Side 8 af 138 FørsteFørste ... 5678910111858108 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser

    Men så vidt jeg kan se omhandler FIFA Regulations on the Status and Transfer of Players Annexe 7 kun spillere der midlertidigt får suspenderet deres kontrakt i Rusland, her punkt 3.1:
    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvordan diskussionen stadig har ben at gå på, selv efter at han har skrevet under for os ;-)

    Er det ikke klart nok, at 3.1 giver spilleren lov til at opsige den del af kontrakten, der gælder indtil 30/6, hvis ikke han som Claesson allerede havde aftalt det med klubben – "unless otherwise agreed between the parties" – og at den følgende artikel 5 derefter tillader spilleren at skifte øjeblikkeligt med visse begrænsninger?

    (Eller har jeg bare læst det helt forkert?)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Men før det var det jo også bare en halvsæson med 4 målmænd, 3 venstre backs og 3 højre backs. Nu 14 midtbanespillere

    Igen - jeg er ikke ked af vi har skrevet med ham, jeg er ikke ked af at vi til tider har en lidt bred trup. PC blev sat til at rydde op i truppen og jeg kunne godt tænke mig en lidt bedre sammensætning. Hvis følgende forsvandt, så ville ingen rigtigt blive bekymret:

    Kalle
    Oviedo
    Lund Jensen
    Ankersen
    Marius
    Singh
    Baldursson

    Hvis jeg så er lidt hård, så kunne vi endda undvære
    Amoo
    Lerager
    NJ
    Haraldsson (ham kan jeg rigtig godt lide, men han spiller ikke meget).

    Det er altså for mange i en trup, som man kan stille spørgsmålstegn ved
    Til PC's forsvar, så var der lidt at rydde op i både med dårlig kvalitet med også med skæv trup. Og det tager desværre bare tid, hvilket vi f.eks. har set med Oviedo mfl.

    Man kan selvfølgelig altid justere på trupsammensætningen, men er den virkelig så bekymrende pt? Lige nu er der da f.eks. ryddet rimelig godt ud i de ældre meget dyre spillere, som tidligere fyldte vores bænk.
    Og så må jeg sige, at jeg undrer mig lidt over de spillere, som du vil have ud. Du nævner Marios, hvilket egentlig giver ok mening, men samtidig nævner du Valdemar Lund som vel er den type (ung, talentfuld, billig) vi nok bør have i stedet som 4. forsvarer. At han nu længe har været skadet er selvfølgelig uheldigt. Mht Kalle så er han jo en fin 2. målmand (hvis han kan leve med det) imens Guadagno udvikler sig. En topklub skal have 3 kvalificerede målmænd.
    Singh har man vel dårligt kunne hælde ud i vinters, Baldursson og NJ har begge kontrakter som ender til sommer, imens Amoo (jeg er også lidt bekymret) dårligt har fået chancen endnu og Haraldsson (som ser vildt spændende ud) er skadet. Ankersen har været meget udskældt, men med Diks som ofte løber ind i små skader og Jehlert som først lige er kommet med for alvor, så er det måske lige frisk nok at ønske ham væk.

    Man kan altid diskutere frem og tilbage med diverse spillere, men for første gang i nogle år så ser truppen i mine øjne efterhånden rigtig god ud. Det eneste jeg måske savner en lille smule er en enkelt spiller eller to som skiller sig lidt ud med et meget højt topniveau, men det er måske ikke altid helt nemt at finde.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #108
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Man kan altid diskutere frem og tilbage med diverse spillere, men for første gang i nogle år så ser truppen i mine øjne efterhånden rigtig god ud. Det eneste jeg måske savner en lille smule er en enkelt spiller eller to som skiller sig lidt ud med et meget højt topniveau, men det er måske ikke altid helt nemt at finde.
    Spillere som Falk, Rooney, Biel.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Samt Vavro og nu Viktor Claesson. Jeg føler faktisk bare at vi er en super 9'er fra at have en trup i toppen af hvad vi har set i FCK.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Til PC's forsvar, så var der lidt at rydde op i både med dårlig kvalitet med også med skæv trup. Og det tager desværre bare tid, hvilket vi f.eks. har set med Oviedo mfl.

    Man kan selvfølgelig altid justere på trupsammensætningen, men er den virkelig så bekymrende pt? Lige nu er der da f.eks. ryddet rimelig godt ud i de ældre meget dyre spillere, som tidligere fyldte vores bænk.
    Og så må jeg sige, at jeg undrer mig lidt over de spillere, som du vil have ud. Du nævner Marios, hvilket egentlig giver ok mening, men samtidig nævner du Valdemar Lund som vel er den type (ung, talentfuld, billig) vi nok bør have i stedet som 4. forsvarer. At han nu længe har været skadet er selvfølgelig uheldigt. Mht Kalle så er han jo en fin 2. målmand (hvis han kan leve med det) imens Guadagno udvikler sig. En topklub skal have 3 kvalificerede målmænd.
    Singh har man vel dårligt kunne hælde ud i vinters, Baldursson og NJ har begge kontrakter som ender til sommer, imens Amoo (jeg er også lidt bekymret) dårligt har fået chancen endnu og Haraldsson (som ser vildt spændende ud) er skadet. Ankersen har været meget udskældt, men med Diks som ofte løber ind i små skader og Jehlert som først lige er kommet med for alvor, så er det måske lige frisk nok at ønske ham væk.

    Man kan altid diskutere frem og tilbage med diverse spillere, men for første gang i nogle år så ser truppen i mine øjne efterhånden rigtig god ud. Det eneste jeg måske savner en lille smule er en enkelt spiller eller to som skiller sig lidt ud med et meget højt topniveau, men det er måske ikke altid helt nemt at finde.
    Nu skrev jeg meget bevist at det var spillere, hvor vi ikke ville blive bekymret hvis de forsvandt - ikke spillere jeg gerne ville af med. Der skal være trupspillere også, så derfor er jeg ikke uenig i din kommentar, men hvis Lund Jensen blev solgt til OB næste sæson og vi købte en ny, så ville få stille spørgsmål.

    Jeg ser gerne en trup på 16-18 spillere jeg virkelig håber vi beholder og der er for mange pt jeg er i tvivl om. Samtidig så synes jeg truppen er skævt sammensat og det bør den netop ikke være efter flere vinduer.

    Anyway - det går godt for tiden, Claesson er spændene og det var blot en kommentar omkring vi har været dårlige til at sammensætte truppen i flere år og det koster trods alt en del penge, som man bedre kan bruge på større kvalitet.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #111
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvordan diskussionen stadig har ben at gå på, selv efter at han har skrevet under for os ;-)

    Er det ikke klart nok, at 3.1 giver spilleren lov til at opsige den del af kontrakten, der gælder indtil 30/6, hvis ikke han som Claesson allerede havde aftalt det med klubben – "unless otherwise agreed between the parties" – og at den følgende artikel 5 derefter tillader spilleren at skifte øjeblikkeligt med visse begrænsninger?

    (Eller har jeg bare læst det helt forkert?)
    Jo. FIFA-delen er vist klar nok.
    Men det er mere Divisionsforeningsdelen jeg er usikker på. Den lem Divisionsforeningen åbner vedrører - så vidt jeg læser - kun til spillere med midlertidige suspenderinger.
    Men ja, noget tyder på at jeg tager fejl i min læsning (gad dog godt at vide hvordan..).

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Spillere som Falk, Rooney, Biel.
    Jeg skulle nok have skrevet "en enkelt eller to EKSTRA" :-)

    Vi har selvfølgelig flere spillere på meget højt niveau, men jeg havde håbet, at man i vinters havde hevet en større profil ind til den offensive del (defensivt har Vavro braget igennem). Vi har hentet meget til bredden, men vores start 11 er ikke styrket på banens forreste pladser (snarere svækket pga Wind) og det er ærgerligt. Amoo, Babacar og måske andre var sikkert tiltænkt denne rolle, men der er lidt vej endnu.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...63/video.shtml

    Fra Købmændenes Klub med PC og Steinlein på Discovery+. Synes PC’s udtalelser i dette klip virker meget interessante.

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...63/video.shtml

    Fra Købmændenes Klub med PC og Steinlein på Discovery+. Synes PC’s udtalelser i dette klip virker meget interessante.
    Det er jeg også vild med og jeg synes også det er rigtig fedt at vi har forsøgt Andreas Skov Olsen osv. Vi har hørt det i et par vinduer nu, vi har forsøgt - vi har fået talt vores dyre transfers op, nu skal det så også ske på et tidspunkt. De store dyre talenter skal brage igennem, stjernerne skal signes osv.

    De store talentet som kommer frem nu, det er jo ikke PC fortjeneste. JT er det reelt set hellere ikke, dog bringer han dem i spil og det er et kæmpe plus ved JT.

    Reelt set er der ikke kommet meget ukendt til truppen endnu og ikke de helt store kæbedroppende transfers

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    En ting der åbenbart er sikkert er, at PC allerede arbejder på et køb af en spiller fra en hidtil uset hylde. Det siger han direkte i Købmændenes klub.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fra-uset-hylde

    Så må vi jo bare gå og spekulere over hvem det så er. Jeg tror ikke det er Claesson, da det lyder som om, at det er en spiller der skal betales en overgangssum for.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Meget spændende udtalelse, men det måske er egentlig ikke specielt nyt og vi skal måske også tage det men et lille gran salt. Umiddelbart er det åbenlyst den vej tingene peger pt både for os (vi var længe efter Skov Olsen og klar med rekordbeløb) og FCM, der med Marrony vel tæt på sprængte de hidtidige rammer for indkøb til ligaen.
    Det er nok spillere i det lag og til de beløb (35-50 mio) som vi og sikkert også FCM inden længe begynder at hente af og til. Meget spændende udvikling men måske også lidt mere risikabelt, når man lægger flere æg i færre kurve..

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    PC's udtalelse giver i den grad mening nu, hvor vi må antage, at vi har bredden på plads, og at vi vel nærmere skal skære lidt ned på truppen end udbygge den yderligere.

    Samtidig må vi også bare erkende, at det tager tid at få kørt nye spillere ind.

    Reelt er det vel kun ét af vores syv nyindkøb, der for alvor har bidt sig fast: Nemlig lejesvenden Vavro, der som bekendt kender klubben rigtig godt i forvejen, og som kan blive den dyreste signing nogensinde i Superligaens historie, hvis vi altså (forhåbentlig) konverterer lejeaftalen til en fast kontrakt.

    Senest mod AaB havde vi foruden Vavro faktisk kun en ny spiller med fra start - nemlig Babacar, som igen-igen faldt igennem. Og to af vores nyindkøb - Amoo og Karamoko - blev endda ikke vurderet gode nok til en plads på bænken.

    Til gengæld er der ingen tvivl om, at vi med den større bredde i truppen har fået meget godt at skyde med fra bænken. Både Mukairu og Claesson var med til at ændre kampbilledet, da de blev skiftet ind i anden halvleg. Og det er godt nok luksus at kunne lade spillere som Boilesen, Isak og Elias blive siddende med overtrækstrøjen på.

    Apropos klasse: Claesson kan snildt blive den anden sikre, nye spiller på holdkortet. Han er vel netop den type, PC gerne vil gå efter: Spillere, som normalt let ville kunne tjene flere penge i en bedre liga, og som det kræver lidt held (og i dette tilfælde desværre særdeles ulykkelige omstændigheder) at hive til København.

    Jeg tror derfor på et ganske stille sommervindue i forhold til antal af signings, og at der denne gang bliver sendt flere ud end ind.

    P.t. er der nok mest fokus på at sikre os en angriber, hvis ikke Babacar, NJ og Karamoko når at overbevise PC og trænerstaben i forårets resterende ni kampe.

    Og så kan man godt frygte, at vi må sige farvel og stort tak til Falk. Falk mere end luftede i Kvart i Bold, at han snart kan være på vej væk. Samtidig har hans agent tidligere udtalt, at Falk bliver i FCK, indtil han har været med til at gøre os til mestre. Det vil være et kæmpe tab, men Falk har i den grad aftjent sin værnepligt for os.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    han var med til seneste landsholdssamling her. Sad på bænken mod Polen men spillede 60 min mod Tjekkiet.
    Så nok ikke helt rusten. Men vil godt tro han sagtens kan nå at bidrage. Nok ikke fra dag 1 dog
    That aged well.... ;-)
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nogen som ved hvor alvorlig VKs skade er ? Troede bare det var en lille uges tid han var væk :(

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #120
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge Tipsbladet har vi identificeret 3 store profiler, der skal hentes ind i sommerens vindue:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...store-profiler

    Den ene er umiddelbart Vavro.

    Så vi er ude i 3 store profiler til sommer og ikke blot én.
    Det er meget interessant.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •