Side 27 af 138 FørsteFørste ... 17242526272829303777127 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Forhåbentligt ikke. For år tilbage udtalte han noget ala "det er for let bare at skifte til FCK, hvis man vil på landsholdet". Man har selvfølgelig et standpunkt til man tager et nyt.

    Mon ikke en større klub end vores er en mulighed for ham, på trods af at jeg aldrig har været specielt imponeret over andet end hans hurtighed.
    Det kan også være at Braithwaite vil prøve at vinde noget i sin karriere? det har han trodsalt aldrig prøvet - han er jo kun i Barcelona pga en absurd formalitet og har aldrig rigtig været tæt på at være fast mand på et historisk ringe Barcelona hold

    Dog når det så er sagt, så tror jeg han ville være rigtig god for FCK - han har noget erfaring som vi kunne bruge og han har trodsalt spillet i Barcelona i 3 sæsoner, spillet 106 kampe i Spanien og lavet 23 mål
    - det er meget pænt, samt 160+ kampe i Ligue A og 44 mål og næsten 60 landskampe og 10 mål her.

    Det er naturligvis ingen goalgetter gemt i Braithwaite, men det er alligevel en hylde som ville være på en hylde højere hvad hvad vi plejer at købe ind fra.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    BT siger i deres transfer podcast at Babacar skulle være ret speciel at have i et omklædningsrum og at der var en fornemmelse af at han ikke var i FCK på den anden side af sommeren

    Udover det skriver belgiske medie MSV FOOT at vi skulle være interesseret i højre kanten Osman Bukari der lige pt. er udlejet til Nante
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  4. #393
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er der nogen med adgang til EB+ der kort kan opridse essensen af denne artikel:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...jerner/9269135

    Hvad er eksempelvis den pris vi kræver for Biel? Personligt mener jeg at 60 mio er en fair pris, som ikke burde afskrække potentielle købere, så er lidt nysgerrig på om vi forlanger endnu mere..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #394
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Scholz kan være på vej til København, klassekøb!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe..._zIgaiwDNe6lh0
    -It is the dirty fucking wins-

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #395
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Scholz kan være på vej til København, klassekøb!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe..._zIgaiwDNe6lh0

    Det må vel enten være Boilesen eller Vavro det så bliver på bekostning af det kan jeg godt have lidt min frygt for, nogen der kan opsummere Alexander Scholz kvaliteter for mig?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #396
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det må vel enten være Boilesen eller Vavro det så bliver på bekostning af det kan jeg godt have lidt min frygt for, nogen der kan opsummere Alexander Scholz kvaliteter for mig?
    Scholz og Dreyer kunne være et rigtig fint “tak for sidst” til Herning, da de kaprede vores Sisto-handel…

  11. #397
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det må vel enten være Boilesen eller Vavro det så bliver på bekostning af det kan jeg godt have lidt min frygt for, nogen der kan opsummere Alexander Scholz kvaliteter for mig?
    Underlig tøjstil og kæmpe krøllet garn, tænker jeg :-)

    Men på den mere seriøse side, så er han vel ret god på kuglen.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #398
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er der nogen med adgang til EB+ der kort kan opridse essensen af denne artikel:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...jerner/9269135

    Hvad er eksempelvis den pris vi kræver for Biel? Personligt mener jeg at 60 mio er en fair pris, som ikke burde afskrække potentielle købere, så er lidt nysgerrig på om vi forlanger endnu mere..
    Udover Pep Biels pris afskrækker lidt købere så står der bare at FC Københavns højeste prioritet er at forstærke angrebet og den centrale midtbane, men en ny midtstopper er også på listen, og Alexander Scholz kan blive løsningen.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  14. #399
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det må vel enten være Boilesen eller Vavro det så bliver på bekostning af det kan jeg godt have lidt min frygt for, nogen der kan opsummere Alexander Scholz kvaliteter for mig?
    Han er bundsolid simpelthen, og tæt på komplet. Placerer sig godt, tager godt del i opspillet, godt hovedspil, fin fart uden st være lynende hurtig, taktisk klog. Rigtig dygtig.. MEN… Det er Boile og Vavro virkelig også.. Og de har hver især nogle tydeligere spidskompetencer end Scholz, der til gengæld er en mere komplet forsvarsspiller. Den er fandeme svær. Vil nødig undvære hverken Boile eller Vavro.. Men Scholz ville samtidig være et rigtig stærkt køb.. For kontinuitetens skyld, ville jeg dog nok foretrække at beholde det vi har.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #400
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Scholz kan være på vej til København, klassekøb!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe..._zIgaiwDNe6lh0
    Glimrende fodboldspiller. Ville så gerne se ham i FC, dog med det forbehold at jeg får en smule "Erik Johansson"-vibes over hans personlighed. Virker som en eventyrlysten fyr, der går op i rigtigt mange andre ting end fodbold. Det er jo i og for sig meget sundt, men kan også give backfire i form af manglende motivation/sult -og måske er han allerede mæt efter hans smut til Japan.

    Spændende bliver det!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  17. #401
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Glimrende fodboldspiller. Ville så gerne se ham i FC, dog med det forbehold at jeg får en smule "Erik Johansson"-vibes over hans personlighed. Virker som en eventyrlysten fyr, der går op i rigtigt mange andre ting end fodbold. Det er jo i og for sig meget sundt, men kan også give backfire i form af manglende motivation/sult -og måske er han allerede mæt efter hans smut til Japan.

    Spændende bliver det!
    Hæhæ, en anden kvalitet er, at han er en habil straffesparksskytte, og jeg husker netop en kommentator, der havde talt med ham om det, og Scholz' svar var, at han ikke er nervøs for at sparke, da det jo bare er fodbold.....

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #402
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Han er bundsolid simpelthen, og tæt på komplet. Placerer sig godt, tager godt del i opspillet, godt hovedspil, fin fart uden st være lynende hurtig, taktisk klog. Rigtig dygtig.. MEN… Det er Boile og Vavro virkelig også.. Og de har hver især nogle tydeligere spidskompetencer end Scholz, der til gengæld er en mere komplet forsvarsspiller. Den er fandeme svær. Vil nødig undvære hverken Boile eller Vavro.. Men Scholz ville samtidig være et rigtig stærkt køb.. For kontinuitetens skyld, ville jeg dog nok foretrække at beholde det vi har.
    Enig. Man kan jo håbe, at interessen er PC's forsøg på at presse prisen på Vavro ned...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #403
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Enig. Man kan jo håbe, at interessen er PC's forsøg på at presse prisen på Vavro ned...
    Men Scholz er vel mere en Boile erstatning, end en Vavro erstatning?

  22. #404
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Men Scholz er vel mere en Boile erstatning, end en Vavro erstatning?
    Mon ikke han kan erstatte dem begge?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #405
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er der nogen med adgang til EB+ der kort kan opridse essensen af denne artikel:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...jerner/9269135

    Hvad er eksempelvis den pris vi kræver for Biel? Personligt mener jeg at 60 mio er en fair pris, som ikke burde afskrække potentielle købere, så er lidt nysgerrig på om vi forlanger endnu mere..
    De siger farvel:
    —————
    Bryan Oviedo
    Andri Baldursson
    Mikkel Kaufmann
    Marios Oikonomou


    De kan også forsvinde
    —————
    Jens Stage
    Nicolai Jørgensen
    Denis Vavro
    Nicolai Boilesen
    Viktor Claesson
    Pep Biel
    Kamil Grabara
    Roony Bardghji
    Kalle Johnsson


    Her vil de forstærke sig:
    —————
    FC Københavns højeste prioritet er at få en central midtbanespiller og en frontangriber, mens der også er ønske om at hente en ekstra midterforsvarer foruden Denis Vavro.
    .. Vincent Vega ..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •