Side 4 af 138 FørsteFørste 12345671454104 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Sindssygt hvis det lykkes med Drejer! En signing på niveauet lige under ASO!

    En spiller der meget vel kan placere mesterskabet i KBH.
    -It is the dirty fucking wins-

  2. #47
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Sindssygt hvis det lykkes med Drejer! En signing på niveauet lige under ASO!

    En spiller der meget vel kan placere mesterskabet i KBH.
    Så er han altså heller ikke bedre.... Får vi ham, er det fint - så pisser vi Herning lidt af. Tager Herning ham, så er det også fint - vi skal vinde guld alligevel.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Sindssygt hvis det lykkes med Drejer! En signing på niveauet lige under ASO!

    En spiller der meget vel kan placere mesterskabet i KBH.
    På andre tidspunkter ville han have været mere oplagt. Vi ville stå i det dilemma, at vi kun ville kunne få plads til Dreyer på holdet ved at skubbe enten Roony, Mukairu eller Biel ud på bænken. I den forstand ville han jo ikke styrke startopstillingen voldsomt. Og han ville reelt gøre vores rekordindkøb til tredjevalg på højrekanten, hvilket ikke umiddelbart virker vildt smart. Men ja, hvis vi kan forhindre FCM i at snuppe ham, ville det da være fint - og han ville bestemt være en styrkelse af den offensive bredde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg forestiller mig, hvordan Dreyer vil blive taget imod, når man så utilfredsheden hos fans, da Mukairu forsøgte at filme sig til straffespark i Parken.
    Har folk glemt, hvor meget Dreyer smed sig konstant helt urørt hos FCM?

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeps.

    Tænker også det må anses som 99 pct at han vælger FCM ud fra situationen.

    Og det er sikkert fint.

    Zan
    Ja det ser sådan ud. Ifølge den jyske overkrejler, så har de en mundtlig aftale med ham. Vi kan jo håbe, at Divisionsforeningen ikke åbner op for ham.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...f-sted/9168706

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det ser sådan ud. Ifølge den jyske overkrejler, så har de en mundtlig aftale med ham. Vi kan jo håbe, at Divisionsforeningen ikke åbner op for ham.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...f-sted/9168706
    godt vi har en mand der er med til at bestemme det. Så tænker han bare skal sørge for det bliver et nej ��

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Dette er mit bud på hvordan truppen kan se ud i slutningen af August 2022. Hvad tænker I?

    Grabara
    Johnsson
    Guadagno

    Diks
    Ankersen
    Jelert

    Vavro
    Boilesen
    Khocolava
    Lund Jensen

    Kristiansen

    Zeca
    Falk
    Lerager
    Johannesson
    Haraldsson
    Haarbo

    Roony
    Amoo

    Mukairu
    Bøving

    Babacar
    Jørgensen
    Karamoko

    Ud:
    Oviedo
    Bjelland
    Kaufmann
    Mudrazija
    Baldursson
    Marios
    Singh

    Stage?
    Pep Biel?

    Der har været snak om at både Stage ot Pep Biel skal videre til sommer. Jeg beholder selvfølgelig gerne en af dem eller begge to. Det er muligt at man henter noget ind hvis begge eller den ene smutter.

    Så er der Zeca. Hvad er hans niveau når han kan spille igen? Kommer han tilbage på et godt niveau, så mener jeg ikke nødvendigvis at man behøver gør så meget på den centrale del af banen. Man vil i Zeca have den defensive midtbanespiller/oprydderen. Man vil i Lerager have felt til felt midtbanespilleren/løberen og i Falk den kreative spiller. Det er er godt mix.

    Alt i alt tænker jeg ikke at der kommer til at ske så meget på tilgang siden udover evt. køb/forlængelser af Vavro, Lerager og NJ.

    Jeg synes det på papiret ser rigtig fint ud og i hvert fald nok til at kunne dominerer SL i næste sæson også.HT

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kongen af København Se meddelelser
    Dette er mit bud på hvordan truppen kan se ud i slutningen af August 2022. Hvad tænker I?

    Grabara
    Johnsson
    Guadagno

    Diks
    Ankersen
    Jelert

    Vavro
    Boilesen
    Khocolava
    Lund Jensen

    Kristiansen

    Zeca
    Falk
    Lerager
    Johannesson
    Haraldsson
    Haarbo

    Roony
    Amoo

    Mukairu
    Bøving

    Babacar
    Jørgensen
    Karamoko

    Ud:
    Oviedo
    Bjelland
    Kaufmann
    Mudrazija
    Baldursson
    Marios
    Singh

    Stage?
    Pep Biel?

    Der har været snak om at både Stage ot Pep Biel skal videre til sommer. Jeg beholder selvfølgelig gerne en af dem eller begge to. Det er muligt at man henter noget ind hvis begge eller den ene smutter.

    Så er der Zeca. Hvad er hans niveau når han kan spille igen? Kommer han tilbage på et godt niveau, så mener jeg ikke nødvendigvis at man behøver gør så meget på den centrale del af banen. Man vil i Zeca have den defensive midtbanespiller/oprydderen. Man vil i Lerager have felt til felt midtbanespilleren/løberen og i Falk den kreative spiller. Det er er godt mix.

    Alt i alt tænker jeg ikke at der kommer til at ske så meget på tilgang siden udover evt. køb/forlængelser af Vavro, Lerager og NJ.

    Jeg synes det på papiret ser rigtig fint ud og i hvert fald nok til at kunne dominerer SL i næste sæson også.HT
    Tænker at VB og CB er for tyndt. Så der skal der efter mening nogle spillere ind!

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kongen af København Se meddelelser
    Dette er mit bud på hvordan truppen kan se ud i slutningen af August 2022. Hvad tænker I?

    ...
    Vavro
    ...

    HT
    Jeg tror ikke at FCK betaler 50+ mio. for at købe Vavro så PC må igang med sin bedste Hjalleruo forhandlingstaktik.
    Øvre C'er

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er evident, at vi er for tyndt besat på CB. Det er selvfølgelig nogle helt særlige begivenheder, der holder Khocholava ude af holdet, men når vi samtidig er ramt af skader hos 4.- og 5.-valget bliver det for presset.

    Jeg synes også, at den centrale midtbane er et problem. Hverken Stage eller Lerager teknisk stærke nok til at spille centralt for FCK, og der er ikke længere plads til dem på kanterne. Lerager hænger vi jo nok på frem til årsskiftet, men derefter må han gerne være fortid i FCK. Stage bør sælges til sommer, hvis buddene er i samme niveau som i vinters. Zeca er et spørgsmåltegn, men jeg er langt mere bekymret for, at Falk søger videre til sommer. Vi har ingen i truppen, der kan udfylde hans plads. Pep Biel kunne i øvrigt også være næste store salg sammen med Roony.

    Kalles tålmodighed holder vel heller ikke for evigt. Venstre back er numerisk tyndt besat, og VK skal hæve niveauet, hvis vi skal kunne forsvare ikke hente konkurrence ind til pladsen. I den anden side kæmper Ankersen med niveauet og Diks med fysikken, så der kunne man såmænd også sætte ind, hvis man ville.

    De nye skal have tid, men mon ikke, at vi til sommer kan konstatere, at det ikke var dem alle, der var pletskud, og at der derfor også skal ske noget der?

    Jeg tror, at det bliver endnu et travlt vindue til sommer.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Fed artikel med Billing. Han har power, godt venstreben og solid motor. Prisen er vanvittig men han er en fed og oplagt afløser for Stage, hvis Stage vil videre til sommer.

    Jeg tror og håber i øvrigt at Lerager bliver i klubben. Dygtig, sympatisk, leder, professionel, kbh’er og tilsammen en stærk pakke
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Stage og Lerager kan formentlig godt erstattes uden de store problemer. Jeg har stor fidus til, at Johannesson snildt kan afløse en af de to og tilføre midtbanen mere kreativitet i processen. Den anden kan erstattes udefra. Pep Biel vil være ærgerlig at sige farvel til, men igen bør vi kunne lukke hullet efter ham - enten fra egne rækker med Haraldsson, Johannesson og måske en Amoo eller med et nyindkøb.

    Jeg er langt mere nervøs ved tanken om, at Falk nok får lov at smutte, hvis der kommer et spændende bud - og at vi ikke kan få forlænget med Roony, så han også bliver solgt om få måneder. De to, tror jeg, kan blive svære at erstatte.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Stage og Lerager kan formentlig godt erstattes uden de store problemer. Jeg har stor fidus til, at Johannesson snildt kan afløse en af de to og tilføre midtbanen mere kreativitet i processen. Den anden kan erstattes udefra. Pep Biel vil være ærgerlig at sige farvel til, men igen bør vi kunne lukke hullet efter ham - enten fra egne rækker med Haraldsson, Johannesson og måske en Amoo eller med et nyindkøb.

    Jeg er langt mere nervøs ved tanken om, at Falk nok får lov at smutte, hvis der kommer et spændende bud - og at vi ikke kan få forlænget med Roony, så han også bliver solgt om få måneder. De to, tror jeg, kan blive svære at erstatte.
    Kan Magnus Kofod ikke lidt af det samme som Falk? Selvfølgelig er han ikke ligeså god, men han er vel noget af det nærmeste, man kommer en Falk-erstatning i Superligaen. Han har tilmed kontraktudløb til sommer. Ellers er der AC fra Malmø, som også ville være en oplagt erstatning. Begge ville kunne slå til fra dag et.

    Ellers kunne Isak vel være en Falk-erstatning? Jeg ser ham klart mere som en Falk end en Stage.

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Derudover må vi fra i dag hente en spiller fra den russiske liga på lån. Her en oversigt over nordiske spillere i Rusland:

    Svenske:
    Jordan Larsson, Spartak Moskva, angriber
    Pontus Almqvist, Rostov, kant
    Armin Gigovic, Rostov, defensiv midt
    Filip Dagerstål, Khimki, midterforsvarer/defensiv midt
    Besard Sabovic, Khimki, central midt

    Norske:
    Erik Botheim, Krasnodar, angriber
    Magnus Knudsen, Rostov, central midt
    Lars Olden Larsen, Nizhny Novgorod, kant

    Danske:
    Anders Dreyer, Rubin Kazan, kant
    Oliver Abildgaard, Rubin Kazan, central midt

    Islandske:
    Hørdur Magnusson, CSKA Moskva, midterforsvarer

    Larsson, Almqvist, Gigovic, Botheim, Dreyer, Abildgaard og Magnusson er alle på et niveau, der bør være interessant.

    I øvrigt har Viktor Claesson har revet sin kontrakt over med Krasnodar. Han er satme en våd drøm at hente. En vaskeægte klassespiller på internationalt niveau. Kom igang PC!

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ellers kunne Isak vel være en Falk-erstatning? Jeg ser ham klart mere som en Falk end en Stage.
    Måske på sigt men pt. er han milevidt fra Falk i det defensive spil.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •