Side 57 af 138 FørsteFørste ... 7475455565758596067107 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #841
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er da en vild transfer, Dreyer. Den eneste måde man kunne overgå den transfer på ville være at, i stedet for at hente en skandinavisk kant der var tæt på måske at være landsholdsbobler, så hentede man en der var etableret landsholdsspiller. Eller i stedet for at hente ham fra en russisk nedrykker, så hentede man fra en russisk sub-top klub. Eller i stedet for at have hentet ham i konkurrence med hold fra den tyrkiske liga, så hentede man ham foran hold fra top 5 ligaer.

    Men altså, hvad er chancerne for at en dansk klub kan hente en etableret skandinavisk landsholdskant fra en russisk sub-topklub foran hold fra top 5 ligaer? Det er jo stort set umuligt, sådan noget kan man kun drømme om.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Den eneste måde man kunne overgå den transfer på ville være at, i stedet for at hente en skandinavisk kant der var tæt på måske at være landsholdsbobler, så hentede man en der var etableret landsholdsspiller. Eller i stedet for at hente ham fra en russisk nedrykker, så hentede man fra en russisk sub-top klub.
    Victor Claesson blev nu ikke hentet fra en russisk sub-top-klub al den stund, at han havde ophævet med Krasnodar, inden vi kom ind i billedet. Dertil er meritter én ting, og resultater noget andet. Vil umiddelbart vurdere Dreyers indflydelse på FCM, som noget større end Claessons ditto på FCK - også når der ses bort fra mål og assists. Ikke at jeg er ked af Claessons tilgang, men jeg er meget ærgerlig over, at FCM lander Dreyer og havde gerne set ham i FCK.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #843
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Det er da en vild transfer, Dreyer. Den eneste måde man kunne overgå den transfer på ville være at, i stedet for at hente en skandinavisk kant der var tæt på måske at være landsholdsbobler, så hentede man en der var etableret landsholdsspiller. Eller i stedet for at hente ham fra en russisk nedrykker, så hentede man fra en russisk sub-top klub. Eller i stedet for at have hentet ham i konkurrence med hold fra den tyrkiske liga, så hentede man ham foran hold fra top 5 ligaer.

    Men altså, hvad er chancerne for at en dansk klub kan hente en etableret skandinavisk landsholdskant fra en russisk sub-topklub foran hold fra top 5 ligaer? Det er jo stort set umuligt, sådan noget kan man kun drømme om.
    Hehehe, jeg havde dog hellere set Dreyer hos FCK og Claesson i en top 5 liga. Vi har egentlig ikke brug for Dreyer og jeg er meget glad for Claesson - men jeg er godt nok ikke glad for Dreyer hos FCM. Ok - nu skal vi se på os selv og ikke dem fra heden.

    Claesson er signet - klasse
    Vavro er købt - klasse

    Venstre back mangler… selvom vi måske prøver at lave en Mæhlert med Jelert
    Forlæng med Boilesen
    Forlæng med Roney
    Køb en angriber
    Overvej en central midtbanespiller

    Af med
    - Marius
    - Singh
    - Babacar eller Karamoko
    - udlej eventuelt Amoo til FCN

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #844
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Drejer og Claesson kan på ingen måde sammenlignes.. Claesson er indtil videre kun stor på papiret.. hvor Drejer er fuldt på højde med Grønkjær i transfermæssig forstand! Drejer i FCK havde været = med CHL Gruppespil samt nyt mesterskab! Uden tvivl! … men klart at en Dolberg eller JBL transfer kan ændre billedet igen!
    -It is the dirty fucking wins-

  8. #845
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Drejer er fuldt på højde med Grønkjær i transfermæssig forstand! Drejer i FCK havde været = med CHL Gruppespil samt nyt mesterskab! Uden tvivl! …
    Drejer i FCK ville da have været dejlig, men sammenligningen med Grønkjær og garanteret CHL bold hold da op :)


  9. #846
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Absolut ingen sarkasme! Jeg synes det er en vild transfer! Og er død af misundelse over han havner i FCM og ikke FCK! Drejer er i den grad en penis-transfer, der med længder overgår f.eks. Vavro!
    Det har jeg sgu svært ved at se. Selvfølgelig er det en god transfer for dem, men at det skulle være en speciel penis-transfer eller overgå Vavro med længder har jeg svært ved at se. De kan jo kun hente ham pga forholdene i Rusland og vi ved ikke, hvad han ellers har haft af muligheder. Umiddelbart kan jeg stille lidt spørgsmål ved det sidste, når han rent faktisk vælger FCM. Det lyder underligt. Mon ikke det skyldes, at udvalget måske alligevel ikke har været så spændende sammen med et vm i horisonten, hvor en startplads i Herning nok er bedre end en reservetjans i en mellemstor Belgisk klub eller en tysk bundklub?

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #847
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg synes det er svært at nedtone Dreyer til FCM.

    De kunne vel knapt (for os) have landet en værre spiller?

    Han kender systemet, han har vist et virkelig højt niveau og har potentiale til at brage igennem fra sæsonstart, samt (mindre vigtigt) skaffe et kæmpesalg til FCM.

    Igår troede jeg de mistede både Dreyer og Evander, og tænkte “de er sgu svækkede…”.

    Idag håber jeg satme de mister Evander.

    Zan

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #848
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det værste ved Dreyer til FCM er sgu ikke at bi misser ham, at det sender særlige signaler eller noget i den dur, men slet og ret at det er en markant forstærkning for dem.. Deres chancer for at drille os i guldkampen ville være ganske små uden Dreyer. Og deres evne til at hente angribere til 20 mio+ som slår igennem fra dag 1, er nærmest dårligere end vores, så det er den primære grund til ærgrelse.. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han har valgt Herning, fordi det har været den eneste måde hvor han har følt at han kunne få 100% closure i forhold til Rusland.. Mon ikke der er en aftale om at han skal afsted om 1 års tid… Der er jo nærmest intet attraktivt i den klub ud over de trygge rammer og nærheden til familie/venner…

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #849
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes det er svært at nedtone Dreyer til FCM.

    De kunne vel knapt (for os) have landet en værre spiller?

    Han kender systemet, han har vist et virkelig højt niveau og har potentiale til at brage igennem fra sæsonstart, samt (mindre vigtigt) skaffe et kæmpesalg til FCM.

    Igår troede jeg de mistede både Dreyer og Evander, og tænkte “de er sgu svækkede…”.

    Idag håber jeg satme de mister Evander.

    Zan
    Uden tvivl, Dreyer er en god spiller, jeg syntes også han er for god til superligaen. Når det så er sagt, hvis vi kigger på FCK vs FCM duellen, så syntes jeg de sidste mange kampe vi havde godt styr på Dreyer og FCM sidste sæson.

    Vi skal hellere ikke underkende vores egne styrke, og jeg tror kun på vi bliver bedre frem mod næste sæson, såfremt PC lige får lukket det offensiv ES. Hvis vi lige spoler tiden 1 år tilbage så var hele klubben i dårlig forfatning og jeg havde følelsen af FCM var på vej til at vælte os af tronen i en lang årrække, så slemt var det. Den følelse har jeg slet ikke mere.

    sagt på en anden måde. Jeg føler FCM var med til at vække os efter en lang søvn :)
    Sidst redigeret af EraZ : 06.07.22 kl. 23:13

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #850
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Transferfrie skandinavere:
    Joshua King, 30 år, kant/angriber med over 200 PL-kampe for Bournemouth, Everton og Watford.
    Sam Larsson, 29 år, kant/offensivspiller med 200 kampe i Æresdivisionen for Feyenoord og Heerenveen, har senest spillet i Kina.
    Fredrik Gulbrandsen, 29 år, angriber/kant med 100 kampe for Red Bull Salzburg og 100 for Basaksehir.
    Simon Gustafson, 27 år, central midt/offensiv midt med næsten 150 kampe i Æresdivisionen for Feyenoord, Roda og Utrecht.

  18. #851
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #852
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ift. en budkrig mod FCM om at købe Dreyer fri i Rubin Kazan, havde FCM et forspring på 37 mio. som Kazan stadig manglede at betale for Dreyer i første omgang - et beløb de skulle af med til FCM under alle omstændigheder. Havde PC budt 35 mio. for Dreyer, skulle Kazan stadig betale to mio. til FCM.

    Jeg kender ikke aftalen mellem Kazan, FCM og Dreyer, men jeg tror ikke at et Dreyer-skifte til FCK var realistisk. Heller ikke hvis Dreyer selv ville til FCK.
    Sidst redigeret af Krølben : 07.07.22 kl. 06:59 Årsag: Spåfjel
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #853
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Ift. en budkrig mod FCM om at købe Dreyer fri i Rubin Kazan, havde FCM et forspring på 37 mio. som Kazan stadig manglede at betale for Dreyer i første omgang - et beløb de skulle af med til FCM under alle omstændigheder. Havde PC budt 35 mio. for Dreyer, skulle Kazan stadig betale to mio. til FCM.

    Jeg kender ikke aftalen mellem Kazan, FCM og Dreyer, men jeg tror ikke at et Dreyer-skifte til FCK var realistisk. Heller ikke hvis Dreyer selv ville til FCK.
    enig i den her. Fcm havde lettest forhandlings position iforhold til alle klubber. Har der ikke også været snak om det pt er svært overhoved at skulle betale overgangssum til russiske klubber? Tror egentlig bare fcm har fået Dreyer mod at give afkald på de 37 mill de skyldes. Således at Dreyer kostede dem 37 mill. Stadig klasse køb af fcm, da man så den inpact han har på holdet desværre.

  22. #854
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    enig i den her. Fcm havde lettest forhandlings position iforhold til alle klubber. Har der ikke også været snak om det pt er svært overhoved at skulle betale overgangssum til russiske klubber? Tror egentlig bare fcm har fået Dreyer mod at give afkald på de 37 mill de skyldes. Således at Dreyer kostede dem 37 mill. Stadig klasse køb af fcm, da man så den inpact han har på holdet desværre.
    Præcis… Og så er det en helt essentiel detalje, at det faktum at FCM har haft penge til gode, har gjort det muligt at lave en transferaftale selvom der er tale om en russisk klub. Herning er den eneste klub i verden der har haft muligheden for at give Dreyer muligheden for at skifte permanent væk fra Rusland, hvilket man kan læse sig til har været en stor prioritet for Dreyer..

  23. #855
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    enig i den her. Fcm havde lettest forhandlings position iforhold til alle klubber. Har der ikke også været snak om det pt er svært overhoved at skulle betale overgangssum til russiske klubber? Tror egentlig bare fcm har fået Dreyer mod at give afkald på de 37 mill de skyldes. Således at Dreyer kostede dem 37 mill. Stadig klasse køb af fcm, da man så den inpact han har på holdet desværre.
    Man kunne vel bare lave en aftale om at indfri gælden og betale de 37 mio direkte til FCM. Under alle omstændigheder har PC end ikke rettet henvendelse til Dreyers lejr, så enten har han sovet i timen eller også har han vurderet, at Dreyer ikke var en man burde forstærke sig med. Jeg håber da alvorligt, at det er det sidste, og det kan man så være enig eller uenig i.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •