Side 35 af 138 FørsteFørste ... 25323334353637384585135 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #511
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og der skal vi jo nok være glade for, at Falk skjuler sin store betydning for os godt, hvis man blot kigger på hans stats. 0 mål og blot 4 assists i 22 ligakampe i den forgangne sæson er forhåbentlig det, der gør at han ikke kommer til at vælte sig i spændende tilbud fra udlandet.
    Nu har Falk's rolle i år jo ikke været at skulle lave hverken assist eller mål - så det er vel i og for sig ligegyldigt?

    Statistik er ligesom en bikini - den viser meget, men skjuler det væsentligste.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #512
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Nu har Falk's rolle i år jo ikke været at skulle lave hverken assist eller mål - så det er vel i og for sig ligegyldigt?

    Statistik er ligesom en bikini - den viser meget, men skjuler det væsentligste.
    Jeg er helt med på, hvad hans rolle for os er - og hvor stor betydning han har. For klubber, der følger ham nøje, er hans kvaliteter naturligvis tydelige, men min pointe er, at han nok ville tiltrække sig mere opmærksomhed, hvis han scorede og assisterede i større grad, end han gør.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #513
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg tror ikke vi ser PC sælge nøglespillere denne sommer, før det er afgjort hvilken af de to europæiske turneringer FCK skal spille i. Til gengæld er jeg 100% sikker på, at PC går meget langt for, at holdet er så stærkt som overhovedet muligt inden de afgørende kvalifikationskampe til CL i august. Nu er der pt. landskampspause hvor PC samtidig har lidt ferie i Tyrkiet, men det giver god mening, hvis vi ser intensive forhandlinger med Claesson og Vavro allerede i næste uge. Jeg tror man vil gå meget langt for at lukke de to handler, for efterfølgende at give den maks gas i forhold til at lande den angriber alle kan se holdet mangler.
    Sidst redigeret af Devil : 10.06.22 kl. 12:59

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #514
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så røg Ruben Seles - det må siges at være et tab. Man skulle næsten tro Rasmus Ankersen i al hemmelighed hjælper FCM med at svække os

    https://www.fck.dk/nyhed/ruben-selle...southampton-fc

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #515
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Så røg Ruben Seles - det må siges at være et tab. Man skulle næsten tro Rasmus Ankersen i al hemmelighed hjælper FCM med at svække os

    https://www.fck.dk/nyhed/ruben-selle...southampton-fc
    Ja det virker desværre til at være et kæmpe tab. Selles stod vist for holdets defensiv, hvilket må siges at være den helt store årsag til mesterskabet. Lad os håbe, at vi kan få en anden dygtig assistent ind.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #516
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Undskyld. Defensiven sejlede længere, end den var god under Selles.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #517
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Undskyld. Defensiven sejlede længere, end den var god under Selles.
    Han var her i 1 1/2. Den sejlede måske det første halve år, men det næste år gik der 19 mål ind i superligaen. Så vover den påstand, at der er forkert det du mener/siger.


  14. #518
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Puha, synes stadig det er en ordentlig sjat…

    Anyway, ifølge TB er klubberne enige om prisen på Vavro.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...berne-er-enige

    Zan

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #519
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Puha, synes stadig det er en ordentlig sjat…

    Anyway, ifølge TB er klubberne enige om prisen på Vavro.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...berne-er-enige

    Zan
    Men man kan også sige at vi har fået 40 millioner for at udleje ham et par år til Lazio?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #520
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Men man kan også sige at vi har fået 40 millioner for at udleje ham et par år til Lazio?
    Tror også forventningen om et videresalg indenfor 2 år indgår mere direkte i lige de her planer. Spiller han bare på nogenlunde det niveau han viste i foråret, så har man allerede en gang set man kan få mere for ham, end man giver for at hente ham tilbage.

  19. #521
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Så røg Ruben Seles - det må siges at være et tab. Man skulle næsten tro Rasmus Ankersen i al hemmelighed hjælper FCM med at svække os

    https://www.fck.dk/nyhed/ruben-selle...southampton-fc
    Det ligner desværre et meget stort tab.. Men der er ikke så meget at gøre ved det, nu skal vi have fundet en kompetent afløser. Christian Lønstrup virker som en mand der både er kompetent og som har et stort hjerte i klubben. Om han egner sig til rollen som assistent skal jeg ikke kunne sige.

    Hvis vi virkelig drømmer stort, så er Guld-Glenn snart ledig nede i Belgien :-) (det er selvfølgelig gas).

  20. #522
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det ligner desværre et meget stort tab.. Men der er ikke så meget at gøre ved det, nu skal vi have fundet en kompetent afløser. Christian Lønstrup virker som en mand der både er kompetent og som har et stort hjerte i klubben. Om han egner sig til rollen som assistent skal jeg ikke kunne sige.

    Hvis vi virkelig drømmer stort, så er Guld-Glenn snart ledig nede i Belgien :-) (det er selvfølgelig gas).
    Jeg har så fra påliderlig kilde, at Guld-Glen og Thorup afskyr hinanden. Som i, Thorup hader Glen mere end jeg hader BØF.

  21. #523
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har så fra påliderlig kilde, at Guld-Glen og Thorup afskyr hinanden. Som i, Thorup hader Glen mere end jeg hader BØF.
    Der fik Jess et plus i min bog
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  22. #524
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hehe, det er pudsigt hvordan folk bliver ved og ved og ved og ved med at fremhæve Falk som en person, der har det bedst i trygge rammer på trods af, at han selv direkte har sagt i flere interviews og podcasts, at han regner med at få sit udenlandseventyr, samt at hans agent i Ekstra Bladets podcast 'Agenterne' har fortalt om de mange gange, hvor en klub var klar, Falk var klar, men FCK sagde nej, hvilket han så respekterede.

    Hvad han dog har sagt er, at det i hans optik ikke er mere interessant at spille i en midterklub i Holland eller Belgien end i FCK ift. de europæiske oplevelser, presset udefra, fanbasen samt det at spille på et tophold, der spiller om guld hvert år.
    Tjaa en ting er hvad han siger noget andet er hvad der rent faktisk er/bliver aktuelt. Falk har jo for længst udtjent sin "Værnepligt" i FCK, så hvis han absolut ville ud og prøve lykken så tror jeg sgu det var sket langt langt tidligere og han ville have presset på langt hårdere. Det lyder jo super romantisk at Falk mener han var klar, men FCK sagde nej, så enkelt tror jeg bare ikke det er :).

    Så nej jeg syntes ikke det er specielt pudsigt at fremhæve Falk som en person som har det trygt i vores lille andedam. Jeg syntes det stråler ud af ham, men det er jo bare mine observationer :).

    Selvom Falk også har dårlige kampe, så er han bare den spiller med det absolute Top niveau. Den type spillere vil være alt for dyr at hente, hvis vi skal hente en af samme kvalitet. Vi er rimelig "Fuucked", hvis han vælger at smutte.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #525
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Fingrene væk fra Lønstrup.
    Hillerød har brug for ham i 1. Division

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •