Side 5 af 138 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Måske på sigt men pt. er han milevidt fra Falk i det defensive spil.
    Det er måske også lidt meget at forlange af en 18-årig, men der er da ingen tvivl om, at Isak har mange af de kvaliteter, der skal til for at vokse sig ind i rollen som den dybtliggende playmaker. Hvis Falk mod forventning skulle smutte til sommer, er han næppe klar, men om halvandet til to år kan det være en helt anden snak. Og i mellemtiden kan han få vigtig erfaring lidt længere fremme på banen, når han formentlig til sommer skal kæmpe med Lukas Lerager om spilletiden i "8'er rollen" efter et salg af Jens Stage.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Skulle man hente Zahavi til sommer? Han har udløb og ligner en der virkelig ved hvor målet står. Er lidt i tvivl om han er for meget "tap in" til vores spillestil, men han ved fandme hvor målet står.

    https://www.transfermarkt.com/eran-z.../spieler/85093

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Skulle man hente Zahavi til sommer? Han har udløb og ligner en der virkelig ved hvor målet står. Er lidt i tvivl om han er for meget "tap in" til vores spillestil, men han ved fandme hvor målet står.

    https://www.transfermarkt.com/eran-z.../spieler/85093
    Jeg mener, at vi for nyligt har forsøgt os med en målscorer, der ikke deltog i spillet...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Skulle man hente Zahavi til sommer? Han har udløb og ligner en der virkelig ved hvor målet står. Er lidt i tvivl om han er for meget "tap in" til vores spillestil, men han ved fandme hvor målet står.

    https://www.transfermarkt.com/eran-z.../spieler/85093
    Problemet er jo ikke at vi mangler angribere i truppen; problemet er at de ikke er registeret.
    Man Kan måske forfalde til at drømme om Zahavi men han bidrager jo ikke til spillet på banen. En ældre herre, der ikke kan alt det andet, som vi ønsker af en angriber i fck.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jeg mener, at vi for nyligt har forsøgt os med en målscorer, der ikke deltog i spillet...
    Helt enig og er bestemt heller ikke sikker på at det virker for os. Zahavi har dog en del flere mål bag sig og på en noget højere hylde end Spilleren Der Kun Hed Nummer Ni. Han har kontraktudløb til sommer og en mulighed kunne være at bytte ham ud med NJ10, hvis han ikke slår til. Zahavi kan også score på andet end bolde i 2. sals højde, så hvis vi kan kombinere os igennem og lægge bolde ind til ham op igennem midten eller ind fra sider og baglinjen, så skal han nok få lavet kasser. Men det kan være at han passer bedre ind ude vest på.

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ehm... Jeg forstår ikke. Er det i ramme alvor, Zahavi bliver diskuteret? Hvorfor skulle han dog tage til København for at spille, når han er mere eller mindre fast mand i PSV? I Kina tjente han over 60 mio. kr. om året, mens han i Holland åbenbart har fået ca. 40 mio. kr. i alt for de to sæsoner.

    Til sommer fylder han 35, han passer umiddelbart ikke ind i spillestilen, og vi ville formentlig skulle sprænge lønrammen for at signe ham. Skal vi ikke bare lukke den og konkludere, at han ikke ender her?
    HIC SUNT LEONES


  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg synes Babacar i forvejen laver alt for lidt som FCK angriber og Zahavi vil lave endnu mindre på banen.

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Skulle man hente Zahavi til sommer? Han har udløb og ligner en der virkelig ved hvor målet står. Er lidt i tvivl om han er for meget "tap in" til vores spillestil, men han ved fandme hvor målet står.

    https://www.transfermarkt.com/eran-z.../spieler/85093
    Rygterne går på han skal til MLS eller Saudi Arabien og tjene mønt til sommer.


    Jeg tænker også vi er ret godt besat på den position

    Vi kan potentielt set stå med
    N Jørgensen, Baba, Karamoko, Orri, Kaufmann, og Emil Højlund til sommer og til en plads på holdet
    Sidst redigeret af boombastic : 19.03.22 kl. 00:24
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi er åbenbart meget tæt på at lande Viktor Claesson fra Krasnodar. Han kan jo grundet krigen skifte frit til os frem til sommer.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...roemme/9195091

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Vi er åbenbart meget tæt på at lande Viktor Claesson fra Krasnodar. Han kan jo grundet krigen skifte frit til os frem til sommer.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...roemme/9195091
    Nu er jeg ikke 100% sikker på forholdene omkring Claessons exit fra Krasnodar, men jeg mener at have læst at hans kontrakt blev "revet over" (dvs. ophævet), og at han dermed er potentielt fri til længere end sommer (læs: at han lige nu er klubløs).

  14. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ktor-claesson/

    Bold skriver at kontrakten er ophævet permanent, hvorfor der er mulighed for at signe ham i længere tid end blot til sommer.

  15. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Nu er jeg ikke 100% sikker på forholdene omkring Claessons exit fra Krasnodar, men jeg mener at have læst at hans kontrakt blev "revet over", og at han dermed er potentielt fri til længere end sommer (læs: at han lige nu er klubløs).
    Ah okay, det vidste jeg ikke. Tak for lige at præcisere.

    Jeg kender dog ikke vildt meget til hans niveau, men ud fra Transfermarkt ligner han er spiller, vi sjældent kommer i nærheden af.

  16. #73
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det vil være et scoop. Dog kæmpet med noget skades halløj et par år tilbage. Men før skaden var han vurderet til 18millioner €
    det her er en spiller vi kun kommer i nærheden af pga situationen i Ukraine. Kæmpe ja tak herfra selvom det ikke lige er offensive spillere vi mangler pt.
    og vi henter ham vist på kort kontrakt med option på mere. Så man kan se ham an. Han må dog være lidt fra topform. Har dog trænet med i Sverige siden ophævelsen.

  17. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er svært at se, hvad han kan nå at bidrage med de næste par måneder, da han må være langt fra kampformen, så jeg håber da, at vi er ude i mere end en kort aftale frem til sommer. At det så også vil være ærgerligt at se Bøving blive skubbet ned som tredjevalg på den plads er en anden ting.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #75
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er svært at se, hvad han kan nå at bidrage med de næste par måneder, da han må være langt fra kampformen, så jeg håber da, at vi er ude i mere end en kort aftale frem til sommer. At det så også vil være ærgerligt at se Bøving blive skubbet ned som tredjevalg på den plads er en anden ting.
    han var med til seneste landsholdssamling her. Sad på bænken mod Polen men spillede 60 min mod Tjekkiet.
    Så nok ikke helt rusten. Men vil godt tro han sagtens kan nå at bidrage. Nok ikke fra dag 1 dog

Side 5 af 138 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •