Side 54 af 138 FørsteFørste ... 4445152535455565764104 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er måske ikke optimalt, men mon ikke Johannesson spiller pladsen indtil Roony eller Amoo forhåbentlig er klar til positionen for alvor. Endvidere kan Bøving også spille pladsen. Jeg kan næsten ikke forestille mig, at vi går efter flere kantspillere - så skal man i hvert fald have en ud f.eks. Mukairu. Alternativt skal man sælge Roony og købe en profil ind til pladsen som Amoo kan lære af.
    Mon ikke alle penge til offensive spillere lægge i en kurv, nemlig en topangriber.
    Jeg tror også, at klubbens planer er, som du beskriver.

    Jeg synes til gengæld også, at det vil være utilstrækkeligt. Siden januar 2021 har klubben kikset stort på de tre forreste pladser. Otte spillere, tre er åbenlyse kiks (NJ, Bundu og Singh), fire er spørgsmålstegn med pil ned, som maks. kan et halvt år mere, før de må videre (Amoo, Mukairu, Babacar, Karamoko), en som ikke er slået til endnu, men som jeg tror kommer til at gøre det (VC). Det transferarbejde er tæt på diskvalificerende.

    På kanterne er vores klart bedre spillere Hákon og Roony, på forward har vi ikke nogen. Oprydningen er formentlig så stor, at det kommer til at tage 1½ år at komme på plads. Det er muligt PC har is i maven, men det handler jo først og fremmest om at købe rigtigt ikke om at købe billigt. Det er altid at købe for dyrt.

    Vi har lige nu ikke en eneste spiller på de tre forreste positioner, som kan begå sig i CL. Hvordan PC løser det ved jeg ikke, men vores dreamteam er filme' ikke imponerende på transfermarkedet.

    Der var en, der skrev, at PC endnu ikke har købt en Alltime Top30 spiller. Jeg håber, at vi får en fra den hylde, der ikke er set tidligere i SL, selvom det for mig lyder som en gang varmluft båthorn med tanke på Grønkjær, Santander, Laudrup m. fl. Men det er PC's egne ord, så nu må han levere.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Med Vavro får vi (måske) en lidt speciel karakter. Det synes jeg er fint nok, selvom han kan være lidt uheldig med hans udtalelser, så er de ikke dumme/racistiske osv. derimod så havde jeg foretrukket vi selv (PC) håndtere det bedre end at gå i pressen og skyde efter Vavro (artikel omhandler Vavros udtalelser ikke hjælper)

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-os-ikke-vavro

    Jeg vil stadig påstå - det er vores lave bud som ikke har hjulpet. Men den står for egen regning. Vi leger pt med ilden, vi forlænger ikke med Boile og købe ikke Vavro fri, men bliver kædet sammen med forskellige (for mig) ukendte spilllere. Altså vi leger med det forsvar som virkelig drev os til guld

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #798
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Med Vavro får vi (måske) en lidt speciel karakter. Det synes jeg er fint nok, selvom han kan være lidt uheldig med hans udtalelser, så er de ikke dumme/racistiske osv. derimod så havde jeg foretrukket vi selv (PC) håndtere det bedre end at gå i pressen og skyde efter Vavro (artikel omhandler Vavros udtalelser ikke hjælper)

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-os-ikke-vavro

    Jeg vil stadig påstå - det er vores lave bud som ikke har hjulpet. Men den står for egen regning. Vi leger pt med ilden, vi forlænger ikke med Boile og købe ikke Vavro fri, men bliver kædet sammen med forskellige (for mig) ukendte spilllere. Altså vi leger med det forsvar som virkelig drev os til guld
    Nu syntes jeg PC håndteret Vavro kommentaren ganske fint. Vavro havde jo selv været ude og undskylde offentligt, så jeg ser ikke PC "skyder" efter Vavro.

    Hvis det er sandt, hvad det forlyder at Lazio vil give afkald på 30 mio og lade Vavro sejle i sin egen sø, så syntes jeg det er dybt underligt. Lazio mangler pengene, men pga. en umoden udtalelser så vælger de at give afkald på 30 mio ?. Meget underligt.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #799
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu syntes jeg PC håndteret Vavro kommentaren ganske fint. Vavro havde jo selv været ude og undskylde offentligt, så jeg ser ikke PC "skyder" efter Vavro.

    Hvis det er sandt, hvad det forlyder at Lazio vil give afkald på 30 mio og lade Vavro sejle i sin egen sø, så syntes jeg det er dybt underligt. Lazio mangler pengene, men pga. en umoden udtalelser så vælger de at give afkald på 30 mio ?. Meget underligt.
    Det er jo humlen i det hele - det virker underligt. Prøv at tage Lazios briller på

    1) en pris på omkring 50 millioner bliver aftalt
    2) Et bud på under 30 kommer
    3) Budet bliver ikke accepteret, men der kommer er modbud på 37,5
    4) Spilleren begynder st udtale sig kritisk
    5) der kommer et nye bud, som stadig er langt fra de 37,5

    Det er naturligvis ikke PC som har bedt Vavro at lægge pres på, men man kan ikke fortænke en Italiensk klub at tænke sådan og derfor bare trække sig fuldstændig. De kan jo nok godt sælge ham til andre eller leje ham ud igen. Derfor kan man naturligvis forsvare PC ved offentligt at gå ud og tage afstand fra Vavros udtalelser, da det skal være tydeligt at FCK ikke har været involveret, men man kan også ringe til Lazio og fortælle man er ked af hans udtalelser.

    Personligt synes jeg 37,5 er meget for Vavro… jeg synes også 30 er meget, men måske skal vi bare smide de penge afsted og få lukket den aftale før det går fuldstændig i hårdknude.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #800
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg tror også, at klubbens planer er, som du beskriver.

    Jeg synes til gengæld også, at det vil være utilstrækkeligt. Siden januar 2021 har klubben kikset stort på de tre forreste pladser. Otte spillere, tre er åbenlyse kiks (NJ, Bundu og Singh), fire er spørgsmålstegn med pil ned, som maks. kan et halvt år mere, før de må videre (Amoo, Mukairu, Babacar, Karamoko), en som ikke er slået til endnu, men som jeg tror kommer til at gøre det (VC). Det transferarbejde er tæt på diskvalificerende.

    På kanterne er vores klart bedre spillere Hákon og Roony, på forward har vi ikke nogen. Oprydningen er formentlig så stor, at det kommer til at tage 1½ år at komme på plads. Det er muligt PC har is i maven, men det handler jo først og fremmest om at købe rigtigt ikke om at købe billigt. Det er altid at købe for dyrt.
    Rolig nu. Der skal jo kun et par gode kampe til fra en del af dem, du nævner, før vi ser dem i et andet lys. Nogle spillere - som Haraldsson - brager igennem fra dag 1, men det er jo ikke normen. Ofte tager det halve og hele sæsoner, før især unge spillere finder sig til rette, og der lader tålmodigheden herinde til at være meget kort hos en del debatører.

    Roony havde en stærk start, så spillede han middelmådigt i en række kampe, og pludselig betragtes hans talent og potentiale blandt mange som gennemsnitligt. Men drengen er stadig kun 16, så det ville have været direkte naturstridigt, hvis han var fortsat sin himmelfærd uden bump.

    Spillere er forskellige mentalt. Amoo har tydeligvis haft svært ved at komme i gang, men lad os lige huske, at han kun lige er blevet 20 og stadig kun har spillet lidt over en times superligafodbold. Og i hans tilfælde ville det ikke være usandsynligt, at hans høje transfersum hæmmer ham mentalt.

    Folk har jo også været parate til erklære Johannesson for en fadæse, men hans situation minder jo meget om Amoos: Ungt stortalent, der sælges for et monsterbeløb og derfor står under et stort forventningspres. Men det er mit indtryk, at folks holdning til ham er ved at vende, efter at hans spil begynder at være stabilt bedre. Han har så også spillet mange flere minutter end Amoo.

    Mukairu startede ganske glimrende på venstre kant, men faldt mærkbart i niveau, da han blev rykket over i sin "forkerte" side. Og han skabte faktisk store chancer i sine kampe på venstre kant, så når folk påstår, at han mangler slutprodukt, handler det IMO mest om, at de andre spillere tilfældigvis brændte hans gode oplæg, og han derfor kun har en enkelt assist i sine stats. Lidt ligesom at det også virker ret tilfældigt, at Babacars scorings- og assist-snit faktisk er pænt på papiret...

    Singh er jo en helt særlig situation, som jeg synes, det er meget svært at sige noget om, når vi ikke aner, hvad han har været igennem. Men han har helt sikkert været under et voldsomt mentalt pres, og han har spillet alt for lidt til, at vi har et seriøst grundlag at vurdere ham på.

    Karamoko har vi nærmest ikke set i aktion, så at komme med konklusioner ang. ham virker IMO useriøst. Der er ikke så meget mere at sige til ham.

    Babacar er en anden historie, fordi han er erfaren og har et flot cv. Men selv for ældre spillere er det ikke unormalt, at de har brug for tilvænningstid. Men hans attitude har bestemt virket som et problem, men forhåbentlig kan den ændres, for der må være meget mere i en spiller med 39 Serie A-mål. Ellers er jeg klar til at erklære ham for et gedigent fejlkøb.

    Vi har sikkert brug for erfarne forstærkninger i offensiven - eller i hvert fald på den forreste centrale position - men jeg er fortsat optimistisk mht. en stor del af vores unge, offensive indkøb.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #801
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Personligt synes jeg 37,5 er meget for Vavro… jeg synes også 30 er meget, men måske skal vi bare smide de penge afsted og få lukket den aftale før det går fuldstændig i hårdknude.
    Det kan man jo sige.

    Jeg er også tilbøjelig til at give dig ret, hvis det er et et par millioner der adskiller parterne. Men, hvis vi nu har gøre med en klub præsident som har set sig voldsom sur på Vavro, at de vil give afkald på 30/35/40 millioner så er det sgu dybt besynderligt, taget deres øknomiske situation i betragtning.

    Mon ikke i sidste ende Lazio bidder på krogen. De vil formentlig bare sende et signal inden lukketid. Lazio leger bare en farlig leg, det er jo ikke ligefrem andre klubber står i kø for at købe Vavro og snart kan det jo være PC kigger anden vej, hvis Lazios ledelse er helt umulige.

  12. #802
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Der var en, der skrev, at PC endnu ikke har købt en Alltime Top30 spiller. Jeg håber, at vi får en fra den hylde, der ikke er set tidligere i SL, selvom det for mig lyder som en gang varmluft båthorn med tanke på Grønkjær, Santander, Laudrup m. fl. Men det er PC's egne ord, så nu må han levere.
    Jeg kan ærlig talt ikke huske, hvad PC efterhånden har udtalt i forbindelse med dette. I Købmændenes klub var det følgende:
    "Vi vil skubbe på den del, og vi vil op på en hylde, som er højere end normalt (at hente internationale topspillere, red.). Jeg tror også godt, at vi kan sætte en ny standard for hvordan man gør det (hvilken hylde vi kan hente fra, red.)"
    Her lover han strengt taget jo ikke, at det kommer til at ske, kun at man vil forsøge. Jeg mener også at have set et andet sted, at "det måske kunne ske i dette vindue", men igen kun en slags lovning på, at det kommer til at ske i fremtiden.

    En anden ting er så også, hvad der menes med "spillere fra en anden hylde". Strengt taget er Claesson vel sådan en, da vi vel aldrig før har hentet en profil fra et godt hold i en meget god liga (jeg kan huske forkert). Vi har hentet reserver i Everton (Linderth), Stuttgart (Grønkjaer), Chelsea (Laudrup) osv, men vist aldrig startende profiler.

    Det kan også være, at PC bare mener "på en økonomisk højere hylde", i så fald får han uden tvivl ret. Måske ikke i dette vindue, men helt sikkert i en af de kommende. Alene Vavro kommer der op af, hvis det lykkes.

    Vi fans tolker det nok primært som bedre spillere end før, men det er måske ikke meningen. For hvis det er det som PC tænker, så har han ikke helt historikken på plads. Vi har tidligere hentet Grønkjaer og ikke mindst Laudrup - det kommer PC aldrig til at slå.


  13. #803
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det kan man jo sige.

    Jeg er også tilbøjelig til at give dig ret, hvis det er et et par millioner der adskiller parterne. Men, hvis vi nu har gøre med en klub præsident som har set sig voldsom sur på Vavro, at de vil give afkald på 30/35/40 millioner så er det sgu dybt besynderligt, taget deres øknomiske situation i betragtning.

    Mon ikke i sidste ende Lazio bidder på krogen. De vil formentlig bare sende et signal inden lukketid. Lazio leger bare en farlig leg, det er jo ikke ligefrem andre klubber står i kø for at købe Vavro og snart kan det jo være PC kigger anden vej, hvis Lazios ledelse er helt umulige.
    Men det er også ved at blive en sidelinien sandhed, at vi “redder” Lazio fra en konkurs. Det ville ikke komme meget bag på mig, hvis Lazio ikke handler rationelt :), det er trods alt en lidt alternativ klub. Men det er nu engang den klub vi skal handle med, hvis vi vil have Vavro og jeg tror ikke dansk logik hjælper. Men lad os se hvad der sker mht Vavro - måske er PC genial, måske glipper handlen, men en anden og bedre handel dukker op, jeg havde nok bare skudt de ekstra millioner afsted og fået den lukket hurtigt

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #804
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Claudio Lotito, Lazios præsident, har i hvert fald tidligere demonstreret, at han ikke er bange for at statuere et eksempel med spillere, uagtet hvor meget det koster klubben.

    I 2009 gav Goran Pandev offentligt udtryk for at han gerne ville forlade Lazio, hvilket ikke faldt i Lotitos smag. Så Pandev blev i sidste ende sat af holdet og sat til at træne for sig selv i fire måneder, på trods af at Zenit St. Petersburg bød 13 mio. euro for ham, mens Lazio ville have 15 mio. euro. I sidste ende blev kontrakten ophævet efter at den daværende italienske udgave af divisionsforeningen gik ind i sagen, og Lazio skulle betale Pandev 170.000 euro for svie og smerte. Men Lazio lod ham rådne op i perioden, og ville ikke komme ham til undsætning.

    Det er ikke utænkeligt, at der kommer et lignende scenarie ud af det, hvor FCK får meget svært ved at forhandle prisen ned, når manden i den anden ende af bordet er så ærekær og temperamentsfuld, at han får Ståle vs. Guardiola i 2010 til at minde om en samtale mellem Thorup og Kvart i Bold..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #805
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Claudio Lotito, Lazios præsident, har i hvert fald tidligere demonstreret, at han ikke er bange for at statuere et eksempel med spillere, uagtet hvor meget det koster klubben.

    I 2009 gav Goran Pandev offentligt udtryk for at han gerne ville forlade Lazio, hvilket ikke faldt i Lotitos smag. Så Pandev blev i sidste ende sat af holdet og sat til at træne for sig selv i fire måneder, på trods af at Zenit St. Petersburg bød 13 mio. euro for ham, mens Lazio ville have 15 mio. euro. I sidste ende blev kontrakten ophævet efter at den daværende italienske udgave af divisionsforeningen gik ind i sagen, og Lazio skulle betale Pandev 170.000 euro for svie og smerte. Men Lazio lod ham rådne op i perioden, og ville ikke komme ham til undsætning.

    Det er ikke utænkeligt, at der kommer et lignende scenarie ud af det, hvor FCK får meget svært ved at forhandle prisen ned, når manden i den anden ende af bordet er så ærekær og temperamentsfuld, at han får Ståle vs. Guardiola i 2010 til at minde om en samtale mellem Thorup og Kvart i Bold..
    Ja okay, hold da op.

    Det virker jo til at Vavro nærmest skal ned på alle knæ og kysse støvlen for at angre, hvis handlen ikke skal gå i vasken :(

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #806
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.transfermarkt.com/albin-.../spieler/49275

    Albin Ekdal er ikke længere tilknyttet Sampdoria, med den interesse der var i vinters, samt at Stage nu er solgt, virker det oplagt med en stabiliserende midtbane spiller, der kan ramme en medspiller. Ikke en drømme signing, men meget solid

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #807
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Disse dage, hvor der sker meget lidt, må man jo gribe de mindste detaljer. :-)

    Jeg bemærkede blot i dette indslag om Jelert fra træningslejren, at han fortæller, at de er begyndt at træne hans venstreben, nu hvor han mest spiller i den anden side end hans naturlige: https://www.fck.dk/nyhed/pre-season-...a-elias-jelert

    Det kunne jo tyde på, at man ikke satser på at hente en venstre back ind som gardering for eller supplement til Victor Kristiansen. Det kan formentlig også ses som et tegn på, at Ankersen bliver og skal være backup for Diks en sæson mere.

    Ja, det var vel alligevel ikke de pladser, vi har mest fokus på, men anyway...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #808
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kloge Åge Se meddelelser
    https://www.transfermarkt.com/albin-.../spieler/49275

    Albin Ekdal er ikke længere tilknyttet Sampdoria, med den interesse der var i vinters, samt at Stage nu er solgt, virker det oplagt med en stabiliserende midtbane spiller, der kan ramme en medspiller. Ikke en drømme signing, men meget solid
    Er løbet ikke ved at være kørt. Om to minutter er han 33 år. Men ja tak til en spillende cm.
    Goldbæks Højrefod

  24. #809
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Er løbet ikke ved at være kørt. Om to minutter er han 33 år. Men ja tak til en spillende cm.
    Jo, specielt fordi vi er så godt dækket ind, og selvom Stage er god, så vi jo i de sidste kampe at Falk / Lerager sagtens kan noget. Isak er også begyndt at røre på sig, og Zeca skal jo nok komme med hans fight. Måske ikke på et niveau hvor han spiller fast, but still.

    Ekdal skulle hentes hvis han er så god at han kan bidrage væsentligt til en CL-plads. Jeg ved simpelthen ikke om det er tilfældet, og hvis det sender Lerager tilbage på bænken, bliver det et nej tak herfra.

    Zan


  25. #810
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Rolig nu. Der skal jo kun et par gode kampe til fra en del af dem, du nævner, før vi ser dem i et andet lys. Nogle spillere - som Haraldsson - brager igennem fra dag 1, men det er jo ikke normen. Ofte tager det halve og hele sæsoner, før især unge spillere finder sig til rette, og der lader tålmodigheden herinde til at være meget kort hos en del debatører.
    I den sammenhæng har jeg en svaghed for at dyrke spillerens samlede kvaliteter over en periode, fremfor enkelt præstationer, så det argument passer ikke på mig, men jeg respekterer da, det modsatte syn.

    Eksempelvis Mukairo - hurtig og med en stærk perception i boldmodtagelses situationer, men andre af hans kompetencer er på et alt for lavt niveau for en 22-årig. Taktisk forståelse, afleveringsspillet, afslutninger, gennembrudsstyrke.

    Isak kan nå at komme, men det er mit indtryk, at hans mål mod Silkeborg og AaB har sat hans præstationer i et lys, som ligger noget over, hvad jeg ser. Han er en intelligent spiller, men hans fodbolmæssige håndværk, det er ikke lige så imponerende. Jeg synes stadig, at han har en del medvind fra sin meget tidlige succes i Sverige, og at han i en længere periode har været udfordret på at få løftet sit spil.

    Sådan kan jeg fortsætte med de spillere vi har købt til de forreste pladser. Transfermæssigt mener jeg også, at det er en udfordring at handle skarpt ind, når PC omkring nye spillere mener, at de skal være vilde og voldsomme og JT ikke ønsker at spille et fast system, men i højere grad har en oppotunistisk/pragmastisk tilgang til spillet med relationer fremfor systemer.

    Jeg tror, at vi vil komme meget længere i vores transfers, hvis PC var i stand til at bruge fodboldfaglige termer og JT ville acceptere en foretrukken spillestil.
    Goldbæks Højrefod

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •