Side 53 af 138 FørsteFørste ... 3435051525354555663103 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så tryller Vavro igen. Det er muligt han er en fin fighter, men der er sgu ikke meget at rykke rundt med deroppe.

    Mon ikke Lazio til sidst vælger pengene. Det tror jeg. Men kors hvor er Vavros impulsive udmeldinger trættende.

    Jeg vil egentlig gerne have Vavro.
    Men jeg vil nok ikke have ham ligeså meget som de fleste andre.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tLsk&fs=e&s=cl

    Zan

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vavro er det sikre valg, og PC har brug for nogle successer, men det burde bestemt være muligt at finde en anden midterforsvarer af en tilsvarende kvalitet for de penge, der tales om.

  4. #783
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    630

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    Jeg vil egentlig gerne have Vavro.
    Men jeg vil nok ikke have ham ligeså meget som de fleste andre.

    Zan
    Meget enig. Han er god men så er han heller ikke bedre. Men rigtigt mange herinde er totalt forelskede i ham
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #784
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Så tryller Vavro igen. Det er muligt han er en fin fighter, men der er sgu ikke meget at rykke rundt med deroppe.

    Mon ikke Lazio til sidst vælger pengene. Det tror jeg. Men kors hvor er Vavros impulsive udmeldinger trættende.

    Jeg vil egentlig gerne have Vavro.
    Men jeg vil nok ikke have ham ligeså meget som de fleste andre.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tLsk&fs=e&s=cl

    Zan
    Selvom det er tosseklubben Lazio, så virker den historie underlig. Jeg kan forestille mig de kan være trætte af FCK og så ikke gide handle med os, men af spilleren! Vi er så trætte af dig, at vi ikke gider sælge dig?

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #785
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Meget enig. Han er god men så er han heller ikke bedre. Men rigtigt mange herinde er totalt forelskede i ham
    Bevares Vavro kan erstattes, men jeg tror også det er helheden og muligheden på at holde sammen på et forsvar som har bevist de kan lukke af bagude. Kontinuitet er nøglen. Det er nok den primære årsag til jeg vil beholde Vavro.

    Som andre er inde på så er det sgu mere hans underlige udtalelser i ny og næ ude for banen jeg ikke bryder mig om. At han er en hård banan på selve banen, kan jeg godt lide også selvom det kaster flere karantæne dage af sig i ny og næ.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #786
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi er åbenbart ude efter det største finske talent p.t., Otso Liimatta:

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-finsk-juvel/

    Jeg har længe gerne ville have os til at kigge mod Finland også, så det lyder ret interessant, at vi nu begynder at rykke på Finland også. :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. #787
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg så ikke den første kamp mod Silkeborg, men gårsdagens kamp viste, at Mukairu stadig er totalt ubrugelig på højrekanten. Roony gjorde det væsentlig bedre, men trods et mål og en assist virkede han til tider overmatchet og ubeslutsom. Da jeg tillige antager, at Amoo ikke er klar til startopstillingen, skal der ske noget her. Dreyer er nok noget nær umulig at lande, men hvis han overhovedet overvejer at blive i DK, bør vi sætte alt ind på at lande ham. Alternativt kan det være, at Robert Skov er klar på en retur til DK. Uanset hvad er der ikke plads til flere eksperimenter.

    Det er svært at vurdere angriberne på kampen i går, men her bør der også ske noget. Selv hvis vi går permanent over til at spille med Biel fremme, er der behov for at alternativ, da ingen af de tre nuværende angribere egner sig til den type fodbold, der i givet fald lægges op til. Og holder vi fast i at spille med en klassisk centerforward, er der sandsynligvis brug for noget bedre til startopstillingen.

    Og så håber jeg fremfor alt, at PC indstiller sigtekornet, når der udvælges transfermål. Ikke mindst da det er evident, at vores egne talenter er blevet så gode, at der virkelig skal kvalitet (evt. krydret med rutine) til for at komme ind udefra og snuppe pladsen fra dem.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #788
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg så ikke den første kamp mod Silkeborg, men gårsdagens kamp viste, at Mukairu stadig er totalt ubrugelig på højrekanten. Roony gjorde det væsentlig bedre, men trods et mål og en assist virkede han til tider overmatchet og ubeslutsom. Da jeg tillige antager, at Amoo ikke er klar til startopstillingen, skal der ske noget her. Dreyer er nok noget nær umulig at lande, men hvis han overhovedet overvejer at blive i DK, bør vi sætte alt ind på at lande ham. Alternativt kan det være, at Robert Skov er klar på en retur til DK. Uanset hvad er der ikke plads til flere eksperimenter.
    Det virker som om flere klubber i udlandet har fået øjnene op for Dreyer så som du nævner så tror jeg desværre det er forsent, men ellers er jeg fuldstændig enig. Nu fik Roony en del hår på brystet i sidste sæson og lærte også, træerne ikke vokser ind i himlen, det tror jeg kun gavner os og ham i det lange løb. Vi skal fortsat passe på ham og ikke give ham for meget ansvar.

    Så ja vi går ind i en sæson, hvor vi skal stille os spørgsmålet. Tør vi sætte vores lid til at Mukairu, Amoo og Babacar tager de næste skridt efter en vaklende start?. Jeg er begyndt at tvivle kraftigt. Mukairu kan jeg egentlig godt se et potentiale i, men han er også faldet i niveau.

    Hvis vi for alvor skal sparke døren ind til CL, så mener jeg virkelig også vi har brug for en Dreyer/Skov og en kvalitets angriber på PCs berømte "Anden hylde" :). Det som vi søger koster virkelig kassen, hvis vi vil have kvalitet, så Fokus er på PC lige nu.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #789
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg så ikke den første kamp mod Silkeborg, men gårsdagens kamp viste, at Mukairu stadig er totalt ubrugelig på højrekanten. Roony gjorde det væsentlig bedre, men trods et mål og en assist virkede han til tider overmatchet og ubeslutsom. Da jeg tillige antager, at Amoo ikke er klar til startopstillingen, skal der ske noget her. Dreyer er nok noget nær umulig at lande, men hvis han overhovedet overvejer at blive i DK, bør vi sætte alt ind på at lande ham. Alternativt kan det være, at Robert Skov er klar på en retur til DK. Uanset hvad er der ikke plads til flere eksperimenter.

    Det er svært at vurdere angriberne på kampen i går, men her bør der også ske noget. Selv hvis vi går permanent over til at spille med Biel fremme, er der behov for at alternativ, da ingen af de tre nuværende angribere egner sig til den type fodbold, der i givet fald lægges op til. Og holder vi fast i at spille med en klassisk centerforward, er der sandsynligvis brug for noget bedre til startopstillingen.

    Og så håber jeg fremfor alt, at PC indstiller sigtekornet, når der udvælges transfermål. Ikke mindst da det er evident, at vores egne talenter er blevet så gode, at der virkelig skal kvalitet (evt. krydret med rutine) til for at komme ind udefra og snuppe pladsen fra dem.
    Det er måske ikke optimalt, men mon ikke Johannesson spiller pladsen indtil Roony eller Amoo forhåbentlig er klar til positionen for alvor. Endvidere kan Bøving også spille pladsen. Jeg kan næsten ikke forestille mig, at vi går efter flere kantspillere - så skal man i hvert fald have en ud f.eks. Mukairu. Alternativt skal man sælge Roony og købe en profil ind til pladsen som Amoo kan lære af.
    Mon ikke alle penge til offensive spillere lægge i en kurv, nemlig en topangriber.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #790
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi holder åbenbart øje med Lasse Berg Johnsen fra Randers:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...randers-profil
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #791
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Spørgsmålet er om man ikke skal håbe på Roony skydes af denne sommer.

    Udover at hans ture på bænken nok har skåret i værdien, så ser alt jo ud til han ikke vil forlænge.

    Dermed rasler beløbet bare ned dag for dag.

    Zan

  20. #792
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Spørgsmålet er om man ikke skal håbe på Roony skydes af denne sommer.

    Udover at hans ture på bænken nok har skåret i værdien, så ser alt jo ud til han ikke vil forlænge.

    Dermed rasler beløbet bare ned dag for dag.

    Zan
    Det håber jeg ikke.

    Selvfølgelig, hvis han selv og hans bagland virkelig er så utilfreds, så giver det selvfølgelig ikke mening med en utilfreds spiller i truppen. Men jeg syntes sidste sæson beviste han slet slet ikke er klar til udlandet, som er endnu mere hård når man ikke levere. Javel han kan formentlig skyde papegøjen nu og få en fed kontrakt, men i henhold til den videre erfaring i suppen, hvor han forhåbentligt forbedre sig samt Europæiske kampe, så får drengen simpelthen ikke større muligheder for udvikling og modning.

    Men ja med det talent så kan beløbet selvfølgelig bliver for stort som i Daramys tilfælde. Mit håb er han bliver her 1 sæson mere og så tror jeg hellere ikke vi kan holde på ham længere.

  21. #793
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det håber jeg ikke.

    Selvfølgelig, hvis han selv og hans bagland virkelig er så utilfreds, så giver det selvfølgelig ikke mening med en utilfreds spiller i truppen. Men jeg syntes sidste sæson beviste han slet slet ikke er klar til udlandet, som er endnu mere hård når man ikke levere. Javel han kan formentlig skyde papegøjen nu og få en fed kontrakt, men i henhold til den videre erfaring i suppen, hvor han forhåbentligt forbedre sig samt Europæiske kampe, så får drengen simpelthen ikke større muligheder for udvikling og modning.

    Men ja med det talent så kan beløbet selvfølgelig bliver for stort som i Daramys tilfælde. Mit håb er han bliver her 1 sæson mere og så tror jeg hellere ikke vi kan holde på ham længere.
    Jaja, alt det er jeg enig i.

    Men et essentielt element er at hans kontrakt udløber og det stinker ikke ligefrem af forlængelse.

    Vil nødigt stå med pebernødder - eller endnu værre - 0 komma 0 kroner efter den hype han har haft.

    Det er derfor jeg skriver som jeg gør. Ikke fordi jeg ikke vil beholde ham.

    Zan

  22. #794
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jaja, alt det er jeg enig i.

    Men et essentielt element er at hans kontrakt udløber og det stinker ikke ligefrem af forlængelse.

    Vil nødigt stå med pebernødder - eller endnu værre - 0 komma 0 kroner efter den hype han har haft.

    Det er derfor jeg skriver som jeg gør. Ikke fordi jeg ikke vil beholde ham.

    Zan
    Det var nu mere et hint til ham selv og hans bagland, at det ville være en dum beslutning, se ud fra et sportsligt synspunkt. Men okay, det må fandeme også være et dilemma som 16 årig at være i. Store klubber vil have ham og han kan formentlig sikre sig økonomisk det meste af livet.

    Forhåbentligt er han omgivet af nogle gode/klogere mennesker der kan guide ham ellers kan jeg sagtens se ham sportsligt ende ligesom den uheldige situation Daramy er i nu.

  23. #795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Michel har sagt til Kasper fra Kvart i bold, at økonomien i FCK er sådan, at man vil kunne være med op i nærheden af 8 mio euro, hvis den helt rigtige spiller er der. Relevant info, når det gælder "den øverste hylde"-snakken. Hele interviewet er i øvrigt værd at lytte til.

    https://youtu.be/tAIDqmRQxPU

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •