Side 51 af 138 FørsteFørste ... 414849505152535461101 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Med Stages afgang har vi nu flg. spillere til den centrale midtbane:
    - Zeca
    - Falk
    - Lerager
    - Johannesson
    - Haarbo

    Derudover kan Pep Biel også vikariere derinde. Rent numerisk kunne man da godt antage, at vi er dækket ind. Også med tanke på at vi har tre rutinerede spillere på over 28 år til at spille derinde, plus en islandsk landsholdsspiller. På papiret burde det være godt nok til både Superligaen, og i princippet også til et EL-gruppespil i worst case scenario.
    Men det helt store spørgsmål, som vel nok afgør om hvorvidt der er behov for at hente en ny central midtbanespiller, det må vel være, hvor hurtigt Zeca er 100% match fit, og hvorvidt det at han bliver 34 år om to måneder, og dermed bliver lige så gammel, som Kvist var, da han stoppede karrieren, kommer til at have negativ indflydelse på hans præstationer.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med Stages afgang har vi nu flg. spillere til den centrale midtbane:
    - Zeca
    - Falk
    - Lerager
    - Johannesson
    - Haarbo

    Derudover kan Pep Biel også vikariere derinde. Rent numerisk kunne man da godt antage, at vi er dækket ind. Også med tanke på at vi har tre rutinerede spillere på over 28 år til at spille derinde, plus en islandsk landsholdsspiller. På papiret burde det være godt nok til både Superligaen, og i princippet også til et EL-gruppespil i worst case scenario.
    Men det helt store spørgsmål, som vel nok afgør om hvorvidt der er behov for at hente en ny central midtbanespiller, det må vel være, hvor hurtigt Zeca er 100% match fit, og hvorvidt det at han bliver 34 år om to måneder, og dermed bliver lige så gammel, som Kvist var, da han stoppede karrieren, kommer til at have negativ indflydelse på hans præstationer.
    Hej Kiwi! Jeg tænker med din baggrund in mente, så er det vel ikke tilfældigt at du har udeladt Stamenic, fra den liste. Bliver han udlejet igen, tænker du, eller bliver han evt. solgt? Håber det er ok jeg spørger :-)

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Hej Kiwi! Jeg tænker med din baggrund in mente, så er det vel ikke tilfældigt at du har udeladt Stamenic, fra den liste. Bliver han udlejet igen, tænker du, eller bliver han evt. solgt? Håber det er ok jeg spørger :-)
    Det var faktisk lidt tilfældigt.. Men jeg ved at klubben tilbød ham en ny kontrakt i januar, men at parterne blev enige om at vente til efter VM-kvalifikationen var overstået, hvilket den blev i juni. Og jeg ved at de skal tale om en kontraktforlængelse i løbet af sommeren, og at selv om han har fået nogle tilbud, så er hans førsteprioritet stadig at slå igennem i FCK.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det var faktisk lidt tilfældigt.. Men jeg ved at klubben tilbød ham en ny kontrakt i januar, men at parterne blev enige om at vente til efter VM-kvalifikationen var overstået, hvilket den blev i juni. Og jeg ved at de skal tale om en kontraktforlængelse i løbet af sommeren, og at selv om han har fået nogle tilbud, så er hans førsteprioritet stadig at slå igennem i FCK.

    Tak for svar :-) Spændende hvad der kommer til at ske! Syntes faktisk han så meget fornuftig ud, i midterforsvaret mod Silkeborg, indtil han gik i stykker.

  7. #755
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med Stages afgang har vi nu flg. spillere til den centrale midtbane:
    - Zeca
    - Falk
    - Lerager
    - Johannesson
    - Haarbo

    Derudover kan Pep Biel også vikariere derinde. Rent numerisk kunne man da godt antage, at vi er dækket ind. Også med tanke på at vi har tre rutinerede spillere på over 28 år til at spille derinde, plus en islandsk landsholdsspiller. På papiret burde det være godt nok til både Superligaen, og i princippet også til et EL-gruppespil i worst case scenario.
    Men det helt store spørgsmål, som vel nok afgør om hvorvidt der er behov for at hente en ny central midtbanespiller, det må vel være, hvor hurtigt Zeca er 100% match fit, og hvorvidt det at han bliver 34 år om to måneder, og dermed bliver lige så gammel, som Kvist var, da han stoppede karrieren, kommer til at have negativ indflydelse på hans præstationer.
    Det undrer mig at flere af jer forbigård Hákon i midtbanekabalen… For mig at se er han en af vores mest spændende spillere til 8’eren.. Vi spillede med Hákon på den ene af de to 8’er positioner i de sidste 3 kampe af forårssæsonen, som igen og igen fremhæves som værende det udtryk vi gerne vil udvikle videre på fremadrettet. Ligeledes var det denne position han brillerede på for det islandske landshold.. Ved godt flere ser ham som 10’er og potentiel afløser for Biel (hvilket jeg også tror er en position han kan magte), men han fremhæver sig selv som 8’er og det er også den position han foreløbigt er slået igennem på, på seniorniveau.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/medi...e-malm-bomber/

    FCK skulle angiveligt være ude efter Colak, tidligere Malmø-angriber.

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/nyheder/medi...e-malm-bomber/

    FCK skulle angiveligt være ude efter Colak, tidligere Malmø-angriber.
    Han er pisse ringe, kæmpe nej tak til ham!!!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  11. #758
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det undrer mig at flere af jer forbigård Hákon i midtbanekabalen… For mig at se er han en af vores mest spændende spillere til 8’eren.. Vi spillede med Hákon på den ene af de to 8’er positioner i de sidste 3 kampe af forårssæsonen, som igen og igen fremhæves som værende det udtryk vi gerne vil udvikle videre på fremadrettet. Ligeledes var det denne position han brillerede på for det islandske landshold.. Ved godt flere ser ham som 10’er og potentiel afløser for Biel (hvilket jeg også tror er en position han kan magte), men han fremhæver sig selv som 8’er og det er også den position han foreløbigt er slået igennem på, på seniorniveau.
    Han er i hvert fald pt den mest spændende spiller vi har. Ja, endda mere end Roony.

    Heldigvis er det også helt tydeligt at JT har stor fidus til ham, så mon ikke vi ser en masse til ham næste sæson også. Hvis PC/JT gør alvor ud af at købe en CM mere, bliver det dog formentlig ikke på den position.

    (Personligt håber jeg do ikke vi køber flere CM'er...).

    Zan

  12. #759
    crekke er online nu Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kan Ekdal ikke hentes gratis?

    Ham ærgrer jeg mig stadigt over at vi ikke fik i hus i vinter-transfervinduet.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #760
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Hej Kiwi! Jeg tænker med din baggrund in mente, så er det vel ikke tilfældigt at du har udeladt Stamenic, fra den liste. Bliver han udlejet igen, tænker du, eller bliver han evt. solgt? Håber det er ok jeg spørger :-)
    Det kommer jo meget an på hvordan vi kommer til at spille om det er nok. Hvis det er to centrale der skal bruges så er det vel fint under forudsætning at Zeca er tilbage til 100%, men hvis vi skal spille med en 6'er og to 8'er, så er det vel ikke nok. Vi skal også tænke på vi får et enormt presset program i august, september og oktober med mange uger med to kampe hver uge, så jeg forventer vi henter en central spiller en. Lasse Johansson er vel det mest oplagte. En der har prøvet noget, men stadigvæk har potentiale til mere. Så helst ikke en Jønsson eller Ekdal. Vi har nok midtbane spiller i den aldersgruppe.
    - Torben

  15. #761
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    (Personligt håber jeg do ikke vi køber flere CM'er...).
    Enig.

    Lad os nu bygge videre på den positive bølge vi har har unge talenter som har bevist deres værd sidste sæson. Jeg tror kun det bliver bedre. Udover Hákon så har jeg også stor fidus til Isak bliver en profil. Læg dertil at Zeca kommer tilbage.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #762
    crekke er online nu Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Det kommer jo meget an på hvordan vi kommer til at spille om det er nok. Hvis det er to centrale der skal bruges så er det vel fint under forudsætning at Zeca er tilbage til 100%
    .... men det ved vi jo ikke om han er, og mon ikke der går nogle måneder før vi ser ham på 100% under alle omstændigheder. (jeg forestiller mig at han aldrig kommer tilbage på det niveau vi har set tidligere)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    .... men hvis vi skal spille med en 6'er og to 8'er, så er det vel ikke nok. Vi skal også tænke på vi får et enormt presset program i august, september og oktober med mange uger med to kampe hver uge, så jeg forventer vi henter en central spiller en. Lasse Johansson er vel det mest oplagte. En der har prøvet noget, men stadigvæk har potentiale til mere. Så helst ikke en Jønsson eller Ekdal. Vi har nok midtbane spiller i den aldersgruppe.
    Er godt nok uenig i at alderen bør være et parameter ifbm med en central midtbanespiller. Lad os nu antage at Zeca ikke er klar, så har vi altså brug for en som går ind og tager takstokken på enten den ene eller anden facon. Det er meget sjældent at en 22årig gut fra Randers går direkte ind og gør det i FCK. Der gik også tid før Stage gik ind og gjorde det. Som der bliver nævnt har vi et presset program - hvor vi forhåbentligt også skal spille Champions League.

    ... her er Ekdal er IMO stadigt en no-brainer, hvis han altså selv vil. Vi mangler ledere, ikke talenter.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #763
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/nyheder/medi...e-malm-bomber/

    FCK skulle angiveligt være ude efter Colak, tidligere Malmø-angriber.
    https://www.skysports.com/football/n...f-he-can-leave

    Han ryger heldigvis til Rangers. Jeg siger heldigvis, fordi han simpelthen ikke vil være en synderlig styrkelse af det nuværende angreb. Ikke i en kaliber vi har behov for i hvert fald!

  20. #764
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.skysports.com/football/n...f-he-can-leave

    Han ryger heldigvis til Rangers. Jeg siger heldigvis, fordi han simpelthen ikke vil være en synderlig styrkelse af det nuværende angreb. Ikke i en kaliber vi har behov for i hvert fald!
    Tja, jeg har aldrig forstået glæden vi nogen gange ser herinde, når vi misser et transfermål (givet at vi rent faktisk jagter ham). Det kan sagtens være, at du har ret - jeg kender ham stort ikke (har dog noteret hans navn ved en masse mål i Malmø). Problemet er vel bare, at når man går længere ned på prioriteringslisten, ja så står der jo sjældent en bedre/mere spændende spiller end den man lige har misset.....

    Alt dette er selvfølgelig med det forbehold, at det ikke bare er en and med Colak.

  21. #765
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tja, jeg har aldrig forstået glæden vi nogen gange ser herinde, når vi misser et transfermål (givet at vi rent faktisk jagter ham). Det kan sagtens være, at du har ret - jeg kender ham stort ikke (har dog noteret hans navn ved en masse mål i Malmø). Problemet er vel bare, at når man går længere ned på prioriteringslisten, ja så står der jo sjældent en bedre/mere spændende spiller end den man lige har misset.....

    Alt dette er selvfølgelig med det forbehold, at det ikke bare er en and med Colak.
    Og jeg har aldrig forstået, at man ikke må være kritisk overfor mulige indkøb. Nu er det jo trods alt tilladt at have ambitioner på klubbens og truppens vegne, og kender man en spiller der rygtes til klubben, er det vel kun naturligt, at man giver sin holdning til kende?

    Med de udmeldinger PC er kommet med om "ny hylder" og "spillere til toppen, ikke mellemklassen", med det tydelige angriber behov vi har set og med udmeldingerne fra transferguruer som Farzam Abolhosseini og Michel Wikkelsø Davidsen om mulig største handel i klubbens historie, så vil Colak altså være en voldsomt skuffende signing.

    Jeg tror dog mest af alt, at vi har at gøre med en and. Et klassisk agent-move, hvor den enorme interesse bliver lækket, så han ser mere lækker ud end han i virkeligheden er.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •