Side 60 af 138 FørsteFørste ... 10505758596061626370110 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror, der kommer til at mangle afslutningsstyrke med Claesson og Pep Biel som 9'er og 10'er. Men det bliver spændende, hvad Thorups plan er. I dag mod Brugge startede han uden egentlige angribere; gad vide, om det er et hint...
    Men er det på nogen måde overraskende? Det var præcis dette system vi brillerede med i forårets tre sidste kampe. Kampe der igen og igen og igen nævnes som værende rettesnor for det vi bygger det fremtidige hold op omkring.

    Jeg synes vi igen spillede en fremragende offensiv kamp, og deler ikke rigtig andres bekymring omkring en manglende 9’er. Dels derfor.. Altså at vi ikke rigtig spiller et system med sådan en.. Og dels fordi Karamoko har set rigtig spændende ud her i opstarten.. Jeg synes egentlig mere vi mangler sådan en Noah Lang-type.. Altså en offensiv hvirvelvind, som tiltrækker sig ekstra opmærksomhed. Vores styrke er holdet og relationerne. Vi har ikke rigtig den der spiller, der river modstanderen i stykker på egen hånd, hvis holdet ikke præsterer.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #887
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Efter kampen mod Club Brugge i dag blev det endnu mere tydeligt, at vi mangler en dygtig 9’er.

    Desuden ville en offensiv midt, der kan aflaste Falk, pynte.
    Det ved jeg ikke om jeg er enig i. Falk spiller jo 6’eren.. Og vi har både Hakon og Biel til den offensive midt, samt Roony og Bøving som også kan spille 10’eren.. Jeg synes i højere grad vi mangler en 6’er, som også kan noget med bolden og agere spilfordeler (Berg Johnsen kunne være en mulighed, selvom han isoleret set er en noget anderledes type en Falk).. Zeca er jo en helt anden type, og det er meget tydeligt at vi er ultra-afhængige af Falks egenskaber som igangsætter. Vi skal dog være klar over at vi aldrig kan finde en spiller, som erstatter Falk 1:1, for nøj hvor er han god. Det viste han igen igen i dag.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #888
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg så også træningskampen i dag, og jeg vil mene at det er mere hæmmende for vores offensive spil i venstresiden, at Claesson spiller derude.. Jeg har godt nok stadig svært ved at se hvad han skal bringe, som en William Bøving eksempelvis ikke også ville kunne.
    Jeg er totalt med dig på denne her. Helt forløsende at læse én skrive det.

    Det er lidt som om det bare er blevet besluttet at Claesson er fantastisk ud fra et navn og et CV.

    Sandheden er vel at han var ret usynlig i mange kampe i foråret.

    Og jeg synes andre spillere må kæmpe en del mere for fans’nes accept end Claesson.

    Eksempelvis har han slet ikke samme drive som feks Bøving, som jeg egentlig synes passer bedre til vores spil.

    Når det så er sagt, kan jeg godt se det er god rutine at få ind, men jeg håber der er en hel del mere i ham end vi har set, so far…

    Zan

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #889
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er totalt med dig på denne her. Helt forløsende at læse én skrive det.

    Det er lidt som om det bare er blevet besluttet at Claesson er fantastisk ud fra et navn og et CV.

    Sandheden er vel at han var ret usynlig i mange kampe i foråret.

    Og jeg synes andre spillere må kæmpe en del mere for fans’nes accept end Claesson.

    Eksempelvis har han slet ikke samme drive som feks Bøving, som jeg egentlig synes passer bedre til vores spil.

    Når det så er sagt, kan jeg godt se det er god rutine at få ind, men jeg håber der er en hel del mere i ham end vi har set, so far…

    Zan
    True.

    Jeg syntes Cleasson i de "Store" kampe leveret godt, men som du nævnte også var usynlig i en del kampe.

    Nu da han har fået en lukrativ kontrakt med klubben så bliver det spændende og se om han bygger på, eller daler i niveau over tid. Det kan jeg måske godt frygte lidt, men håber jeg tager fejl.

  8. #890
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    Og jeg synes andre spillere må kæmpe en del mere for fans’nes accept end Claesson.

    Eksempelvis har han slet ikke samme drive som feks Bøving, som jeg egentlig synes passer bedre til vores spil.

    Når det så er sagt, kan jeg godt se det er god rutine at få ind, men jeg håber der er en hel del mere i ham end vi har set, so far…

    Zan
    Han virker super-sympatisk og også som den type af spiller, som med sin tilstedeværelse er god til at lime kæderne sammen, så 4 spillere får en styrke som 5 eller flere. Men når man ser ham MED bolden, taber man sjældent kæben. Han virker betænkeligt tung og ude af stand til at sætte en modstander. Andre kvaliteter kan selvfølgelig opveje det, men foreløbigt er det desværre svært at se det.

  9. #891
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg tror Claesson er som Pep. Han skal ind centralt for virkelig at hans kvaliteter kommer til sin ret
    Sidst redigeret af Chmpen85 : 10.07.22 kl. 12:20

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #892
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Enig i betragtningerne omkring Claesson. Må indrømme jeg er en smule skuffet hans cv taget i betragtning. Især hans fart (eller mangel på) er et problem og Bøving er noget hurtigere. Iøvrigt imponerede det mig helt vildt at se hvordan Falk og Lerager totalt bossede den midtbane mod Brugge. Desværre viste kampen også nogle tydelige mangler på holdet. Især Boilesen var ringe. Hans måde at forsvare på, hvor man bliver ved med at bakke indtil modstanderen har sparket den ind, går simpelthen ikke mod de bedre modstandere. Det kan gå i suppen hvor afslutningerne ikke altid er af højeste klasse. Jeg kan rigtig godt lide Boile men han er back og dur ikke centralt mod bedre modstandere. Han kunne have forhindret Brugge's 2 mål. Dejligt at se hvordan Vavro kom ind og spillede med autoritet. Det var også tydeligt at holdet mangler en god angriber.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #893
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Franco Mussis aka. El Gordo - den lille fede. Måske nogen af jer kan huske ham. Nu er han på vej tilbage til europæisk fodbold. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-til-rumaenien
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  14. #894
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Franco Mussis aka. El Gordo - den lille fede. Måske nogen af jer kan huske ham. Nu er han på vej tilbage til europæisk fodbold. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-til-rumaenien
    Det ville måske have passet bedre i tråden om tidligere FCK-spillere. Med mindre du mener, vi skal gå efter at få ham tilbage? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #895
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det ville måske have passet bedre i tråden om tidligere FCK-spillere. Med mindre du mener, vi skal gå efter at få ham tilbage? ;-)
    Gad godt at se om anden modtagelse kunne leve op til første :)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #896
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det ville måske have passet bedre i tråden om tidligere FCK-spillere. Med mindre du mener, vi skal gå efter at få ham tilbage? ;-)
    Nej det er sjovere at se hvor længe der gik inden ordenspolitiet kom.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  19. #897
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://bold.dk/fodbold/klubber/spez...er-til-spezia/

    Så er han også ved at være ude af billedet én gang for alle.

    Zan

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #898
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/spez...er-til-spezia/

    Så er han også ved at være ude af billedet én gang for alle.

    Zan
    Ja - her slutter Ekdal historien. Måske har FCK slet ikke været interesseret, vi burde kunne konkurrer med Spezia på mange måder.

    Egentlig sjovt så mange millioner vi var klar til at smide efter Ekdal og Thelander og så slet ikke være interesseret 6 måneder gratis (for det tror jeg reelt ikke vi er). Havde været vanvittige køb a la hvad Barca er så gode til - super kortsigtet og overbetalt :).

    Mon ikke vi får en enkelt tilgang mere (måske to), men det er godt nok stille og sæsonen starter nu

  22. #899
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ja - her slutter Ekdal historien. Måske har FCK slet ikke været interesseret, vi burde kunne konkurrer med Spezia på mange måder.

    Egentlig sjovt så mange millioner vi var klar til at smide efter Ekdal og Thelander og så slet ikke være interesseret 6 måneder gratis (for det tror jeg reelt ikke vi er). Havde været vanvittige køb a la hvad Barca er så gode til - super kortsigtet og overbetalt :).

    Mon ikke vi får en enkelt tilgang mere (måske to), men det er godt nok stille og sæsonen starter nu
    Angriber situationen er sgu bekymrende. Bevares vi har bevist vi effektivt kan spille uden en angriber, men hvad er vores Plan B, når vores modstandere lukker ned for den del.

    Jeg går stadig og venter på den "Anden hylde" angriber der har været så meget snak om fra PCs side. Men okay det kan jo nås endnu :)

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #900
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    joehh - men er det ikke om 4 uger eller nærmere 9/8 vil skal spille den første af to play-off kampe i CL-kvalen ??

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •