Side 55 af 138 FørsteFørste ... 5455253545556575865105 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan ærlig talt ikke huske, hvad PC efterhånden har udtalt i forbindelse med dette. I Købmændenes klub var det følgende:
    "Vi vil skubbe på den del, og vi vil op på en hylde, som er højere end normalt (at hente internationale topspillere, red.). Jeg tror også godt, at vi kan sætte en ny standard for hvordan man gør det (hvilken hylde vi kan hente fra, red.)"
    Her lover han strengt taget jo ikke, at det kommer til at ske, kun at man vil forsøge. Jeg mener også at have set et andet sted, at "det måske kunne ske i dette vindue", men igen kun en slags lovning på, at det kommer til at ske i fremtiden.

    En anden ting er så også, hvad der menes med "spillere fra en anden hylde". Strengt taget er Claesson vel sådan en, da vi vel aldrig før har hentet en profil fra et godt hold i en meget god liga (jeg kan huske forkert). Vi har hentet reserver i Everton (Linderth), Stuttgart (Grønkjaer), Chelsea (Laudrup) osv, men vist aldrig startende profiler.

    Det kan også være, at PC bare mener "på en økonomisk højere hylde", i så fald får han uden tvivl ret. Måske ikke i dette vindue, men helt sikkert i en af de kommende. Alene Vavro kommer der op af, hvis det lykkes.

    Vi fans tolker det nok primært som bedre spillere end før, men det er måske ikke meningen. For hvis det er det som PC tænker, så har han ikke helt historikken på plads. Vi har tidligere hentet Grønkjaer og ikke mindst Laudrup - det kommer PC aldrig til at slå.

    Jeg kunne ikke finde hans citater fra Tipsbladet, men de er ret tydelige omkring en høj hylde. I Købmændenes Klub må jeg indrømme, at jeg ikke gad se hele programmet igen, så jeg har snippet lidt:

    MC: så større navne end vi har set hidtil

    PC: En ny standard for hvordan man gør det …


    MC: Altså en ny standard for hvor en høj hylde man kan tage fra

    PC: Ja

    MF: Det er landsholdsspillere selvfølgelig

    PC: Eller andre internationale topspillere:


    Hvis han lykkes, så er det thumbs up - men når MWD lyder tvivlende, så ...

    Jeg føler mig overbevist om, at en af grundene til, at vi i min optik, har handlet så ringe ind, skal ses i sammenhæng med, at PC er startet fra scratch. Historisk har han ikke haft kontakt til de spillere, som vi skal bruge, for det ville være spild af tid i Randers og AGF at fokusere på de spillere.

    Kocho og Vavro skyldes nok stadig Ståle. Stort set resten er medioca spillere, som snart er glemt igen.

    Jeg synes, at transferaktiviteterne de seneste tre vinduer minder om 13/14, alt for mange tvivlsomme, der aldrig slog til og leje-spillere, der røg retur, så snart lejemålet ophørte.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Hvor stort skal beløbet være før FCK/PSE skal udgive en selskabsmeddelelse? Hvis beløbet på ca. 50 millioner er nogenlunde rigtig, vil det så ikke have en positiv virkning på årsresultatet?
    Det skal have en indflydelse på aktiekursen. Dvs. det skal være et salg, der på en eller anden måde er "overraskende" stort (eller småt). Hvis markedet allerede havde helt styr på spillerens værdi, så påvirker et salg formentlig ikke aktiekursen - uanset beløbets størrelse. Så fondsbørsmeddelelser er sjældent nødvendige.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #813
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...ener-i-lyngby/

    Alfred Finnbogason træner med i Lyngby. Han er vist 33 år, men har han evt. niveauet til FCK?

  6. #814
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...ener-i-lyngby/

    Alfred Finnbogason træner med i Lyngby. Han er vist 33 år, men har han evt. niveauet til FCK?
    Ikke sikker på at han har niveauet - men retter sikker på at det er den hylde vi kigger på når PC siger "en anden hylde"... At vi så forstår dét som Mbappe, Lewandowski og Ronaldo er en helt anden sag :-)
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #815
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vil hellere have Jordan Larsson (også transferfri) end Finnbogason. Der er også de to islændinge fra CSKA, som netop har revet kontrakterne over - Hørdur Magnusson (midterforsvar) og Arnor Sigurdsson (offensiv midt), som kunne være interessante på frie transfers.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #816
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Arnor has netop spillet hele 174 minutter på en hel sæson for Venezia, med forskellige små skader mere eller mindre konstant. Det er forhåbentlig ikke noget PC lurer på.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  11. #817
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvis han lykkes, så er det thumbs up - men når MWD lyder tvivlende, så ...
    I kvartibold interviewet er han tvivlende, fordi det er "for store navne" som PC jagter. Hvis det er rigtigt, ja så er ambitionerne jo store nok. Spørgsmålet er om de er for store. På den anden side så skal det være i år med en på papiret ok mulighed for CL, hvis PC nogensinde skal kunne hente et rigtigt stort navn

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg føler mig overbevist om, at en af grundene til, at vi i min optik, har handlet så ringe ind, skal ses i sammenhæng med, at PC er startet fra scratch. Historisk har han ikke haft kontakt til de spillere, som vi skal bruge, for det ville være spild af tid i Randers og AGF at fokusere på de spillere.
    Det kan jeg ikke tro er noget større problem. Det er næppe spillerne, som han skal have kontakt, med men derimod agenterne og deres firmaer og mange (hvis ikke alle) har han formentlig arbejdet sammen med i et eller andet omfang tidligere.
    Hvis der er nogle udfordringer så handler det måske mere om, at PC skal finde det rigtige niveau at købe spillere i. Spillerne skal være bedre end dem han hentede i AGF/Randers, men samtidig er det også farligt kun at sigte alt for højt (og lægge alle sine æg der) og misse alle handler på den konto, hvilket er den tvivl MWD umiddelbart virkede til at have. Denne udfordring med at finde/kunne købe ind på rigtig hylde led Ståle også lidt under (måske grundet begrænset budget?), hvilket vi så med indkøb af De Ridder, Matic, Kodro etc, hvor man nærmest fra 1. minut kunne se, at de slet ikke var gode nok.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #818
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så behøver vi ikke længere at snakke om Colak der nu har signet med Rangers.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #819
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Så behøver vi ikke længere at snakke om Colak der nu har signet med Rangers.
    Det betyder gratis bashing af PC når han score 30 kasser i det skotske :). Umiddelbart er jeg tilfreds, vi skal virkelig ramme plet her og hans CV er altså lidt tvivlsomt

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #820
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nå, vi kan vel efterhånden konstatere, at der ikke når at slutte sig eventuelle nyindkøb til træningslejren. Hvis der gør, bliver det i hvert fald en kortvarig fornøjelse. Og der er blot 11 dage til første vigtige skridt i titelforsvaret. Vi ved ikke, hvad der sker i kulissen, så det er for tidligt at kritisere transfervinduet, men jeg vil tillade mig at rejse nogle punkter, der er potentielt bekymrende:

    - Vavro er ikke sikret endnu. Det er i sig selv ikke noget problem, fordi han har været med på en del af træningslejren og i øvrigt er spillet ind på holdet, men hvis den handel går i vasken, er det et stort problem, at et nyindkøb ikke når at få særligt meget af opstarten med.

    - Ovenstående pointe kan også gælde Boilesen. Bliver han en sidste sæson og smutter gratis til næste sommer, forlænger vi, eller skal han fyres af nu? En afklaring her ville være dejlig snart - ikke mindst set i lyset af de negative vibes, der har været omkring kontraktforhandlingerne.

    - Hvad med Roony? Vi har gået længe og ventet på en afklaring på hans situation, som minder om Boilesens - med den store undtagelse, at vi formentlig og forhåbentlig ikke lader ham gå gratis om et år. Så hvis han ikke vil forlænge, skal han givetvis sælges nu. Og skal vi i så fald have en ny højrekant ind, eller satser vi på, at Mukairu, Amoo, Johannesson, Haraldsson... kan løse den opgave?

    - Hvis vi skal have en ny central klasseangriber ind, ville det være ønskværdigt, hvis han dels nåede at blive spillet sammen med holdet, dels nåede at blive en del af det sociale fællesskab, inden sæsoner begynder. Og det begynder at knibe.

    - Og så er der rygterne om en ny central midt. Selv om jeg personligt ikke ser det store behov med Zeca på vej tilbage og ikke mindst Falk i sin nye rolle, skal en eventuel forstærkning her også gerne snart indlemmes og nå at få lidt opstart med.

    Forhåbentlig er det stilhed før stormen på PC's kontor lige nu...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #821
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så fik vi lukket aftalen med Lazio. Vavro har skrevet under frem til og med 2026: https://www.fck.dk/nyhed/fck-koeber-vavro

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #822
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Så fik vi lukket aftalen med Lazio. Vavro har skrevet under frem til og med 2026: https://www.fck.dk/nyhed/fck-koeber-vavro
    Fantastisk. Så kom Lazio til fornuft som jeg også regnede med. Men vigtig signing i henhold til at bibeholde kontinuiteten i forsvaret.

    PC kom så med den TOP Angriber fra en anden dimension :)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #823
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Fantastisk. Så kom Lazio til fornuft som jeg også regnede med. Men vigtig signing i henhold til at bibeholde kontinuiteten i forsvaret.

    PC kom så med den TOP Angriber fra en anden dimension :)
    Og forlæng med Boile, tak!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  24. #824
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Så fik vi lukket aftalen med Lazio. Vavro har skrevet under frem til og med 2026: https://www.fck.dk/nyhed/fck-koeber-vavro
    Håber virkelig nogen snuser noget der ligner den ægte pris op.

    Slap vi for omkring 33 mio, eller måtte vi grave dybt i portemonnæen? Det betyder en del for HVOR fantastisk jeg synes det er.

    Men dejligt at han er tilbage, og godt for kontinuiteten. Han må gerne beholde sin vildskab, men også godt modnes lidt. Både på banen og udenfor...

    Og som andre skriver; forlæng så med Boile(!) og find ud af hvad der skal ske med Roony (jeg begynder at se store dollar sedler... med vinger på... flyvende... væk fra FCKs pengekasse).

    Zan

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #825
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vavro 28 mio i følge Tipsbladet
    Goldbæks Højrefod

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •