Side 24 af 138 FørsteFørste ... 14212223242526273474124 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Bør vi ikke gå all in på Deeyer? Ved godt vi tabte første slag til FCM, men det var også en anden situation end nu, hvor vi dels kan lokke med CL-kval og minimum EL samt kan udstyre ham med en kontrakt der er langt bedre end den Herning kan tilbyde. Forsøget skal gøres i hvert fald. Og så hent også gerne en dygtig 9’er som kan deltage i opspillet..
    Det ville hvertfald være en stor kold spand vand i hovedet på FCM og Steinlein som vil gøre ondt. I like it :).

    Nu så jeg Interview med Dreyer og han svarede kontant. Jeg spiller hvor jeg er på "kontrakt". Jeg tror egentlig godt han kan lokkes, hvis løn checken er stor nok. Han er uden tvivl en dygtig spiller.

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det ville hvertfald være en stor kold spand vand i hovedet på FCM og Steinlein som vil gøre ondt. I like it :).

    Nu så jeg Interview med Dreyer og han svarede kontant. Jeg spiller hvor jeg er på "kontrakt". Jeg tror egentlig godt han kan lokkes, hvis løn checken er stor nok. Han er uden tvivl en dygtig spiller.
    Dreyer ville være en drømmesigning og en fuldgod erstatning for Pep, skulle han blive solgt.
    Fc Ålene

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Dreyer ville være en drømmesigning og en fuldgod erstatning for Pep, skulle han blive solgt.
    Og det ville være den ultimative hævn for Sisto-affæren…

  5. #349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så sluttede sæsonen, og i dag starter pre-season for transfervinduet! Det kan fandme også noget. Mine tanker:

    Afgange:
    Jeg tror, at vi skyder Stage og Pep afsted. Det vildeste er næsten, at vi har erstatninger for de spillere i truppen allerede. Herudover tror jeg, at vi allerede ser afgange/udlejninger af de spillere, der kom i vinters. NJ, Karamoko, Babacar, Mukairo er ikke alle i klubben, når vi tager på træningslejr. Også spændende, hvad der sker med Singh. Får han en fuld opstart og skal ind og konkurrere på den venstrekant? Eller ryger han videre? Han havde altså en vild sæson i Portugal, kan han komme tilbage dertil, så kan det blive godt - men tror man på det?

    Og så er der de oplagte afgange i Marios, Kalle, Oviedo, Bjelland, osv.

    Indkøb:

    Offensiven:
    Jeg håber MEGET MEGET MEGET på, at de seneste 3 kampe har været en forsmag på, hvordan vi skal spille fodbold i København. Hurtigt langs jorden i konstanter trekanter og bevægelser. Det er fandens flot, dynamisk og umådeligt svært for modstanderen at dæmme op for. Det kræver dog løbestærke og tekniske spillere. Derfor håber jeg på, at man går efter at forlænge med Claesson, da han kan netop de to ting, og så har han erfaring, som bliver gylden i europæisk sammenhæng. Samtidigt tror jeg også, at han kunne spille den falske 9'er, når Pep ryger.

    Vallys kunne jeg virkelig også godt se - når selveste Hjulmand, landets dygtigste træner, ser ham som potentiel spiller på det stærkeste landshold i årtier, så har vi altså at gøre med noget, der er interessant.
    Dreyer, som nogen nævner, er desværre et urealistisk scenarie. Han omtaler FCM som sin familie.

    Ellers skal der jo bare bygges på relationerne.

    Defensiven:
    Vavro skal signes. Men endnu vigtigere: få nu forlænget den kontrakt med Boilesen! For fanden hvor er han vigtig for hele vores måde at spille på!
    Og så er der sommerens store back-puslespil. Fordi Jelert skal have kampe. Hedder setuppet så VK og Jelert på VB og Diks/Ankersen på HB? Eller går man efter en ny VB til at konkurrere med VK, fordi så mener jeg, at man bør afskibe Ankersen.

    Mega spændende bliver det!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #350
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi kan ikke købe spillere blot for at svække vores konkurrenter, men det vil i sagens natur være en kærkommen bonus, hvis vi i tillæg til at forstærke vores eget hold også kan svække en direkte konkurrent. Dreyer er selvfølgelig er ikke på kontrakt hos FCM meget længere, men vi har netop set, hvilken forskel han gør for dem, og der kan næppe herske megen tvivl om, at de vil forsøge at få ham tilknyttet permanent igen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og det ville være den ultimative hævn for Sisto-affæren…
    Sisto er den ultimative hævn for Sisto-affæren.
    Fc Ålene


  10. #352
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi kan ikke købe spillere blot for at svække vores konkurrenter, men det vil i sagens natur være en kærkommen bonus, hvis vi i tillæg til at forstærke vores eget hold også kan svække en direkte konkurrent. Dreyer er selvfølgelig er ikke på kontrakt hos FCM meget længere, men vi har netop set, hvilken forskel han gør for dem, og der kan næppe herske megen tvivl om, at de vil forsøge at få ham tilknyttet permanent igen.
    Men når Dreyer tidlige har udtalt nedenstående, da han blev spurgt om, han overvejede at skifte til FCK i stedet for FCM i marts, så er der nok langt til, at han skulle finde et tilbud for os interessant nu:

    "Det lægger jeg ikke skjul på, men jeg var overbevist om, at jeg skulle tilbage et sted, hvor jeg kendte omgivelserne, er tæt på familien og så kender jeg jo Bo og hele trænerteamet og kender klubben ud og ind."

    Dreyer er desværre passé, han har valgt klub i DK. Lad os hellere fokusere på, at den næste dansker i rækken ikke glipper. Det kunne være Vallys.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #353
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Så sluttede sæsonen, og i dag starter pre-season for transfervinduet! Det kan fandme også noget. Mine tanker:

    Afgange:
    Jeg tror, at vi skyder Stage og Pep afsted. Det vildeste er næsten, at vi har erstatninger for de spillere i truppen allerede. Herudover tror jeg, at vi allerede ser afgange/udlejninger af de spillere, der kom i vinters. NJ, Karamoko, Babacar, Mukairo er ikke alle i klubben, når vi tager på træningslejr. Også spændende, hvad der sker med Singh. Får han en fuld opstart og skal ind og konkurrere på den venstrekant? Eller ryger han videre? Han havde altså en vild sæson i Portugal, kan han komme tilbage dertil, så kan det blive godt - men tror man på det?

    Og så er der de oplagte afgange i Marios, Kalle, Oviedo, Bjelland, osv.

    Indkøb:

    Offensiven:
    Jeg håber MEGET MEGET MEGET på, at de seneste 3 kampe har været en forsmag på, hvordan vi skal spille fodbold i København. Hurtigt langs jorden i konstanter trekanter og bevægelser. Det er fandens flot, dynamisk og umådeligt svært for modstanderen at dæmme op for. Det kræver dog løbestærke og tekniske spillere. Derfor håber jeg på, at man går efter at forlænge med Claesson, da han kan netop de to ting, og så har han erfaring, som bliver gylden i europæisk sammenhæng. Samtidigt tror jeg også, at han kunne spille den falske 9'er, når Pep ryger.

    Vallys kunne jeg virkelig også godt se - når selveste Hjulmand, landets dygtigste træner, ser ham som potentiel spiller på det stærkeste landshold i årtier, så har vi altså at gøre med noget, der er interessant.
    Dreyer, som nogen nævner, er desværre et urealistisk scenarie. Han omtaler FCM som sin familie.

    Ellers skal der jo bare bygges på relationerne.

    Defensiven:
    Vavro skal signes. Men endnu vigtigere: få nu forlænget den kontrakt med Boilesen! For fanden hvor er han vigtig for hele vores måde at spille på!
    Og så er der sommerens store back-puslespil. Fordi Jelert skal have kampe. Hedder setuppet så VK og Jelert på VB og Diks/Ankersen på HB? Eller går man efter en ny VB til at konkurrere med VK, fordi så mener jeg, at man bør afskibe Ankersen.

    Mega spændende bliver det!
    Jeg kan ikke være mere enig i din analyse.

    Der skal nemlig ikke shoppes amok, selvom det er det sjoveste.

    Det giver mening at tilknytte Claesson og Vavro. Det siger PC også, ligesom han siger der skal tilknyttes en mere i den kaliber. Det er fint nok.

    Jeg er også enig i tankerne om backerne. Jelert burde vel egentlig spille HB, men han har jo gjort det glimrende på VB. Så jeg synes ikke vi skal bruge krudt dér. Jelert / VK (VB) og Diks / Anker (HB).

    Jeg synes vi skal af med følgende (udover kontraktudløb):

    Babacar
    NJ (desværre)
    Singh (evt udlejning)
    Kaufmann
    Karamoko (evt udlejning)
    Marios
    Kalle

    Følgende bliver nok solgt:
    Biel
    Roony

    Såååå tjaaaaa, køb måske en angriber og evt en højrekant. Så er vi der.

    Zan

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #354
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tanken om at gå ind en budkrig med FCM over for en sælgende klub, der lige er rykket ned i den russiske 2. division, og som nu bare skal have kradset så mange penge ind som muligt, om en spiller til en position, hvor vi i forvejen har et rekordindkøb på 35+ mio. kr. i Amoo, og et 16-årigt supertalent, som vi regner med at skyde af for min. 100+ mio. kr. om nogle år..
    Hvis vi ikke havde Amoo, eller vi kunne sælge ham til nogenlunde samme beløb som han blev køb for, ville jeg kunne retfærdiggøre det, men lige nu har vi så mange penge bundet op på den position, at det vil være ret vanskeligt at forsvare, rent økonomisk.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #355
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tanken om at gå ind en budkrig med FCM over for en sælgende klub, der lige er rykket ned i den russiske 2. division, og som nu bare skal have kradset så mange penge ind som muligt, om en spiller til en position, hvor vi i forvejen har et rekordindkøb på 35+ mio. kr. i Amoo, og et 16-årigt supertalent, som vi regner med at skyde af for min. 100+ mio. kr. om nogle år..
    Hvis vi ikke havde Amoo, eller vi kunne sælge ham til nogenlunde samme beløb som han blev køb for, ville jeg kunne retfærdiggøre det, men lige nu har vi så mange penge bundet op på den position, at det vil være ret vanskeligt at forsvare, rent økonomisk.
    Ikke at jeg tror, vi henter ham, men nu kan Dreyer jo sagtens spille i midten af banen, som han har gjort det meste af foråret for FCM, og dermed udfylde det hul, som Pep Biel formentlig efterlader.
    Mvh.
    Dane

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #356
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jacob Bruun Larsen og Kasper Dolberg så er holdet komplet, indtil der evt. sælges en spillere eller to.
    -It is the dirty fucking wins-

  19. #357
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    NJ, Karamoko, Babacar, Mukairo er ikke alle i klubben, når vi tager på træningslejr. Også spændende, hvad der sker med Singh.
    Babacar skal opereres så mon ikke, vi hænger på ham noget tid endnu? Jeg havde ellers håbet på, at der kunne findes en mindelig løsning.

    Jeg har heller ikke fantasi til, at Singh skulle være attraktiv for andre klubber. Han var et trist syn ved medaljeoverrækkelsen i går. Jeg ved ikke, hvad han kæmper med, men det forhindrer ham tydeligvis i at træne og/eller spise som en professionel atlet. Jeg tror, at det er mere sandsynligt, at han ender som en forsikringssag end et salg.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #358
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvorfor vil alle af med Kalle? Han er vel en typisk FCK målmand, han har stor kvalitet og med hans 32 kan vi sagtens bruge ham som andenmålmand i 2-4 år. Desuden så kommer vi hellere ikke i problemer hvis Grabara sælges. Jeg siger behold ham

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Babacar skal opereres så mon ikke, vi hænger på ham noget tid endnu? Jeg havde ellers håbet på, at der kunne findes en mindelig løsning.

    Jeg har heller ikke fantasi til, at Singh skulle være attraktiv for andre klubber. Han var et trist syn ved medaljeoverrækkelsen i går. Jeg ved ikke, hvad han kæmper med, men det forhindrer ham tydeligvis i at træne og/eller spise som en professionel atlet. Jeg tror, at det er mere sandsynligt, at han ender som en forsikringssag end et salg.
    Ja, det er lidt ærgerligt med Babacars operation. Han har formentlig stadig et navn i Italien, så jeg kunne godt have set ham ryge til noget a la Cremonese eller Lecce (hvor han jo har været før).

    Zan

  24. #360
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvorfor vil alle af med Kalle? Han er vel en typisk FCK målmand, han har stor kvalitet og med hans 32 kan vi sagtens bruge ham som andenmålmand i 2-4 år. Desuden så kommer vi hellere ikke i problemer hvis Grabara sælges. Jeg siger behold ham
    Tror mere det handler om at Kalle formentlig gerne vil væk, og at folk synes han fortjener at komme et andet sted hen, hvor han kan spille.

    Sådan har jeg det i hvert fald.

    Zan

  25. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •