Side 56 af 138 FørsteFørste ... 6465354555657585966106 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Håber virkelig nogen snuser noget der ligner den ægte pris op.

    Zan
    Tipsbladet melder om 28 mil https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-denis-vavro
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  2. #827
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Hvis det er prisen, så er jeg ganske overrasket. Positivt vel at mærke!

    Bevares, det er stadig mange penge, men et stykke fra de 35 - 38 mio, jeg egentlig frygtede lidt.

    Dejligt hvis det er sandt - så får den transfer et stort flot blåt (og hvidt) stempel herfra!

    Zan

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #828
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis det er prisen, så er jeg ganske overrasket. Positivt vel at mærke!

    Bevares, det er stadig mange penge, men et stykke fra de 35 - 38 mio, jeg egentlig frygtede lidt.

    Dejligt hvis det er sandt - så får den transfer et stort flot blåt (og hvidt) stempel herfra!

    Zan
    Det ligner at det har været en hård uge for Vavro med uvished og trøstespsisning.. Jeg synes ikke han ser heeeelt fit ud på præsentationsbillederne :-) Måske det har været forhandlingstaktik fra Vavros side, og at det er årsagen til den lave pris… Med Lazios økonomi in mente kunne man forestille sig, at han simpelthen har truet med at spise dem ud af huset.

    Hvad fanden, hvad der kommer på på en uge, kan vel også smides på en uge. Velkommen til Denis.

  5. #829
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det ligner at det har været en hård uge for Vavro med uvished og trøstespsisning.. Jeg synes ikke han ser heeeelt fit ud på præsentationsbillederne :-) Måske det har været forhandlingstaktik fra Vavros side, og at det er årsagen til den lave pris… Med Lazios økonomi in mente kunne man forestille sig, at han simpelthen har truet med at spise dem ud af huset.

    Hvad fanden, hvad der kommer på på en uge, kan vel også smides på en uge. Velkommen til Denis.
    Præsentationsvideoen er filmet i sidste sæsons trøje. Og den er højst sandsynligt filmet for noget tid siden, før Vavro rejste til Slovakiet. Men ja. Han er naturligvis ikke hvor han skal være fysisk, og skal lige bygges lidt op før han kan spille 90+ min.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  6. #830
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Et frækt bud på Stages afløser: https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...jack-wilshere/

  7. #831
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Det er ikke et frækt, men et uforskammet bud ;-)

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #832
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så kan eventuelle spekulationer om Dreyer også droppes: https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-anders-dreyer
    FCM ligger ikke på den lade side dette vindue.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #833
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Og Matthias Jakobsen fortsætter karrieren i Vendsyssel. https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...is-fck-talent/

  12. #834
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Irriterende at Dreyer vælger FCM. Det er en væsentlig forstærkning for dem. En spiller, der burde være totalt uopnåelig for en provinsklub.
    Jeg lever fint med at vi ikke fik ham - men er endog meget ærgerlig over at FCM henter ham
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  13. #835
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så kan eventuelle spekulationer om Dreyer også droppes: https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-anders-dreyer
    FCM ligger ikke på den lade side dette vindue.
    Både uambitiøst, overraskende og irriterende.

    Zan

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #836
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Irriterende at Dreyer vælger FCM. Det er en væsentlig forstærkning for dem. En spiller, der burde være totalt uopnåelig for en provinsklub.
    Jeg lever fint med at vi ikke fik ham - men er endog meget ærgerlig over at FCM henter ham
    Av av av! Vanvittigt køb af FCM! En af de vildeste transfers i Superligaens historie!.. Den tror jeg bliver stort set umulig for PC at overgå!
    -It is the dirty fucking wins-

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #837
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Av av av! Vanvittigt køb af FCM! En af de vildeste transfers i Superligaens historie!.. Den tror jeg bliver stort set umulig for PC at overgå!
    Jeg går ud fra, at vi er ude i noget sarkasme her?

    Anyway, så var det nærmest Dreyer som holdt FCM inde i guldkampen i den netop afsluttede sæson, så set i det lys, så er jeg enig med Rokie-Ijeh i, at det er ærgerligt at FCM får fat i ham. Og det selvom jeg egentlig ikke havde nogen specielt lyst til at få ham til FCK.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #838
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Både uambitiøst, overraskende og irriterende.

    Zan
    Ja specielt fordi Dreyer gør FCMs spil så meget bedre end uden ham. Men lad os nu ikke glemme at FCM formentlig mister Evander, og FCM har hellere ikke ligefrem væltet sig i mål. Så de har også et Angriber problem akkurat som os.

    Surt ja, men samlet set ryster jeg stadig ikke af bukserne over FCM.

    Kæft, hvor er jeg spændt på, hvilken angriber PC finder, Han kan jo nærmest kun skuffe :)

  20. #839
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Absolut ingen sarkasme! Jeg synes det er en vild transfer! Og er død af misundelse over han havner i FCM og ikke FCK! Drejer er i den grad en penis-transfer, der med længder overgår f.eks. Vavro!
    -It is the dirty fucking wins-

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #840
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Absolut ingen sarkasme! Jeg synes det er en vild transfer! Og er død af misundelse over han havner i FCM og ikke FCK! Drejer er i den grad en penis-transfer, der med længder overgår f.eks. Vavro!
    Tjoooee, Siger de ikke at defensiven vinder Mesterskaber?. Hvis vi kan holde kontinuiteten i defensiven og også forlænge med Boile, så tager jeg gerne den samlet defensive Pakke. Jeg syntes da vi pakket FCM og Dreyer fint ind da vi mødte dem.

    Jeg lever sgu fint med det, så længe PC lige om snart hiver noget frem :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •