Side 130 af 138 FørsteFørste ... 3080120127128129130131132133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,936 til 1,950 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1936
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Det her vindue er voldsomt rystende. PC raus.
    Enig.. PC ud.. find en nye sports direktør, der kan fyre JT og derefter vælge en træner han/hun tror på.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1937
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan umuligt være problemet. Det må udelukkende handle om et bevidst fravalg af positionen hos Pc og den sportslige ledelse, eller at man spillede for højt spil og satsede alt på en eller flere spillere som til sidst har fravalgt os.
    Et bevidst fravalg ?? eller flere skulle have fravalgt os?. Ja det er jo gisninger. Jeg håber ved gud ikke det er pga. et bevidst fravalg, så er den helt gal.

    Jeg indrømmer gerne at sidste kamp og interviewet med JT senest sidder dybt i mig. Jeg FATTER ikke når vores cheftræner så bombastisk går ud og siger som han gjorde, og ikke handler en 6'er. Så må man jo "leje" en der kunne have aflaste Zeca og give vedkommende en høj hyre. Der burde vel være råd til det

    Det jo fair nok, hvis man tror Zeca kan spille 100 % af kampene, men det lyder udmeldingerne jo på han ikke kan. D.v.s Falk som defensiv anker i hver anden kamp. Det skal gå galt.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1938
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    At vi går ud af dette vindue med et overskud er i sig selv en skandale. At vi gør det med et læs ubrugelige æsler og med manglende profiler til de mest udsatte positioner i vores startopstilling gør det hele endnu værre. Hold nu op, hvor er jeg skuffet. Det var nu, muligheden var der for at genvinde positionen som en kæmpe magtfaktor i Norden - og så ender vi i stedet med et overskud til vores jyske kreglerejere og øvrige aktionærer på rundt regnet 300 mio.

    Det er bare ækelt, er det. Rend mig i røven...

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #1939
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Denne her med at "PC er rasende" er da et stort spin lækket med intention internt fra klubben for at kommunikere til omverdenen (og i særdeleshed os fans), at de havde noget stort i gryden der uretfærdigt gik i vasken.

    Fint med Christian Sørensen og Corner, men mister vi Biel imorgen er dette transfervindue i den grad til dumpekarakter.
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1940
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Opsummering:
    IND:
    - Jelert (U19)
    - Stamenic (U19)
    - Orri (U19)
    - Dithmer (U19)
    - Vavro (Lazio)
    - Claesson (kontraktfri)
    - Daramy (Ajax, leje)
    - Ryan (Real Sociedad)
    - Sørensen (Viborg)
    - Cornelius (Trabzonspor)

    UD:
    - Oviedo
    - NJ
    - Bjelland
    - Stage
    - Kaufmann (leje)
    - Singh (leje)
    - Bøving
    - Haarbo (leje)
    - Mudrazija
    - Pep Biel
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1941
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Opsummering:
    IND:
    - Jelert (U19)
    - Stamenic (U19)
    - Orri (U19)
    - Dithmer (U19)
    - Vavro (Lazio)
    - Claesson (kontraktfri)
    - Daramy (Ajax, leje)
    - Ryan (Real Sociedad)
    - Sørensen (Viborg)
    - Cornelius (Trabzonspor)

    UD:
    - Oviedo
    - NJ
    - Bjelland
    - Stage
    - Kaufmann (leje)
    - Singh (leje)
    - Bøving
    - Haarbo (leje)
    - Mudrazija
    - Pep Biel
    Er pep biel bekræftet? Kan ikke se nogle steder at det er en done deal?

    Jeg ser lidt anderledes end en del andre på dette vindue kan jeg godt fornemme.

    Jeg syntes vi står stærkere med vavro, Ryan, Claesson, Corner og daramy end vi ville gøre uden I hvert fald. Så syntes det er ret solide køb. Der mangler vel kun en 6'er og derud over kunne en enkelt eller 2 afgange mere da havde været rart.
    Sørensen tror jeg også kommer til at spille en bedre back up end ankersen, diks og Jelert på venstre back gør. Så kan det godt være det ikke er spændende navne som sådan vi har hentet, men det handler vel om at kunne stille 11 stærke mand på banen og der syntes jeg vi står bedre nu end vi gjorde inden vinduet. Cleasson og Vavro tæller med i min lille regning for sommerens vindue da de ikke var her fast før vinduet.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1942
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Jeg ser lidt anderledes end en del andre på dette vindue kan jeg godt fornemme. Der mangler vel kun en 6'er
    Yep kun en 6'er. Men sådan som tingene ser ud p.t. så er den også rimelig kritisk set ud fra de seneste kampe, især med kamp programmet taget i betragtning :)

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #1943
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Yep kun en 6'er. Men sådan som tingene ser ud p.t. så er den også rimelig kritisk set ud fra de seneste kampe, især med kamp programmet taget i betragtning :)
    Den eneste grund til at det er kritisk er på grund af den hoved under armen taktik Jess vil spille, taktisk er det mange løsninger på det.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1944
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Den eneste grund til at det er kritisk er på grund af den hoved under armen taktik Jess vil spille, taktisk er det mange løsninger på det.
    Ja det kan du sige. Når Zeca er klar er løsningen jo enkel. Problemet opstår, i fraværet i og med jeg ikke ser Falk eller Lerager som decideret defensiv skraldemand.

    Nu, hvor Corner er kommet kunne man måske gå ned i en mere defensiv orienteret spillestil som i gamle dage. Jeg tvivler dog om JT er villig til at sluge den kamel i henhold til det Sprudlende offensive spil vi blev lovet.

    Only time will tell...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1945
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Salget af Pep (hvis det står til troende) og indkøbene af Corner og Sørensen lugter unægteligt lidt af old school / Ståle FC...

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1946
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    På umiddelbar bagkant af vinduet føles det lidt som hvis man spiller et derby, hvor man har forsøgt at parkere bussen mod et dårligere hold, og modstanderen alligevel scorer sejrsmålet i sidste minut.

    På papiret er det nogle fine signings, der er blevet foretaget. Men det føles uforløst, fordi der løbende har været ufatteligt mange bump på vejen ift. det spillemæssige, og hvor PC i sin higen efter at spare hver en krone har ladet transfervinduet løbe ud, uden at man har kunnet adressere mange af de sportslige problemer, som holdet står over for, frem for at måske bruge en anelse flere penge, mod at hente spillerne noget før.

    Der mangler en balance på holdet i form af en 6'er, som man ikke har formået at lukke, ligesom en offensiv profil er glippet, fordi man har satset for meget på at kunne hente på en hylde over det sædvanlige. I stedet er han røget til fjenden..

    De store armbevægelser og de bombastiske udtalelser har kun i begrænset omfang kunnet følges op med konkret output. Åbenbart blandt andet fordi man har skullet bruge meget energi på at rydde op efter egne fejl fra tidligere vinduer. Og nu har man hevet Ståles manual frem, med håb om at hans tidligere spillere eller de emner, han havde udvalgt kan løse problemet. Det er simpelthen ikke godt nok.

    Man kan måske lige akkurat redde vinduet, hvis man får hentet en kontraktfri 6'er (Xeka), eller en udenlandsk spiller, som er fanget i en russisk klub, og indregistrere ham til Champions League, og så undlader at sælge Pep Biel. Held og lykke, PC. Du har under 47 timer og 20 minutter til at redde din røv.
    Sidst redigeret af Kiwi : 31.08.22 kl. 23:46
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  22. #1947
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så er vi der igen hvor vi savner ståle og det eneste man hører den sidste dag er at journalisterne ikke kunne få fat på ham fordi han var færdig og på ferie.

  23. #1948
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er værd at huske på, at vi stadig godt kan komme af med spillere på grund af Divisionsforeningens hjerneblødning. Det betyder, at Pep Biel ryger, selv om den handel ikke er officiel endnu, og det betyder, at vi måske stadig kan håbe på, at truppen bliver lettet for noget dødvægt i form af fx Guadagno og Babacar (måske holder man på Oikonomou, nu hvor der ikke kom en central forsvarsspiller ind). Og måske kan der også findes en kontraktløs forstærkning et sted...

    Men bortset fra det var det her en voldsomt skuffende afslutning på vinduet. Vi har et par pladser på holdet, som skriger på forstærkninger/garderinger, hvilket selv Thorup og PC bør kunne se.

    Vi skulle have haft en defensiv midt ind, og vi burde også have haft en kant/offensiv spiller ind. Med mindre Thorup nu pludselig finder tilliden frem til Amoo og/eller Roony, kan vi se frem til flere kampe med Haraldsson, Karamoko eller Mukairu på højre kant, og det har vi alle kunnet konstatere er garant for forrygende spil. Cornelius kommer til at vælte sig i chanceskabende afleveringer fra højre! Eller noget...

    Vi ved ikke, hvad PC forsøgte, men faktum er i hvert fald, at han ikke var opgaven voksen. Hvis ikke Thorup meget hurtigt får magiske fingre i taktiklokalet - og i øvrigt genvinder den respekt i omklædningsrummet, som lader til at være sårbar - kan PC roligt tage Thorup i hånden og modtage sit gyldne håndtryk.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #1949
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis den aktuelle trup ikke blev ændret, så ville transfervinduet være acceptabelt, men ikke helt godkendt. Ender vi med at sælge Biel peger pilen kraftigt nedad.

    Cornelius er hentet ind, så vi kommer nok til at satse noget mere på indlæg, men det betyder også at midtbanen skal træde mere i karakter, da der skal satses på andenboldene. Det er ikke så lovende når Falk og Lerager derfor skal spille alle kampe og Zeca selvfølgelig kun kan spille dem han kan holde til. Stamenic er vel det mest oplagt alternativ til midten, mens Johannesson måske kan spille 8’er. Claesson nok er udset til at afløse Biel og Haraldsson er nok udset til at være backup for Claesson, men samtidig skal han vel spille højrekant også, da vi ikke forstærkede os her, og så have Amoo og Roony klar i kulissen.
    Ligeledes har vi mistet noget bredde på venstrekanten med afgangen af Bøving. Derudover er den ene afløser for Daramy blevet udlejet, mens den anden afløser for Daramy nu skal være backup for Daramy, der dog ikke kan spille en hel kamp endnu.

    Uden at gå alle positioner igennem, så er det noget af et korthus vi har fået bygget op på de forreste positioner og de ledere Thorup har efterlyst er ikke kommet til – så der er nogle spillere der skal træde mere i karakter i hvert fald. Særligt i bredden ser noget usikker ud og skader og karantæner vil blive en udfordring. Det bliver spændende at se hvor stort aftryk Cornelius får (og ikke mindst hvad vi gør, hvis han bliver skadet). Det er noget lidt andet han er kommet tilbage til i hvert fald, men det behøver ikke være en dårlig ting. Han kommer dog til at være mere alene i front og så er spørgsmålet også om han formår at skabe plads omkring sig – og om der er nogle til at udnytte den.

    Derudover er der ikke store ændringer defensivt og i hvert fald numerisk er vi godt med. Boilesen og Khocholava har været lidt ustabile her i starten, men kan selvfølgelig komme efter det og så har Lund vist sig at være en stabil ung backup. Og nu er venstrebacken også godt besat.

    Umiddelbart synes jeg det ser spændende ud, men det ligner aktuelt ikke, at indkøbene kommer til at stabilisere holdet og den mulige afgang af Biel er en streg i regningen. Der skal dog ikke gå meget galt, før vi står i en ret uheldig position (især på midtbanen). Kampprogrammet bliver også en udfordring, men det bliver bedre til foråret, når vi er ude af pokalen og Europa.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

  27. #1950
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er 100 % overbevist om at det her handler om jyderne i bestyrelsen. De vil sende et signal til aktionærerne om at der udbetales udbytte af CL millionerne. Yder mere har transferdelen nu et overskud efter sommerens handler og det er et signal til fremtidige/ måske snart købere af fodbolddelen at det er en forretning uden underskud. Sørgeligt for os fans som nu kan gå ind i en sæson uden DM og misset top 3. Plus 6 gange prygl udstillet på national tv. Fy for satan hvor er jeg skuffet.. nuff Said. :-(
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  28. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •