Side 77 af 138 FørsteFørste ... 27677475767778798087127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,141 til 1,155 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1141
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kan vel ikke gå så galt 2 gange..?
    Det tænkte CV vist også, efter han først hentede Pape Pate Diouf for derefter at hente Marvin Pourié..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1142
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det tænkte CV vist også, efter han først hentede Pape Pate Diouf for derefter at hente Marvin Pourié..
    Der er bare den lille forskel at Diouf og Pouries CV var en udbrændt Fiat i forhold til…

    Men hey, jeg er da enig i man efterhånden ikke lader fråden løbe over disse eksotiske signings. Man er en smule traumatiseret efterhånden.

    Men hellere Dessers end Vallys.

    Personligt så jeg nu allerhelst Daramy, og Claesson centralt.

    Zan

  4. #1143
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...el-paa-respekt

    Genk ikke tilfredse. Hvad sker der også for at man holder sådan en frokost et fuldt offentligt sted, hvor både Thorup og PC er der? Virkelig uvant og uprofessionelt. Den eneste grund til at det er i orden, er hvis aftalen er landet og man fejrer det bagefter. Det virker ikke som tilfældet - men begge ligaer er i gang. Hvilken spiller flyver til et andet land og spiser frokost med træneren, sportsdirektøren og sin agent mellem kampweekender? Det giver ingen mening hvis ikke man er MEGET langt i forhandlingerne.
    Sidst redigeret af scoring : 26.07.22 kl. 18:41
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1144
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...el-paa-respekt

    Genk ikke tilfredse. Hvad sker der også for at man holder sådan en frokost et fuldt offentligt sted, hvor både Thorup og PC er der? Virkelig uvant og uprofessionelt. Den eneste grund til at det er i orden, er hvis aftalen er landet og man fejrer det bagefter. Det virker ikke som tilfældet - men begge ligaer er i gang. Hvilken spiller flyver til et andet land og spiser frokost med træneren, sportsdirektøren og sin agent mellem kampweekender? Det giver ingen mening hvis ikke man er MEGET langt i forhandlingerne.
    Præcis… Det må man derfor også formode at man er.. Altså nærmest enige med Genk, og dermed har vi lov til at forhandle med spilleren. Det er dog ikke det samme, som at vi kan tillade os at flyve ham herop uden Genk er informeret om det. Jeg kan næsten ikke se andre scenarier, uden det skulle sætte vores sportsdirektør i et uhyggeligt inkompetent lys. Jeg mener, hvis vi ikke har lov til at forhandle med spilleren, risikerer vi alverdens sanktioner. Og så er det edermaneme hjernedødt at sidde sådan der på et offentligt sted.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1145
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...el-paa-respekt

    Genk ikke tilfredse. Hvad sker der også for at man holder sådan en frokost et fuldt offentligt sted, hvor både Thorup og PC er der? Virkelig uvant og uprofessionelt. Den eneste grund til at det er i orden, er hvis aftalen er landet og man fejrer det bagefter. Det virker ikke som tilfældet - men begge ligaer er i gang. Hvilken spiller flyver til et andet land og spiser frokost med træneren, sportsdirektøren og sin agent mellem kampweekender? Det giver ingen mening hvis ikke man er MEGET langt i forhandlingerne.
    Man kan da vist godt få lov til at tale med spilleren, inden man er enig med klubben. Jeg tror ikke, at vi hverken er tæt på at være enig med klub eller spiller. Min første tanke da jeg så billedet (og inden CPH Sundays formentlig fejlagtigt konkluderede at det var tæt på) var, at dette var et visit fra spilleren, hvor PC og Thorup fremlægger de planer vi har for ham, for spillestil og præsenterer hvad klub og by kan tilbyde. Det virker for mig klart som en indledende uformel snak (den skal vi formentlig stadig have lov til af Genk), hvor man skal sælge ideen for spilleren inden reelle forhandlinger går i gang. Og når forhandlingerne først er i gang, så behøver spilleren let ikke være her. Så klarer agenten resten indtil en evt. sundhedstjek skal laves.

  9. #1146
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kender ikke Dessers, men finder det lidt bekymrende, at han i en alder af 27 år kun har spillet 13.145 minutter iflg. Transfermarkt. Det er ikke meget. Og YouTube-videoer skal naturligvis tages med alle mulige forbehold, men der er godt nok mange gøglermål i målkavalkaderne. Han ser dog bedre ud end Babacar, hvilket altid er noget.

  10. #1147
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan da vist godt få lov til at tale med spilleren, inden man er enig med klubben. Jeg tror ikke, at vi hverken er tæt på at være enig med klub eller spiller. Min første tanke da jeg så billedet (og inden CPH Sundays formentlig fejlagtigt konkluderede at det var tæt på) var, at dette var et visit fra spilleren, hvor PC og Thorup fremlægger de planer vi har for ham, for spillestil og præsenterer hvad klub og by kan tilbyde. Det virker for mig klart som en indledende uformel snak (den skal vi formentlig stadig have lov til af Genk), hvor man skal sælge ideen for spilleren inden reelle forhandlinger går i gang. Og når forhandlingerne først er i gang, så behøver spilleren let ikke være her. Så klarer agenten resten indtil en evt. sundhedstjek skal laves.
    Der må ikke tages kontakt til spilleren uden accept fra klubben først. Medmindre der er mindre end 6 måneder tilbage af kontrakten. Har vi ikke fået den accept sf Genk, er det derfor det glade vanvid og ren russisk roulette at invitere spiller+agent på middag i offentlig skue med vores sportsdirektør og cheftræner.

    Du har ret i at vi ikke behøver være enige med Genk om noget som helst, men jeg vil da ved gud håbe, at vi har fået den nødvendige accept til at kontakte spilleren.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1148
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kender ikke Dessers, men finder det lidt bekymrende, at han i en alder af 27 år kun har spillet 13.145 minutter iflg. Transfermarkt. Det er ikke meget. Og YouTube-videoer skal naturligvis tages med alle mulige forbehold, men der er godt nok mange gøglermål i målkavalkaderne. Han ser dog bedre ud end Babacar, hvilket altid er noget.
    Jeg kender ham heller ikke andet end af navn, men i dataen til FM23 (som i hans tilfælde er opdateret for et lille år siden) ligger han som det der svarer til en god angriber i Superligaen. Der lå både Babacar, Jørgensen og Karamoko en del længere nede, så om ikke andet bør han være bedre end de tre. Hvis man altså tror på FM data, men selvfølgelig gør man det... ;)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1149
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Dessers er næsten som at købe Ndoye da vi solgte ham, minus 10%. Men når man tænker på, hvor god Ndoye var, så er det vel næste hylde, selvom PC-haderne nok skal komme og fortælle om særtilfældene Grønkjær og Laudrup. Men spiller som dem har en særlig historie og er danske, så jeg synes faktisk de bør udelades af historien.

    Henter OC virkelig godt Dessers og en tilsvarende midtbanespiller, ja så mener jeg, at han i den grad har købt fra nye hylder.
    Overdrivelse fremmer forståelsen, men hvor godt kender du ham egentlig. Det ser jo super spændene (og temmelig amatøragtigt) ud med de informationer vi har indtil nu, men hans CV er vel næppe bedre end Babacars og derudover kan du så sætte minimum 30 andre spillere ind med et bedre CV da vi hentede dem (Michael Maniche, Allback, Myggen, Peter Nielsen, Niclas Jensen anden gang, Lerager… jeg kunne blive ved)

    Men, derfor ser der ud til at være en rigtig interessant spiller for FCK og på den plads, hvor jeg synes vi mangler mest. Han scorer pænt med mål og stabilt over flere sæsoner, han har en god alder og 184 er nok til at give lidt power.

    Det er bestemt interessant det her.

    Edit: de 13410 minutter fordelt på 241 kampe er vel ikke helt galt. Det svare til 60% spilletid i samtlige kampe og en ung angriber har ofte mange korte indhop i begyndelsen af karrieren. Hvis vi siger hans karriere har været 9 år (så startede som 18 årlig med at få spilletid), så svare det til spilletid i ca 27 kampe om året i snit
    Sidst redigeret af superestrella : 26.07.22 kl. 19:47 Årsag: 13140 min

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1150
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det der adskiller Cyriel Dessers CV mæssigt fra andre angribere vi nogensinde har hentet, er at han netop har scoret 20 mål i 41 kampe for Feyenoord (nummer 3 i Holland og finalen i Conference League). Ikke noget med at han lige har haft nogle middelmådige sæsoner før vi hentede ham. Det kan slet ikke sammenlignes med en spiller som fx Babacar der kom fra en tyrkisk midterklub selvom han tidligere har spillet serie A... og Marcus Alback? Han havde ikke scoret særligt mange mål i flere år før vi købte ham

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Overdrivelse fremmer forståelsen, men hvor godt kender du ham egentlig. Det ser jo super spændene (og temmelig amatøragtigt) ud med de informationer vi har indtil nu, men hans CV er vel næppe bedre end Babacars og derudover kan du så sætte minimum 30 andre spillere ind med et bedre CV da vi hentede dem (Michael Maniche, Allback, Myggen, Peter Nielsen, Niclas Jensen anden gang, Lerager… jeg kunne blive ved)

    Men, derfor ser der ud til at være en rigtig interessant spiller for FCK og på den plads, hvor jeg synes vi mangler mest. Han scorer pænt med mål og stabilt over flere sæsoner, han har en god alder og 184 er nok til at give lidt power.

    Det er bestemt interessant det her.

    Edit: de 13410 minutter fordelt på 241 kampe er vel ikke helt galt. Det svare til 60% spilletid i samtlige kampe og en ung angriber har ofte mange korte indhop i begyndelsen af karrieren. Hvis vi siger hans karriere har været 9 år (så startede som 18 årlig med at få spilletid), så svare det til spilletid i ca 27 kampe om året i snit
    Jeg så de fleste af Feyenoords ECL-kampe sidste år. Så noget kender jeg til ham. Derudover har jeg set ham i eredivisie-kampe, og det styrker kun mit billede.

    For ud over de mål han laver, så imponere han mig i forhold til at deltage i spillet. Han er teknisk stærk, forholdsvis hurtig og har en god pasningsfod. Selvom han kun er 184, så er han faktisk ikke helt ueffen med hovedet.

    Jeg vil sgu være lidt imponeret over PC, hvis han virkelig landet den her.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1152
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    de 13410 minutter fordelt på 241 kampe er vel ikke helt galt. Det svare til 60% spilletid i samtlige kampe og en ung angriber har ofte mange korte indhop i begyndelsen af karrieren. Hvis vi siger hans karriere har været 9 år (så startede som 18 årlig med at få spilletid), så svare det til spilletid i ca 27 kampe om året i snit
    Det er bestemt muligt at finde spillere med færre kampe og minutter, men det er heller ikke svært at finde spillere med flere. Jeg vil vove at påstå, at spillere, der har været profiler for deres hold gennem adskillige sæsoner, vil have opnået mere spilletid som 27-årige.

    Nogle udvalgte eksempler; alle angribere - til sammenligning er Cyriel Dessers født 8. december 1994 og Transfermarkt vurderer ham som den 18. mest værdifulde angriber i sin årgang:

    Sory Kaba. 28. juli 1995. 188 kampe/11.991 minutter
    Kasper Junker. 5. marts 1994. 211 kampe/12.093 minutter
    Divock Origi. 18. april 1995. 302 kampe/14.158 minutter
    Alexander Sörloth. 5. december 1995. 280 kampe/16.569 minutter
    Kenneth Zohore. 31. januar 1994. 281 kampe/16.544 minutter
    Mikael Uhre. 30. september 1994. 302 kampe/18.314 minutter
    Vincent Janssen. 15. juni 1994. 300 kampe/18.615 minutter
    Gerard Deulofeu. 13. marts 1994. 331 kampe/19.954 minutter
    Andrea Petagna. 30. juni 1995. 337 kampe/20.458 minutter
    Khouma Babacar. 17. marts 1993. 378 kampe/21.224 minutter
    Andreas Cornelius. 16. marts 1993. 351 kampe/21.889 minutter
    Yussuf Poulsen. 15. juni 1994. 385 kampe/25.685 minutter
    Michael Frey. 19. juli 1994. 393 kampe/26.017 minutter

  21. #1153
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    De er vel ikke så dumme, at de antager frokosten ikke ville blive opdaget, når det sker så offentligt et sted.
    Det er da helt klart bevidst, hvad end det så har til formål ift. en eventuel forhandling. Den sportslige ledelse har holdt sindssygt mange handler komplet hemmelige, og det er jo ikke fordi de aldrig har haft disse slags møder før - det er bare foregået bag lukkede døre.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1154
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    De er vel ikke så dumme, at de antager frokosten ikke ville blive opdaget, når det sker så offentligt et sted.
    Det er da helt klart bevidst, hvad end det så har til formål ift. en eventuel forhandling. Den sportslige ledelse har holdt sindssygt mange handler komplet hemmelige, og det er jo ikke fordi de aldrig har haft disse slags møder før - det er bare foregået bag lukkede døre.
    Nederen hvis det er et meget ihærdigt forsøg på at presse Vallys-prisen ned :-D Haha.

    Zan

  24. #1155
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Overdrivelse fremmer forståelsen, men hvor godt kender du ham egentlig. Det ser jo super spændene (og temmelig amatøragtigt) ud med de informationer vi har indtil nu, men hans CV er vel næppe bedre end Babacars og derudover kan du så sætte minimum 30 andre spillere ind med et bedre CV da vi hentede dem (Michael Maniche, Allback, Myggen, Peter Nielsen, Niclas Jensen anden gang, Lerager… jeg kunne blive ved)

    Men, derfor ser der ud til at være en rigtig interessant spiller for FCK og på den plads, hvor jeg synes vi mangler mest. Han scorer pænt med mål og stabilt over flere sæsoner, han har en god alder og 184 er nok til at give lidt power.

    Det er bestemt interessant det her.

    Edit: de 13410 minutter fordelt på 241 kampe er vel ikke helt galt. Det svare til 60% spilletid i samtlige kampe og en ung angriber har ofte mange korte indhop i begyndelsen af karrieren. Hvis vi siger hans karriere har været 9 år (så startede som 18 årlig med at få spilletid), så svare det til spilletid i ca 27 kampe om året i snit
    Som Pouljensen skriver så er den store forskel, at deres storhed lå længere tilbage. Cyriel er en hylde vi kun sjældent henter fra. Men skulle det lykkes så skal han desværre skal han så spille Cluejess...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •