Side 58 af 138 FørsteFørste ... 8485556575859606168108 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #856
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Man kunne vel bare lave en aftale om at indfri gælden og betale de 37 mio direkte til FCM. Under alle omstændigheder har PC end ikke rettet henvendelse til Dreyers lejr, så enten har han sovet i timen eller også har han vurderet, at Dreyer ikke var en man burde forstærke sig med. Jeg håber da alvorligt, at det er det sidste, og det kan man så være enig eller uenig i.
    Eller måske gad Dreyer slet ikke til FCK. Færdig. Videre. Det er et FCK-forum!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Dreyers kvaliteter ufortalt, skal man jo også lige se på, hvilken type han er, og hvad vi mangler. Dreyer ville jo ikke være vores nye 9'er, som er den plads der skriger på forstærkning.

    Han ville være i spil til en af de tre andre offensive pladser - og mest oplagt højre kant. Og der er vi altså kvantitativt godt besat. Så kan man diskutere, om man har tillid til vores unge talenter på de pladser, men en Dreyer ind ville nok ikke gøre det lettere at holde på Roony. Hvis vi vil vise vores unge kanttalenter tillid, er det ikke smart at blive ved at hente etablerede kræfter ind, der kommer foran i køen.

    Den store undladelsessynd mht. Dreyer var jo, at Ståle ikke snuppede ham, da han kunne fås for en slik i Brighton.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #858
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligu...e-bliver-solgt

    Nice vil sælge Dolleren. Så er det nu, PC..

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #859
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Dreyers kvaliteter ufortalt, skal man jo også lige se på, hvilken type han er, og hvad vi mangler. Dreyer ville jo ikke være vores nye 9'er, som er den plads der skriger på forstærkning.
    Det er jo reelt ligegyldigt, hvor målene kommer fra. Vi har spillet bedst med Biel i front, selvom det stækker hans målfarlighed. Dreyer på højrekanten ville give os et voldsomt offensivt løft.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #860
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er jo reelt ligegyldigt, hvor målene kommer fra. Vi har spillet bedst med Biel i front, selvom det stækker hans målfarlighed. Dreyer på venstrekanten ville give os et voldsomt offensivt løft.
    Personligt ved jeg da ikke om det er ligegyldigt, hvis Trænerstaben mener det vil bremse udvikling af vores upcoming "Stars". Jeg er helt enig i det ville give et "Løft" lige nu og her, men JT og staben kigger måske også lidt længere frem i fremtiden. Jeg tror seriøst bare Dreyer gerne ville FCM og FCM ville ham. Og deres forhandlingsposition stod godt.

    Det der kommer til at give os et løft er en Angriber med 15-20 mål i støvlerne. Jeg har fornemmelsen vi bliver slemt skuffet hvad PC finder frem.

    Jeg er egentlig ret optimistisk i henhold til de store skridt vores islandske venner har taget og Ronny kommer også til at forbedre sig.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #861
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligu...e-bliver-solgt

    Nice vil sælge Dolleren. Så er det nu, PC..
    Nice gav 150 mio. plus det løse for Dolberg. Jeg tvivler stærkt på, at de er villige til at sælge ham for de 50-60 mio., der formentlig er vores max. I øvrigt er han slet ikke god nok til at være den slags penge værd for os.

  12. #862
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nice gav 150 mio. plus det løse for Dolberg. Jeg tvivler stærkt på, at de er villige til at sælge ham for de 50-60 mio., der formentlig er vores max. I øvrigt er han slet ikke god nok til at være den slags penge værd for os.
    Det sidste er jeg meget uenig i… Dolleren i topform er et niveau eller to over superliganiveau.. Han har været plaget af skader osv, hvilket har gjort at han ikke har spillet kontinuerligt nok, men når han har, har han præsteret på rigtig højt niveau. Dolberg vil for mig være en drømmesigning, men jeg vurderer også, at han er vældig urealistisk.

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #863
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Dreyers kvaliteter ufortalt, skal man jo også lige se på, hvilken type han er, og hvad vi mangler. Dreyer ville jo ikke være vores nye 9'er, som er den plads der skriger på forstærkning.

    Han ville være i spil til en af de tre andre offensive pladser - og mest oplagt højre kant. Og der er vi altså kvantitativt godt besat. Så kan man diskutere, om man har tillid til vores unge talenter på de pladser, men en Dreyer ind ville nok ikke gøre det lettere at holde på Roony. Hvis vi vil vise vores unge kanttalenter tillid, er det ikke smart at blive ved at hente etablerede kræfter ind, der kommer foran i køen.

    Den store undladelsessynd mht. Dreyer var jo, at Ståle ikke snuppede ham, da han kunne fås for en slik i Brighton.
    Dreyer har spillet Biels position i Herning, og alt tyder på at vi fortsætter med 4-3-3 og falsk 9’er.. I den kontekst, og med tanke på, at Biel snart skal videre, ville Dreyer have passer som hånd i handske.. Så er ikke engang nævnt, at vi på højrekanten stadig leder efter en holdbar løsning.

  15. #864
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Personligt ved jeg da ikke om det er ligegyldigt, hvis Trænerstaben mener det vil bremse udvikling af vores upcoming "Stars". Jeg er helt enig i det ville give et "Løft" lige nu og her, men JT og staben kigger måske også lidt længere frem i fremtiden. Jeg tror seriøst bare Dreyer gerne ville FCM og FCM ville ham. Og deres forhandlingsposition stod godt.

    Det der kommer til at give os et løft er en Angriber med 15-20 mål i støvlerne. Jeg har fornemmelsen vi bliver slemt skuffet hvad PC finder frem.
    Det er, med al respekt, en for unuanceret betragtning.

    - Dreyer spillede 9'er hele foråret for FCM med Isaksen og Chilifya på kanterne. Herfra lavede han 28 point til dem, målt på mål og assists, stort set alle mod top 6 hold. Han ville passer perfekt som 9'er i vores system, såfremt systemet er det, som vi sluttede med. Her ville en Biel eller Håkon ligge bagved på 10'eren, mens Roony og Amoo fortsat kan slås om at slå igennem på kanten.
    - Dreyer har tidligere sagt, at han ikke ville udelukke andre danske hold (=FCK). Og så sent som i morges, altså efter han er officiel FCM spiller, slår han fast, at han ikke havde tilbud fra FCK og samtidig, at han stadig ikke vil udelukke noget i fremtiden.
    - Dreyer kommer til at lave 15-20 mål som 9'er i FCM.

    Jeg er dog enig i, at FCM selvfølgelig stod rigtig godt. Det er svært at handle i Rusland, hvis overhovedet muligt pt. Men debatten går jo på, hvorvidt vi ikke burde ha' været der og byde os til, ikke på hvorvidt han havde valgt FCK over FCM. Jeg forstår oprigtigt ikke, at vi ikke var der. Hvilket leder mig videre til dit næste punkt, som jeg også er enig med dig i:

    ... at vi nok bliver skuffet over, hvad PC kommer med. Hertil har han simpelthen malet sig selv op i et hjørne med egne udtalelser, en haltende track-record på de offensive positioner samt en kæmpe presbold fra FCM og deres Dreyer handel.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #865
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Man kunne vel bare lave en aftale om at indfri gælden og betale de 37 mio direkte til FCM. Under alle omstændigheder har PC end ikke rettet henvendelse til Dreyers lejr, så enten har han sovet i timen eller også har han vurderet, at Dreyer ikke var en man burde forstærke sig med. Jeg håber da alvorligt, at det er det sidste, og det kan man så være enig eller uenig i.
    Ville det ikke kræve, at FCM er med på den? De skal vel på en eller anden måde også underskrive sådan en aftale? Svært at forestille sig, de skulle gå med på den… Men i teorien er det helt sikkert en mulighed, hvis alle tre parter er med på den.

  18. #866
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Personligt ved jeg da ikke om det er ligegyldigt, hvis Trænerstaben mener det vil bremse udvikling af vores upcoming "Stars".
    Nu forholdt jeg mig alene til påstanden om, at vi er særligt udfordrede på 9’er-positionen. Jeg mener, at højrekanten er en større udfordring, da Roony ikke ligner en, der er klar til at være en bærende kraft for os, og alternativerne heller ikke imponerer. Bevares, spidsangriberne har heller ikke strålet (Orri undtaget - han ligner dog en, der skal bruge noget tid for at vænne sig til tempoet), men vi er godt nok også dårlige til at sætte dem i scene. Hvis vi styrker holdet bag angriberne, vil det utvivlsomt også komme dem til gode.

  19. #867
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nu forholdt jeg mig alene til påstanden om, at vi er særligt udfordrede på 9’er-positionen. Jeg mener, at højrekanten er en større udfordring, da Roony ikke ligner en, der er klar til at være en bærende kraft for os, og alternativerne heller ikke imponerer. Bevares, spidsangriberne har heller ikke strålet (Orri undtaget - han ligner dog en, der skal bruge noget tid for at vænne sig til tempoet), men vi er godt nok også dårlige til at sætte dem i scene. Hvis vi styrker holdet bag angriberne, vil det utvivlsomt også komme dem til gode.
    Yes jeg ved hvad du mente, og jeg tror hellere ikke Ronny bliver en bærende kraft i næste sæson, Men jeg tror han kommer til at performe i flere kampe end i sidste sæson. Vil en Dreyer tilkomst komme disrupte noget af det? på lang sigt. Det er jo spekulationer I know.

    Men altså mere i limningerne går jeg hellere ikke over at FCM har fået Dreyer. Vi havde godt styr på ham og FCM sidste sæson, og i sidste ende virke Dreyer jo til at være FCM mand ind til benet, fred være med det. Jeg hilser konkurrencen velkommen

  20. #868
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er, med al respekt, en for unuanceret betragtning.

    - Dreyer spillede 9'er hele foråret for FCM med Isaksen og Chilifya på kanterne. Herfra lavede han 28 point til dem, målt på mål og assists, stort set alle mod top 6 hold. Han ville passer perfekt som 9'er i vores system, såfremt systemet er det, som vi sluttede med. Her ville en Biel eller Håkon ligge bagved på 10'eren, mens Roony og Amoo fortsat kan slås om at slå igennem på kanten.
    - Dreyer har tidligere sagt, at han ikke ville udelukke andre danske hold (=FCK). Og så sent som i morges, altså efter han er officiel FCM spiller, slår han fast, at han ikke havde tilbud fra FCK og samtidig, at han stadig ikke vil udelukke noget i fremtiden.
    - Dreyer kommer til at lave 15-20 mål som 9'er i FCM.

    Jeg er dog enig i, at FCM selvfølgelig stod rigtig godt. Det er svært at handle i Rusland, hvis overhovedet muligt pt. Men debatten går jo på, hvorvidt vi ikke burde ha' været der og byde os til, ikke på hvorvidt han havde valgt FCK over FCM. Jeg forstår oprigtigt ikke, at vi ikke var der. Hvilket leder mig videre til dit næste punkt, som jeg også er enig med dig i:

    ... at vi nok bliver skuffet over, hvad PC kommer med. Hertil har han simpelthen malet sig selv op i et hjørne med egne udtalelser, en haltende track-record på de offensive positioner samt en kæmpe presbold fra FCM og deres Dreyer handel.
    Meeeen nu tror jeg der foregår ting i maskinrummet som du og jeg ikke kender til.

    Mon ikke PC har været klar over at vi stod i en umulig situation rent logistisk, og derfor lod den ligge.

    Med andre ord, har han måske netop været smart og fået den punkteret inden hele scouting-afdelingen blev sat ind på en mega knudret mission.

    Tror du forenkler tingene lidt - specielt i denne konkrete situation. Jeg er heller ikke imponeret af PC, so far, men lad os nu heller ikke gøre ham dummere end han er.

    Zan

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #869
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Når nu de penge fcm “betaler til “russerne egentligt bare er det de mangler at få betalt den anden vej.
    Så havde det været smukt at købe foran fcm som så både stod uden spiller, og skulle indkræve penge fra russerne (det vil sige ikke få dem).

  23. #870
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    - Dreyer har tidligere sagt, at han ikke ville udelukke andre danske hold (=FCK). Og så sent som i morges, altså efter han er officiel FCM spiller, slår han fast, at han ikke havde tilbud fra FCK og samtidig, at han stadig ikke vil udelukke noget i fremtiden.
    Flot signing af dem. Han kommer til at gøre en markant forskel.

    Det ville dog gøre nas hvis Vavro kom med lignende udtalelse som Dreyer EFTER han har skrevet med FCM.

    "Nej, jeg har ikke haft et tilbud fra FCK på mit bord. Men som jeg altid har sagt i andre interviews, skal man aldrig sige aldrig i fodbold, lyder det fra Dreyer, der fortsætter."
    Fc Ålene

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •