Side 2 af 138 FørsteFørste 123451252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Og Hadzikadunic på en fri i stedet for Thelander på en fri… ;-)

    Lyder da dejligt.

    Zan

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og Hadzikadunic på en fri i stedet for Thelander på en fri… ;-)

    Lyder da dejligt.

    Zan
    Skal vel have et par med rødbedepas i truppen?

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Skal vel have et par med rødbedepas i truppen?
    Mener EU-borgere?


  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Mener EU-borgere?

    Mener faktisk danske spillere! Skal sgu ikke lave en Vejle :-)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Han er 29 år gammel og har i størstedelen af sin karriere spillet 1. Division. Jeg er med på, at han har gang i en fin sæson med mange assists (vel også fordi han tager lange indkast for Viborg, som er et udpræget dødboldshold?), men det virker simpelthen for uambitiøst – og unødvendigt når vi nu efter Vavros ankomst kan frigive Boilesen til pladsen, hvis VK skulle blive skadet eller trænge til en pause.
    Det er jeg sjovt nok slet ikke enig i:-) Alderen er totalt underordnet, med tanke på den rolle han er tiltænkt - ja det er lige før den er en fordel. I virkeligheden er der tale om samme case som Thelander. Vi får en driftsikker spiller ind, som har bevist at han kan begå sig på højt superliganiveau, som er i fysisk fremragende forfatning og som må formodes at kunne holdes tilfreds og motiveret trods begrænset spilletid.

    Boile er selvfølgelig et alternativ lige nu, men han mangler for mig at se den nødvendige fart og gennembrudsstyrke.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er jeg sjovt nok slet ikke enig i:-) Alderen er totalt underordnet, med tanke på den rolle han er tiltænkt - ja det er lige før den er en fordel. I virkeligheden er der tale om samme case som Thelander. Vi får en driftsikker spiller ind, som har bevist at han kan begå sig på højt superliganiveau, som er i fysisk fremragende forfatning og som må formodes at kunne holdes tilfreds og motiveret trods begrænset spilletid.

    Boile er selvfølgelig et alternativ lige nu, men han mangler for mig at se den nødvendige fart og gennembrudsstyrke.
    Vil faktisk gerne bakke op. Selvom jeg er lidt splittet.

    Jeg er enig i at det ligner Thelander-casen.

    At man nogen gange skal cleare sit transfer-mindset lidt, da nogle (lidt uoplagte) muligheder kan være ok rationelle.

    Det behøver ikke altid være dyrtindkøbte talenter eller ex-koryfæer vi signer, og specielt ikke hvis de er svære at finde, som jeg forestiller mig VB-positionen kan være.

    Er han en våd drømmesigning? Nej.. Men ligesom en evt Thelander kunne det godt være en rationel én af slagsen, selvom det ikke lyder super dirty.

    Zan

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg synes nu længe han har spillet stærkt og på mange måder ligner han den slags power-back vi godt kan lide. Jeg er sikker på at hans nuværende niveau er godt nok til - som minimum - at holde VK til ilden.

    Men det ville alligevel være et underligt køb alene pga. alderen. Der er intet videresalg i ham, og selvom jeg mener han undervurderes herinde, er der derfor ikke det store perspektiv i at købe ham.

    Det er vel sådan et køb der kun sker ved en pludselig opstået skade til VK, hvor man akut mangler et driftsikkert alternativ.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Manden der opfandt backen Christian Sørensen var, som de også sagde i søndags Jacob Neestrup
    Sidst redigeret af Colsen : 01.03.22 kl. 22:07

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er jeg sjovt nok slet ikke enig i:-) Alderen er totalt underordnet, med tanke på den rolle han er tiltænkt - ja det er lige før den er en fordel. I virkeligheden er der tale om samme case som Thelander. Vi får en driftsikker spiller ind, som har bevist at han kan begå sig på højt superliganiveau, som er i fysisk fremragende forfatning og som må formodes at kunne holdes tilfreds og motiveret trods begrænset spilletid.

    Boile er selvfølgelig et alternativ lige nu, men han mangler for mig at se den nødvendige fart og gennembrudsstyrke.
    Jeg er meget lunken ved den tanke. Når man ser på hvad Bengtsson har opnået i hans karriere og hvor meget han faldt igennem, så ved jeg ikke hvorfor vi skule forvente mere af en 29 årlig uden noget synderlig godt CV. Jeg tror slet ikke han vil fungere hos FCK.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er meget lunken ved den tanke. Når man ser på hvad Bengtsson har opnået i hans karriere og hvor meget han faldt igennem, så ved jeg ikke hvorfor vi skule forvente mere af en 29 årlig uden noget synderlig godt CV. Jeg tror slet ikke han vil fungere hos FCK.
    Det er bare ikke rigtig noget argument at sammenligne med Bengtsson (som jeg i øvrigt heller ikke var fan af da han var her første gang, men det er en anden diskussion).. Man kunne jo så i samme moment spørge sig selv, hvad vi skulle kunne forvente af Thelander, når man ser på hvad Marios har opnået i sin karriere?

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er bare ikke rigtig noget argument at sammenligne med Bengtsson (som jeg i øvrigt heller ikke var fan af da han var her første gang, men det er en anden diskussion).. Man kunne jo så i samme moment spørge sig selv, hvad vi skulle kunne forvente af Thelander, når man ser på hvad Marios har opnået i sin karriere?
    Ikke desto mindre så skaber forslaget om at hente en back sidst i 20erne, der kortvarigt har succes for et mindre hold i superligaen da et fint flashback til sidst vi fik den idé.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Ikke desto mindre så skaber forslaget om at hente en back sidst i 20erne, der kortvarigt har succes for et mindre hold i superligaen da et fint flashback til sidst vi fik den idé.
    Selvom referencen er sjov, så er det et rimelig fattigt sammenligningsgrundlag. Ville være trist hvis det er på den baggrund der bliver vurderet potentielle transfers.

    Det svarer jo lidt til at sige at man undlod at hente en senegalesisk N'Doye, fordi man havde en trist oplevelse med en senegalesisk Pape Diouf... (På trods af det vist også var den anden vej, og der var et par år imellem).

    Zan

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Om ikke andet, så skal vi hente en venstre back, der som minimum er defensivt driftsikker, selv i Europa, i tilfælde af en længere skadespause til VK34 på et kritisk tidspunkt i sæsonen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Selvom referencen er sjov, så er det et rimelig fattigt sammenligningsgrundlag. Ville være trist hvis det er på den baggrund der bliver vurderet potentielle transfers.

    Det svarer jo lidt til at sige at man undlod at hente en senegalesisk N'Doye, fordi man havde en trist oplevelse med en senegalesisk Pape Diouf... (På trods af det vist også var den anden vej, og der var et par år imellem).

    Zan
    Meget enig.. Det er noget tyndt at argumentere mod en ny spiller, ved at sammenligne med en tidligere fiasko. Der er så mange eksempler som går begge veje, at det bare ikke giver mening..

    Fair nok, hvis man ikke mener han har kvaliteterne, men så må man jo argumentere for det.. Jeg har dog en fornemmelse af, at de fleste af dem der basher Christian Sørensen, ikke rigtig kender hans kvaliteter :-)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Selvom referencen er sjov, så er det et rimelig fattigt sammenligningsgrundlag. Ville være trist hvis det er på den baggrund der bliver vurderet potentielle transfers.

    Det svarer jo lidt til at sige at man undlod at hente en senegalesisk N'Doye, fordi man havde en trist oplevelse med en senegalesisk Pape Diouf... (På trods af det vist også var den anden vej, og der var et par år imellem).

    Zan
    Jojo det var naturligvis overvejende for sjov. Men det er jo ikke noget vi gør ret tit, det der med at hente spillere i en relativt høj alder, som kun har performet for mindre danske klubber (eller niveauet derunder). Udover Thomsen er det vel nærmest kun Wilczek, der er i den kategori? ;-) Selv en type som Absalonsen var trods alt "kun" 25 da vi hentede ham.

    Men uden at hænge fremtidige transfers af 30-årige sekundaspillere op på "the case of Johnny T", så er der måske en grund til, at vi relativt sjældent har forsøgt den manøvre? Fx at spillere fra mindre klubber mere eller mindre altid reelt skal træde et pænt skridt op af kompetencestigen for at kunne gøre sig i FCK, uanset deres præstationer i den tidligere klub. Og sådan et skridt fremad tænker jeg ikke er så sandsynligt, at du kan præstere, hvis du i forvejen har brugt det meste af den aktive fodboldkarriere på blot at blive god for Viborg/SE/etc.?

    Christian Sørensen har enkelte U-landsholdskampe på papiret men de sidste 10 år har den heddet OB, Silkeborg (da SIF var et elevatorhold mellem SL og 1. div.), Knattspyrnufélagið, Fredericia og Viborg. Det er en spiller, der har præsteret i 10 år på ca. 1. divisionsniveau, og så lige nu peaker på et virkelig godt sammenspillet og trænet Viborghold, hvor han har en klar rolle, der gør, at han har et flot nøgletal på chancer (og ok stats for sæsonen i øvrigt).

    Man skal aldrig sige aldrig - men CS virker ikke på mig som en VB, der reelt kan konkurrere med VK om pladsen.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •