Side 3 af 138 FørsteFørste 1234561353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Jojo det var naturligvis overvejende for sjov. Men det er jo ikke noget vi gør ret tit, det der med at hente spillere i en relativt høj alder, som kun har performet for mindre danske klubber (eller niveauet derunder). Udover Thomsen er det vel nærmest kun Wilczek, der er i den kategori? ;-) Selv en type som Absalonsen var trods alt "kun" 25 da vi hentede ham.

    Men uden at hænge fremtidige transfers af 30-årige sekundaspillere op på "the case of Johnny T", så er der måske en grund til, at vi relativt sjældent har forsøgt den manøvre? Fx at spillere fra mindre klubber mere eller mindre altid reelt skal træde et pænt skridt op af kompetencestigen for at kunne gøre sig i FCK, uanset deres præstationer i den tidligere klub. Og sådan et skridt fremad tænker jeg ikke er så sandsynligt, at du kan præstere, hvis du i forvejen har brugt det meste af den aktive fodboldkarriere på blot at blive god for Viborg/SE/etc.?

    Christian Sørensen har enkelte U-landsholdskampe på papiret men de sidste 10 år har den heddet OB, Silkeborg (da SIF var et elevatorhold mellem SL og 1. div.), Knattspyrnufélagið, Fredericia og Viborg. Det er en spiller, der har præsteret i 10 år på ca. 1. divisionsniveau, og så lige nu peaker på et virkelig godt sammenspillet og trænet Viborghold, hvor han har en klar rolle, der gør, at han har et flot nøgletal på chancer (og ok stats for sæsonen i øvrigt).

    Man skal aldrig sige aldrig - men CS virker ikke på mig som en VB, der reelt kan konkurrere med VK om pladsen.
    Christian Sørensen har kun spillet back i Viborg efter Nees sagde til ham at han ville passe bedre på backen og siden er det kun gået én vej.
    Men kan kun opfordrer til at lytte til Players Lounge med Christian Sørensen, der sætter ord på hans karriere. Han spiller bedst når han er 100% sikker på at spille hver gang og får den tillid, + han har det pisse godt i Viborg. Han kan ikke blive lovet noget som helst i KBH andet end højere løn og mindre spilletid.

    Dog er der selvfølgelig Nees connectionen, så hvis han fik tilliden og tiden, så tror jeg faktisk han ville være en meget fin tilføjelse i FCK. Han har et godt spark og en voldsom arbejdsiver, (en rigtig PC spiller faktisk)

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Mig bekendt havde Michael Gravgaard også kun kortvarigt succes i sine midt/sidst 20ere, da vi hentede ham. Tror han var 27 eller deromkring. Og det endda også i Viborg. Men det gælder måske ikke, når han er center back og ikke venstre back?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Jojo det var naturligvis overvejende for sjov. Men det er jo ikke noget vi gør ret tit, det der med at hente spillere i en relativt høj alder, som kun har performet for mindre danske klubber (eller niveauet derunder). Udover Thomsen er det vel nærmest kun Wilczek, der er i den kategori? ;-) Selv en type som Absalonsen var trods alt "kun" 25 da vi hentede ham.

    Men uden at hænge fremtidige transfers af 30-årige sekundaspillere op på "the case of Johnny T", så er der måske en grund til, at vi relativt sjældent har forsøgt den manøvre? Fx at spillere fra mindre klubber mere eller mindre altid reelt skal træde et pænt skridt op af kompetencestigen for at kunne gøre sig i FCK, uanset deres præstationer i den tidligere klub. Og sådan et skridt fremad tænker jeg ikke er så sandsynligt, at du kan præstere, hvis du i forvejen har brugt det meste af den aktive fodboldkarriere på blot at blive god for Viborg/SE/etc.?

    Christian Sørensen har enkelte U-landsholdskampe på papiret men de sidste 10 år har den heddet OB, Silkeborg (da SIF var et elevatorhold mellem SL og 1. div.), Knattspyrnufélagið, Fredericia og Viborg. Det er en spiller, der har præsteret i 10 år på ca. 1. divisionsniveau, og så lige nu peaker på et virkelig godt sammenspillet og trænet Viborghold, hvor han har en klar rolle, der gør, at han har et flot nøgletal på chancer (og ok stats for sæsonen i øvrigt).

    Man skal aldrig sige aldrig - men CS virker ikke på mig som en VB, der reelt kan konkurrere med VK om pladsen.
    Tænkte også at det mest var for sjov, og vil også sige at jeg godt forstår din pointe.

    Jeg er også enig i at det ikke skal være en del af strategien at signe med 29-30 årige spillere fra den nedre halvdel tabellen. Det er klart, at den vej må det ikke gå.

    Jeg taler lidt for at det - nogen gange - kan være fornuftigt at se lidt rationelt på det. Her synes jeg Thelander-snakken giver mening ud fra nogen parametre og argumenter, ligesom Sørensen kunne være én af disse usexede, men fornuftige indkøb.

    Vil dog også slutte med at sige at jeg tvivler meget på at Sørensen bliver FCK-spiller. Ligesom Thelander, selvom jeg egentlig gerne så man skrev med ham til sommer…

    Zan

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er bare ikke rigtig noget argument at sammenligne med Bengtsson (som jeg i øvrigt heller ikke var fan af da han var her første gang, men det er en anden diskussion).. Man kunne jo så i samme moment spørge sig selv, hvad vi skulle kunne forvente af Thelander, når man ser på hvad Marios har opnået i sin karriere?
    Så lad os sammenligne med Johnny Thomsen... PUHA!

    Edith siger: Too late :)

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nogen som ved noget om evt. forlængelse af Roony's kontrakt ? han skal altså bare have en lang aftale...koste hvad det vil...

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Nogen som ved noget om evt. forlængelse af Roony's kontrakt ? han skal altså bare have en lang aftale...koste hvad det vil...
    Jeg kan ikke huske hvor, men der stod noget for en måned eller to siden om, at PC arbejdede på det. Da vi uden tvivl hører om det, hvis det sker, udløber hans kontrakt desværre nok stadig til næste år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske hvor, men der stod noget for en måned eller to siden om, at PC arbejdede på det. Da vi uden tvivl hører om det, hvis det sker, udløber hans kontrakt desværre nok stadig til næste år.
    Jeg håber virkelig alt bliver sat ind på en forlængelse...
    btw Ross i Aab er bænket....kunne han ikke være en god backup ( også for fremtiden)

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg håber virkelig alt bliver sat ind på en forlængelse...
    Helt sikkert! Der skal nok en voldsom løn til - plus en frikøbsklausul, Roony kan leve med.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Nogen som ved noget om evt. forlængelse af Roony's kontrakt ? han skal altså bare have en lang aftale...koste hvad det vil...
    Han kan maksimalt forpligtes til en 3 årig da han er under 18 år
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Helt sikkert! Der skal nok en voldsom løn til - plus en frikøbsklausul, Roony kan leve med.
    Han forlænger ikke - vi skal nyde ham, så længe vi kan

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Han forlænger ikke - vi skal nyde ham, så længe vi kan
    Det frygter jeg også. Måske er det bedste, vi kan håbe på, en salgsaftale med en indbygget lejeaftale, så vi kan nyde ham i næste sæson også.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...profil/9165966

    Hmm, det er ikke fordi Amoo-tilliden virker tårnhøj.

    Og prøver man at tilknytte ham fordi Roony ikke vil forlænge, og man skyder ham af til sommer…

    Blot refleksioner.

    Zan

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...profil/9165966

    Hmm, det er ikke fordi Amoo-tilliden virker tårnhøj.

    Og prøver man at tilknytte ham fordi Roony ikke vil forlænge, og man skyder ham af til sommer…

    Blot refleksioner.

    Zan
    Han kommer kun indtil sommer og hjælper FCM - derefter væk igen. Hvis ikke til Rusland så et andet land. For god til Suppen

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Han kommer kun indtil sommer og hjælper FCM - derefter væk igen. Hvis ikke til Rusland så et andet land. For god til Suppen
    Jeps.

    Tænker også det må anses som 99 pct at han vælger FCM ud fra situationen.

    Og det er sikkert fint.

    Zan

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...profil/9165966

    Hmm, det er ikke fordi Amoo-tilliden virker tårnhøj.

    Og prøver man at tilknytte ham fordi Roony ikke vil forlænge, og man skyder ham af til sommer…

    Blot refleksioner.

    Zan
    Det handler vel om at undgå FCM får ham mere end at vo har brug for ham

  22. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •