorable positioner og føles mest som den sidste løsning – men det afspejler ikke, at vi så ofte dedikerer en midtbanespiller til at løbe med i feltet, hvis der nu skulle komme et indlæg. Det kan selvfølgelig også bare være, at vi aktuelt ikke har nogle der kan slå indlæg i venstre siden og at Ankersens indlæg altid har været upålidelige og at det er derfor, der er et synligt mismatch. Men de udtalelser der kommer om, at vi skal være mere dominerende på bolden og har større ambitioner for spillet, giver jeg ikke ret meget for - de udtalelser der generelt kommer fra klubben er jo blevet upålidelige. Om vi har ambitioner om og ønsker at være et tonserhold ved jeg ikke, men vi er da på vej. Det er vel ikke tilfældigt, at vores bedste kantspiller i denne sæson har været Stage.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #192
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Sådan læser jeg det ikke. Jeg tror udelukkende, det handler om spillertyperne, men jeg skal selvfølgelig ikke svare på topshots vegne.
    Tror jeg ikke, men vi så imod Randers søndag, at uden Boile er vi f....d, når modstanderen tager Falk ud af ligningen. Vi lignede en flok forvirrede æsler, og der kom ingen ordentlige bolde til vores kanter = katastrofal indsats!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #193
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nu tænker jeg bare højt. Men i henhold til evt. køb af nye spillere fremover.

    Istedet for at investere i dyre udenlandske spillere, burde vi så måske ikke satse på andre klubbers spillere som i forvejen har bevist sig i Suppen og tilmed har stort potentiale?. Jeg er med på nogle folk så vil sige at det er Uambitiøst, men jeg husker da i gamle dage Jesper Christiansen og Michael Gravgaard fra Viborg til FCK og fornylig Robert Skov og det gik jo meget godt?. Kauffmann har vi så et super dårligt eksempel :).

    Min pointe er bare om der ikke ville være en en overvejelse at kigge på det indre marked noget mere så vi kan få et mere jævnt mix er indenlands/udenlandsk.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #194
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    De FCK-relevante pointer fra gårsdagens Transfervinduet-podcast:

    - Lerager skulle nu være permanent ejet af FCK, da FCK nu er sikret europæisk fodbold næste sæson, og det angiveligt var den sidste betingelse for et permanent skifte.

    - Albin Ekdal er stadig interesseret i at komme til FCK. Spørgsmålet er, om FCK også stadig er interesseret med Zeca på vej tilbage...

    - Elías Machuca lugter af en and, da han ikke burde være god nok til FCK iflg. programmets argentinske kilder.

    - Roony er angiveligt lige så interesseret i at forlænge, som FCK er, så det er kun et spørgsmål om tid.

    - Thelander og AaB er muligvis interesseret i at forlænge aftalen. Han lader med andre ord ikke til at være FCK-aktuel længere.

    - Og så bød vi angiveligt på Scholz i vinter...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #195
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    - Lerager skulle nu være permanent ejet af FCK, da FCK nu er sikret europæisk fodbold næste sæson, og det angiveligt var den sidste betingelse for et permanent skifte.
    Har det sin rigtighed, må man bare konstatere, at Kvists intermezzo som sportschef stadig trækker dybe spor. Lad os håbe, at Lerager har en mulighed for at komme ud af aftalen, hvis FCK er bundet til at gennemføre en permanent transfer.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •